home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  1 Bruger, 354 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25596 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #15: 17 Dec 2006, 14:10 »



Slut på afstemningen, resultatet ses ovenover. En ny afstemning er tilføjet !

Gogogo stem !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #16: 17 Dec 2006, 14:50 »

Cooke, the dream
8. November 07

Så er jeg satan'edme klar igen. Vi har været lidt for svingende på det sidste ifølge min smag ihvertifald. Men altså vi skulle åbenbart nogle dage efter lodtrækningen i CL på hjemmebane møde gruppens dårligste hold APOEL. De fik fandme også en på sænkadusen, 4-0 og det er værd at vide at vi havde 22 skud mod deres 3 haha. Mend et var joe n god start, så nu ville vi bare videreføre det til ligaen, men næste kamp var i Liverpool som vi tabte til 2-1, pis mann, det værste var at vi var på hælene det meste af kampen. Nu skulle det så endelig vise sig at vi sagtens kunne slå de okay gode hold, Tottenham fik nemlig et nederlag at tage til London med 2-1, 100% fortjent. I den efterfølgende kamp i Sofia skulle det vise sig vi fik større problemer end ventet, kun en 0-2 sejr på 2 mål af Rooney som virkelig er i sit livs form pt. men en sejr er en sejr. Vi skulle i ligaen hjemme mod Wigan videreføre vores nu 2 sejre på stribe, det gjorde vi også de fik tæst 3-0 på deres egen hjemmebane, Rooney scorede igen.

En topkamp skulle nu gennemføres på Old Trafford foran 63237 tilskuere som var meget tæt på fyldt stadion, de sidste kunne bruge den undskyldning at det regnede. Men os som kom til kampen og var patte stive fik både en god kamp, men så sandelig også en god stemning at høre og se. Specielt da Rooney bragte os foran efter 20 min, efter vi havde haft mere end 7 skud på mål i en situation. Fuldt fortjent kom vi foran. Mindre fortjent var det at Shevchenko udlignede kort efter det var deres første chance indenfor målrammen, skidt og ufortjent. Trods vores pres fik vi ikke scoret før pausen, 1-1 ved pausen. Vi fortsatte vores fantastiske presspil i anden halveg, men alligevel scorede vi ikke. Det gjorde Chelsea derimod på en kontra ved Arjen Robben 6 min inde i anden halveg, endnu engang ufortjent. Nu begyndte vi at presse og der stod også 10-6 i chancer 56-44 i besiddelses procent, alligevel blev vi igen fanget på en kontra ved Drogba den her gang 1-3, utrolig skidt af os, det var kort før tid. Nu begyndte vi at presse med en 4-3-3 opstilling, fuld pres. Men alligevel fik vi ikke scoret, det gav kun Chelsea en masse chancer.


Efter skuffelsen skulle vi i Champions League op imod Benfica hjemme. Vi ville have en sejr. Men Rio Ferdinand ville det åbenbart anderledes. Efter han begår et pisse dumt frispark og får rødt kort bare 2 min inde i kampen. Forhelved Rio, vi kæmpede alligevel videre, og kom også foran 2-0 ved Smith begge gange. Men kampen endte ikke 2-0, den endte 2-2 da Benfica i anden halveg tog overtaget og scorede 2 gange man må sige det var fortjent. Efter den kamp tog vi til Middlesbrough som vi skulle slå for at få humøret op igen. Det gjorde vi da også på et mål af ja hvem Wayne Rooney han er fandme kongen over hele Manchester pt. I Carling Cup 3. runde tog vi hjemme imod Tranmerede fik høvl 6-0 i skudstatestik stod der 29-2 sååå fortjent kan man vel godt sige det var. Vi tog nu hjemme imod Charlton i Premier League, det skulle vise sig at blive nemmere end regnet 3-0, Roon Roon and Roon. Så kom årets hidtil største skandale. Vi tog til Portugal for at møde Benfica. De bragte ved Simao sig foran efter bare 8 min. Herefter tog vi over resten af kampen, gav ikke Benfica en eneste chance. Men igen viser de styrken i forsvaret og vi er ligeså sløve som en sløv kniv i angrebet mann, vi kan ikke score, Vidic brændte selv et straffe. SKIDT. Nedturen fortsatte i Reading i weekenden efter, vi var før kampen favoritserede så højt at ingen kunne se os i skyerne mere, men vi tabte fandme 2-1, lol forfanden Manchester. Sidste kamp i denne periode var igen et syn på vores ustabilitet pt. det var i Carling Cup mod Charlton på Old Trafford. Vi var foran 2-0 i pausen. Men i anden halveg gik det galt, 2-2 ved slutfløjtet og efter 2x15 min forlænget spilletid stod det stadig 2-2. Vi afgjorde det i Straffesparkskonkur rence, ved at vinde 3-0, 2/3 redninger af Kuszczak og 3 scoringer af Vidic, Solskjær og anføre Neville.

Håber vi går en bedre tid i møde.
Joe Cooke, Manchester
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #17: 17 Dec 2006, 15:10 »

Folk må gerne kommentere Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #18: 17 Dec 2006, 15:22 »

Vil gå over til kortere updates og anden synsvinkel !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #19: 17 Dec 2006, 15:25 »

Synes det er meget fedt, at se det fra en fans synsvinkel. Og synes du skriver godt..

Følger dog ikke så meget med i den, da der er mange blogs om United synes jeg, og det er svært med den blog SirToby har haft igang!

Kigger dog ind her stadig Wink

Så bare fortsæt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #20: 17 Dec 2006, 15:26 »

Ja, det kunne gå bedre for holdet, men mon ikke der snart sker noget.

Jeg søger stadig kommaer. Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #21: 17 Dec 2006, 15:29 »

Hehe John betegner du 2 som mange Opstemt ej ok

Men tror at manges grund til de ikke kigger herind er at det er meget at læse ! derfor vælger jeg nu at lave det om Smiley

Håber i kan lide det !
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #22: 17 Dec 2006, 15:31 »

Hehe John betegner du 2 som mange Opstemt ej ok

Men tror at manges grund til de ikke kigger herind er at det er meget at læse ! derfor vælger jeg nu at lave det om Smiley

Håber i kan lide det !

Nej ikke mange at der er 2 i 07, men synes vi har set dem tit Wink

Og det andet har du nok ret i, selvom jeg synes det var fedt med en fan vinkel Smiley
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #23: 17 Dec 2006, 15:32 »

Nej ikke mange at der er 2 i 07, men synes vi har set dem tit Wink

Og det andet har du nok ret i, selvom jeg synes det var fedt med en fan vinkel Smiley

Troede jeg nemlig også det var, men kan være jeg kan få lidt fan over det Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #24: 17 Dec 2006, 17:48 »


1-0 Richards
2-0 Scholes, straffe
3-0 C.Ronaldo
4-0 Rooney

Man Utd - Man City
24. November 07

Vi skal idag følge et af Englands største lokalderbys. Man Utd - Man City. Et massivt United pres fra start af giver dem efter 33 min. et mål, først skyder Giggs, den bliver reddet, så står Rooney klar skyder og Richards prøver at nå den men rammer den og bolden er i nettet. 1-0 til United. Bare 5 min. senere laver  Citys Dunne et dumt straffespark mod Alan Smith, Scholes udnytter muligheden for avancering og 2-0 til hjemmeholdet, den blev flot placeret i modstatte side af målmanden. Det var resultatet ved pausen hvor United ikke valgte at skifte ud, de fortsatte i deres nuværende formation, de havde kun givet City en chance og selv haft 8. Bare 5 min. efter pausen tæmmer Ronaldo et godt indkast fra Giggs, imellem 2 mand og 3-0 på et flot placeret skud i nettaget. Der skulle nu gå helt indtil 5 min. før tid før Wayne Rooney skulle score hans mål i kampen, flot sparker han bolden i nettet efter et hjørnespark fra Giggs, 4-0. Sådan endte kampen på Old Trafford, United var fantastiske.





Galbraith og C.Evans
udlejes for erfaring.

Talenter lejes ud
24. November 07

To af Manchester Uniteds store talenter for fremtiden, Corrie Evans og Daniel Calbraith lejes for 3 måneder ud til hhv. Tranmere og Wolves. Daniel skal til Wolves som pt. ligger placeret på en skuffende midterplacering som nr. 12 i Coca-Cola Championship. Det er primært for at give dem lidt erfaring. Om udlejningen siger Galbraith selv: "Jeg er glad for at få chancen i en anden klub, formentlig som førstevalg i angrebet." Galbraith har scoret 10 mål i 17 kampe på Uniteds andenhold. Evans skal ned til Tranmere som United gav høvl i denne sæsons Carling Cup, de ligger pt. nr. 21 i Coca-Cola League One, det er under stregen og Uniteds unge midtbanespiller skal ned og hjælpe dem op.





1-0 Cahill
1-1 Rooney
2-1 Johnson

Everton - Man Utd
27. November 07

Modstanderne for United hedder idag Everton, men i Everton. En svær modstander som Mads ikke ville kommentere kvaliteten af inden kampen. Det skulle have hellere have gjort, for efter bare 6 min. giver et ellers godt United forsvar en fri mulighed til Cahill, han placerer den flot, 1-0. Der skulle gå helt til kort før pausen før United kom tilbage, Rooney får en bold spillet i dybden af Giggs, han placerer flot målmand Wright, 1-1 Rooney gjorde det mod sin gamle klub. United lavede 10 min før tid en offensiv indskiftning, først skulle vi lige have en meget skuffende Heinze ud, ind gik Silvestre, men efter det gik Michael Carrick ud og ind kom Rossi, nu hed den 4-3-3. Selv samme Silvestre var med i det næste mål, men i den forkerte ende. Han er alt for sløset i en hovedstødsduel som blev vundet af Everton manden, han header den videre til en helt fri Andrew Johnson som placerer den flot og 2-1 til hjemmeholdet. Hele Manchester Uniteds hold, fans og stab var rasende over den kendelse man mener der var offside. Og ja jeg må indrømme at der nok var det, se selv hændelsen her.





1-0 Ferdinand
1-1 Van Persie

Man Utd - Arsenal
1. December 07

Vi er klar til en topkamp uden lige, United er 7er Arsenal 1er. Vinderen kan enten komme tættere på eller komme længere fra. Efter en meget lige start bringer Rio Ferdinand United foran 1-0 på et hovedstød efter et perfekt hjørnespark fra Ryan Giggs, flot 1-0. Det holdte til pausen, det havde været en meget lige spillemæssigt kamp men United havde klart haft de største Muligheder, bl.a. Rooney kort før tid med et hårdt skudt langskud. United tog overtaget i anden halvegs første halve time, men uden scoringer. Det sidste kvarter tog Arsenal over og det gang 2 min. inde i overtiden forløsningen da Eboué ligger en bold i dybden, og Van Persie placerer den udenom Kuszczak.









1-0 Rooney
2-0 Rooney
2-1 Ljubijankic
3-1 Rossi
4-1 Rossi

Man Utd - Levski (Sofia)
5. December 07

Uniteds videre deltagelse i dette års Champions League var sikret. Men skulle man være nr. 1 i gruppen skulle Benfica sætte point hjemme mod gruppens svageste hold APOEL fra Cypern det ser svært ud, men det kan lykkedes. Det kunne også være en af grundene til Mads har sparet en del af førsteholdsspillern e, at de er videre. Alligevel udnytter Wayne Rooney et flot opspil som næstsidstefod sidder på Rossi, 1-0. Han skulle kun bruge 4 min mere, så havde han gjort det til 2-0 og på en måde lukket kampen, det var Fletcher der lagde en god bold i dybden Rooney opsnapper den og 2-0. Ljubilankic får efter 25 min. tromlet en bold i Kuszczaks mål. 2-1 ikke fortjent med fakta. Bare 1 min. efter får Rossi efter et godt indlæg af Rooney skudt United på 3-1. Selv samme Giuseppe Rossi udnyttede 3 min før pausen et målmandskiks ved at skyde den over målmanden efter han ikke fik bolden langt nok væk, så var det 4-1. Som også var resultatet ved pausen. Det blev også kampens slutresultat.

Gruppestilingen :
1. Benfica
2. Man Utd
3. Levski (Sofia)
4. APOEL





1-0 Anelka
1-1 Ronaldo
2-1 Anelka
2-2 Rooney
2-3 Rooney

Bolton - Man Utd
10. December 07

United skal idag til Bolton for at spille en kamp som de er favoritter i og folk forventer en United sejr. Giuseppe Rossi har fået genvalg efter hans pragtkamp i Sofia i midtugen. Kampens start bliver meget tilfældig, 1-0 til hjemmeholdet på et flot angreb efter 3 min af hjemmeholdet. United skulle kun bruge 3 min på at finde en løsning på udligningen, Neville spiller Ronaldo som hamrer den flot i mål til 1-1. 10 min senere er det igen Anelka der er på spil, en flot aflevering fra Henrik Perdersen udnytter franskmanden 2-1. Efter 40 min bliver Uniteds målscore Cristiano Ronaldo skadet, ind kommer Fletcher. Rooney udnytter kort før pausen et flot slået indlæg fra Neville til at gøre det til 2-2, som holder til pausen. FANTASTISK mål af Wayne Rooney med 25 min tilbage får han ca. 10 m længere ude end feltet bolden spillet i føderne laver en vending som snyder 2 mand og kabang sagde det og 2-3 til United. United holdte førringen til slutfløjtet trods først frispark, så hovedstød og sidst langskudsforsøg fra Bolton dog var ingen af disse tæt på at finde målrammen.







Heldige Manchester United
14. December 07

Ja nu står der heldige, men lad os nu se hvordan det bliver når vi kommer igang. Men der har været lodtrækning til 1. Knockoutrunde i Champions League. Ajax som snød Lyon, Sampdoria og Dynamo Kiev i deres Gruppe. De endte som nr. 1. United trak netop Ajax ud af de 7 andre 1ere som Arsenal, Chelsea og Inter. Derfor er United heldige på papiret.

De øvrige kampe:
AEK - Chelsea
Paris - Roma
Hamburg - Arsenal
Leverkusen - Inter
Man Utd - Ajax
Lyon - Olympiakos
Shakhtar - Everton
Barcelona - Benfica


« Seneste Redigering: 17 Dec 2006, 17:50 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #25: 17 Dec 2006, 17:50 »

Er det bedre nu eller ?? har i kritik forbedrelser osv. så skriv.
Logged

ZhotLog
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #26: 17 Dec 2006, 17:52 »

Jeg kan bedre lide layoutet nu, dog er jeg mest til blogs, der er skrevet i "jeg" person. Smiley
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #27: 17 Dec 2006, 17:55 »

Syns bedre om det :-) Men lidt for meget tekst om de enkelte kampe - det er bare min mening.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #28: 17 Dec 2006, 17:57 »

Kan godt skære ned på teksten, og "Jeg" synsvinklen vil nok også komme da jeg ikke kan holde ud at skrive "United" "United" osv. hele tiden Opstemt Godt i kan lide det, der kommer en tredje måde også så i skal regne første måde med Cooke som måde 1 , denne som måde 2 og den sidste som måde 3 så vil der komme en afstemning.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #29: 17 Dec 2006, 19:16 »

We are back !


Vi skulle igen tilbage til hverdagen i Premier League. Denne gang var det mod Fulham på Old Trafford. Jeg forventede af drengene en sejr, men sagde til dem at de godt kunne vinde. Kampen kom igang, det var os der havde taget overtaget af kampen. Rooney kunne med et af hans 2 mål i kampen efter 1 min. gøre det til 1-0. Kampen endte med 2-0 som sagt var det andet mål scoret af Rooney.

Blackburn kom i den næste kamp på besøg i Carling Cup Kvartfinalerne. En kamp hvor jeg igen forlangte en sejr, men sagde igen bare til dem at de kunne vinde. Vi var længe foran med både 2-0 og 3-1 men kampen endte 3-3 efter et udlignende mål i overtiden. 3-3 stod det også efter forlænget spilletid. Kampen måtte i straffe hvor der efter de første 5 skyttet stod 4-4 kun Fletcher brændte. Derefter skulle vi ud i 2 ekstra skud Guardado og Piqué, begge scorede men de brændte en og på den måde kom vi videre til Semifinalerne hvor vi har trukket lokalrivalerne Man City.

Den næste kamp var en udebane kamp på Upton Park. Ja nemlig mod West Ham, samme besked som de 2 kampe før denne blev sendt til spillerne. Vi levede op til favoritrollen og vandt med 2-0. På mål af Rossi og Heinze. Vi er inde i en god stime, det er jo fremragende.

Sunderland blev næste modstander på Old Trafford. Spillerne har
fået samme besked som altid. Men før kampen indrømmede Sunderland-træneren Roy Keane at vi skal tages alvorlige i kampen om guldet. Jeg er enig og spillerne gav en demonstation af styrken. Vi tævede Sunderland 6-0 Rooney lavde hattrick, Rossi 2 mål og Giggs en enkel.

Næste kamp var mod Portsmouth på udebane. Jeg forventede en storsejr. Men vi fik ikke engang en sejr. Portsmouth var stopklodsen for vores stime af sejre. Vi tabte kampen 2-1 og reducerede først til sidst ved Rio Ferdinand. Vi har da hentet ind på topholdene, bl.a. Arsenal er inde for rækkevide nu.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010