home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 465 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 108048 gange)
bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #45: 14 Dec 2015, 15:54 »

Jeg har sgu rigtig svært ved at komme i gang med FM 16. Jeg virker dog ikke til at være den eneste der har lidt bøvl ved at komme i gang. Jeg syntes ikke der er så meget aktivitet på siden som der plejer at være når et nyt manager udkommer.

Når men mit spørgsmål lyder på: Hvor vil i sige Villarreal ligger henne? Er der nok udfordring i dem? Smiley

Hvad angår udfordringen og succesoplevelser vil det vel afhænge meget af, hvor lang tidshorisont du har, samt hvad du kendetegner som succes Smiley

Kan du opliste nogle mål du gerne vil nå mht placering, europæisk deltagelse osv, så kan vi prøve at liste mulige klubber op og argumentere for de forskellige Smiley
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #46: 14 Dec 2015, 22:04 »

aktivitetsmæssigt, så kan man sige at folk jo kun kommer ind på en fmside hvis de har problemer nu om stunder, langt det meste hentes jo via steam. Men ja flere aktive brugere ville da være fantastisk.

Jamen det er vel et holdt du relativt nemt kan bringe i en spansk top 4 i alt fald.
Ja det nok rigtig nok. Jeg bruger personligt aldrig selv steam.

Bestemt, men tænker bare om der er for lidt udfordring. Jeg kunne tage et kig på dem for at se hvordan det går Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #47: 14 Dec 2015, 22:05 »

Hvad angår udfordringen og succesoplevelser vil det vel afhænge meget af, hvor lang tidshorisont du har, samt hvad du kendetegner som succes Smiley

Kan du opliste nogle mål du gerne vil nå mht placering, europæisk deltagelse osv, så kan vi prøve at liste mulige klubber op og argumentere for de forskellige Smiley
Jamen succes er når de helt store hold ikke kan være med mere. Regner med at starte op med Villarreal for at at hvordan tingene vil gå Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #48: 16 Dec 2015, 20:58 »

Søger et hold til mit næste save, kom gerne med bud:

Overvejelse:

FC United of Manchester (Skal startes på et tidspunkt, ved ikke om det er nu, har du prøvet så giv endelig din mening)

Sub top hold, som ligger lige uden for CL pladser el. Europa league pladser. Gerne med en god økonomi, eller en spurdlende ungdomssektor.

Et hold i næstbedste række med en økonomi, som gør, at man hurtigt kan komme til tops
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #49: 17 Dec 2015, 14:22 »

Søger et hold til mit næste save, kom gerne med bud:

Overvejelse:

FC United of Manchester (Skal startes på et tidspunkt, ved ikke om det er nu, har du prøvet så giv endelig din mening)

Sub top hold, som ligger lige uden for CL pladser el. Europa league pladser. Gerne med en god økonomi, eller en spurdlende ungdomssektor.

Et hold i næstbedste række med en økonomi, som gør, at man hurtigt kan komme til tops

Saint-Étienne - frankrigs mest vindende klub, og en klub i en smuk by med en stor historie og smukke trøjer.

Fantastisk ungdomsafdeling der har udviklet spillere som Platini og Zouma!

Ellers kan Stade Rennais også tilbyde en fantastisk ungdomsafdeling, men knap så storslået en historie.

Wolves er oplagt som oprykker med penge.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #50: 17 Dec 2015, 14:36 »

Jeg overvejer et spil i Belgien eller Holland. Men hvilket hold kunne være fede at spille med?

Tænker selv FC Utrecht eller Zulte Waregem Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #51: 17 Dec 2015, 14:40 »

Kan anbefale Cercle Brügge, som er rykket ned i 2. division, men som har holdet til en suveræn sæson og direkte oprykning.

De har utrolig mange spillere af egen avl, og en helvedes masse talent.
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #52: 17 Dec 2015, 14:42 »

Kan anbefale Cercle Brügge, som er rykket ned i 2. division, men som har holdet til en suveræn sæson og direkte oprykning.

De har utrolig mange spillere af egen avl, og en helvedes masse talent.

Tak. Vil tage et kig på dem Wink

EDIT: Har nu taget et kig på dem og har faktisk spillet lidt med dem. De fanger mig ikke rigtig, samt stort set alle deres spillere har kontraktudløb til sommer, og der er ingen penge at rokke med desværre.
« Seneste Redigering: 17 Dec 2015, 17:05 af Dennislauridsen » Logged

H A L A   M A D R I D!

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #53: 22 Dec 2015, 12:34 »

Hejsa og glædelig jul.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal vælge. Vil gerne spille i England. Tænker lidt fra række (2) 3 til 5.
Der må gerne være lidt potentiale i holdet. (Gerne træning og ungdom) Kender I til nogle klubber som bliver overtaget i starten af spillet?
Jeg har nu siddet og kigget en del på div. hold, uden held.
Jeg håber at der er en som kan hjælpe.
på forhånd tak  Thumbs Up
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #54: 22 Dec 2015, 12:36 »

Hejsa og glædelig jul.
Jeg kan ikke rigtig finde ud af hvem jeg skal vælge. Vil gerne spille i England. Tænker lidt fra række (2) 3 til 5.
Der må gerne være lidt potentiale i holdet. (Gerne træning og ungdom) Kender I til nogle klubber som bliver overtaget i starten af spillet?
Jeg har nu siddet og kigget en del på div. hold, uden held.
Jeg håber at der er en som kan hjælpe.
på forhånd tak  Thumbs Up

Crewe Alexandra har en af Englands bedste talentskoler.
Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

Sir-pelski
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #55: 22 Dec 2015, 13:11 »

Tak, jeg kigger på dem  Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #56: 22 Dec 2015, 16:14 »

Tag et kig på Cambridge, de har røven fuld af penge, og spiller i 4. bedste række, i England.

De spiller i nogle pæne orange farver og så er det skægt at spille universitetsbyen i Premier League Wink
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #57: 28 Dec 2015, 11:13 »

Jeg har ført Wimbledon fra League two til Premiere League og vundet bl.a. FA cuppen.

Jeg har spillet 4 sæsoner med FC United med en del oprykninger som resultat.

Nu jeg vil jeg gerne forsøge mig med en større klub, hvor talentarbejdet skal være i højsædet.

Mit valg skal som udgangspunkt være mellem Man Utd eller Tottenham, med mindre folk har en rigtig god idé til et andet hold.

Hvem skal jeg vælge og hvorfor?
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #58: 30 Dec 2015, 21:41 »

Hey folkens Smiley
glædelig jul og godt nytår.
Jeg syntes godt nok jeg har svært ved at opretholde motivationen til et spil. Jeg har derfor besluttet at nu skal det være. Valget er faldet på de 2 milan klubber, men kan bare ikke vælge hvilken en af klubberne jeg skal vælge. Taktikken vil blive en 3-3-2-2 Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

DANzin22
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #59: 30 Dec 2015, 21:54 »

Hey folkens Smiley
glædelig jul og godt nytår.
Jeg syntes godt nok jeg har svært ved at opretholde motivationen til et spil. Jeg har derfor besluttet at nu skal det være. Valget er faldet på de 2 milan klubber, men kan bare ikke vælge hvilken en af klubberne jeg skal vælge. Taktikken vil blive en 3-3-2-2 Smiley


Jeg ville uden tvivl vælge A.C. Milan pga. at de er en tidligere storklub, som spillede med om CHL hvert år! Jeg har selv overvejet dem flere gange, og synes det er enormt motiverende at skulle få klubben tilbage i den absolutte top Thumbs Up
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010