home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 506 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  SuperDepor & Australien
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvad er bedst?
Lange updates som de fleste i blog'en.
Korte som den med CL lodtrækningen.
Jeg følger med ligegyldigt længden.
Følger alligevel ikke med.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint
Forfatter Emne: SuperDepor & Australien  (Læst 17742 gange)
F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #75: 03 Feb 2007, 10:30 »

Den bedste blog jeg har læst her på fmfreaks og måske endda den bedste jeg har læst overhovedet Peace Keep on the good work
Hvornår kommer den næste update?
Li mine ord Rullende Øjne
Logged

stimo92
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #76: 03 Feb 2007, 10:34 »

Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #77: 03 Feb 2007, 12:02 »

Har desværre lidt travlt resten af dagen og kommer til at stå uden internet. Den kommer enten engang i aften eller i morgen Smiley
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #78: 03 Feb 2007, 12:12 »

Har desværre lidt travlt resten af dagen og kommer til at stå uden internet. Den kommer enten engang i aften eller i morgen Smiley
Græder
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #79: 04 Feb 2007, 16:54 »

Har desværre lidt travlt resten af dagen og kommer til at stå uden internet. Den kommer enten engang i aften eller i morgen Smiley
UPDATE !!!!  Grin
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #80: 04 Feb 2007, 20:39 »

UPDATE !!!!  Grin
Ja update nu!!! Thumbs Up
Logged


AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #81: 06 Feb 2007, 20:38 »

God sæsonstart




Det var ubeskriveligt dejligt at træde ned på spansk jord igen. Jeg havde virkelig savnet mit elskede Deportivo. Holdet, bestyrelsen, Riazor og så selvfølgelig Paula, min kæreste. Hun stod og vinkede med dansk flag når jeg trådte ud i ankomsthallen. Hun var sød at tage mine tasker og køre dem hjem mens jeg nappede en taxa til træningsbanerne. Der var en lille time tilbage af dagens træning, og jeg ville lige nå at meddele min hjemkomst før de tog hjem. Da jeg ankom var stemningen i top. Solen strålede og der blev spillet på høj plan. Ind i mellem sparkene til boldene kunne man høre fuglene kvidre og en masse råb fra Luci som var ovre ved målmændene. ”Hep hep hep hep!” råbte han på ordentlig spansk maner. Resten af spillerne spillede 7-mod-7 kampe. Der var nogle få der råbte ”hola” og ”tillykke med sejren” da de så mig. Jeg satte mig ned og overvejede min situation. Mit liv var et paradis. Spansk top fodbold, dejlige spillere samt Champions League bold. Jeg var endda glad nok til et hurtigt presse møde før jeg tog hjemad.


Holdet havde spillet alle deres 6 opvarmnings kampe til sæsonen og alle var vundet komfortabelt. Jeg havde ikke overværet nogle af dem, men fik fyldige rapporter fra Luci. Vores næste kamp var Super Cup’en mod sidste års liga vindere, Valencia. Det skulle nok blive spændende, og det var allerede om 2 dage. Første kamp var på riazor, og sikke en debut kamp for sæsonen det blev. Spændende fra første fløjt, og efter 24 minutter gjorde Mokoena det lige den del sjovere for os Deportivo fans med et brag af et debutmål. Vi var godt kørende selvom Valencia, nærmere betegnet Morientes, fik udlignet i de døende minutter. Skidt udgangspunkt før næste kamp på Mestalla, men chancerne var der. Ligesom den første kamp blev den noget af et brag. Chance efter chance, desværre nok Valencia i oversædet. Overlægger, stolpe, overlægger igen. Jeg hoppede frem og tilbage i min træner boks og da Del Horno, 3 minutter inde i overtiden, bragte os foran på et selvmål, kunne jeg ikke holde mig længere. Sikke en retur til holdet, det lovede kanon for den kommende sæson!


Jeg var mødt frem i egen person da Wang Dalei skulle modtages i lufthavnen. Jeg kunne ikke snakke med ham da han hverken kunne engelsk eller spansk, men sammen med hans agent og bestyrelsen skrev han under på en 4-årig kontrakt. Sådan. Så var fremtidens målmand sikret. Han tiltrådte til træningen dagen før vores første liga kamp mod Villareal, en lidt kedelig affære. Det var på udebane, og vi blev overrumplet med et svedigt 1-3 nederlag. Vores forsvar var hullet som en si, og det kunne ses på resultatet som sagtens kunne have været værre. Dagen forinden havde jeg og El Presidente været i Monaco. Der var jo Champions League gruppe udtrækning. Det var virkelig et prestige arrangement, og jeg følte mig virkelig ikke hjemme. Paula var taget med så hun kunne shoppe i Monaco’s berømte gader. Jeg kendte dem uden ad da jeg havde boet nær her som barn. Jeg fik snakket med selveste DonØ fra københavn som præsenterede FCK. De var med i år sammen med nogle andre overraskelser. Grupperne blev trukket, og vi skulle spille mod Liverpool, Steaua og Lyon. Den var svær, men det ville blive nogle spændende kampe. Første kamp var ude mod Liverpool, men den gider jeg ikke diskutere. Vi tabte den 2-4. De var bare bedre, mere er der ikke at sige.


Steaua var næste CL modstander på hjemmebane. Vores fans var ekstatiske. CL var kommet til byen igen. Kampen var spændende, og vi vandt hele 4-1. Så var vi tilbage på rette kurs, med næste kamp i Lyon, mod Lyon. Ind i mellem har vi spillet 3 liga kampe mere mod Gimnastic, Getafe og Zaragoza hvor vi vandt de 2 og tabte den sidste. Det ser nu fornuftigt ud i ligaen hvor vi ligger på en 3 plads, 2 point efter Barcelona. Økonomisk havde vi oplevet et sandt mirakel. CL bold og mindre lønninger havde bragt os helt op på +5 millioner, og med pil opad. Det var glade tider i Deportivo, og forhåbentlig starten på en ny æra.


Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #82: 06 Feb 2007, 20:39 »

Da jeg skal på skiferie næste uge, bliver det nok den sidste update før efter ferien Thumbs Up
Logged

AlexSN
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #83: 06 Feb 2007, 22:12 »

Ny afstemning, smid en stemme og kommenter endelig dit valg.
Logged

Rosenborg
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #84: 07 Feb 2007, 12:04 »

Du ender på 2. Lyon er mulige at slå, steua bør du vinde over, og Liverpool kan du får uafgjort på hjemmebane.

Held og lykke og stadig gode updates Thumbs Up
Logged


N.Bendtner
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #85: 07 Feb 2007, 13:25 »

nice Opstemt Opstemt
Logged


stimo92
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #86: 16 Feb 2007, 13:51 »

need Update Smiley
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #87: 16 Feb 2007, 13:56 »

need Update Smiley

ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

United-styrer
Gæst
 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #88: 16 Feb 2007, 14:11 »

need Update Smiley
Da jeg skal på skiferie næste uge, bliver det nok den sidste update før efter ferien Thumbs Up
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: SuperDepor & Australien
« Svar #89: 16 Feb 2007, 14:14 »

ups havde jeg glemt  crazy
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 9 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010