home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 741 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25676 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #75: 21 Dec 2006, 16:13 »

Hehe vidste det ikke, men i ved jo hvad der menes Smiley
Logged

Don Abramovich
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #76: 21 Dec 2006, 16:16 »

Hehe vidste det ikke, men i ved jo hvad der menes Smiley
Det da vi gør Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #77: 22 Dec 2006, 00:32 »

Afgørelsens time nærmer sig
3. Maj 09


Tæt i toppen
Premier League

Afgørelsen nærmer sig, det er som det har været gennem hele sæsonen meget tæt i toppen. Vi lagde denne periode meget skidt ud i ligaen med først uafgjort mod Middlesbrough og dernæst 0-3 nederlag til Chelsea i 2 udebanekampe. Vi rejste os igen mod Bolton i den næste kamp, ved foran 92.200 tilskuere på OldTrafford at vinde 3-0 på mål af Defoe 2 gange og Rooney en enkelt gang. Tottenham sendte os i den næste kamp ned på jorden igen ved på White hart Lane at vinde 3-1, vores målscore blev Nani. Blackburn fulgte op på Spurs sejr over os, ved at give os endnu et udebane nederlag. Efter denne kamp kom den mest underlige kamp. Ved pausen stod der 8-0 mod Sunderland på Old Trafford. Hele kampen endte 11-1 til os, puha en ydmygelse uden lige, vores målscore blev Fletcher med 2 mål, Rooney med 3, Defoe med 3, O'shea med 2 og Carrick med en enkel. ialt 11-1. Sunderland havde iøvrigt kun 2 chance 1 indenfor rammen, imod vores 28. Vi fulgte op i lokalopgøret mod Man City ved at sejre 2-0 på mål af Carrick og Rooney. Først var det Newcastle der blev slået med 3-0 på udebane, og dernæst Fulham på Old Trafford. Flot af os her til sidst, men skidt i starten. Alligevel ligger vi med i den tætte topkamp.
 





Vi er klar
FA Cup

Vi tog i den næste runde af FA Cuppen imod Wigan i Semifinalerne, kampen blev spillet på Wembley i London. Vi havde valgt at give de unge og dem lige uden for startopstillingen kampen. Det tog de til sig og sejrede flot med 3-1. Først var det Jones med et flot langskudsmål. Så udlignede de, hvorefter Park gjorde det til 2-1. Vi var nu meget tæt på at være finaleklare. Og til sidst afgjorde David Jones kampen til 3-1. Vores unge Jones blev også fortjent Man If The Match. Han er ved at nærme sig en stamplads, han er nu 24 år.

Jeg er stolt over at have scoret 2 afgørende mål for vores deltagelse i FA Cup finalen, og vores muligheder for at vinde The Treble i år. - David Jones, efter kampen.




The Treble kan nåes endnu

Champions League

I Champions League hed næste modstander i Kvartfinalerne som bekendt München. De slog os i Gruppespillet, og det var det vi nu skulle hævne os over. Vi startede med første kamp i München. En alt afgørende kamp for opgøret på Old Trafford. Vi gik heldigvis hen og vandt opgøret i Tyskland med 2-3, vores mål blev lagt i kassen af Nani, Defoe og Rooney. Det var jo et forpløffende udgangspunkt før returopgøret i England.

Kampen i England blev ikke nogen nem sag for os. Vi kom bagud med 0-2 efter en halv time. Der så det meget sort ud. Men vi fik vendt kampen til først 1-2 ved Van Buyten som lavede selvmål, dernæst 2-2 ved Carrick, München fik en mand smidt ud, igen Van Buyten, ikke hans bedste kamp. Vi gjorde det også til 3-2 ved Saha 5 min før tid. Dermed var vi videre til Semifinalerne hvor modstanderne hed ærkerivalerne fra Chelsea.

I Semifinalerne mod Chelsea fik vi i første kamp ikke verdens bedste udgangspunkt før vi skulle på Stamford Bridge. Kampen endte meget ufortjent kun 1-1 efter vi have styret kampen hele vejen igennem, og Chelsea havde bemærkelsesværdigt kun 3 skud på mål det eneste inde for målrammen gik ind, mod vores 12 og 9 inde for målrammen. Vores mål blev scoret til sidst af Fletcher efter hjørne.

Chelsea - Man Utd 0-2 (Samlet 1-3)
29. april 09

Chelsea havde til dagens kamp valgt en overraskende meget defensiv opstilling, mod vores offensive spil. Vi styrede også kampen i starten. Det gav dog ikke gevinst, kun en masse store chancer og mere sang fra publikum om at score. Det gjorde vi så efter 27 min. ved Rooney som efter en flot stikning fra Carrick kan ligge den over målmand Grohe, til 0-1. Det forarvede hjemmepublikummet som gav spillerne en pivekoncert da de gik ud til pause. Dette hjalp ikke og Chelsea spillede nu mere defensivt og jeg tror kun det var kontras de spillede på. Det hjalp dem ikke ud af vores dominans. Defoe udbygger føringen efter 63 min. Han gjorde det også til slutresultatet 0-2 som så sammenlagt giver 1-3 sejr til os, vi er igen i finalen om at forsvare vores titel, flot.

27' 0-1 Wayne Rooney, Man Utd
63' 0-2 Jermain Defoe, Man Utd
------------------------------------
MoM: Michael Carrick, 8, Man Utd
Tilskuertal: 42.342

I Finalen møder vi på De Kuip i Rotterdam i Holland spanske Barcelona som i 2007 vandt Champions League, altså de sidste 2 års mestre som kommer i kamp om titlen, kryds fingre for en United sejr.





Desuden har jeg fået min kontrakt forlænget så den nu går frem til år 30.06.13. Jeg får til det næste transfervindue 515 mio til indkøb og en månedsløn på 1.650.000 kr. pæne beløb, som helt sikkert vil sikre os forstærkninger. Så vi kan blive endnu stærkere
« Seneste Redigering: 22 Dec 2006, 00:35 af Møller » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #78: 22 Dec 2006, 00:33 »

så tag da alle tre med det samme Opstemt
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #79: 22 Dec 2006, 00:33 »

Ny afstemning STEM !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #80: 22 Dec 2006, 00:34 »

så tag da alle tre med det samme Opstemt

I'll try Opstemt

Stem lige Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #81: 22 Dec 2006, 02:08 »

Afgørelsen
21. Maj 09



Tabt til sidst
Premier League

Vi smed til sidst både Guldet men også Sølvet væk. Vi havde 4 kampe og den fordel at have nogle kampe til gode, med sejre i disse som ikke var så svære kunne vi blive mestre, men sagen var vi fik ikke en sejr ud af de 4 kampe. Først spillede vi 1-1 mod Tottenham, dernæst tabte vi guldet til Liverpool med 2-0 på Anfield. Man City fik vi også tabt til med 0-1 på udebane. Og sidst var det Portsmouth vi smed en sejr væk til og fik kun 1 point. Alt i Alt bronze og ingen The Treble. Jeg er en skuffet mand.








Guld !

FA Cup

I FA Cup finalen mødte vi et meget plukket Chelsea hold, et træt hold som slet ikke var klar til at spille om guld. De måtte også nøjes med en sølvmedalje i London klubben. Vi kørte over dem og vandt 4-2 på Wembley i London. Vores målskytter var Nani, 2 gange Ronaldo og Defoe. Fremragende fodbold, af os ihvertifald. Lad os se om vi til næste år kan forsvare titlen.






Så tæt på

Champions Leauge

Det var så tæt på at vi i finalen kunne overgå Barcelona. Men de spanske og brasilianske tryllekunstnere tog os på straffespark. Mens den ordinære spilletid endte 2-2, som forlænget også endte. Gik kampen over i Straffesparkskonkur rence. Vores mål var blevet scoret af Ronaldo og et selvmål. Efter vi var kommet bagud med 0-2, kom vi tilbage i kampen, med flot spil og fighterinsats. Rooney var ikke nået at blive klar til kampen, så angrebet bestod af Defoe og Rossi. Men under straffesparkskonkur rencen lagde de ud med at scorer, som Saha også gjorde, de scorede igen, det samme gjorde Ronaldo, nu scorede Eto'o, mens Vidic desværre sparker dårligt og brænder, Messi scorer, det samme gør Scholes, Deco afgjorde kampen ved at score.

Man Utd - Barcelona 2-2s

Ronaldo          Eto'o (x2)
Marqués (selvmål)




Næste update er med:

Handler, Ny trup mm.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #82: 22 Dec 2006, 02:12 »

Nedren at du ender med at tabe både CL og PL, men sådan kan det gå... tillykke med FA Opstemt
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #83: 22 Dec 2006, 02:13 »

Tak Smiley ja det kan det desværre
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #84: 22 Dec 2006, 12:49 »

Der er updates morgenfugle Opstemt
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #85: 22 Dec 2006, 14:12 »

Tillykke med FA Cuppen.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #86: 22 Dec 2006, 20:21 »

Generationsskifte !
1. september 09

Jeg havde som sagt i min nye kontrakt fået tildelt 515 mio til indkøb til den kommende sæson. Det tog jeg til mig og hentede straks 7 nye spillere. Alle gode unge talenter.

Anderson

Anderson er hentet kontraktfri i spanske Barcelona. Den 21 årige offensive midtbanespiller bliver en del af det rotiationssystem der kommer til at ske på den centrale midtbane. Her vil vi nu have 2 kæder som vi har på alle pladser. Anderson kom til Barcelona i 06/07 for 85 mio. fra Porto. Nu er han United spiller.

Javi Martínez

Arvtageren for Scholes finder vi her, den unge men meget talentfulde Javi martínez blev hentet i Athletic for hele 137 mio. Derfor ligger der også store forventninger til den 20 årige midt midtbane spiller med teknik, langskud og styrke som forcer. Javi har spillet for Osasuna før Athletic.

Urby Emanuelson

Den unge hollænder som er hentet i Ajax er fra Ajaxs så kendte akademi af unge spillere. Han vil i den kommende sæson komme til at kæmpe med Evra om venstre back pladsen. Urby er hentet for 120 mio. Jeg forventer mig meget af denne unge spiller på bare 23 år. Emanuelson har hans hurtighed, afleveringer og arbejdsstyrke som bedste forcer.

Kerrea Gilbert

Gilbert er hentet i Everton for 44 mio. Gilbert kom til Everton i 08/09 sæsonen og fik kun 1 sæson i klubben inden vi slog til, han kom til klubben fra Arsenal, som må være kede af at de slap ham. Gilbert vil komme til at kæmpe med Alexis og højre back pladsen, det ser dog ud til at blive svært at slå ham af. Men vi rotere som sagt en gang imellem.

Michael Dawson

Michael Dawson er kommet til klubben fra Tottenham for 125 mio. Han kommer til som erstatning for Brown, Silvestre og O'Shea som alle forlader klubben i dette transfervindue. Dawson er nu den 3 som ankommer til os fra Tottenham, Carrick, Defoe og nu Dawson. Michael er 25 år gammel og vil komme til at rotere med Pique, Ferdinand og Vidic i midterforsvarer. Michael spiller også på landsholdet sammen med Rio Ferdinand i midterforsvaret.

Valeri Bojinov

23 årige Valeri Bojinov er kommet til klubben fra Real Madrid på en frikøbsklausul der lød på 67.5 mio. Bojinov vil i få den rolle at være reserve for Ronaldo som desuden ønsker nye udfordringer og meget vel snart kan skifte klub. Bojinov er på det bulgariske landshold fast mand på højre kanten.

Sergio Agüero

Så til det dyreste men også mest velkendte ansigt i transfer-sektionen. Sergio Agüero er kommet til klubben for 440 mio. fra Atletico. Vores transferpenge som blev uddelt i Juni blev brugt på Sergio, de penge lød på 455 mio. yderligere. Dermed er der ialt brugt 930 mio. på indkøb. Sergio kommer til klubben som forstærkning til vores angreb som er tyndet efter Saha og Smith ventes solgt inden længe. Denne herre har jeg store forventninger til.

Som et led i vores generationsskifte har jeg valgt at forfremme 2 spillere fra reserveholdsspiller e til førsteholdsspillere . Disse 2 ses herunder.

Corrie Evans

Corrie Evans er et 19 årigt midtbanetalent som er blevet forfremmet efter adskillige udlejningsperioder og flere spillere som han har lært af. Flere klubber som Chelsea, Barcelona og Arsenal har været interesseret i denne unge spiller. Men jeg har valgt at holde på ham. Han bliver stensikkert en stjerne en gang.

Daniel Galbraith

Galbraith her er også et af klubbens bedste kort for fremtiden. Den 18 årige angriber har som Evans også været på flere lejeperioder hvor han har imponeret både mig og andre storklubber. Chelsea har bl.a. haft ham i kikkerten som arvtager for Drogba. Men nu vil jeg bruge ham som en del af mit talentfulde angreb der nu består af Rooney, Defoe, Rossi, Agüero også Galbraith.

Salg af ældre spillere er også sket som et led i vores generationsskifte. De spillere der er smuttet er Alan Smith, Wes Brown og John O'Shea er alle smuttet til München for hhv. 70, 40 og 40 mio. Richardson er skiftet til West Ham grundet for lidt spilletid. Park og Saha er skiftet til Roma for 75 og 60 mio. Heinze til Barcelona kontraktfri. 4 unge spillere er også skiftet.
Logged

Berendt
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #87: 22 Dec 2006, 20:58 »

spændende spillere , glæder mig til at følge dem Opstemt
Logged


Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #88: 22 Dec 2006, 21:01 »

Hehe tak Smiley
Logged

Emillionaire
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #89: 22 Dec 2006, 21:01 »

Generationsskifte !
1. september 09

Jeg havde som sagt i min nye kontrakt fået tildelt 515 mio til indkøb til den kommende sæson. Det tog jeg til mig og hentede straks 7 nye spillere. Alle gode unge talenter.

Anderson

Anderson er hentet kontraktfri i spanske Barcelona. Den 21 årige offensive midtbanespiller bliver en del af det rotiationssystem der kommer til at ske på den centrale midtbane. Her vil vi nu have 2 kæder som vi har på alle pladser. Anderson kom til Barcelona i 06/07 for 85 mio. fra Porto. Nu er han United spiller.

Javi Martínez

Arvtageren for Scholes finder vi her, den unge men meget talentfulde Javi martínez blev hentet i Athletic for hele 137 mio. Derfor ligger der også store forventninger til den 20 årige midt midtbane spiller med teknik, langskud og styrke som forcer. Javi har spillet for Osasuna før Athletic.

Urby Emanuelson

Den unge hollænder som er hentet i Ajax er fra Ajaxs så kendte akademi af unge spillere. Han vil i den kommende sæson komme til at kæmpe med Evra om venstre back pladsen. Urby er hentet for 120 mio. Jeg forventer mig meget af denne unge spiller på bare 23 år. Emanuelson har hans hurtighed, afleveringer og arbejdsstyrke som bedste forcer.

Kerrea Gilbert

Gilbert er hentet i Everton for 44 mio. Gilbert kom til Everton i 08/09 sæsonen og fik kun 1 sæson i klubben inden vi slog til, han kom til klubben fra Arsenal, som må være kede af at de slap ham. Gilbert vil komme til at kæmpe med Alexis og højre back pladsen, det ser dog ud til at blive svært at slå ham af. Men vi rotere som sagt en gang imellem.

Michael Dawson

Michael Dawson er kommet til klubben fra Tottenham for 125 mio. Han kommer til som erstatning for Brown, Silvestre og O'Shea som alle forlader klubben i dette transfervindue. Dawson er nu den 3 som ankommer til os fra Tottenham, Carrick, Defoe og nu Dawson. Michael er 25 år gammel og vil komme til at rotere med Pique, Ferdinand og Vidic i midterforsvarer. Michael spiller også på landsholdet sammen med Rio Ferdinand i midterforsvaret.

Valeri Bojinov

23 årige Valeri Bojinov er kommet til klubben fra Real Madrid på en frikøbsklausul der lød på 67.5 mio. Bojinov vil i få den rolle at være reserve for Ronaldo som desuden ønsker nye udfordringer og meget vel snart kan skifte klub. Bojinov er på det bulgariske landshold fast mand på højre kanten.

Sergio Agüero

Så til det dyreste men også mest velkendte ansigt i transfer-sektionen. Sergio Agüero er kommet til klubben for 440 mio. fra Atletico. Vores transferpenge som blev uddelt i Juni blev brugt på Sergio, de penge lød på 455 mio. yderligere. Dermed er der ialt brugt 930 mio. på indkøb. Sergio kommer til klubben som forstærkning til vores angreb som er tyndet efter Saha og Smith ventes solgt inden længe. Denne herre har jeg store forventninger til.

Som et led i vores generationsskifte har jeg valgt at forfremme 2 spillere fra reserveholdsspiller e til førsteholdsspillere . Disse 2 ses herunder.

Corrie Evans

Corrie Evans er et 19 årigt midtbanetalent som er blevet forfremmet efter adskillige udlejningsperioder og flere spillere som han har lært af. Flere klubber som Chelsea, Barcelona og Arsenal har været interesseret i denne unge spiller. Men jeg har valgt at holde på ham. Han bliver stensikkert en stjerne en gang.

Daniel Galbraith

Galbraith her er også et af klubbens bedste kort for fremtiden. Den 18 årige angriber har som Evans også været på flere lejeperioder hvor han har imponeret både mig og andre storklubber. Chelsea har bl.a. haft ham i kikkerten som arvtager for Drogba. Men nu vil jeg bruge ham som en del af mit talentfulde angreb der nu består af Rooney, Defoe, Rossi, Agüero også Galbraith.

Salg af ældre spillere er også sket som et led i vores generationsskifte. De spillere der er smuttet er Alan Smith, Wes Brown og John O'Shea er alle smuttet til München for hhv. 70, 40 og 40 mio. Richardson er skiftet til West Ham grundet for lidt spilletid. Park og Saha er skiftet til Roma for 75 og 60 mio. Heinze til Barcelona kontraktfri. 4 unge spillere er også skiftet.


du er da ikke ked af det  Cool
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010