home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 430 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Saint-Étienne - Historien gentager sig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken layoutstil skal jeg skrive i?  (Afstemning slut: 10 Jan 2007, 01:35)
Den traditionelle
- 2 (16,7%)
LesVerts.com - Fansiden
- 10 (83,3%)
En helt tredje
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint
Forfatter Emne: Saint-Étienne - Historien gentager sig  (Læst 15738 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #75: 04 Jan 2007, 22:22 »

Dav Dau

Tillykke med oprykningen og de 2 pokaltitler ... Nice blog fortsæt med at skrive som du gør, men lyt gerne til mit råd jeg gav dig Smiley

KUTGW og Held & Lykke
Er godt klar over Lyon opdateringen blev meget lang, men var yderst glad og overrasket over resultatet, så blev vel nærmest grebet af resultatet. Kommer med en opdatering om ikke så forfærdeligt længe, som vil blive præget af billeder, lidt mere "uformelt" sprog, for at give hovedet en lille pause Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Status 2006/2007
« Svar #76: 04 Jan 2007, 22:48 »

Status: Sæsonen 2006/2007

52 kampe, 160 mål (3.1 pr. kamp), 69 mål imod (1.3 pr. kamp), 41 sejre (79%), 7 uafgjorte (13%) og 4 tabte (8%)



Denne opdatering vil som nævnt ovenfor, blive langt mindre tekstfyldig, og dermed kun indeholde en lille smule tekst, og et par screenshots fra selve spillet, som jeg føler er nødvendige at have med, for at i 100% kan følge med i mit spil.



Her ses en oversigt over mine spillere, og hvordan de har præsteret i løbet af året. De spillere som personligt har overrasket mig mest er Pascal Feindouno og Frédéric Piquionne. Muligvis har jeg spillet i Ligue 2 og haft forholdsvis nemme modstandere, men begge spillere har givet mig flashbacks til dengang Daniel Braaten og Supat Rungratsamee var i spidsen for mit FC Nordsjælland hold. Var yderst overrasket over deres præstationer, og tror da også at de kan blive svære at holde på.
Derudover har Patricio Araujo, Javier Rosa og Mathieu Delpierre også været gode, mens Jody Viviani (tidl. førsteholdsmålmand) og Ignacio Piatta har været mest skuffende, på trods af begge adskillige gange har leveret gode og flotte indsatser.



En lille oversigt over Ligue 2s topscorere. Højst overraskende har Piquionne sæsonen igennem konkurreret med højrefløj Wilmer Aguirre, som adskillige gange har fået rosende ord med på vejen af Metz favoritten Robert Pires.




Endnu engang en oversigt. Denne gang over de 10 bedst spillende i Ligue 2. Synes selv det gik nogenlunde, og ville ikke blive så overrasket hvis jeg fik en spiller eller to med på årets hold.







Til sidst den endelige stilling i Ligue 2, tja, der er egentlig ikke så meget andet at sige, at jeg da er tilfreds med min præstation.







Jeg håber at i har nydt at læse med indtil videre, endnu engang tak for jeres ros.

PS: Matematikken skulle gerne passe denne gang United-Styrer Wink


« Seneste Redigering: 05 Jan 2007, 10:56 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #77: 05 Jan 2007, 00:05 »

Flot sæson. Bliver spændende, hvad du kan præstere i Ligue 1.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #78: 05 Jan 2007, 00:08 »

Ja enig med cube ! Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #79: 05 Jan 2007, 09:44 »

Har lige læst det hele - kunne ikke slippe den før jeg havde læst færdig Smiley

Rigtig spændende blog. Glæder mig til at se om mesterskabet kommer allerede i næste sæson.

Godt arbejde - Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

United-styrer
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #80: 05 Jan 2007, 11:09 »

Utrolig flot klaret med de to pokaltitler. Tillykke med dem. Med sådan en præstation er det svært at tro på, at du ikke kan gå ind og drille selv de største hold i Ligue 1.
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #81: 05 Jan 2007, 11:42 »

Saint-Étienne med spændende forstærkninger
L'Equipe – 25/07/2007
Nyoprykkde Saint-Étienne har forstærket deres med hele 5 nye spillere.

Efter en helt fantastisk første sæson for den nye Saint-Étienne ledelse, er det nu på tide at bevise, at holdet rent faktisk formår at blive i Ligue 1, og derefter at præstere godt. Selvom mange forventer at Les Verts vil gå direkte ind i topstriden, skal holdet alligevel forstærkes gevaldigt, i det truppen har været meget smal i den forgangne sæson.
I denne sæson har hele 7 spillere checket ind på Stade Geoffrey Guichard, og den første juli var det Osmar Ferreyra og Davide Chiumiento som trak i trøjen. I dag kunne klubben så præsentere hele fem nyindkøb, men også salg af to spillere.

Der har sommeren over været rygter om bl.a. Patricio Araujo, Javier Rosa og Gonzalo Castro. Liverpool og Real Madrid er klubber som har været efter alle spillerne, og sidstnævne fik da også fat i Castro, som for en uge siden skiftede til Real Madrid. Prisen for Castro er stadigvæk ukendt, men det forventes at have indbragt Saint-Étienne mellem £7.000.000 og £10.500.000. Derudover har hørefløj Ignacio Piatti skiftet grønt ud med hvid, og i næste sæson vil han repræsentere nordtyske Hamborg. Denne handel skulle også have indbragt en del penge, hvilket tydeligt kan se på de fem nyindkøb.

Mere spændende er det på indkøbssiden, hvor der både er ældre og yngre spillere i blandt. Mest markant har været indkøbet af det columbianske stortalent Falcao, som for tiden brillierer i Copa America for sit hjemland, med bl.a. Freddy Guarin. Falcao skulle angiveligt være skiftet til Saint-Étienne for hele £15.000.000, penge som er kommet ved at sælge Castro og Piatti. Umiddelbart ved vi ikk meget om denne dyre nyinvestering, udover at han er en målfarlig herre, og i sidste sæson blev det til 23 mål i 32 kampe for sin tidligere klub, River Plate.

Der er også tid til et gammelt gensyn, i det den tidligere Monaco spiller Ludovic Giuly atter vender tilbage til Frankrig. Det blev i alt til 3 sæsoner for Giuly i den catalanske hovedstad, hvor han bl.a. kunne fejre Champions League triumfen i 2005/2006 sæsonen. Giuly forventes at gå direkte ind i Saint-Étiennes startopstilling, i det den tidligere startende højrekant var Ignacio Piatti.

Målmandsposten har også fået en markant ændring. Argentinas landsholdsmålmand Mariano Barbosa, som sommeren over har været reserve for Leo Franco i Copa America, skiftede efter et efter sigende meget dårligt forhold med hans tidligere manager Manuel Pellegrini. Barbosa var i sidste sæson den primært startende målmand for Villarreal, på trods af han måtte dele mange kampe med Sebastián Viera.

Til slut har to spændende sydamerikanske talenter også fundet deres vej til truppen. Mariano Fernández og Adrián Chávez, hhv. fra Gimnasia de la Plata og Toluca. Begge spillere var på prøvetræning i foråret, hvilket førte til den endelige kontrakt. Hverken Fernandez eller Chávez forventes regelmæssig spilletid i den kommende sæson, da begge først skal integreres i Frankrig og klubben, og derefter fortsætte deres udvikling.

Christian Demichelis sagde følgende om sommerens indkøb: "Jeg er utroligt glad for vores indkøb. Det er ikke en hemmelighed at vi har været ude og prøve at forstærke holdet på den bedst mulige måde, og det mener jeg da også vi har. Alle spillere vi har købt kan tilføje førsteholdet meget, og jeg forventer da også vi kan kompetere med den øverste del af Ligue 1. Jeg vil ikke udelukke der kommer flere tilføjelser til førsteholdet, ligesom jeg ikke kan udelukke salg af nuværende spil.

Oversigt over Saint-Étiennes salg og køb, sommeren 2007.

Ind:
Davide Chiumiento, Juventus (£875.000)
Osmar Ferreyra, CSKA Moskva (£3.200.000)
Ludovic Giuly, Barcelona (£3.400.000)
Mariano Barbosa, Villarreal (£4.000.000)
Mariano Fernández, Gimnasia de la Plata (£100.000)
Adrián Chávez, Toluca (£1.000.000)
Falcao, River Plate (£17.750.000)

Ud:
Gonzalo Castro, Real Madrid (£9.750.000)
Ingacio Piatti, Hamburg SV (£6.000.000)
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Marchena
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #82: 05 Jan 2007, 11:55 »

Du har da været godt aktiv på transermarkedet Smiley

Ved i hvert fald Giuly, Barbose og Falcao kan gøre det godt, de andre glæder jeg mig til at se hvordan klare den Smiley
Logged

“My father was a quitter, my grandfather was a quitter, I was raised to give up. It’s one of the few things I do well. I’m disturbed, I’m depressed, I’m inadequate, I’ve got it all!"
- George Costanza

http://threelittlefantas.blogspot.com/

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #83: 05 Jan 2007, 12:18 »

Lyon fik revanche
L'Equipe – 29/07/2007
Lyon og Saint-Étienne tørnede i aftes sammen i Coupe de Champions Trophy.

Saint-Étienne og Lyon tørnede sidst sammen i Coupe de France finalen, hvor Les Verts højst overraskende vandt en spændingsfyldt finale. I aftes var det så tid til revanche. Lyon har i sommeren mistet deres offensive midtbanespiller Hatem Ben Arfa, og taget portugisiske Ariza Makukula ind som erstatning. Derudover menes både Karim Benzema og Fred at være på vej væk, ligesom Juninho Pernambucano har tiltrukket italienske købere.
Dog skulle det ikke handle om transfers, men om fodbold, da de to fodboldklubber mødtes på Stade de Gerland, Lyons hjemmebane.

Inden dagens kamp havde cheftræner Gerard Houllier udtalt at han for alt i verden ønskede revanche, og at hans Lyon hold ville være mere end klar til dagens opgør. Dette blev dog også tydeligt for alle, for det var et yderst velspillet, og sammenspillet, Lyon hold som startede kampen med torden og lynild. Fred var flere gange tæt på at give Les Gones føringen, og var suverænt holdets bedste i første halvleg.
Men på trods af stor Lyon dominans, var det Pascal Feindouno som fik scoret kampes første mål, da han på en flot, men ret tilfældig kontra, bankede bolden ind bag Rémy Vercoutre, som for alvor menes at skulle tage over for Gregory Coupet i år.

Efter pausen var der et forsat Lyon pres, hvilket da også førte til scoringen i det 58. minut, da Fréd på et flot langskud udlignede kampen. På trods af mange chancer for at øge, både for Lyon og Saint-Étienne, gik kampen over i straffespark konkurrence.

Det startede rigtig positivt for Saint-Étienne, da Lyon anfører Juninho Pernambucano skød lige i favnen på Mariano Barbosa, og dermed gav Les Verts chancen for at starte bedst. Kampens bedste spiller, Osmar Ferreyra, havde da heller ingen problemer med at sparke bolden sikkert ind i Lyon målet, 1-0. Cacapa scorede uden problemer, og derefter skød indskiftede Davide Chiumiento fælt forbi. Nilmar øgede dog spændingen yderligere, da han et minut efter Chiumientos fæle afbrænder lavede et næsten synkront skud – stadigvæk 1-1. Pascal Feindouno havde åbenbart kun et mål i benene i aftes hvilket gjorde han brændte, ligesom Julien Sablé senere også gjorde, hvilket gav Lyon Coupe de Champions Trophy titlen i 2007/2008 titlen.

En generelt velspillet kamp af bedste hold, som vel ret beset fik den bedste vinder, i det Lyon i store dele af kampen dominerede mod et tætpakket og velforsvarende Saint-Étienne.

Lyon vs Saint-Étienne - 1:1 (Lyon vandt på straffespark)
- 0-1: Pascal Feindouno (37.)
- 1-1: Fred (58.)
- Lyon vandt 4-3 på straffespark
Man of the Match: Osmar Ferreyra
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #84: 06 Jan 2007, 02:05 »

Les Verts videre fra UEFA Gruppespil
L'Equipe – 29/11/2007
Saint-Étienne har med tre sejre sikret sig avancering i årets UEFA Cup.

Efter de to spændende, og dog meget hektiske kampe mod Lazio (Saint-Étienne videre med 7-6 samlet), var det som medierne dømte dem, et skrøbeligt Saint-Étienne hold, som skulle tage kampen op mod en af årets hårdeste puljer. Med modstandere som Stuttgart, Chievo, Brøndby og Austria Wien var der ingen ”walk-over” kampe for Les Verts.

Med en sikker 4-0 sejr over de mest åbenlyse rivaler fra Stuttgart, gav Saint-Étienne et alvorligt skræmmebillede til puljens andre hold. Falcao, Piquionne og Anthony Le Tallec sendte Stuttgart hjem med en ordentlig øretæve, noget cheftræner Armin Veh langt fra var glad for.

Brøndby IF fik også en fodboldlærestreg, da de på hjemmebane tog imod de franske oprykkere. Efter Nikolaj Agger åbnede kampen med et langskud fra hele 45 meter, som blev muligt da Mariano Barbosa var alt for langt ude fra sit mål, virkede kampen faktisk relativt åben. Men Agger og det unge Brøndby hold fik allerede noget at tænke over i pausen, da Piquionne og Falcao havde givet Les Verts føringen. Efter halvlegen fik Fréd Piquionne endnu et mål på kontoen, mens indskiftede Dagoberto også kom på tavlen.

 I aftes tørnede Saint-Étienne så sammen med Chievo, en kamp som ville være skæbnesvanger for begge klubber. Chievo skulle sikre sig et points for avancement, mens Saint-Étienne med et enkelt points ville være sikre på puljens førsteplads.
Første halvleg viste sig at være en meget jævn og lige periode af kampen, indtil Osmar Perreyra i overtiden scorede på straffespark. Efter halvlegen havde Chievo taget en utrolig negativ drejning, og på trods af Les Verts ikke scorede før overtiden af anden halvleg, var kampen aldrig i fare.

3 kampe, 3 sejre – en samlet målscore på 10-1 – Saint-Étienne er videre i UEFA Cuppen.

« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 02:22 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #85: 06 Jan 2007, 02:12 »

Ser godt ud Dau Smiley

Fortsæt det gode arbejde Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #86: 06 Jan 2007, 02:18 »

Et grønt efterår
L'Equipe – 01/12/2007
Saint-Étienne har stik imod forventningerne spillet sig op blandt topholdene i Ligue Orange – Det har været et godt efterår for de grønne.

Lad os gå et par måneder tilbage, helt præcist til den 4. august, indledningen på årets sæson. Inden kampen indledte Christián Demichelis med at kort fortælle pressen, at man ikke skulle forvente alverden fra Saint-Étienne i denne sæson. Pladser i Europa var det ultimative mål, men en plads midt i tabellen ville være særdeles acceptabelt. Naturligvis har Demichelis nok ikke været helt ærlig, eftersom hans Saint-Étienne hold har fejet næsten al modstand af banen, og gjort det godt i både ligaen, så vel som nationale og kontinentielle turneringer.

Naturligvis var jeg ret beskeden inden Sochaux kampen i sommers, men det mener jeg stadigvæk er berettiget. Vi står med et meget blandet hold, delt op af spillere fra en aldrende generation, spillere som i øjeblikket står foran deres store gennembrud, og spillere som først lige har taget hul på deres professionelle karriere. Hvis vi forventer sejr efter sejr fra kamp til kamp, vil vi ikke blive andet end skuffet.” – Citatet er taget fra Demichelis’ interview med det internationale UEFA Magazine, som i november måned havde fat i den argentinske succestræner som har gjort kometkarriere.

Demichelis er et af de hotteste navne på trænermarkedet i Europa pt. Han er ung, ukendt og spiller offensiv og underholdene fodbold. Naturligvis er vi glade for at have ham, og bestyrelsen ved vi kan opnå store ting med denne kaptajn bag roret.” – af Michel Platini. Dette sagde Platini efter gentagende rygter om Demichelis skulle være klar til at overtage trænerrollen i Liverpool så vel som argentinske River Plate – begge rygter stod Demichelis tog frem og afviste.

Nok om Demichelis. Saint-Étienne ligger pr. dags dato nummer et i Ligue 1, ganske vist i meget tæt konkurrence med Sochaux, Bordeaux og Lyon, mens PSG haler lidt efter på 5. pladsen. De tre første nævnte er a points (26 hver), men da Saint-Étienne er en kamp bagud, og suverænt er det hold i ligaen med den bedste scoringsstatistik, regner mange holdet som det bedste lige pt. Bordeaux, og overraskende nok Lorient, har været de eneste som har formået at besejre de grønne i efteråret. Storspil af Mariano Barbosa, som indtil videre ligner en mand som er glad i det franske, samt to farlige angribere i Falcao og Fréd Piquionne har været de vigtigste ingredienser for holdet. Naturligvis har forsvaret og midtbanen også gjort deres til, og hvis det skal være retfærdigt, bør vi nævne 16 mand i stedet for 3 – Det har nemlig været et godt spillende hold, og ikke blot enkelte individualister, som har ført Saint-Étienne frem i år. I sidste sæson var der kampe hvor spillere som Piquionne og Feindouno ene mand var skyld i sejren, sådanne har vi endnu ikke set, endnu.

Netop Feindouno har været et spændende fænomen at følge i år. Med forstærkningen af Falcao blev han skubbet yderligere ned i angrebshierarkiet, og med en langtidsskadet Ludovic Giuly har han oftest startet fra højrekanten i år, ligeligt fordelt med lejesvenden Anthony Le Tallec. Målfarligheden og spilleglæden har ikke været lige så åbenlys i år, og rollen som holdets store kreatør har skiftet kant. Osmar Ferreyra var et køb, som mange i sommers ikke regnede for det store. Med fire mål og syv oplæg i 18 kampe har Ferreyra været en mere end god erstatning for svingende Gonzalo Castro. Apropos Castro, med kun 3 kampe spillet indtil videre, ligner det endnu et af Real Madrids famøse fejlkøb – Næsten £10.000.000 smidt efter en spiller, som knapt nok har spillet for holdet.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #87: 06 Jan 2007, 02:21 »

Dagoberto vil væk, to backerstatninger på vej
L'Equipe – 02/12/2007
Dagoberto har de seneste måneder tiltrukket megen opmærksomhed, i sær fra sicilianske Palermo – Nu vil den 24 årige brasilianer væk.

Efter blot en enkelt sæson hos Dagoberto, agter den unge brasilianer at skifte klub i den kommende vinterpause, hvis et tilbud altså vil dukke op. Dette fortalte han italienske La Gazetta della Sport, da avisen i oktober interviewede den unge brasilianer om de vedvarende Palermo rygter. ”Jeg ville med glæde trække i den lyserøde trøje, og ved at Palermo er en stor klub. Jo før jo bedre.”

Dagoberto har heller ikke ligefrem været den mest elskede personlighed i klubben de seneste måneder. Falcaos ankomst har fjernet ham fra startopstilling, og kritik fra både fangrupper og aviser har gjort, at Dagoberto søger væk. ”Når en spiller har været i klubben i snart 1½ år, forventes det da af ham han prøver at lære det sprog, som spillet foregår på. Demichelis, Rosa, Araujo og Gonzalo Castro kunne snakke en smule fransk efter 6 måneder, Dagoberto kan endnu ikke et ord.” – De kritiske ord kom fra fanklubbens formand Jean-Pierre Savou.
På trods af den negative omtale klubben har fået angående Dagoberto, er der dog også positive transfernyheder fra Les Verts. L’Equipe erfarer at klubben endelig har fundet to mulige afløsere for alderspræsident Jérôme Bonnissel, samt 32 årige Lamine Diatta. Begge er spillere som har toppet, og på trods af begge backspillere stadigvæk gør det glimrende, er det et spørgsmål om tid før de skal udskiftes. De to afløsere er Monacos nuværende udlejede Thomas Mangani, som har gjort det nogenlunde for tyske Leverkusen. Derudover skifter den kun 17 årige U21 landsholdsspiller Omar Benzerga fra Lille. Måde Magani og Benzerga menes at skulle gå i lære hos de nuværende back-førstevalg for Saint-Étienne, og derefter at skulle gå ind på holdet – så vi får nok først de to ”stortalenter” at se i kamp i næste sæson, hvis alt går vel.

Med tilføjelserne af Magani og Benzerga, ligner Saint-Étienne ikke blot en klub med potentiale, men også som et samlingspunkt for kommende franske landsholdsspillere. Javier Rosa, Mathieu Delpierre og Fréd Piquionne har allerede fået debut for Les Bleus, mens 16 årige Njanga sensationelt fik debut for U21 landsholdet i september. Njanga ser vi nok ikke meget fra inden for de næste sæsoner, men en fremtidens mand menes han bestemt at være. Klubben tilføjede også den tidligere Arsenal midtbanespillere Alexandre Song i sommers, en spiller der også siges at have en fremtid for Les Bleus.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #88: 06 Jan 2007, 02:23 »

Sikkert lidt tunge updates, men fik spillet en del i aften, og havde mere lyst til at "summe" op, fremfor at stoppe hver måned for at opdatere kort. Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #89: 06 Jan 2007, 02:50 »

Iorden Peace

Sidder selv og gamer så , men fine updates !

KUTGW !
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010