home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 365 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Saint-Étienne - Historien gentager sig
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken layoutstil skal jeg skrive i?  (Afstemning slut: 10 Jan 2007, 01:35)
Den traditionelle
- 2 (16,7%)
LesVerts.com - Fansiden
- 10 (83,3%)
En helt tredje
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint
Forfatter Emne: Saint-Étienne - Historien gentager sig  (Læst 15709 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #90: 06 Jan 2007, 14:10 »

Guarin og Dagoberto forlader Saint-Étienne
L'Equipe – 15/01/2008
Højst overraskende har midtbanegenerel Freddy Guarin valgt at forlade Saint-Étienne - Dagobertos skifte til Palermo endelig en realitet.

Efter adskillige rygter som sendte Saint-Étiennes brasilianske angriber væk fra klubben, er det endelig en realitet. Dagoberto skifter pr. dags dato til Palermo, for en overgangs som menes at nærme sig de £10.000.000. Palermo har dog ikke villet afsløre hvad spilleren kostede, så alt dette er blot spekulationer.

Dagoberto har de seneste måneder gerne villet væk fra Frankrig, i det han aldrig har faldet til i landet, og ikke har fået den fornødne spilletid som han mener han fortjener. Ved at skifte Les Verts ud med Palermo kommer Dagoberto til at kæmpe for et nedrykningstruet hold, som oven i købet er ude af UEFA Cuppen i år. Dagoberto ville ikke kommentere på hvorfor skiftet kommer netop nu.

Udover Dagoberto skiftet, som lå og ventede i luften, har Freddy Guarin trukket i Barcelonas famøse rød/blåstribede trøje. Et højst overraskende skifte, ikke mindst for ham selv. Freddy Guarin har siden han startede for Saint-Étienne været blandt holdets vigtigste spillere, hvilket også fik midtbanespiller og ven, Javier Rosa, til offentligt at sige, at holdet i den grad ville savne Guarin. Guarin menes også at have givet Saint-Étienne en god sum penge, som formentlig ikke vil blive brugt til forstærkninger, i hvert fald hvis man skal tro manager Christian Demichelis ret:


"Det er naturligvis ærgeligt for holdet at vi har mistet to spillere. Både Freddy og Dagoberto har været vigtige spillere for os i perioden de var med os, og vi ønsker dem naturligvis alt held og lykke i fremtiden. Freddys skifte til Barcelona kommer bag på mange, inklusiv mig selv - specielt eftersom vi gentagende gange har nævnt, at vi ikke planlagde at sælge ud af truppen efter sæsonstart. Men tilbuddet samt kombinationen af, at Freddy meget gerne ville prøve kræfter med en af verdens største klubber, gjorde at vi ikke kunne sige nej. Dagoberto har offentligt bekendt at han gerne ville væk fra klubben, og derfor kommer det nok ikke bag på så mange.

Vi vil muligvis forstærke os med en enkelt spiller inden transfervinduet lukker igen, men da vi har mange talenter på vej, føler vi at de skal have en chance for at vise deres værd, i stedet for at forstærke udefra.
"

Og blot en dag efter denne udtalelse kom forstærningen så - Guillermo Pereyra skifter med øjeblikkelig virkning fra Mallorca til Saint-Étienne. "Vi har slet ikke regnet med en så hurtig løsning, og jeg sætter stor pris på Pereyras og Mallorca ledelsens professionalitet. Vi forventer at Pereyra delvist skal gardere for Guarin, i det ham og Sablé skal udfylde hullet på den centrale midtbane."

I alt en hektisk transferperiode for det nuværende førerhold Saint-Étienne, som blot kan håbe på at komme ud af denne fase med oprejst pande og flere sejre.
« Seneste Redigering: 06 Jan 2007, 14:12 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
lesverts.com - saint etienne online
« Svar #91: 06 Jan 2007, 23:39 »



lesverts.com åbner
lesverts.com - 15.02 - 25.01.08

Efter en lang periode uden en decideret fanklub, har vi, en stor gruppe supportere af verdens bedste klub (naturligvis AS Saint-Étienne), endelig fået skabt en supporter hjemmeside som er klubben værdig. Siden vil i grove træk holde fans, både fra Frankrig, men også resten af verden, opdateret med nyheder angående klubben. Planen er at vi vil dække vigtige og store kampe, få eksklusive interviews med både spillere, trænere og ledelsen samt at supporte Les Verts så meget som muligt. Derudover vil vi også prøve at få spredt Saint-Étienne budskabet ud, og opfordrer derfor alle medlemmer af siden til at kommentere på siden, og samtidig reklamere for os.

Vi håber I vil nyde lesverts.com,
Christian "Dau" Daugaard, webmaster.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #92: 06 Jan 2007, 23:39 »

Som I kan se vil bloggen nu tage en ny drejning. Jeg var efterhånden kørt ret træt i det gamle, og da Phothoshop altid er et sjovt program at lege i, fik jeg denne idé, og valgte så at realisere den. Håber I vil kunne li det Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

absalonsen
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #93: 06 Jan 2007, 23:42 »

Som I kan se vil bloggen nu tage en ny drejning. Jeg var efterhånden kørt ret træt i det gamle, og da Phothoshop altid er et sjovt program at lege i, fik jeg denne idé, og valgte så at realisere den. Håber I vil kunne li det Smiley

Jeg elsker jo alt, hvad du laver, så selvfølgelig...  Wink
Bliver spændnende med en ny måde, at skrive på.  Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #94: 07 Jan 2007, 00:01 »

Dau tjek da lige din privat beskeds indbakke Smiley





Godt nok intiativ at ændre stilen Smiley

KUTGW og held og lykke
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #95: 07 Jan 2007, 01:25 »

Gioda forstærker et skadesramt forsvar
lesverts.com - 10.30 - 28.01.08

Efter knap to måneder med utallige skader i forsvaret, valgte Saint-Étienne ledelsen i dag at skrive kontrakt med en ny forsvarsspiller. Navnet på den nye mand i truppen er Leandro Gioda, en 23 årig argentisk spiller, som tidligere har spillet for Independiente og Lanús. Med Giodas ankomst er klubben oppe på hele fire argentinere.

Christián Demichelis sagde følgende ved dagens pressemøde: "Jeg er meget stolt af at kunne præsentere Leandro Gioda som ny spiller i Saint-Étienne. Vi har længe forsøgt at få tilføjet Leandro, og jeg er sikker på han vil blive en succes. Gioda går direkte ind på førsteholdet i denne skadesramte tid, og men er egentlig tiltænkt som rotationsspiller sammen med mange af vores andre centrale forsvarsspillere. Til sidst vil jeg blot ønske Leandro held og lykke med sin nye start i Europa."

Med Gioda på holdet bringer det Saint-Étienne op på hele 4 centrale forsvarsspillere at rotere med, når alle som sagt er blevet skadesfri. Gioda og Araujo vil efter alles forventninger blive den nye startende duo i fremtiden, hvilket vi blot kan se frem til. Mathieu Delpierre ventes tilbage på førsteholdet indenfor 3 uger, efter hele 4 måneders skadespause har hen de seneste 5 dage trænet med reserverne med bl.a. Ludovic Giuly, som er tilbage efter hele 5 måneder ude.

Endnu en transferperiode er overstået uden alt for dramatiske salg. Dagoberto var ventet, Guarin var overraskende. Men Rosa, Araujo og den nu meget ombejlede Osmar Ferreyra vil stadigvæk trække i Les Verts trøjen sæsonen ud, hvilket ikke mange havde ventet.
« Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 01:27 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #96: 07 Jan 2007, 01:29 »

God update Smiley fedt lavet med billedet Smiley

KUTGW
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #97: 07 Jan 2007, 01:30 »

Rigtig go' blog du har her! Thumbs Up Fedt med billederne og ''fanklubben'' Peace Og tillykke med indlæg nummer 100 !
Logged

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #98: 07 Jan 2007, 01:31 »

Det er fandme en fed blog det her!!!!  KUTGW
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint Étienne - Historien gentager sig
« Svar #99: 07 Jan 2007, 01:37 »

God update Smiley fedt lavet med billedet Smiley

KUTGW
Rigtig go' blog du har her! Thumbs Up Fedt med billederne og ''fanklubben'' Peace Og tillykke med indlæg nummer 100 !
Det er fandme en fed blog det her!!!!  KUTGW
Hehe, tak Smiley

Jeg har tilføjet en afstemning angående bloggens layout, så jeg ligesom kan få en "guideline" om hvilken retning jeg skal føre den i. Håber I vil smide en stemme for at hjælpe mig videre Smiley
« Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 01:39 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Ronal-Hatt
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Layout
« Svar #100: 07 Jan 2007, 01:39 »

jeg har stemt den traditionelle
Logged

B.I.F for altid!!!!!


Læs min oddsblog: http://20kligeilommen.blogspot.com/

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #101: 07 Jan 2007, 03:24 »

Slutspurt sikrede sejren på Şükrü Saracoğlu
lesverts.com - 09.00 - 15.05.08

I aftes blev første kamp i første knockoutrunde i UEFA Cuppen spillet, og det var et velforberedet Fenerbahçe hold som tog imod Saint-Étienne. Fenerbahçe havde været altdominerende lige indtil det 80. minut, hvor en sprudlende Adrián Chávez gav samtlige 27.820 tilskuere et bevis på hans enorme potentiale.

Kampen startede ellers bedst for Saint-Étienne da topscorer Falcao allerede efter 10 minutter bragte udeholdet foran, efter et veleksekveret kontra angreb, noget der har vist sig at være Falcaos speciale. Efter udligningen pressede de tyrkiske værter dog gevaldigt på, og det var blot held (og en velspillende Mariano Barbosa), som var skyld i Fenerbahçe udligningen ikke faldt før pausen.

Efter pausen kunne den serbiske bomber Mateja Kezman dog med et hårdt og velplaceret spark fra kanten af straffesparksfeltet udligne til 1-1. Tyve minutter senere var Sahin Selçuk manden i fokus, da han på scorede et flot frisparksmål.

Efter tyrkernes føring forventede alle at Saint-Étienne nu ville gå i offensiven, men dette blev ikke aktuelt. Der gik hele 12 minutter efter føringsmålet før Saint-Étienne nærmede sig Fenerbahçes mål. Dog gik det da også stærkt herefter. Adrián Chavéz har siden Dagoberto forlod klubben i sstarten af januar regelmæssigt optrådt som indskifter, dog uden at få skabt den helt store opmærksomhed omkring sig. Dette fik han totalt brudt i dag. Efter en flot bolderobring af Osmar Ferreyra fik Chávez muligheden for at løbe direkte mod Fenerbahçes mål, hvilket han udnyttede på det fornemmeste. Først hæklede han Sebastian Deisler
af, og senere måtte Turaci Önder i centralforsvaret også lade sig passere, hvilket gjorde Chávez var helt alene med målmand Rüstü.
Han udplacerede fornemt Rüstü, og scorede dermed sit første mål på sin internationale scene, og sit første mål som professionelt - noget af en debut.

Få minutter senere var den gal igen, Chávez var atter i spil. Endnu engang havde Osmar Ferreyra et gennembrud på venstrekanten, som resulterede i et velsparket indlæg. Lidt tilfældigt dumpede bolden forbi Önder, som generelt spillede en meget dårlig kamp. Bag Önder stod en helt umarkeret Chávez, som uden problemer bankede bolden ind, 2-3. I de døende minutter deltog Fréd Piquionne også i kampens korte målfest, og kampen sluttede med et godt udgangspunkt, 2-4 efter første kamp - på udebane.

Fenerbahçe vs Saint-Étienne - 2:4
- 0-1: Falcao (10.)
- 1-1: Mateja Kezman (48.)
- 2-1: Sahin Selçuk (66.)
- 2-2: Adrián Chávez (81.)
- 2-3: Adrián Chávez (85.)
- 2-4: Fréd Piquionne (+90.)
Man of the Match: Javier Rosa
« Seneste Redigering: 07 Jan 2007, 10:35 af Dau » Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Møller
Gæst
 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #102: 07 Jan 2007, 03:32 »

Flot slutspurt Smiley og godt skrevet Smiley

KUTGW !!
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #103: 08 Jan 2007, 22:32 »

Eftersom siden var nede det meste af i går og i dag, har jeg spillet videre på spillet, men har ikke kunnet update. Der er sket en masse ting i foråret, og jeg kan lige så godt afsløre at det bestemt ikke har været negativt.

Jeg vil nok opdatere i morgen, men da skolen lige er gået igang igen, og tirsdag er min længste dag, kan jeg ikke love noget.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

absalonsen
Gæst
 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #104: 08 Jan 2007, 22:35 »

Glæder mig, som et lille barn Dau. Smiley Vi vil ha' det nu!!!

Iøvrigt har jeg stemt på den 'nye' layout måde. Synes det er en god måde du skriver på, og nogle fede billeder, som du har fået dig. .)
« Seneste Redigering: 08 Jan 2007, 22:37 af Absalonsen » Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010