home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 812 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25717 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #105: 23 Dec 2006, 01:41 »

Dit design er helt i top efter min mening .. KUTGW
Især det hvor du skriver stillingen i CHL & Premier League, det ser pisse godt ud. Rigtig godt gået , bliv ved sådan ..
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #106: 23 Dec 2006, 01:44 »

Du siger designet er godt, så hvad har du stemt ? Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #107: 23 Dec 2006, 02:16 »

Koncentration søges !
November 09

Det har været en måned med nedgang for os. Vi har tabt, tabt og kun vundet enkelte kampe. Skidt måned, vi har også tabt en del point til bl.a. Chelsea som nu er over os. Vi må igang igen.

Månedens spiller: Dirk Kuyt (Liverpool)
Den 29-årige boksspiller har imponeret med en serie af gode kampe indenfor den sidste måned for Liverpool
Jermaine Jenas (Tottenham) og Tim Cahill (Everton) blev nr. 2 og 3.








Agüero imponerer stadig,
men han kan ikke alene vinde.
Vi startede kampen mod Man City i Carling Cup 4 runde. Den kamp blev sikkert kørt hjem med godt spil og nogle gode mål, ialt 3 styks fra vores side, de blev sat ind af Martinez og 2 gange Agüero. Vi er nu i kvartfinalerne. Udemærket, men satser fortsat ikke meget på denne turnering.

Portsmouth blev vores næste modstander. De skulle starte den store krise hos os. De lammetævede os og stoppede bravt vores ubesejrede stime i Premier League. Det blev ialt til 3-0. Skidt spil og meget dårlig holdning før kampen gav os nederlaget.

Old Trafford var rammen for næsten 90.000 tilskuere i den næste kamp i Champions League mod Olympiakos. Vi kunne sikre os videre deltagelse med en sejr. Det fik vi også, en flot et af slagsne. Håber denne 4-0 sejr er en start på en bedre stime end den vi har været igennem. Ferdinand og Rooney lavede 1 mål hver mens Agüero lavede 2.

Det så ud til det havde hjulpet da vi i næste runde af Premier League skulle op imod Birmingham på Old Trafford foran lige over 91.000 tilskuere. Vi vandt kampen sikkert med 2-0 på mål af Ferdinand og Rooney. Flot sejr, og nu troede jeg så vi var igang igen. Det vil vise sig i næste kamp om vi er det.



Og den kamp var mod Everton ude. Vi kom som planlagt foran ved Agüeros erstatter Galbraith, Sergio havde fået ferie. Men denne føring holdte vi ikke på, og pludselig midt i anden halveg var vi bagud 3-2 meget ufortjent. Vi kom også bagud 4-2. Derefter formåede vi kun at reducere ved Defoe til sidst.

I den næste kamp skulle vi møde nr. 1 Tottenham på Old Trafford. En vigtig kamp. Vi kom foran ved Defoe efter 5 min. Men Berbatov udlignede efter 13 min. Nu gik kampen over i vores dominans. Alligevel scorer de på en kontra til sidst, endnu et ufortjent nederlag til os. Håber virkelig december har nogle gaver i posen, til tabelen.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #108: 23 Dec 2006, 02:18 »

Svingende... forhåbentlig kommer du ovenpå igen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #109: 23 Dec 2006, 02:19 »

Svingende... forhåbentlig kommer du ovenpå igen.

Ja håber jeg også !
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #110: 23 Dec 2006, 02:23 »

jah, du er meget svingende... man alligevel er du okai med i toppen... Opstemt håber du kommer oven på igen... Smiley
Rullende Øjne
Logged


N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #111: 23 Dec 2006, 02:23 »

God update, skidt måned.. Kom nu igang Møller!!

Men godt hold der fører tabellen Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #112: 23 Dec 2006, 02:24 »

jah, du er meget svingende... man alligevel er du okai med i toppen... Opstemt håber du kommer oven på igen... Smiley
Rullende Øjne

Ja :/ håber jeg skam også Opstemt

God update, skidt måned.. Kom nu igang Møller!!

Men godt hold der fører tabellen Opstemt

Nå du javer med mig Opstemt

Nej Spurs er ikke godt !
Logged

rammy
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #113: 23 Dec 2006, 02:56 »

Flot Blog og dejligt at se at mit ynglings-hold Tottenham driller dig Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #114: 23 Dec 2006, 19:54 »

Yes, we are back
december 09

Sidste gensyn fra os i 2009. Et år med både op og nedture, vi vandt FA Cuppen. Røg i finalen i Champions League, og tabte mesterskabet. Vi hentede derefter i sommerpausen bl.a. stjernen Sergio Agüero. Den nye sæson lagde vi ud som lyn og torden. Men gik så her til sidst lidt ned til et mere menneskeligt niveau.

Årets fodboldsspiller i Europa: Ronaldinho, Barcelona
Wayne Rooney, Man Utd og Lionel Messi, Barcelona blev hhv. nr. 2 og 3. flot pris.





Det har været en god sidste måned for os. Vi har igen meldt os ind i topkampen, vi har præsenteret vores nye trøjer som vi fremover vil spille i, og sidst men ikke mindst er vi videre i Champions League hvor vi møder Rangers i næste kamp.

Sparta Moskva blev mødt af vores anden kæde, på nær til sidst da vi var bagud 1-0, da kom Nani og Rooney på banen. Og de fik en hovedrolle hver. Først udlignede Rooney, dernæst gjorde Nani det til 1-2 i Rusland. Dog fik russerne i overtiden udlignet. Vi kom stadig videre som nr. 1 foran Benfica. Vi møder Rangers i 1. knockoutrunde.

Nu kom 3 kampe i Premier League hvor vi vandt 3-0 i alle kampene. Først mod Sunderland på udebane, her scorede Ferdinand, Agüero og Defoe. Dernæst var det på Old Trafford Sheff Utds tur til et 3-0 nederlag, her scorede Rooney en og Agüero 2 mål. Sidst var det Rooney der med 2 mål og Ferdinand der gav os en lokalderbysejr på 3-0 mod Man City.

Efter disse 3 kampe måtte man sige de gamle trøjer fik et godt "farvel" for nu vil jeg præsenterer jer for vores nye trøjer, en første, anden og tredje trøje er blevet produceret af Adidas vores nye tøjmærke. Flotte er de, byd dem velkommen. De er meget enkle men pæne.


Aston Villa var vores banemænd i Carling Cup. De tog på hjemmebane en 3-2 sejr over vores anden kæde. Det var indskiftede Agüero der reducerede først, Defoe satte os tæt på, men tættere end 3-2 kom vi ikke. Dermed røg vi ud i kvartfinalen. Jeg satser som sagt tidligere heller ikke meget på Carling Cup.


West Ham fik også hjemme på Upton Park i London også en sejr over os. Skidt kamp af os. Det blev til hele 3-1 til hjemmeholdet. Vidic scorede for os. Vi måtte op på hesten igen før kampen mod Blackburn.

Den kamp blev også vundet. Ikke mindst på grund af Agüero som scorede vores 2 mål i kampen. Vi vandt 2-1 over Blackburn, vi er klart inde i en meget bedre stime end de sidste måneder. Lad os håbe vi kan holde denne stime i længe.

Chelsea blev næste modstander på Old Trafford foran 99.978 tilskuere, som fik en spændende kamp at se. De lagde egentlig bedst ud ved at komme foran rimelig tidligt, men vi fik udlignet ved Defoe kort efter. Deres mål var forresten på et meget tvivlsomt straffespark.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #115: 23 Dec 2006, 19:54 »

Trøjerne er lavet af Katanka her fra siden !

Stort tak for hjælpen herfra
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #116: 23 Dec 2006, 19:57 »

Cool med trøjerne og du er da med i PL endnu.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #117: 23 Dec 2006, 20:02 »

Ja heldigvis Smiley

Og tak Smiley min idé katankas værk Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #118: 23 Dec 2006, 20:35 »

Ja heldigvis Smiley

Og tak Smiley min idé katankas værk Opstemt

Arh.. der har nu været andre, der har fundet på det med nye trøjer før Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #119: 23 Dec 2006, 20:44 »

Ved jeg skam godt Smiley bl.a. Berendt
Logged

Sider: 1 ... 6 7 [8] 9 10 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010