home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 687 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint
Forfatter Emne: [Lukket]S.S. Lazio - tidl. klubber: Aston Villa  (Læst 22290 gange)
MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #105: 12 Jan 2007, 23:23 »

Ligegyldige indlæg? ok ja, massere... hele tiden! Wink

Når det ik er en direkte kommentar til dig eller bloggen, går jeg ud fra at det er ligegyldigt...

Smiley


Edit:

Soccerpop: Fair nok. Ja så kan jeg godt se hva du mener... lidt for nemt...

Det kan du har ret i, men de behøver ikke at blive slettet, bare der ikke kommer for mange Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #106: 13 Jan 2007, 00:01 »

Sommerupdate
1. Juli 2008



Spilleren med det bedste snit; Carlos Vela


Evaluering af sæson:
Jeg syntes vi har spillet en rigtig god sæson. Det gik næsten over forventning i alt hvad vi deltog i. I ligaen regnede jeg med en plads i top 10 og så blev det til en flot 5. plads hvilket jo er langt over forventning. Vi spillede rigtig god, og havde det ikke været for de lidt dumme resultater havde vi helt sikker været i Champions League næste år. I Uefa Cuppen gik det endnu mere over forventning. Jeg regnede faktisk med at vi ville ryge ud til Palermo, men spillerne ville det heldigvis anderledes. Jeg er dog en smule trist over at vi vinder over Milan og så taber til Dynamo Kiev. Jeg troede virkelig at vi ville vinde mod dem. Det gik også godt i FA Cuppen. Vi kom helt til semifinalen hvilken jeg mener er rigtig godt klaret. Liga Cuppen er ikke noget at råbe hurra for men den var jeg heller ikke interesseret i at vinde. Alt i alt en rigtig god sæson. Jeg vil give den karakteren 9/10.







Forventninger til sæsonen 08/09
Jeg tror næste sæson bliver en stor sæson. Derfor har jeg løftet målet i ligaen lidt og sagt at jeg mindst skal kvalificere mig til Europa i næste sæson. Målet i Uefa Cuppen er igen at nå minimum til gruppespillet, da man aldrig kan vide hvilke hold man kommer i gruppe med. Jeg har sådan set ingen mål til Liga Cuppen og FA Cuppen men hvis jeg fejler i ligaen bliver mit mål FA Cuppen da jeg vil med i Europa.


Villa Park skal udbygges



Udvidelse af stadion
Idag har bestyrelsen meddelt at de vil udbygge Villa Park med 12.416 siddepladser. Det vil sige at der, efter ombygningen vil kune side 48.613 tilskuere til hjemmekampene. Det vil tage omkring 6 måneder at færdiggøre udvidelsen.







Det var alt for nu. Kom gerne med en kommentar, evt. om hvordan i syntes sæsonen har været osv. Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #107: 13 Jan 2007, 00:21 »

Landshold?


Det danske fodboldforbund, DBU, er, som det eneste land kommet med en landstrænerkontrakt . Jeg ved ikke om jeg har tænkt mig at acceptere. På den en side syntes jeg Danmark er lidt kedlige og på den anden side syntes jeg det kunne være rigtig spændende at spille med et landshold. Derfor lader jer jer bestemme. Skal jeg tage jobbet som dansk landstræner eller ej ? Der er tilføjet en astemning om det.
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #108: 13 Jan 2007, 00:23 »

Jeg har stemt Nej, da jeg som sagt kun synes du skulle tage et landstræner job, hvis det var England eller Spanien Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #109: 13 Jan 2007, 00:27 »

jeg stemte jeg er ligeglad med dit landstræner job fordi når det handler om Danmark syntes jeg ikke jeg skal blande mig i det
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #110: 13 Jan 2007, 00:30 »

jeg stemte jeg er ligeglad med dit landstræner job fordi når det handler om Danmark syntes jeg ikke jeg skal blande mig i det

Hvorfor dog ikke det ?
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #111: 13 Jan 2007, 00:40 »

Jeg lader afstemningen køre til imorgen, hvor jeg vil tage min beslutning.
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Aston Villa
« Svar #112: 13 Jan 2007, 01:22 »

Hvorfor dog ikke det ?

jamen jeg er bare ikke så god til det der med landstræner så jeg ville nødig klokke i det  Forseglede Læber
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #113: 13 Jan 2007, 11:13 »

Aftemningen ser meget lige ud. Hvis der stadig er nogen der syntes jeg skal tage landsholdet skal de skynde sig at stemme. Afstemningen slut om en halv time.


EDIT: Næste stemme afgør det hele, med mindre den bliver sat på "er ligeglad" Smiley
« Seneste Redigering: 13 Jan 2007, 11:33 af MisterFCK » Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #114: 13 Jan 2007, 11:44 »

Ja nu orker jeg ikke at vente mere, så nu vil jeg tage en beslutning selv. Der kommer en update om det senere Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #115: 13 Jan 2007, 13:00 »

Så ved jeg at du har sagt ja, for ellers ville du bare have skrevet det.


Hvem ved ? Smiley
Logged

Soccerpop
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #116: 13 Jan 2007, 13:18 »

Nu har jeg lige slettet mine indlæg for at overraskelsen skal være lidt større.
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #117: 13 Jan 2007, 13:29 »

Nu har jeg lige slettet mine indlæg for at overraskelsen skal være lidt større.

Okay  næste update bliver lavet så snart den nye landstræner bliver præsenteret Smiley
Logged

MisterFCK
Gæst
 
Sv: Aston Villa - ?Danmark?
« Svar #118: 13 Jan 2007, 17:55 »

Ny dansk landstræner



Idag havde DBU, Dansk Boldspils Union, indkaldt til pressemøde, i Parken. Formanden for DBU startede med at introducere de forskellige medlemmer af staben, som var mødt op, bla. U/21- og U/19-landstrænerne, Per Andersen og Sune Smidt-Nielsen. Der var også en enkelt tom stol, som en evt. ny træner skulle side på. Efter EM 2008 havde Morten Olsen valgt at trække sig tilbage som manager af personlige grunde. Det, efter han ellers havde ført Danmark til semifinalen i EM, med sejre over bla. Italien og Tjekkiet. Det vakte selvfølgelig en del skuffelse hos de mange danske fodboldfans. Siden EM har de så været på udkig efter en ny manager hvor bla. Aston Villa manageren, Frederik Tidemand Rasmussen, har været i søgelyset. Andre danske managers som Michael Ladrup har også været i kiggerten.

Efter indtroduktionen fortalte formanden følgende: "Vi har, efter Mortens opsigelse, ansøgt flere forskellige danske managers om jobbet. Desværre har de fleste takket nej til jobbet, fordi de hellere vil træne et klubhold eller ikke er interesseret i stillingen som landstræner. Til sidst lykkedes det dog at få overtalt en mand til at tage jobbet. Han har gjort det aldeles godt for sit klubhold og vi er helt sikre på, at han er den rette til jobbet. Han har bla. først sit hold til flotte ligaplaceringer de sidste par år. Han vil komme ind nu."

Det blev helt stille. Alle var spændte på at se, hvem den nye træner var. Pludselig kom en ukendt man ind og viskede noget i øret på formanden. Derefter tog formanden igen mikrofonen og sagde: "Ja, vores nye træner blev, uheldigvis, stoppet af politiet på vej herhen, da han kørte lidt for stærkt. Derfor er han blev 5 minutter forsinket. Så mens vi venter kan vi jo passende synge den danske nationalsang." Han begyndte at skråle en meget dårlig version af "Der er et yndigt land" ind i mikrofonen og efter lidt tid begynde journalisterne også at synge med. Da sangen var færdig sagde formanden, at den nye manager var ankommet. Derefter trådte den tidligere Esbjergtræner, Troels Bech ind i lokalet og satte sig ned på klap-sammen stolen.

"Jeg er meget beæret over, at få changen for at træne landsholdet. Det er det største der nogensine er sket for mig, og det er ikke så lidt, når man tænker på at jeg har vundet superligaen 2 gange med Esbjerg på kun 2 år. Jeg glæder mig til at bevise at jeg er den rette mand til jobbet og jeg skal, lige efter mødet her, ud og mødes med spillerne over en kop kaffe. Jeg er vildt stolt over at have fået dette job," sagde en glad Troels Bech.

Derefter tog formanden igen ordet: "Der bliver desværre ikke tid til spørgsmål i denne omgang, da Troels jo skal til møde med spillerne." Dermed sluttede præsemødet.
Logged

Dusty78DK
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Aston Villa
« Svar #119: 13 Jan 2007, 18:01 »

Ærgerligt - jeg synes du skulle have været landstræner  Skuffet
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010