home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 689 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 11 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25687 gange)
cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #90: 22 Dec 2006, 21:01 »

Super nice og ungt mandskab Opstemt
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #91: 22 Dec 2006, 21:03 »

Emillionaire @ Jaja Opstemt ej med det transferbeløb jeg fik først 515 mio og senere 455mio kunne jeg ikke lade være Smiley

cube @ Ja synes jeg også selv Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #92: 22 Dec 2006, 21:48 »

Flotte udfoldelser
1. Oktober 09

Vi skulle i vores venskabskampe kun spille en kamp mod Bury som er en af vores samarbejdsklubber. De fik vores nye mandskab at se i vores flotte rød-hvide trøjer. Vi vandt kampen 5-0. Flot resultat og flot spil som vi forventede ville fortsætte i sæsonen som følger.




Årets første pokal

Vi skulle i Community Shield op imod sidste års mestre Liverpool. Vi var med fordi vi vandt FA Cuppen sidste sæson. Alle forventede en rigtig god kamp med mange chancer og mange mål. Jeg håbede på mange chancer til os og mange mål til os. Vi lagde kampen bedst ud, men vi kunne ikke få bolden i nettet. Målmand Reina stod en flot kamp og reddede egentlig også Liverpool holdet fra en ydmygelse. Men det var egentlig meget svingende efter pausen med spil og chancer. Alligevel skulle vi trods mange gode muligheder helt hen til 5 min. før tid før det første mål kom. Sinama-Pongolle bragte Liverpool i front, nu så det meget sort ud for os. Jeg lavede en indskiftning af Galbraith istedet for Nani og Anderson istedet for Martinez, dermed spillede vi 4-3-3. Det gav gevinst da Galbraith fuldt fortjent udligner for os i overtiden. Kampen gik derfor i straffesparkskonkur rence hvor vi havde valgt Anderson, Vidic, Agüero, Carrick og Defoe som skytter. Anderson og Vidic scorede begge, Garcia scorede for Liverpool men anden skytte Kranjcar brændte. Derfor var vi foran 1-2 før Agüero skulle sparke, han brændte så ligesom Carrick også gjorde. Heldigvis brændte Riise også for Liverpool. Nu gik vi ud i ekstra skytter. Vores ekstra skytte var unge Galbraith, han scorede heldigvis. Og da Kuszczak reddede Sinama-Pongolle skud vandt vi pokalen. Flot af drengene. Tillykke.




Sikkert spil

Ja det er så sandt som det er skrevet. Vi er stensikkert kommet videre fra 3 kvalifikationsrunde i Champions League hvor vores modstander var Dynamo Moskva fra Rusland. Vi vandt 5-0, her scorede Agüero hattrick, Guardado en enkel og Rooney en enkel. Det var i Rusland. Men på hjemmebane valgte jeg at min anden kæde skulle spille. Det gjorde de godt og vandt ligeledes 5-0, her scorede Corrie Evans 2 mål, Rossi og Galbraith en hver. Dermed vandt vi samlet sikkert 10-0.

Vi røg i gruppespillet ind i en forholdsvis nem gruppe på papiret. Den lød på portugisiske Benfica som vi ryger ind i næsten hvert år, Olympiakos fra Grækenland og Sparta Moskva fra Rusland. En gruppe jeg forventede vi røg sikkert igennem.

Vi har spillet 2 kampe mod først Olympiakos som vi slog med 1-3 på mål af Rooney, Ronaldo og et selvmål af Olic, de fik ufortjent et mål som blev sat ind af svenske Wilhelmsson på straffe. Det anden kamp var hjemme mod Sparta Moskva, det var dele af vores anden kæde og dele af første kæden der spillede denne kamp. De kunne ikke få bolden i kassen mere end en gang selvom chancerne var der til mere. Vores mål blev scoret af Defoe, Kuszczak blev skadet i denne kamp han er fortsat ude her den 1. okt 09.





Ubesejret

I Premier League er vi fortsat ubesejret og har kun lukket sølle 2 mål ind mens vi i i den anden ende har lavet 10. Flere spillere har imponeret mig positivt, bl.a. Daniel Galbraith som efterhånden har slået Rossi ned som 5 valg. Men altså vi lagde denne sæson ud mod Blackburn hjemme på Old Trafford som er blevet udbygget til nu at kunne have 100 000 tilskuere på plads siddende. Vi lagde meget forsigtigt ud med en 1-0 sejr på mål af Carrick. I den næste kamp blev Kuszczak placeret for første gang af Charltons Harry Arter. Men vi vandt kampen 2-1 på Old Trafford, vores mål blev scoret af Agüero og Martínez 2 nyindkøb, flot. Den næste kamp var første rigtige udfordring for mit nye unge hold. Mod Chelsea på Stamford Bridge, vi vandt kampen overraskende sikker med 2-0 Agüero som er ved at finde formen blev dobbelt målscore, bare for at vise vores dominans skudstatestiken lød på 4-18 i vores favør og 43/57% i boldbesiddelse ligeledes i vores favør. Meget stort resultat. Aston Villa blev de første som stjal point fra os da de på Villa Park fik et 0-0 resultat hjem. Vi slog i den næste kamp Liverpool med 1-0, igen dominerede vi en topkamp mod sidste års mestre, Agüero scorede vores mål foran 99.961 tilskuere. Arsenal stjal også point fra os i den næste kamp på Emirates Stadium da de ufortjent fik 1-1 fra det opgør, gæt hvem der scorede vores mål. Det gjorde Agüero. Rooney har været en del både skadet men også sparet grundet hans skader, derfor scorer han ikke pt. 99.988 er vores sæsonrekord. Den blev slået imod Newcastle i den efterfølgende Premier League kamp, vi vandt heldigvis kampen på mål af Nani, Defoe og Agüero med 3-0. Flot sæsonstart vi er stadig ubesejret.



"What af goal by Agüero." - Engelsk kommentatorer James Goel (Arsenal - Man Utd 1-1) målet blev senere kåret som månedens mål i September


Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #93: 22 Dec 2006, 21:52 »

Det ser godt ud... især at du ikke taber Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #94: 22 Dec 2006, 21:55 »

Hehe ja Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #95: 22 Dec 2006, 22:00 »

Haha

En haha oplevelse har vi også, tjek lige ugens hold  funny

Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #96: 22 Dec 2006, 22:02 »

Haha

En haha oplevelse har vi også, tjek lige ugens hold  funny


Shockeret Godt gået Man U. ! Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #97: 23 Dec 2006, 00:04 »

Udemærket spil
Oktober 09

Det har været en Oktober måned med mange mål, mange nye tilføjelser i Manchester United bl.a. præsenterer klubben nyt trøjesæt senere på året. I Ligaen ligger de stadig ubesejret i toppen med Charlton.Er

Månedens Spiller: Erwin Avalos (Sunderland)
Den 26 årige boksspiller har virkelig vist alle hvilken god spiller han er, ved sine seneste 3 præstationer.
Nathan Sturgis (Birmingham) og Iwan Redan (Blackburn) blev nr. 2 og 3






Agüero har været med Argentina,
har han været savnet
Vi lagde måneden ud mod Middlesbrough. En meget kedelig kamp med ialt 7 chancer fordelt sådan at Middlesbrough havde 3 mens vi havde 4. 3 ud af de 4 chancer scorer vi på, det var først Rooney der scorede til 0-1. Derefter kørte vi bare kampen hjem ved først Defoe og sidst et selvmål til 0-3, som kampen endte. Kampen blev overværget af 34.967 tilskuere.

Den næste kamp var i Champions League, på Estádio do Sport Lisboa e Benfica i Lissabon i Portugal mod Benfica. Vi var inde i en god stime med sejre i massevis. Kampen blev egentlig meget lige dog med et lille overtag til os. Det fik vi også bevist ved at hente en 3-0 sejr, Bojinov, Carrick og Defoe scorede i en kamp anden kæden fik.

Vi tog på besøg i Derby et af oprykkerholdene i den næste kamp. Derby havde overraskende efter de første 45 min. haft 7 chancer mod vores 1. Det fik spillerne også af vide i pausen, de leverede en bedre insats, men vandt ikke. Vi kom foran ved Corrie Evans, men Derby udlignede. Meget skidt resultat.



Rooney er ikke kommet
ordenlig igang endnu
Vi offentliggjorde nu for pressen at vi d. 24 december 2009 vil præsentere 3 nye trøjer som vores nye tøjmærke Adidas har designet og lavet. Trøjerne er enkle men flotte, det har vi bedt om. Den nye aftale med Adidas er vi meget glade for. Dermed bliver dette vores sidste måneder under Nike trøjen.

Vi skulle i næste kamp spille hjemme på Old Trafford mod Oldham i Carling Cup, et cup jeg ikke betragter højt, dermed fik anden kæden kampen. De tog ikke chancen. 0-0 efter 90 min. Galbraith scorede vores afgørende mål efter 101 minut. 11 min under forlænget spilletid.

Reading var næste modstander i Premier League på Old Trafford. Vi var inde i en stime med dårligt spil. Den skulle vi gerne ud af så hurtigt som muligt. Men det blev ikke i denne kamp, trods mange chancer kom der ikke et eneste mål i kampen, dermed endte den målløst 0-0. Skidt.


Vi kunne i den næste kamp hjemme mod Benfica sikre os videre deltagelse i Champions League med en sejr. Men Benfica var stærke og vi i den dårlige stime endnu. Trods vores mange stjerner på banen tabte vi med 0-2. Skidt spil og ingen harmoni i spillet gjorde udfaldet.

Jeg havde efter kampen mod Wigan fået karantæne for en udtagelse i pressen om vi blev frarøvet et straffespark. Dermed var jeg ikke med i kampen mod Wigan, så den tog Carlos Queiroz sig af. Trods flot spil og styrende spil vandt vi ikke kampen. Vi fik 1-1 efter vi havde været foran det meste af kampen på Cristiano Ronaldos mål.

Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #98: 23 Dec 2006, 00:05 »

Skal det være sådanne Månedsopdateringer eller som det gamle ?? Smiley
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #99: 23 Dec 2006, 00:05 »

god update, men stemmer for det gamle
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #100: 23 Dec 2006, 00:09 »

Kan godt li' det på den måde der. Udmærkede resultater, men lige vel mange uafgjorte Peace KUTGW
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #101: 23 Dec 2006, 00:13 »

Hehe, ja desværre Skuffet
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #102: 23 Dec 2006, 01:34 »

Kan i ikke venligst Stemme gerne give en begrundelse for valget!
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #103: 23 Dec 2006, 01:36 »

Jeg har undladt at stemme, da jeg synes det er helt op til dig, hvilken måde du vælger Wink
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #104: 23 Dec 2006, 01:37 »

Jeg har undladt at stemme, da jeg synes det er helt op til dig, hvilken måde du vælger Wink

Helt iorden Smiley
Logged

Sider: 1 ... 5 6 [7] 8 9 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010