home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  1 Bruger, 288 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107753 gange)
ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #360: 14 Sep 2016, 13:28 »

Tiden er kommet til det sidste save i dette års FM men hvem skal jeg være? Har været rigtig mange både i Europa, USA, Afrika samt Sydamerika. Giv nogle bud. Tænker selv hajduk split eller gode gamle Bayer uerdingen men kom med forslag, men helst ikke i England. Har ikke krav til faciliteter Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #361: 14 Sep 2016, 13:41 »

Tiden er kommet til det sidste save i dette års FM men hvem skal jeg være? Har været rigtig mange både i Europa, USA, Afrika samt Sydamerika. Giv nogle bud. Tænker selv hajduk split eller gode gamle Bayer uerdingen men kom med forslag, men helst ikke i England. Har ikke krav til faciliteter Smiley

Jeg hygger mig med Youth Academy Challenge  Thumbs Up

Hvis det er noget for dig med udvikling af egne spillere og bygge en klub op uden indkøb skal du helt klart hoppe med på vognen  Smiley
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

whapz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #362: 14 Sep 2016, 14:16 »

Tiden er kommet til det sidste save i dette års FM men hvem skal jeg være? Har været rigtig mange både i Europa, USA, Afrika samt Sydamerika. Giv nogle bud. Tænker selv hajduk split eller gode gamle Bayer uerdingen men kom med forslag, men helst ikke i England. Har ikke krav til faciliteter Smiley

Du kan også tjekke månedens anbefaling ud! Spiller selv challengen, som jeg synes er super underholdende  Thumbs Up
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #363: 14 Sep 2016, 14:24 »

Tiden er kommet til det sidste save i dette års FM men hvem skal jeg være? Har været rigtig mange både i Europa, USA, Afrika samt Sydamerika. Giv nogle bud. Tænker selv hajduk split eller gode gamle Bayer uerdingen men kom med forslag, men helst ikke i England. Har ikke krav til faciliteter Smiley

Hvad med The Pentagon Challenge? Smiley
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #364: 14 Sep 2016, 20:27 »

Tiden er kommet til det sidste save i dette års FM men hvem skal jeg være? Har været rigtig mange både i Europa, USA, Afrika samt Sydamerika. Giv nogle bud. Tænker selv hajduk split eller gode gamle Bayer uerdingen men kom med forslag, men helst ikke i England. Har ikke krav til faciliteter Smiley
Journeyman plejer jeg at slutte FM af med, så man kommer lidt rundt og ikke går i stå.
Logged


ernemann
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #365: 15 Sep 2016, 13:56 »

Journeyman plejer jeg at slutte FM af med, så man kommer lidt rundt og ikke går i stå.

Så skal vi verden rundt. Det bliver spændende Smiley
Logged

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #366: 09 Okt 2016, 13:09 »

Hej jeg vil gerne have et spil hvor jeg KUN bruger spillere fra klubben selv. dvs spillere der kommer fra akademiet (eller hvad klubben nu har )...

Hvilken klub ville være bedst at starte i ? (udover eksempelsvis Bilbao)

Det jeg vil gøre er at rense totalt ud i klubben for spillere der er købt ind - så det gør ikke noget at klubben fra start har andre spillere i truppen... altid rart at ku få lidt penge i kassen til ungdomsudvikling...
Logged

EimArm
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #367: 10 Okt 2016, 13:16 »

Hej jeg vil gerne have et spil hvor jeg KUN bruger spillere fra klubben selv. dvs spillere der kommer fra akademiet (eller hvad klubben nu har )...

Hvilken klub ville være bedst at starte i ? (udover eksempelsvis Bilbao)

Det jeg vil gøre er at rense totalt ud i klubben for spillere der er købt ind - så det gør ikke noget at klubben fra start har andre spillere i truppen... altid rart at ku få lidt penge i kassen til ungdomsudvikling...

Jeg har gjort det med Ajax før, det er relativt nemt med dem fordi der er så meget talent i klubben fra starten af spillet! Smiley
Logged

Coldice
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #368: 10 Okt 2016, 13:26 »

Hej jeg vil gerne have et spil hvor jeg KUN bruger spillere fra klubben selv. dvs spillere der kommer fra akademiet (eller hvad klubben nu har )...

Hvilken klub ville være bedst at starte i ? (udover eksempelsvis Bilbao)

Det jeg vil gøre er at rense totalt ud i klubben for spillere der er købt ind - så det gør ikke noget at klubben fra start har andre spillere i truppen... altid rart at ku få lidt penge i kassen til ungdomsudvikling...

Ajax er naturligvis et godt bud, som der allerede er skrevet. Der er lavet en opgørelse over hvor spillerne i de bedste europæiske ligaer har haft deres fodbolduddannelse og der ligger Partizan nr. 1, over Ajax som nr. 2 og Barcelona som nr. 3. Forskellen er også, det primært er serbiske spillere i Partizan og ikke fra mange andre lande som Ajax og Barcelona.

Tænker derfor Partizan er oplagt. Wink
« Seneste Redigering: 10 Okt 2016, 13:27 af Coldice » Logged

Hvis du er til blogs, kunne du jo læse min:

Without Security!



Brøndby IF <3

kuneho
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #369: 12 Okt 2016, 16:34 »

Ajax er naturligvis et godt bud, som der allerede er skrevet. Der er lavet en opgørelse over hvor spillerne i de bedste europæiske ligaer har haft deres fodbolduddannelse og der ligger Partizan nr. 1, over Ajax som nr. 2 og Barcelona som nr. 3. Forskellen er også, det primært er serbiske spillere i Partizan og ikke fra mange andre lande som Ajax og Barcelona.

Tænker derfor Partizan er oplagt. Wink


AJax var for åbenlyst, var også i mine tanker, generelt et hollanssk hold.. Partizan er et godt bud! Jeg vil prøve! Håber jeg kan holde gejsten Smiley tak for svarene begge to
Logged

Sider: 1 ... 23 24 [25] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010