home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 363 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  Saint-Étienne - Historien gentager sig
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.

Afstemning
Spørgsmål:  Hvilken layoutstil skal jeg skrive i?  (Afstemning slut: 10 Jan 2007, 01:35)
Den traditionelle
- 2 (16,7%)
LesVerts.com - Fansiden
- 10 (83,3%)
En helt tredje
- 0 (0%)
Antal Stemmer: 12

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint
Forfatter Emne: Saint-Étienne - Historien gentager sig  (Læst 15710 gange)
Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #105: 09 Jan 2007, 21:24 »

Saint-Étienne klar til finalen
lesverts.com - 22.00 – 01.05.08

Efter en samlet sejr på hele 5-0 er Saint-Étienne videre efter at have besejret tyske Werder Bremen.
Den 24. april var der lagt op til et spændende opgør mod Werder Bremen, men allerede efter få minutters spilletid var spændingen fraværende – Hvordan var dette hold kommet til semifinalen? 20 minutter spillet, Les Verts var foran 3-0 og i total dominans. Med 2 mål af både Adrián Chávez og et enkelt mål af Fréd Piquionne stod Werder Bremen i en nærmest umenneskelig opgave ved pausen, da holdet ikke engang havde fået et skud på mål.
Anden halvleg blev ikke bedre for de tyske vicemestre, og med et enkelt mål af Fréd Piquionne kunne man ikke ligefrem sige at udgangspunktet på Weserstadion ville være godt. Werder Bremen leverede en katastrofe den 24, intet mindre.

Runden forinden havde der været langt mere spænding i, og det var da også blot held at Saint-Étienne formåede at avancere fra kampene mod engelske Tottenham. Efter en overbevisende præstation på White Hart Lane rejste holdet hjem med en sikker 1-3 sejr. Endnu engang var Adrián Chávez manden som Les Verts kunne sige tak til, og han har generelt spillet meget overbevisende i UEFA Cuppen, hvor præstationerne i Ligue 1 har været mere svingende, og haft et langt færre udbytte af mål.
Tottenham spillede meget friskt til på udebane, og det var da også blot held at ”Lilywhites” ikke fik nettet en enkelt gang mere – 1-2 på hjemmebane, en samlet sejr på 4-3.

I dag kom turen så til duellen på Weserstation, en kamp hvor Werder for alvor skulle vise, at de rent faktisk var mere end et dårligt resultat få uger forinden. Og Werder præsterede da også godt, og enkelte gode solopræstationer af Frank Baumann og Miroslav Klose var da også underholdene, men det ændrede ikke resultatet. Adrián Chávez scorede klubbens første mål i den kommende sæsons udebanetrøje, som hidtil har været en ubrugt tredjetrøje, nemlig den stort og grønstribede. Dette bragte Chávez op på mål nummer 7 i UEFA Cuppen. Kampen sluttede 1-0.

Den anden semifinale havde langt mere intensitet og spænding, og med en samlet sejr på 4-3 er Atlético Madrid klar til kamp den 14 maj, når de to talentfulde hold mødes Stade Vélodrome i Marseille.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

absalonsen
Gæst
 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #106: 09 Jan 2007, 21:29 »

Jeg forventer en sejr i finalen! Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #107: 09 Jan 2007, 21:55 »

Historisk dag for Les Verts!
lesverts.com - 22.00 – 14.05.08

Endelig kom dagen, UEFA Cup finalen. Efter at have ligget lunt i svinget hele sæsonen, ligner Saint-Étienne nu de kommende mestre. Meget skal i hvert fald gå galt, hvis Lyon skal overhale Les Verts på målstregen.
I dag skulle noget helt andet da overstås – vinderen af årets UEFA Cup skulle findes. Atletico Madrid har igennem sæsonen imponeret meget, og den nuværende tredjeplads i La Primera er også yderst fortjent, Javier Aguirres spillere har gjort det godt. Demichelis og Aguirre har gentagende gange udtalt til diverse medier at disse har et godt forhold, og at de da også er venner privat. Derfor var der mere på spil end blot UEFA trofæet i aftes.

Kampen startede fint, set med Saint-Étienne øjne. Der lå et højt pres, og både Falcao og Chavez så skarpe ud foran. Ironisk nok har Falcao, en spiller med indtil videre 31 Ligue 1 mål på samvittigheden, slet ikke kunnet finde rytmen i UEFA Cuppen, på samme måde som hans Ligue 1 optrædener. Jo vist, Falcao har scoret mål og leveret gode præstationer i UEFA Cuppen, men han har ikke været på det samme niveau – Her har hans angrebspartnere, Fréd Piquionne og Adrián Chávez, dog heldigvis taget over.
Apropos Falcao. I det 13. minut begik Atletico forsvarsspiller Ze Castro frispark på midten. Patricio Arajo eksekverede hurtigt, fandt Anthony Le Tallec på højrekanten, hvorefter han smukt spillede bolden indover, hvor Falcao fik sat sin fod på – 1-0.

18 minutter senere var den gal igen, Falcao var atter på plads. Efter et miserabelt udspark fra Leo Franco samlede Adrián Chávez bolden op uden problemer, passerede en svagt spillende Ze Castro, og var nu alene med Leo Franco. Ud af øjenkrogen anede den unge mexicaner sin colombianske angrebspartner som kom stormende nede fra dybden. En flot tværaflevering senere, bolden i nettet, Falcao er dobbelt målscorer.


Efter 2-0 føringen tog Atletico over og begyndte at presse, og den giftige angrebsduo med Fernando Torres og Sergio Agüero på toppen fik Patricio Araujo og Mathieu Delpierre også noget at arbejde med. Atléti fik dog ikke reduceret inden pausen, på trods af et flot langskudsforsøg fra fløjspiller og kaptajn Maxi Rodriguez

I anden halvleg startede Saint-Étienne atter bedst, og da Mathieu Delpierre efter et hjørnespark øgede føringen til hele 3-0 i det 54. minut, var lyset for alvor slukket for holdet fra Spaniens hovedstad. Aguirre og co. kunne rejse hjem fra Stade Vélodrome med et svigende nederlag på 3-0, mens Demichelis og hans spillere kunne fejre triumfen i Marseille, og senere på natten i Saint-Étienne.
Med to semifinalepladser i årets udgave af Coupe de France og Coupe de la Ligue fik Saint-Étienne altså også en cup triumf i denne sæson, på trods af mange havde spået det anderledes.

Atlético de Madrid vs Saint-Étienne - 0:3
- 0-1: Falcao (14.)
- 0-2: Falcao (32.)
- 0-3: Mathieu Delpierre (54.)
Man of the Match: Guillermo Pereyra
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #108: 09 Jan 2007, 21:56 »

Jeg er helt udmattet, og de nye opdateringer er måske også derefter. Jeg er nået betydeligt længere i mit spil, og derfor er opdateringerne måske ikke helt af samme kvalitet, som de har været tidligere.

Bloggen vil tage en pause nu, eftersom min computer skal til reparation, og derfor kan jeg naturligvis ikke fortsætte. Jeg har lavet et backup af mit spil og min database, så skal nok fortsætte når min computer engang fungerer ordentligt igen.
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

absalonsen
Gæst
 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #109: 09 Jan 2007, 22:00 »

Det sku godt, Dau. Tillykke med den flotte sejr. Smiley
Logged

Dau
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #110: 15 Jan 2007, 20:08 »

Kommer ikke længere.. Bloggen har været på pause i godt en uge nu, og jeg har stadigvæk ikke informationer om min computer. Derudover skal jeg til at skrive dansk/historie opgave, hvilket kommer til at tage tid.

Håber jer som har fulgt med kunne li' den, kan godt være jeg smider en blog op igen, skal jeg ikke udelukke Smiley
Logged

Rolig nu, pust ud, træk vejret..

absalonsen
Gæst
 
Sv: Saint-Étienne - Historien gentager sig
« Svar #111: 15 Jan 2007, 20:36 »

Kommer ikke længere.. Bloggen har været på pause i godt en uge nu, og jeg har stadigvæk ikke informationer om min computer. Derudover skal jeg til at skrive dansk/historie opgave, hvilket kommer til at tage tid.

Håber jer som har fulgt med kunne li' den, kan godt være jeg smider en blog op igen, skal jeg ikke udelukke Smiley

 ticked off

Jeg er ikke skuffet! Jeg er sur!!  Ubeslutsom
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010