home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 341 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  [På Pause] Operation: Gladbach
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint
Forfatter Emne: [På Pause] Operation: Gladbach  (Læst 25595 gange)
Møller
Gæst
 
Sv: The configurations from anything german
« Svar #150: 25 Dec 2006, 23:22 »

09/10 - nr. 2
08/09 - nr. 1
07/08 - nr. 7
06/07 - nr. 3
Logged

Juller
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: The configurations from anything german
« Svar #151: 25 Dec 2006, 23:46 »

Spændende valg Møller. Glæder mig til at følge din nye udfodring
Logged

SirToby
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The construction of something German
« Svar #152: 25 Dec 2006, 23:53 »

Sikke da en flot afsluttende sæson, du fik dig, i United. Thumbs Up

Held og lykke i det tyske.
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #153: 25 Dec 2006, 23:54 »

Tak Juller

Ja Sir. Toby Smiley lige hvad jeg manglede !
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The configurations from anything german
« Svar #154: 26 Dec 2006, 00:43 »

09/10 - nr. 2
08/09 - nr. 1
07/08 - nr. 7
06/07 - nr. 3

Ja de er jo et tophold ! Smiley .. Ligesom i mit eget savegame
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #155: 26 Dec 2006, 01:14 »

Indkøb og gennemgang
7. august 2010

Vi har her i den sidste måned hvor det er muligt at handle spillere ind og ud i offentliggjort vores trup og en masse interessante indkøb er kommet til klubben. Jeg vil herunder gennemgå det hele for jer.




Taktik og trup

Det er en trup med en gennemsnitsalder på 25 år. En trup blandet af talent og rutine. En trup jeg selv mener kan gå hen og drille München i denne sæson. Næsten 100 mio. er brugt på denne trup af indkøb til denne sæson. Taktikken er den samme som i min tid i Man Utd. Af profiler kan jeg nævne Marcell Jansen, Insúa og mit eget nyindkøb Pisculichi som alle bliver vigtige i denne sæson.






Indkøb

Leonardo Pisculichi
Bayern München, 26 mio.

Leonardo er hentet i rivalerne fra München, de brugte ham ikke han lå og rodede rundt nede på reserveholdet. Så jeg valgte at smide penge i herren. Han vil helt sikkert tilføje holdet en del erfaring fra hans tid i München, Udinese og Boca Juniors.

Dave Stimpson, Swansea, 29 mio.

Dave er købt ind grundet hans talent og at vi manglede en målmand til at konkurrere med Ochs. Dave er en regen spiller og kan derfor ikke ligge genkende til ham i andre spil eller irl. Men Dave har som i kan se i SSet over et stort talent. Dave kom til Swansea fra Shrewsbury for 1 sæson siden.

Boban Maksimovic, Messina, 18 mio.

Boban er hentet grundet vi var meget tynde i angrebet, og sammetidig kan han fungere som offensiv midtbane i visse kampe mod bedre hold end os hvor vi nok kommer til at spille med diamant. Boban er hentet i Italien nærmere Messina som han kom til fra Young Boys.

Alexandre Lacazette, Lyon, 13 mio.

Alexandre har et meget stort talent. Han vil fungere som "joker" eller reserver her i de første sæsoner. Men vil senere hen blive en stor stjerne i Bundesligaen er jeg meget sikker på. Han har hele sin unge karriere spilet i Olympique Lyon. Det kan stadig godt have givet god erfaring.

Marcus Pedersen, FCK, 11 mio.

Endnu en angriber. Men et af Danmarks største talenter, og også norges. Men nu er han altså i Tyskland. Den unge Marcus Pedersen som sidste sæson blev topscorer i SAS Ligaen foran Vestergaard fra Silkeborg. Han har været billig at hente til klubben. Men jeg har store forventninger til den unge gut. Han vil klart være et godt bud i startopstillingen.

Glauber, Atletico, 0 mio.

Et tyndt forsvar var min første tanke. Dagen efter får man denne Glauber tilbudt gratis. Kunne det være bedre. Den 27årige forsvarsspiller har været i Nürnberg før så kender til Bunesligaen. Men senest var han lejet ud til Reggina i Italien, men ejeren hed Atletico. Han vil nok starte inde.




Så er vi klar til Bundesligaen
Logged

cube
Manager
********

Offline Offline

 
Sv: The construction of something German
« Svar #156: 26 Dec 2006, 01:18 »

Gode indkøb. Glæder mig især til at se Pisculichi i aktion, da jeg mener han er den spiller, der på kort sigt kan blive mest værd.
Logged

Tjek mit kunst/design ud på KasperPyndt.dk

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #157: 26 Dec 2006, 01:19 »

Er jeg enig i, sammen med Glauber!
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The construction of something German
« Svar #158: 27 Dec 2006, 00:23 »

Vi vil have ny update Peace
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #159: 27 Dec 2006, 00:28 »

Hehe bliver nok ikke idag Smiley Er gået igang med en lille konkurrence med cube og john spurs Smiley men kan være dette spil kommer ind imellem. Ellers går der nok en uge ca. ! Smiley

Tak for din opmærksomhed Peace
« Seneste Redigering: 27 Dec 2006, 01:03 af Møller » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: The construction of something German
« Svar #160: 27 Dec 2006, 00:31 »

Jeg skal nok vinde den konkurrence Møller Wink
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #161: 27 Dec 2006, 01:04 »

ja det tror du jo Smiley
Logged

Nicobong
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: The construction of something German
« Svar #162: 27 Dec 2006, 15:02 »

Spørger jeg dumt når jeg spørger om hvad det er for en konkurrence ? Opstemt
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #163: 27 Dec 2006, 15:28 »

Bare noget for sjov i FM Wink
Logged

Møller
Gæst
 
Sv: The construction of something German
« Svar #164: 28 Dec 2006, 00:53 »

Opstarten i det tyske
17. september 2010

Jeg er kommet godt igang i Gladbach. Vi har gennemført Liga-Pokalen på flotteste vis. Dog blev det ikke til guld. Vi slog Bremen i kvartfinalen, men i semifinalen måtte vi se os slået af Berlin. Specielt Nando Rafael er kommet godt igang med 2 mål i de 2 kampe og flere i Bundesligaen som i kan læse mere om længere nede.

Netop i Bundesligaen har vi spillet 3 kampe indtil videre. Vi lagde ud mod Freiburg. En blød start, vi vist usikkerhed og nervøsitet. Men vandt alligevel med 2-1 fortjent. Nürnberg var næste modstander, der var anderledes mere styr over kampen og vi vandt med 2-0. Bremen var næste modstander, de viste sig at være uhyr stærke. De slog os 2-0 trods en mand i undertal i 30 min. de kort sagt tørrede os. Det var de første 3 kampe i Bundesligaen. Nando Rafael har scoret 2 mål i disse kampe, Marcus Pedersen er kommet igang med 1 mål i hans debut.

Vi trak i UEFA Cuppen upåagtede Gomel fra Hviderusland. Et hold vi bare skulle slå, og det skulle være stort. Det har vi bevist i vores første kamp i Hviderusland. Her vandt vi på mål af Marc Thron 2 gange, 3 mål af Cortés og en enkel af Nando. Flot flot og vi er vist videre til gruppespillet.

Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010