home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 441 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25619 gange)
Niko
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #30: 17 Dec 2006, 19:26 »

Den minder meget om United bloggen   Rullende Øjne
Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #31: 17 Dec 2006, 19:26 »

Jeg har selv svaret måde 1, da jeg mener de to andre er i masser af blogs, så måde 1 vil være lidt nyt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #32: 17 Dec 2006, 20:22 »

Utroligt du kan lave update midt under en United-kamp. Sur Måde 2 med lidt mindre tekst er bedst.

Ja, din sidste opdatering mindede lidt om min.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #33: 17 Dec 2006, 20:30 »

Haha midt under en United kamp ^^ skrev den før Wink

postede den hurtigt under
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #34: 17 Dec 2006, 20:32 »

Haha midt under en United kamp ^^ skrev den før Wink

postede den hurtigt under

Skrev den kl. 17 og lagde den op kl. 18?  Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #35: 17 Dec 2006, 20:42 »

Nej skrev den meget tidligere idag Wink men ikke det vi skal snakke om Wink
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #36: 17 Dec 2006, 20:55 »

Det ville nok hjælpe Møller, hvis du skrev, hvad specifikt, der var mærkeligt.

ja prøv at tjekke det der Jerne IF/92 det er jo nok lidt mærkeligt ska du nok se
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: Cooke, the dream
« Svar #37: 17 Dec 2006, 20:57 »

ja prøv at tjekke det der Jerne IF/92 det er jo nok lidt mærkeligt ska du nok se

Hvad er det mærkelige i det ?? det er min klub !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #38: 17 Dec 2006, 21:32 »

Sidste stemmer skal sendes nu ! 3 min tilbage af afstemningen !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #39: 17 Dec 2006, 21:37 »

Afstemningen er slut !

Resultater blev som følger :


Det blev Måde 3, Hvor manageren selv forklare om tingene i klubben
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #40: 17 Dec 2006, 22:20 »

Congrats Sir. Mads Nielsen


Efter disse 2 sejre var Blackburn den næste modstander, vi skulle holde os ubesejret. Vi kom hurtigt foran efter 2 min ved hvem andre end Rooney. Blackburn udlignede dog 10 min senere til slutresultatet 1-1. Vi er fortsat ubesejrede i nu 3 kampe.
Man Utd - Blackburn 1-1

Liverpool blev næste modstander på Old Trafford en topkamp. Topkampen blev som alle andre topkampe spændende. 13-11 i skud til os. Vi vandt også kampen med 2-1 på mål af Rooney 2 gange. Det var et fremragende resultat for os, nu var vi igen med i toppen.
Man Utd - Liverpool 2-1

Den efterfølgende kamp på White Hart Lane er der egentlig intet at skrive hjem om. Vi havde sølle 1 chance mod deres 23 og jeg har lov til at være vred efter den kamp. De vandt kampen 2-0 men som sagt kunne det have været meget mere. Skidt !
Tottenham - Man Utd 2-0

Returkampen i Carling Cup semifinalerne i Manchester blev spillet i den næste kamp. City var foran hele tiden først 1-0 så 2, 3 og 4-1 vi kom lidt med igen til 4-2 skidt, men fakta vi er ude af Carling Cup. Vi havde igen meget mindre chancer end modstanderne denne gang 9 mod 25. Vores målscorere var Scholes og Smith.
Man City - Man Utd 4-2 (Carling Cup)

Vi fik en kamp og rejse os i igen efter skuffelsen. Yeovil fra Coca-Cola League One kom på besøg i FA Cuppens 4 runde. Vi spillede med mange reserver og talenter. Det viste sig ikke vi vandt 3-0 sikkert 20-3 i chancer til os også. Vores målscorere var David Jones og Alan Smith. Var vi tilbage igen ?
Man Utd - Yeovil 3-0 (FA Cup 4 runde)

I den næste kamp hjemme mod Wigan skulle vi igen ud og vinde for at holde trin med de øverste. Vi gav hjemmepublikummet en sejr på 2-0, en sejr vi kørte sikkert hjem 11 mod 10 mand. Målscorerne var Carrick og Solskjær. Nu var vi igen oppe, men vi er meget svingende.
Man Utd - Wigan 2-0

Så kom kampen om guldet kan man sige. Ville vi have guld i år skulle vi slå Chelsea på Stamford Bridge. Det gjorde vi ikke. Vi fortjente det heller ikke 12-5 i chancer og 1-0 i mål. Sådan noger xxx. Vi må kæmpe videre og satse på at Chelsea og Arsenal snubler.
Chelsea - Man Utd 1-0

Middlesbrough kom på besøg på Old Trafford til min kamp nr. 100 i klubben. Kampen blev spillet foran 90000 som alle var her for bl.a. at hædre spillerne og jeg. Forresten er stadionet blevet udbygget med 16000 til 92212 siddepladser. Kampen blev spillet under vores principper. Vi vandt kampen med 1-0 på mål af Scholes. Fansne havde forberedt den helt store tifo hvor der stod Congrats Sir. Mads Nielsen." jeg var helt rørt.
Man Utd - Middlesbrough 1-0






På den måde nåede vi forbi transfervinduet og er nu ved d. 9 februar, under transfervinduet var hotteste emner i klubben: Piqué, Saha og Silvestre.
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #41: 17 Dec 2006, 22:25 »

Noget svingende må man sige, men du skal nok komme igen
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #42: 18 Dec 2006, 16:56 »

Fiaskoen kommer nærmere, og dog



Glazer er trods manglende resultater
stadig tilfreds med Mads Nielsen.
Vi er nu nået til den tid hvor det hele snart skal afgøres. Nemlig vi er midt i April måned 2008. Det er derfor jeg lige ville give jer lidt info her før det hele slutter. Vi har egentlig klaret os godt i Champions League, men vi halter efter i den hjemmelige turnering. Det bekymrer mig at mit hold er i så dårlig stemning som det viser sig, flere giver udtryk for deres mangel på tillid til mig ligepludselig. Men jeg vil sige det sådan man kan ikke vinde hvert år.

Birmingham - Man Utd 0-2 (Premier League)
Man Utd - West Ham 2-2 (FA Cup)
Man Utd - Ajax 3-2 (Champions League)
Charlton - Man Utd 2-3 (Premier League)
West ham - Man Utd 0-1 (FA Cup, omk.)
Man Utd - Reading 3-0 (Premier League)
Ajax - Man Utd 2-3 , samlet 4-6 (Champions League)
Tottenham - Man Utd 3-1 (FA Cup)
Man Utd - Stoke 3-0 (Premier League)
Stoke - Man Utd 1-2 (Premier League)
Man Utd - Birmingham 2-0 (Premier League)
Man Utd - Everton 0-1 (Premier League)
Man Utd - Bolton 2-0 (Premier League)
Man City - Man Utd 3-0 (Premier League)
Fulham - Man Utd 1-1 (Premier League)








Rossi var med til at sikre
os videre deltagelse
i CL med et mål i begge
kampene mod Lyon.
Nervøsitet

Ja vi tog først hjemme imod Lyon i et ud af 2 opgør i Champions Leagues kvartfinaler. Efter en meget nervøs start hvor vi kom bagud ved Malouda. Slog vi til i kampens døende minutter. Først udlignede vi ved Giggs med et kvarter igen, og 10 min. efter gjorde Rooney det til 2-1 og Rossi til 3-1 med få minutter igen. Hvilket comeback mod et af verdens allerbedste hold, Lyon.

Guldet væk

Guldet forsvandt i den næste kamp mod Arsenal på Emirates Stadium i London. Det var herefter flere af spillerne i deres personlige database kunne afsløre manglende tillid til mig. Jeg er stadig skuffet over den besked. Vi kom ellers foran kort efter pausen ved Rooney, som virkelig har vist sit værd i år. Arsenal både udligende og hentede alle 3 point med hjem helt til sidst.

Sikkerhed

Det var et mandskab jeg tog med til Frankrig nærmere Lyon, som havde stor selvtillid og var sikre på at hente en sejr idag. Vi var alle enige om at kampen skulle afgøres fra start. Og ja Rooney lyttede efter og gjorde det til 0-1 efter bare 2 min. Lyon var beredt på denne start og udlignede 2 min efter. Og ja 2 blev hovedcifret i denne kamp, for bare 2 min efter gjorde Rossi det til slutresultatet 1-2. Ja og så blev 2 mand også vist ud fra Lyon Juninho og Ottl, men jeg mener ikke det havde nogen betydning for resultatet.






Igen, igen, igen
Man Utd - Benfica
Igen ?

Ja overskriften siger jer måske ikke en skid, men vi er blevet trukket sammen med benfica igen igen. Vi var i pulje med dem sidste år, i år og nu også i Semifinalerne i Champions League. jeg bliver sku træt af at se på deres wannabe Man Utd røde trøjer. Den anden kamp er rent italiensk nemlig mellem Roma og Inter. Værd at vide er at Everton faktisk nåede helt til Kvartfinalerne men tabte til netop Benfica på udebanemål.

Resultater fra 1/4 finalerne

Chelsea - Roma 1-2
Inter - Arsenal u2-2
Man Utd - Lyon 5-2
Benfica - Everton u2-2

Semifinalekampene

Roma - Inter
Benfica - Man Utd


« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 17:08 af Møller » Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #43: 18 Dec 2006, 17:49 »

Ser jo stadig lovende ud... Smiley lidt skidt at du ikke er med i mesterskabskampen, men sådan er det jo
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #44: 18 Dec 2006, 19:17 »

Slut på en svingende sæson


Som overskriften siger er jeg nu færdig med min anden sæson i spidsen for Man Utd. Det har været en meget svingende sæson som også viser sig i de sidste kampe. Bl.a. skal vi igennem de sidste 3 Premier League kampe, 2 semifinaler og finale hvis vi kvalificerer os til det.





En sæson med Rooney
som målkonge
Fint nok

Man Utd - West Ham 0-1 (Premier League)
Sunderland - Man Utd 1-3 (Premier League)
Man Utd - Portsmouth 1-0 (Premier League)

Således fik vi afsluttet Premier League 07/08. Vi sluttede som ses herunder med en Champions League plads, nr. 4. En bedrift som kan diskutteres om det er ok, men som det ses var det meget tæt omkring 3,4 og 5 pladsen. Det endte altså med at Tottenham overraskende snød alle 3 hold (Arsenal, os og Liverpool red.) og snuppede sølvet. Vi fik 4 på årets hold i hele Premier League, 3 i start opstillingen, Evra, Rooney og Ronaldo og Vidic som subs. Årets topscore blev mærkeligvis Dean Ashton foran Rooney, trods de begge havde 27 mål på kontoen.









Endelig !

Vi slog Benfica sikkert over de 2 kampe vi mødte dem. Trods Rooney som var taget på ferie grundet overbelastning havde vi ikke de store problemer. Vi tog til Portugal og vandt 0-1 på Rooneys makker Rossi. En kamp vi dominerede men fik ikke nok ud af chancerne.

På Old Trafford fik Benfica tæsk. Vi vandt en sikker sejr med 3-1, flot af drengene og de viste da der var 10 min igen at de var i finalen. Alligevel scorede Saha til slutresultatet med bare 2 min. igen. Saha som afløste Rooney i hans ferieperiode. De øvrige målscorere var Carrick og Scholes, vores midtbanedynamoer.

Resultater 1/2 finaler

Man Utd
- Benfica 4-1
Inter - Roma u4-4

Dermed stod det klart at finalen stod mellem os og Inter. Det ses også tydeligt i denne nyhed, men lig mærke til hvor kampen bliver spiller. Det fik jeg mig et lille grin over, vi skal spille på selveste Brøndby Stadion, Wuhuuu.






Fighterkamp



Vi stod som skrevet tidligere den 21. Maj overfor italienske Inter i Champions League finalen. En kamp som alle forventede blev spændende med mange mål i hver ende. Det vil vise sig senere om dette sker. Først lidt optakt.

Info

Inter - Man Utd
13-8 - 2-1 - 6-4 (fav)
Brøndby Stadion, Denmark
21. Maj 19.45
Stjerner: Rooney og Ibrahimovic

Startopstillinger

Man Utd:
Kuszczak, Neville, Ferdinand, Vidic, Evra, Ronaldo, Carrick, Scholes, Giggs, Rooney, Rossi

Inter:
César, Andreolli, Grosso, Samuel, Córdoba, Stankovic, N'Zogbia, Cambiasso, Vieira, Ibrahimovic, Kiessling

Kampen:

Kampen blev egentlig en meget kedelig affære med meget få store chancer, dog havde Ibrahimovic en stor friløber mod Kuszczak, men den vores målmand reddede flot. Vi havde et par enkelte store bl.a. ved Rooney og Vidic. Kampen endte 0-0, meget kedeligt men helveds spændende at sidde på sidelinjen og følge kampen. Kampen gik derefter ud i forlænget spilletid. Det blev endnu mere kedeligt en de første 90 minutter, der kom sølle en chance fra Ibrahimovic som blev hamret langt over. Kampen måtte derfor afgøres i det mest spændende af alt straffespark. 5 skytter til hvert hold, vi valgte Saha, Giggs, Vidic, Ronaldo og Rooney. Men der blev slet ikke brug for så mange Kuszczak stod fremragende i målet, han reddede 3 skud fra Ibrahimovic, Hleb og Maxwell. Mens vi bare scorede på alle disse 3 skud ved Saha, Giggs og Vidic. Dermed havde vi vundet Champions League, min største triumf i Man Utd. Jeg blev hædret af Bryan Robson som jeg blev kaldt troldmand af, fansne var i ekstase og som der står skrevet pisse fulde og sidst men ikke mindst var bestyrelsen begejstrede over den overraskende sejr. Jeg er også rykket op i den danske Hall of Fame over de bedste danske managers hvor jeg efter triumfen er nr. 4 efter Richard Møller Nielsen, Ebbe Skovdahl og Arne Kleven. Wayne Rooney blev hædret som turneringens topscore hvor han gav mig andel i hans titel.


« Seneste Redigering: 18 Dec 2006, 19:21 af Møller » Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010