home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 375 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25614 gange)
N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The english dream
« Svar #135: 25 Dec 2006, 00:19 »

ligger op til en spændende afslutning..

Super blog, og godt sat op.. KUTGW
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #136: 25 Dec 2006, 00:22 »

Tak tak ! Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #137: 25 Dec 2006, 19:30 »

Sir. Mads Nielsen en favorit
1. juni 2010

Sæsonen er forbi. I vil længere nede kunne læse hvordan afslutningen gik. Vi havde mulighed for at hente the treble til klubben, FA Cup, Champions League og Premier League. Hentede vi det eller gik vi kolde igen ? læs med.




Jajaja

Det blev en ren walkover da vi hjemme skulle hente Feyenoords 1-0 føring fra Holland. Vi kom foran efter 10 min. ved Rooney. Feyenoord formåede kun at reducerer en 2-1 føring. Vi vandt kampen med 4-1. De 3 andre målskytter var Evans, Emanuelson og Agüero.

Middlesbrough var modstanderne i FA Cup semifinalen på neutral grund som så blev på Wembley i London. Vi tørede Middlesbrough med en 2-0 sejr men det kunne have været meget mere. Fletcher og Rooney scorede vores mål som sendte os i vores anden FA Cup finale på 2 år.

Everton blev i den næste runde af Premier League slået med 1-0 på mål af Nani. Tottenham fik heldigt en sejr med fra deres hjemmekamp mod Arsenal. Men vi tog i runden efter skridtet forbi dem med en kamp i underskud. Vi slog Tottenham på White Hart Lane med 1-0 på mål af den tidligere Spurs spiller Michael Carrick.

Vi var igen nået til Semifinalerne i Champions League. Vi tog imod sidste års vindere foran os: Barcelona. Det  nederlag skulle hævnes. Det må man også sige det blev. Marquez sendte os i front allerede efter 5 min. på Old Trafford da han hårdt presset af Rooney kommer til at sende bolden i eget net. Vi vandt hjemmekampen med 3-0 et fantastisk udgangspunkt før returkampen, Bojinov scorede de 2 andre mål.

Gennemtævning stod på programmet for Sunderland i næste runde da de mødte op på Old Trafford og
fik ganskerigtigt tæst 3-0. På mål af Piqué, Rossi og Bojinov. Det gav os en rigtig god mulighed for at hente titlen da vi lå med 3 point ned til Tottenham og Chelsea med en kamp i underskud, og 3 kampe igen.

Vi skulle til Barcelona i den næste kamp for at forsvare vores 3-0 føring. Det var en meget lige kamp, dog med dem som det hold der var lidt bedre end os. Vi kom efter 19 min. bagud efter et flot langskudsmål af Puyol. Bojinov udlignede føringen men Barca fik scoret til slutresultatet 2-1. Det var ikke nok og vi var i finalen efter 2-4 samlet.

Man City - Man Utd 1-2
Birmingham - Man Utd 0-3 (Her var mesterskabet sikret !)
Man Utd - West Ham 1-1
Derby - Man Utd 0-2 (The Double)




BRANDKAMP !

Champions League finale 09/10
Juventus (Ita) - Man Utd (Eng)

Juventus, 4-4-2 (Def midtbane, off fløje): Buffon, Planus, Flamini, Albiol, Cabral, Marchionni, Montolivo, Rolfes, Pavlyuchek, Bojan, Paolucci
Man Utd, 4-4-2 (Almindelig): Kuszczak, Alexis, Ferdinand, Vidic, Emanuelson, Nani, Carrick, Martinez, Ronaldo, Agüero, Rooney

Kampen:

United styrede egentlig kampen hele vejen igennem. Manchester lagde dermed også bedst ud spil og chance -mæssigt. Det giver allerede gevinst efter 5 min. hvor Ronaldo slipper igennem i venstre siden, trækker ind i banen og sparker bolden let ind, United foran 1-0. Den føring blev udlignet efter godt 20 min. ved Rolfes. Meget ufortjent. United var hurtigt i front igen ved Agüero bare 2 min. efter. Selv samme Agüero brinder også United foran 8 min. inde i anden halveg med 1-3. Det lignede nu meget et engelsk guld som for 2 år siden. Paolucci fik dog skabt spændeng med 25 min. igen. Men så heller ikke mere end United bare styrede kampen mere og mere. Og med 7 min. igen afgjorde Rooney kampen til 2-4. Manchester United havde vundet The Treble.

Juventus - Man Utd 2-4
Champions League finale 09/10

0-1 C. Ronaldo, 5 min.
1-1 S. Rolfes, 19 min.
1-2 S. Agüero, 21 min.
1-3 S. Agüero, 53 min.
2-3 M. Paolucci, 65
2-4 W. Rooney, 83 min.
----------------------------
Skud: 8-22 (4-10 indenfor rammen)
Boldbesiddelse: 49%-50%
MoM: Cristiano Ronaldo, Man Utd, 9
Tilskuertal:49.973
Stadion: Stade Roi Baudouin, Bruxelles




Priser og andet stuff

Jeg er dermed både rykket op som nr. 1 på Hall of Fame over danske managers men også op som nr. 10 og managers i England. Jeg er meget stolt over begge ting.

Premier League priser: Agüero blev kåret til årets spiller kåret af spillerne foran Ronaldo og Torre. 6 kom på årets hold kåret af spillerne. Martinez blev årets anden bedste unge spiller. Agüero blev med 22 mål årets topscorer foran Johnson fra Everton med samme målantal. Agüero scorede også årets mål i kampen mod Arsenal d. 19 september, kampen endte 1-1.

Champions League: Agüero vandt 2 priser i Champions League. Han blev både kåret til årets spiller i turneringen, men også årets topscorer med 11 mål foran Eto'o og Shevchenko. Han blev årets spiller foran holdkammeraten Vidic og Van Persie fra Deportivo. Han var også sammen med Martinez, Ronaldo og Vidic på årets hold i turneringen.

Agüero er dermed startet i United med en af hans livs sæsoner. Et stort tillykke herfra.
Logged

Kimu
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: The english dream
« Svar #138: 25 Dec 2006, 20:03 »

Tillykke med the treble møller  Thumbs Up Nice goin'!
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The english dream
« Svar #139: 25 Dec 2006, 20:44 »

Fremtiden

Jeg har nu opnået mine mål i Man Utd, nemlig at vinde Premier League, VM for klubhold og Champions League. Jeg fik også FA Cup 2 gange som krydderi på kagen. Nu vil jeg overveje mine muligheder. Skal jeg blive i Man United eller finde en ny klub og få nye mål ?

I er med til at bestemme lidt af min beslutning. I har 10% af beslutningen. Stem !
Logged

F.C.K.
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #140: 25 Dec 2006, 20:46 »

Find en ny stor klub !
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #141: 25 Dec 2006, 21:02 »

Opsigelse
3. juli 2010


Jeg har idag sagt min stilling i Man Utd op. Jeg har haft 4 rigtig gode år i Manchester United. Jeg opnåede følgende titler: Premier League en gang, FA Cup 2 gange, VM for klubhold en gang, Champions League 2 gange og en del anden og tredje pladser. Jeg har hentet mange gode unge talenter og trænet nogle af Uniteds unge op til første holdet. Pique og Galbraith har nu fået deres første landskamp. Det er en tid jeg er utrolig stolt over. Jeg har desuden stablet klubbens økonomi op efter salget til Malcolm Glazer, jeg startede på 300 et eller andet og slutter med 1.59 mia. i balancen.

Nu søger jeg anden vejs. Jeg vil gerne til et anden land end England. Mit nye mål er at vinde de 7 største ligaer: England, Frankrig, Spanien, Italien, Holland, Portugal og Tyskland. Og gerne opnå CL titlen i hver klub.
« Seneste Redigering: 25 Dec 2006, 23:47 af Møller » Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #142: 25 Dec 2006, 21:04 »

Stem lige for ny ThistedFC
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #143: 25 Dec 2006, 21:18 »

Ville se dumt ud at en manager af din kaliber ville smutte til en bundprop så tag da til et stort hold Wink
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #144: 25 Dec 2006, 21:43 »

Jeg stemte middelklub, når jeg ser på de ligaer du har valgt. Så er det muligt at opnå mesterskaber med de middelhold i ligaerne. Måske ikke på den første, men så efter et par sæsoner. Desuden er det federe og bygge et middelhold op, end og starte ud med et storhold. Mere udfordring, det ere federe IMO.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #145: 25 Dec 2006, 21:44 »

Inex () Har jo vundet den første med Man Utd Smiley
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #146: 25 Dec 2006, 21:53 »

Begrund gerne jeres valg ! Smiley
Logged

Inex
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #147: 25 Dec 2006, 22:08 »

Inex () Har jo vundet den første med Man Utd Smiley

Ja, det er jeg godt klar over - Derfor synes jeg også du skal prøve med et middelhold fra en anden liga, nu hvor du har prøvet med et tophold.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: (AFSTEMNING!) The english dream
« Svar #148: 25 Dec 2006, 22:26 »

Ny klub fundet
27. juli 2010

Jeg valgte først at sige ja til et landstrænerjob i Frankrig, grundet jeg har tilføjet 3 yderligere mål: VM, EM og OL. Derfor var Frankrig et ideelt land at tage. Frankrig nåede under VM kvartfinalerne hvor de røg ud til Argentina. Derfor valgte de at fyre deres daværende træner og tilbyge mig jobbet.

Jeg fandt et stykke tid efter accept til Frankrig den følte klub til mine mål og behov pt. Borussia Mönchengladbach eller bare Gladbach. Gladbach valgte efter de så mig på transfermarkedet over trænere at fyre deres træner og tilbyde mig jobbet. Jeg accepterede tilbuddet som kan ses herunder. Dog valgte jeg at ændre tilbuddet fra 5.5 mio i lønbudget og 70 mio. til indkøb, til 5 mio i lønbudget og 105 mio i transferbudget.



Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The configurations from anything german
« Svar #149: 25 Dec 2006, 23:07 »

Hvordan har Gladbach klaret sig de sidste sæsoner i ligaen? (: Har nemlig et spil med hvor jeg har været træner for HSV & Werder Bremen hvor de var i topkampen efter 2-3 sæsoner Smiley
Logged

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010