home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 877 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  SuperDepor & Australien
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er bedst?
Lange updates som de fleste i blog'en.
Korte som den med CL lodtrækningen.
Jeg følger med ligegyldigt længden.
Følger alligevel ikke med.

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint
Forfatter Emne: SuperDepor & Australien  (Læst 17782 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #15: 21 Jan 2007, 16:13 »

Gode updates - dog meget lange, men godt fortalt!

Der er lige nogle stavefejl der irriterer synet lidt Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

chelsea-4ever
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #16: 21 Jan 2007, 16:20 »

Gode opdates.. Kan godt lide den måde du skriver på.!
Logged

Brøndby IF & Chelsea FC

Zone 43
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #17: 21 Jan 2007, 16:22 »

Dejligt endelig at kunne sejre, i den dårlige start!

Fede updates Thumbs Up
Logged

Jeg ved, de har sagt, det er en stor ting for Brøndby. Men det er satme også en stor ting for mig
 - Daniel Agger.


Mikkellas
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #18: 21 Jan 2007, 16:27 »

Rigtig gode lange updates, som man virkelig bliver fanget af. Dog er det lidt synd at der er nogle stavefejl hist og her. Smiley Og så var det skønt med en sejr til sidst.
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #19: 21 Jan 2007, 16:28 »

Gode updates - dog meget lange, men godt fortalt!

Der er lige nogle stavefejl der irriterer synet lidt Smiley

Takker Smiley Har ikke haft dansk i 7 år, men gør mit bedste  Peace Og har også prøvet at gøre dem lidt kortere...

Gode opdates.. Kan godt lide den måde du skriver på.!

Tak Smiley

Dejligt endelig at kunne sejre, i den dårlige start!

Fede updates Thumbs Up

Ja det var en forløsning  Ubeslutsom
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #20: 22 Jan 2007, 17:58 »

Stilhed i Coruna



Så var der endelig optimisme igen i omklædningsrummet. Sejr. Vi kunne igen lugte blod. Og næste modstander var en overkommelig modstander, Mallorca. Der skulle også kun gå 3 dage før vi forlod de bekendte træningsbaner og tog afsted over landet til Mallorca og San Moix stadion. Der var sang og halløj i flyet og jeg fangede mig selv flere gange i at synge med på mit rådne spanske. De grinte de meget af, men så fik de lov til at prøve "Rød grød med fløde", og så var håneretten lige pludseligt på min side. Kampen var skam også god. Spillet var lige, og vi var uheldige med at komme bagud efter en times spil. Men det skulle ikke holde. I løbet af to minutter fik Riki ændret resultatet til vores faveur med 2 meget flotte kasser. Han var dagens mand i skysovs. Han kunne hæve en klækkelig bonus i banken og vi kunne ligeledes ligge 3 point på kontoen.


Banken. Uha ja. Det var en anden sag. Klubben er i dyb ekonomisk krise med en gæld der ligger på omkring 100 millioner kr-. Hver gang emnet bliver hevet op til klubbens bestyrelses møder bliver der helt stille. Der er såvel tomt for foreslag. Alle foreslag er velkomne. Selv spillerne er gået ned i løn uden de største beklagelser. Men ligemeget hjælper det. Selv bødekassen er gået til formålet, og bøden for ikke at møde til træning i tide fordoblet.

De næste mange kampe gik lidt stille hen, desværre uden de fornødne sejre. Dog havde vi nogle respektable resultater. Vi spillede 1-1 med Valencia i en kamp hvor vi kunne og burde have vundet med et par mål. Sådan er fodbold nu engang. Så var der Barcelona kampen. Den førte vi 2-0 indtil de sidste fem minutter. Med et selvmål af Lopo (igen) og et langskud af Deco endte kampen desværre 2-2. Dog kunne vi tage en masse godt med fra kampen til næste møde i La Liga, nemlig på udebane mod Sociedad. Der skulle slås til, og det gjorde vi også. Vi vandt 3-0 på et flot hattrick at Riki som bortset fra Cristian's første mål, er vores eneste mål scorer i denne sæson. Ind i mellem de to seneste liga kampe skulle vi spille pokal mod Lorca. Første kamp endte overraskende 2-1 til dem men det fik vi vendt i returkampen på Riazor hvor vi tæskede dem 4-1 efter forlænget spilletid.




Jeg er blevet lidt ensom hernede uden familie. Dog går jeg og flirter lidt med hende den lækre dame fra tøj forretningen jeg var inde hos den første dag. Hun hedder Paula og er 100% spansk. Engelsk kan hun ikke, men hvad betyder det når vi kan bruge vores hænder. Man kan jo heller ikke besøge en forretning for bare at snakke, så nu har jeg 4 fine Hugo Boss jakkesæt. Måske skulle jeg invitere hende ud engang. Nå, det jo fodbold det handler om, og næste kamp er på hjemmebane mod Sevilla. Point er ikke umuligt da de faktisk ligger under os og underpræsterer helt enormt. Vi ligger jo i øjeblikket på en 14 plads med 12 point efter 12 kampe. Til gengæld peger pilen opad og det regner vi med den bliver ved med.
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #21: 22 Jan 2007, 18:06 »

Vil da gerne høre mere om hende pigen dér Opstemt.. Ej det her er lige i øjeblikket min ynglings blog !!
Logged

Schleidt
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #22: 22 Jan 2007, 18:07 »

Synes du skriver rigtig godt  Smiley
Håber du kommer over den lidt skuffende start Wink
Thumps up Thumbs Up
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #23: 22 Jan 2007, 18:22 »

Vil da gerne høre mere om hende pigen dér Opstemt.. Ej det her er lige i øjeblikket min ynglings blog !!

Der skal nok komme mere om hende Rullende Øjne og tak for rosen  Smiley

Synes du skriver rigtig godt Smiley
Håber du kommer over den lidt skuffende start Wink
Thumps up Thumbs Up


Takker  Smiley

Så vil jeg gerne spørge jer om i har nogle ideer til hvad der kan gøres ved den dårlige ekonomi  Ubeslutsom
Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #24: 23 Jan 2007, 17:14 »

Rigtig god blog  Wink Ved dårlig økonomi kan du prøve og selge overflødige spillere/benke slitere som har høy lønn men Resultater hjelper ofte og Smiley
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #25: 23 Jan 2007, 17:48 »

Optur i Coruna



Som sagt pegede pilen op ad, og det blev den ved med i et stykke tid. Næste kamp var jo mod Sevilla og det var på forhånd en svær modstander at skulle op i mod. Der skulle dog kun gå 20 minutter før vi var foran 3-0, hvilket også var kampens endelige resultat. Desuden bød kampen på noget dr snart må være ny rekord, nemlig det tredje røde kort til Coloccini i 8 kampe. Han var vist klar over det for han gik meget stille forbi mig og ind i omklædningsrummet. Han kom hjem til en bøde i posten, og jeg hørte aldrig noget der lød som en klage.

Nu skulle der komme point på kontoen! De næste 4 kampe var mod overkommelige modstandere, nærmere fortalt, Gimnastic, Racing, Getafe og Zaragoza. Det var også de sidste kampe før vi trådte ind i det nye år og vi håbede alle på at gøre det med stil. Det blev til 2 sejre og 2 uafgjorte hvilket egentlig var i orden. Vi var enda få sekunder fra at tage alle point med hjem fra kampen mod Gimnastic. Sådan er fodbold nu engang, og vi kunne kigge med glade øjne på den store forbedring i liga tabellen. Vi lå nu nemlig på en 10 plads og "kun" 13 point efter det førende hold fra Valencia. Vi forholder os optimiske og tror alle på Europæisk bold næste sæson.



2008. Hvad betød et tal? Er det bare fordi en eller anden begyndte at tælle for 2008 år siden? Det skulle man tro.  Det er jo bare et tal og det betyder ikke noget. Rent faktisk gør det. Det betyder jo at transfervinduet er åbnet igen. Vi måtte desværre kigge langt efter talenterne der blev revet ned fra hylderne. Med en ekonomi på -200 millioner er der ikke meget at give af. Men så kom Ajax. De tilbød 50 millioner for Jorge Andrade og det blev accepteret på mine vejne af El Presidente. Hvad andet kunne vi gøre. Jeg var nu bare lidt utilfreds med at jeg ikke kunne være med på markedet. Jeg måtte gøre noget ved det, og bedte om et møde med El Presidente.


Vi fik diskuteret frem og tilbage og til sidst måtte han give ind. Jeg måtte bruge de 50 millioner vis de gik til god brug. Jeg fik ham til at se logikken i det. Gode spillere betyder succes. Succes betyder penge. Penge betyder store cigarer og fornemme selskaber. Det sidstnævnte var nok hvad der fik ham til acceptere. Nå, pengene brændte nu i lommen. Rygterne gik, og vi kunne med tiden præsenterer hele to nye klasse spillere med et overskud tilbage. Navnene var Andres Guardado fra Atlas og Jelle Van Damme fra Anderlecht. En forsvarspiller til at erstatte Andrade og en winger i særklasse. Så var vi klar til 2007!


Klubben havde inviteret alle omkring klubben til en nytårsfest. Det var jo i orden, og så kunne man kontrollerer at spillerne ikke drak sig alt for stive og var klar til kamp 5 dage senere. Men jo mere jeg tænkte på det, jo værre lød festen. Spillerne havde jo alle super lækre model kærester, og jeg havde bare mig og min piccolo. Jeg måtte invitere dame med. Og hun skulle være lækker! Jeg løb ned til tøj forretningen og inviterede Paula med. Enhver der overså det øjelbik må have hylet ud af grin, for det var nok et kønt syn. Jeg stod med mine armbevægelser og hende med hendes dårlige Engelske. Nå, jeg havde da fået mig en date!

Godt nytår skal det lyde fra SuperDepor  Thumbs Up


Logged

FCKboy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #26: 23 Jan 2007, 17:53 »

Rigtig god update!! Wink
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #27: 23 Jan 2007, 18:03 »

Rigtig god update!! Wink

Tak Smiley
Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #28: 23 Jan 2007, 18:13 »

Rigtig gode updates. Det går også fremad i ligaen, og så har du fået en date Smiley Stadig lidt stavefejl, men det bliver rettet hen af vejen, vel? Wink
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor, "Real, Barcelona, here we are!"
« Svar #29: 23 Jan 2007, 18:17 »

Rigtig gode updates. Det går også fremad i ligaen, og så har du fået en date Smiley Stadig lidt stavefejl, men det bliver rettet hen af vejen, vel? Wink

Det gør det da Wink De fleste er dumme fejl som bliver lavet i farten men jeg gør mit bedste  Wink
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010