home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 735 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25673 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #60: 20 Dec 2006, 00:39 »

Formidabel start - Mads
2. December 08

Sir. Mads Nielsen om starten - Vi har lagt denne sæson formidabelt ud i forhold til vores tidligere sæsoner, det har jeg heller ikke lagt skjul på overfor medierne. De har fået af vide hvor stolt og glad jeg er over vores sæsonstart. Mine mål for denne sæson er også steget en grad fra at forsvare CL til nu at hente The double eller The treble (FA, CL og PL). Vi har ikke de svingende resultater i lange perioder, i visse korte perioder kan vi tabe enkelte kampe, men det gør alle hold da. Jeg håber vi kan fortsætte det spil her.

Sir. Mads Nielsen






Stadig tæt i toppen

Reading - Man Utd 3-3
Man Utd - Middlesbrough 1-1
Bolton - Man Utd 0-0
Man Utd - Blackburn 3-1
Man Utd - Newcastle 2-0

Liverpool - Man Utd 3-2
15. november 08

Vi lagde bedst ud med flere gode forsøg, men ikke et eneste af dem kom i nettet. Det kan skyldes en godt stående keeper i Liverpool målet Reina. Det blev Liverpool der lidt efter vores store chancer kunne bringe sig foran ved Crouch, det gav et sus i mig da de scorede, et forkert sus, et nervøst sus. Målet blev scoret efter bare 4 min. må indrømme målet var rimelig godt headet ind. Jermain Defoe dukkede pludselig efter 24 min op bag Liverpools 2 center forsvarsspillere Agger og Hyypia, han får bolden i fødderne af den unge David Jones, flot oplæg og 1-1, flot og godt Defoe. Vi kom også foran efter 33 min. ved Wayne Rooney, nu var vi igen på vej mod de store tider med sejre selv mod de bedste. Men nej som vi lige havde lettet fra jorden faldt vi igen, Crouch dukker igen op i vores felt, header den igen i nettet. Som der blev skrevet på nettet "Liverpool svarer igen med det samme." tror jeg gerne, bare 20 sek efter. 3 min senere scorede Sissoko det sidste mål i kampen til slutresultatet 3-2. Ikke fortjent med fakta.

4' 1-0 Peter Crouch, Liverpool
24' 1-1 Jermain Defoe, Man Utd
33' 1-2 Wayne Rooney, Man Utd
34' 2-2 Peter Crouch, Liverpool
37' 3-2 Mohamed Sissoko, Liverpool
---------------------------------------
MoM: Steven Gerrard, 9, Liverpool
Tilskuertal: 45350









Vi er videre

Desuden har vi også gennemført både 3 og 4 runde af Carling Cuppen mod først Newcastle som hjemme blev slået 3-0, senere West Ham som også blev slået på Old Trafford med 2-0. To flot sejr, vi kører mod endnu de sene kampe.




Det var tæt på

München - Man Utd 3-2
Man Utd - Rapid 6-0

Deportivo - Man Utd 1-4
2. december 08

Skulle United videre i årets turnering, eller skulle Deportivo overraske og slå de forsvarende mestre ned i UEFA Cuppen. Deportivo kunne kun bruge en sejr, mens United bare ikke måtte tabe. Sådan så overskrifterne ud i diverse Aviser, på nettet og i diverse sportsudsendelser. Vi lagde hårdt og kompetent ud, det gav efter 13 min. gevinst da Ronaldo på fløjen modtager bolden, han taget trækket ind i banen og hamrer den i nettet. Vi var igang, mod Knockoutrunderne. Efter scoringen var vi igen spilstyrnde, vi havde mange chancer og 20 min senere altså efter 33 min. gjorde Rooney det til 0-2, Deportivos fans var sure og pivede af deres hold. Det hjalp ikke for bare 3 min. efter pausen afgjorde Rooney kampen med et flot mål til 0-3. Nu var vi videre, så nu kom Pique, Jones ind. Det var både United der styrede kampen på banen, men også udenfor. Supporterne gik amok da Carrick med et suverænt langskud gjorde det til 0-4, United vs. Deportivo 0-5 havde de et banner med, kunne de ske. De råbte også efter Deportivo "Deportivo, i er tilbage, men falder igen." det var en ydmygelse. Riki gjorde lidt af skaden god igen da han i overtiden lavede et flot mål til 1-4, vi var videre.

13' 0-1 Cristiano Ronaldo, Man Utd
33' 0-2 Wayne Rooney, Man Utd
48' 0-3 Wayne Rooney, Man Utd
58' 0-4 Michael Carrick, Man Utd
90' 1-4 Riki, Deportivo
---------------------------------------
MoM: Wayne Rooney, 9, Man Utd
Tilskuertal: 34580
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 00:47 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #61: 20 Dec 2006, 15:14 »

Der er altså en update Smiley kommenter !
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #62: 20 Dec 2006, 15:19 »

Nani!!!!


han passer godt til United
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #63: 20 Dec 2006, 17:31 »

Ja, det ser da ud som om, det går glimrende. Jeg finder mig dog ikke i, at du taber til Liverpool.  Sur
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #64: 20 Dec 2006, 18:44 »

Sir. Toby @ Det var fandme også ufortjent :/

Emillionaire @ Yeps Smiley

Begge @ Tak for kommentarene
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #65: 20 Dec 2006, 22:20 »

Sejre !
31. December 08


Guardados turnering
Manchester United var nu klar til at kæmpe om at komme i finalen i FIFA Club World Championship 2008, skulle dette ske ville det være første gang i 130 år. Holdet lagde ihvertifald ud mod japanske Jubilo. Mads havde før turneringen tilkendegivet at det ville være reserverne der ville komme til at spille turneringen, det er heller ikke et ringe hold, det er et hold som mange Premier League hold ville være overnud tilfreds med at have til rådighed. Jubilo blev som sagt første modstander i Yokohama. En kamp som alle forventede en sikker United sejr. Det blev det også, først kom Guardado på måltavlen efter et flot sparket indlæg fra Park. Senere i kampen fik Nishida fra Jubilo en hovedrolle ved at lave 2 selvmål. Uheldigt for ham, men det gav altså Manchester United deres første finale i 130 år i VM for klubhold efter en 3-0 sejr.

Finalen blev så spillet 3 dage efter, igen i Yokohama denne gang mo brasilianske Sao Paulo som ved at slå Auckland City var nået finalen som United. Denne kamp havde en ændring i Startopstillingen i forhold til Semifinalekampen, Smith var blevet erstattet af Defoe, som i pausen byttede med Rooney. United havde nemlig en vigtig kamp 2 dage efter hjemme i England mod Arsenal i Carling Cup Kvartfinalerne. Denne kamps hovedspiller må være Rossi, med hans 2 mål og fremragende holdning og spil var han med at til at give United deres første VM for klubholdstitel i 130 år, den sidste målscorer var Rooney. Flot sejr igen, nu var de på toppen igen.






Kuszczak kostede et mål
Exit
Som sagt skulle United 2 dage senere spille på Emirates Stadium mod Arsenal i kvartfinalekampen i Carling Cup. En kamp som var forventet at blive tæt. Det blev kampen også, dog med en ufortjent sejrherre Arsenal. Arsenal kom foran ved Baptista efter bare 6 min. ved et flot hovedstødsmål. Dog udlignede United hurtigt efter ved Rooney bare 42 sek. efter 1-0 målet. Men United kunne intet gøre mod Arsenals næste mål, kikset skud som Kusczak kommer til at skubbe i mål, 2-1 og Arsenal var igen på toppen og klar til at forsvare sejren. Nu tog United teten resten af kampen, alligevel var det Arsenal der afgjorde kampen 4 min efter pausen ved Cani. Kigger vi på statestikerne er dette ikke fortjent da skudstatestiken er 10-16 i Uniteds favør og besiddelsen er 45-55% også til Uniteds fordel, men de kunne ikke udnytte det.







Stærk indsats, 1 nederlag


Nani imponerer i United
United har været stabille og stærke i Premier League i år. Det skulle de vise igen mod West Ham i næste kamp, Med mål af Cristiano Ronaldo og Fletcher vandt Champions League mestrene kampen 2-0 foran næsten 91.000 på Old Trafford.

Næste modstander hed Charlton i London. Charlton chokstartede ved at bringe sig foran med 1-0 efter 8 min. Men United kom godt tilbage og fik vendt kampen til 2-3 i deres favør. Henning Berg som er træner i Charlton har flere gange i løbet af hans tid i Charlton rost den unge United træner for hans evner. De er efterhånden rigtig gode venner.

United skulle igen en tur til London, denne gang for at møde Fulham. Fulham blev også deres stoppere. United havde ellers en sejrsstime der lød på 4 sejr i streg i Premier League. Men i London mod Fulham tabte de altså med 1-0, faktisk ikke fortjent. Men sådan er det.







Det blev fransk

Der har været lodtrækning til den kommende knockoutrunde i Champions League. United endte som nr. 2 i deres gruppe efter München. Dermed skulle Manchester have et af holdene som endte som vinder af deres gruppe. Det blev franske Lyon som United sidste sæson slog ud sidste år i kvartfinalerne med sammenlagt 5-2. Det var en ørehænger som franskmændene helt sikkert vil hævne sig over. Lyon som i år var kommet i en af årets nemmeste grupper med: Feyenoord, Fenerbahce og Anderlecht gik igennem gruppespillet uden nederlag, dog 2 uafgjorte resultater. Af spændende opgør må vi udvælge Milan - Arsenal og Juventus - München. Der er også kampe som netop Man Utd - Lyon og Marseille - Shakhtar der kan blive spændende.

Feyenoord - Real Madrid
Ajax - Chelsea
Juventus - München
Man Utd - Lyon
Marseille - Shakhtar
Sporting CP - Barcelona
Paris SG - Valencia
Milan - Arsenal
« Seneste Redigering: 20 Dec 2006, 22:24 af Møller » Logged

DrJones
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #66: 20 Dec 2006, 22:21 »

Nice update møller.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #67: 20 Dec 2006, 22:31 »

Nice update møller.

Tak Smiley gjorde mig og umage Opstemt
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #68: 20 Dec 2006, 22:32 »

God update, og tillykke med VM
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #69: 20 Dec 2006, 22:45 »

God update, og tillykke med VM

Tak tak Smiley
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #70: 21 Dec 2006, 13:22 »

Ser er rigtig godt ud... Smiley
KUTGW!
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #71: 21 Dec 2006, 15:40 »

Ubesejret
12. Marts 09

Man Utd - Aston Villa 2-1
Skidt insats, vi vandt ufortjent. Men en sejr er en sejr, kado til Villa for at give os så meget modstand.
Rossi, Defoe

Man Utd - Everton 2-0
En meget tæt kamp som vi heldigvis gik sejrigt ud af. Egentlig fortjent nok.
Vidic, Ronaldo

Burnley - Man Utd 1-2
De chokstartede, men vi fik vendt kampen og sejrede med 1 mål. Ikke godt nok, men sejren er god nok.
Nani, Scholes

Sheff Utd - Man Utd 1-1
Endnu en meget lige kamp, det er vi begyndt at kunne lide. Men de fik ufortjent uafgjort ved at udlignende mål i sidste min.
Defoe

Man Utd - Portsmouth 2-0
Vi var tilbage i vores gamle spil, fantastisk kamp, som vi dominerede og vandt sikkert.
Rooney, Defoe

Man Utd - Reading 4-0
Fuldt fortjent sejr, vi både styrede kampen, men også tævede Reading ud af banen på hjemmebane.
Ronaldo, Jones, Rooney, Rossi

Man Utd - Chelsea 0-0
En kedelig 0-0er, dog styrede vi det meste af kampen, men kunne ikke få bolden ind. Sådan endte det altså imod Chelsea.

Arsenal - Man Utd 3-5
14. januar 09

Det var egentlig Arsenal der lagde bedst ud i kampen. Men  vi kom på 0-1 ved Wayne Rooney efter 10 min. på et flot placeret skud. Defoe udbyggede førringen 15 min. efter ved at sparke den ind efter et flot indlæg fra Nani. Meget ufortjent, men Arsenal så meget nedtrykte ud. Dette holdte helt til pausen, kort efter pausen fik Baptista reduceret for Arsenal. Men Arsenal kom ikke op på siden af os, og 20 min. inde i anden halveg gjorde Rooney det til 1-3. Flot fighterinsats af os. 5 min. efter fik Arsenal reduceret igen ved Henry, flot mål der blev sparket ind fra lang afstand. Vi formåede ikke at holde førringen længere end det 84 minut hvor Henry udlignede for hjemmeholdet. 4 min efter fik Rooney sat os på tavlen igen, 3-4. Flot igen, og Nani sparkede os helt på toppen ved at lave et drømmehuk fra lang afstand.

10' 0-1 Wayne Rooney, Man Utd
25' 0-2 Jermain Defoe, Man Utd
48' 1-2 Júlio Baptista, Arsenal
65' 1-3 Wayne Rooney, Man Utd
70' 2-3 Thierry Henry, Arsenal
84' 3-3 Thierry Henry, Arsenal
88' 3-4 Wayne Rooney, Man Utd
90' 3-5 Nani, Man Utd
---------------------------------------
MoM: Wayne Rooney, 10, Man Utd
Tilskuertal: 60.406





Succes !

FA Cup

I FA Cuppen skulle vi i tredje runde op imod York. Amatørholdet fik et 4-0 nederlag med hjem fra Old Trafford. Nani, Guardado og Defoe med 2 mål var vores målscorere. Norwich var næste modstander, første kamp blev 0-0 i Norwich, dermed skulle vi ud i en omkamp. Omkampen blev vundet med 2-0 på mål af Smith og Nani. Nu var Nottm Forest modstanderne i 5 runde. De blev besejret med 3-1 på udebane, på mål af Richardson, Park og Smith. Everton blev i 6 runde besejret med 3-1 i Liverpool. Flot at vi nu er nået til Semifinalerne hvor vi har trukket Wigan.




Tysk igen

Champions League

Det var blevet min fødselsdag, på dagen skulle vi i Champions League op imod franske Lyon i det første opgør af 2. Opgøret blev spillet på Old Trafford. Vi kom ved Cristiano Ronaldo foran med 1-0 efter 10 min. En god start for os. Men det skulle vise sig at franskmændene ikke var kommet for at overgive sig. Dog var Lyon aldrig foran, de kom på 1-1 og 2-2. Vores sidste målscorer var Defoe.

Dermed var det Lyon der til kampen i Frankrig havde det bedste udgangspunkt. Men vi beviste fra starten at kampen ville blive vores, med store chancer, meget spil og flot spil. Det gav efter 21 min. gevinst og vi var foran 0-1 ved Defoe. Så flot, men det blev flottere, vi havde ikke i første halveg givet Lyon en chance endnu. Men det fik de efter pausen. Dog kom vi foran på straffe ved Scholes 3 min. inde i anden halveg. Dermed var kampen afgjort og det endte kampen også, vi var videre.

I Kvartfinalerne blev det så vores "Overmænd" i gruppespillet München som vi nu har chancen for at få revanche mod. München som har været rigtig gode i årets Champions League, først ved at vinde vores pulje og senere slå Juventus sikkert ud i 1 knockoutrunde med 5-2 samlet.
« Seneste Redigering: 21 Dec 2006, 16:01 af Møller » Logged

Mikkellas
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #72: 21 Dec 2006, 15:43 »

God update og glimrende sejre. Der er dog en lille fejl, der står Arsenal - Man. Utd 5-3, men nedenunder står der at du vandt Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #73: 21 Dec 2006, 16:02 »

Hermed rettet Wink
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #74: 21 Dec 2006, 16:04 »

Har lige et lidt OT spørgsmål: Kado, staves det ikke ''Cadeu'' ? Eller noget i den retnigen.. Ved ikke om det er rigtigt men det er vist fransk så tror ikke at det er Kado Wink
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010