home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 299 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25594 gange)
Møller
Gæst
 
[På Pause] Operation: Gladbach
« : 15 Dec 2006, 23:04 »

Cooke, the dream
7. August 2007

Nu har jeg fulgt Manchester United de seneste år som fan for den stolte klub. Men før sidste sæson skete en chokerende nyhed i Manchester United. Sir. Alex Ferguson smuttede bare pludselig, min store helt ved siden af vores egen Peter Schmeichel. Det mest chokerende var at den nye træner ikke blev den ellers rygtede Lippi. Det blev det totalt ukendte Sir. Mads Nielsen, han fik navnet Sir. i hans tidligere klub Jerne IF/92 hvor han åbenbart ifølge nogle af mine venner har været tæt på med deres drenge hold at slå vores drenge hold. Det troede jeg sku ikke på, så jeg måtte ind og kigge på diverse hjemmesider, og ganske rigtigt var de tæt på at slå vores drengehold, Hell no der stod fandme 7-3 inde på nettet. Men der var jo selvfølgelig mange andre end mig der var skeptiske omkring ansættelsen.

Det fik vi hurtigt trukket i os igen her hvor hans første sæson er slut. Han har ikke hentet nogle trofæer, men økonomien er bedre nu. Vi var i semifinalerne mod Barcelona hvor vi fandme røg ud på først en dårlig dommerkendelse, også en dårlig linjedommerkendelse, 2-0 på Camp Nou, jeg var der selv derefter pressede vi og det hele endte med at vi tabte 4-1. Skidt af dommerne. Men han havde ikke hentet det store vores kære danske manager, Arouna Koné og en eller anden Millán kan ikke huske hele hans navn lige nu. I Premier League kunne vi ikke slå Arsenal af første pladsen, de vandt med 4 point ned til os. Det var godt nok af os synes jeg, men skidt af de andre. Vi tabte både Charling Cup og FA Cup finalerne til Arsenal og Aston Villa, mod Villa tabte vi på 2 drop af Kuszczak, nej nej nej smid ham dog af tænkte jeg og gutterne, som på daværende tidspunkt var godt fulde (det skal man være til finaler) vi er ikke hooligans (endnu ihvertigfald. Jeg var med til at vælge "Årets spiller i klubben" det blev som jeg stemte "Over the moon we've got the Roon"

Nu venter vi bare hungrende efter den nye sæson. Jeg, James, Caro, Smoke og alle de andre har allerede købt den nye trøje med vores navne bagpå og alle numre er : "BEER" hell yea og vi har også skaffet os sæsonkort på samme pladser som sidste år. Den danske skovl der har overtaget efter min helt har hentet en Guardado til klubben, han er vidst mexicaner, og skulle være ret talentfuld siger Smoke som har set ham træne, hehe freak. Lee, Van der Saar, Simpson, Heaton, Eckersley, N'Galula og Marsh er alle smutte for zero krounes.

Joe Cooke, 19 årig ungkal fra Manchester, han elsker ØL





Kommenter gerne hele "hvad hed det?" når ja FMFreaks ! Opstemt

Og ja det er et lille resumé fra Madss første sæson ! Smiley
« Seneste Redigering: 24 Apr 2007, 13:45 af Møller » Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #1: 15 Dec 2006, 23:16 »

Fin indledning. Ku' være sjov, hvis du kunne få en rigtig "fan-stemning" ind i den her blog,.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #2: 15 Dec 2006, 23:25 »

Hell yea Opstemt det skal nok komme kammerat Opstemt er selv fan sååååå
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #3: 15 Dec 2006, 23:34 »

lidt mærkligt i starten
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #4: 15 Dec 2006, 23:34 »

Øh ok
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #5: 15 Dec 2006, 23:48 »

lidt mærkligt i starten

Det ville nok hjælpe Møller, hvis du skrev, hvad specifikt, der var mærkeligt.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #6: 16 Dec 2006, 20:00 »

Cooke, the dream
23. August 07

Så er jeg klar bag commen igen til lige at informere jer lidt om udviklingen her i Manchester. Det er fedt at være fan af dette hold. Forleden weekend blev hele Manchesters fanclub inviteret til Amsterdam på klubbens regning for at støtte dem i den kendte venskabsturnering lavet af Ajax. Og min kæreste og jeg tog ingen tid om at sige ja, en ferie+fodbold kan det blive bedre, nej. Men altså til den turnering vandt vi fandme begge kampe mod udemærkede hold som Marseille og Ajax, Ajax havde før finalen mod os slået Milan ud, dem som vi sidste år slog ud af CL. Det blev hhv. 3-0 og 2-0 bl.a. Smith var pisse god, en herré flink fyr, nogle af spillerne valgte nemlig at køre med vores bus hjem, deriblandt ham og jeg snakkede med måltyven. Om hvor meget han er steget i kvalitet og værdi. Han gik fra reserve til nu at være værdifuld. Stort skridt. Men før denne tur mødte vi de 2 samarbejdsklubber Bury og Walsall hvor vi vandt hhv. 1-0 og 2-1, det tyder på en god sæson.

Det fik vi svar på da vi d. 18. August mødte op 1 time før kampstart på Old Trafford. Det var første sæsonkamp i år. Som er lig med ØLFEST. Er det altid når vi spiller vores premiere, det er så skønt. Men vi mødte Aston Villa i første kamp, med van der Saar på mål, en forræder uden lige, han blev buet på og ud af banen, da han havde bolden fik han en pivekoncert efter sig. Det var så fedt den stemning der var nede bag ved det ene mål. Vil lige have det her med, den skide forræder gav fandme hele supportklubben fingeren, og så fik han både lightere, flasker mm. efter sig, han måtte gå væk. Men det var kun en trussel han blev ikke ramt. Kampen som vi kom for at se blev domineret af os, vi vandt 1-0 på mål af min homie, Alan Smith.

Til den efterfølgende kamp i Blackburn, sjovt nok mod netop Blackburn. Vi forventede en sejr, hele vejen i bussen blev der snakket om hvor stor denne røvfuld blev, men det skulle senere vise sig at blive omvendt. Vi kom ind på stadion, så straks kontrollørerne som var klar til at sikre os, men de ville ikke lukke halvdelen af os ind, jeg kom ind, men de andre betegnede de som "Hardcore Hooligans" hvad fanden er det for noget pis at lukke ud. Jeg gik fandme hen til den nar og sagde til ham "Hvad fanden vil du, fede nar" han blev røv sur, han tog fat i mig og smed mig ud i bussen til vores "Hardcore Hooligans" haha. Men jeg fik af vide af dem der var derinde og se kampen, at vi styrede kampen hele vejen igennem, men de chokstartede og scorede efter 10 min. af en forpulede nordmand. Lorte Norge. Vi fortjente tydeligvis den sejr, men fik den ikke.

Jeg fulgte nogle dage efter lodtrækningen til dette års Champions League gruppespil. Vi var i seedningslag 1. Det var godt for vi kunne møde nogle nemme hold. Det fik vi på en måde os. Kun 1 hold har drillet os før i sin tid "Benfica" som blev trukket op først, dernæst "Levski Sofia" og sidst "APOEL". En gruppe som alle betegner som nemt, men med lidt stærkt portugisisk krydderi som kan drille os. Men jeg tror fandme ikke på det. Jeg har allerede sikret mig billetter til alle kampene både ude og hjemme.

Tak for denne gang
Joe Cooke, Manchester
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #7: 16 Dec 2006, 20:03 »

Synes det ser lovende ud, dog er jeg ikke særlig vild med at du skriv "Sir", foran dit navn da det jo er en riderordning, og ikke bare en titel må får, som fx prof. eller dok. Wink
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #8: 16 Dec 2006, 20:04 »

Som skrevet i indlæg 1 fik han det navn tildelt af hans drenge Opstemt
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #9: 16 Dec 2006, 20:05 »

jah, men det er droningen der tildeler det Peace
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #10: 16 Dec 2006, 20:09 »

Afstemning tilføjet.

Berendt @ Det er et spil Opstemt hehe
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #11: 16 Dec 2006, 20:10 »

Begrund jeres valg !
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #12: 16 Dec 2006, 20:20 »

og ? jeg driller bare Opstemt
Logged


SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #13: 16 Dec 2006, 23:10 »

Jaja, det ser da lovende ud. Få så den nødvendige stemning på plads, så vi kan få nogle trofæer.

"Over the moon we get the Roon" rettes lige til "Over the moon we've got the Roon", thanks! Thumbs Up
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #14: 16 Dec 2006, 23:18 »

Tak Opstemt
Logged

Sider: [1] 2 3 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010