home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 640 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 107857 gange)
mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #30: 08 Dec 2015, 15:58 »

Jeg søger et langt save, hvor der er muligheder for at kæmpe sig frem af på den europæiske scene.

Ligaen er ligegyldig.
ikke de nuværenede tophold.
Må gerne have lidt talent i truppen.

håber i kan hjælpe Smiley




Leeds.. Tilbage til de gode gammel dage
Med viduka og kewell..
Logged

whispers
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #31: 10 Dec 2015, 07:53 »

Jeg søger et langt save, hvor der er muligheder for at kæmpe sig frem af på den europæiske scene.

Ligaen er ligegyldig.
ikke de nuværenede tophold.
Må gerne have lidt talent i truppen.

håber i kan hjælpe Smiley



Skal holdet allerede være i europa? Imo er hertha BSC et rigtig spændende hold med kæmpe stadion og gode muligheder
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #32: 11 Dec 2015, 10:50 »

Hej freaks.

Jeg er efterhånden ved at gå lidt i stå i mit nuværende Arsenal save, så jeg søger et spil at have ved siden af.
Jeg tænker lidt, at jeg gerne vil starte i de lavere rækker, hvor en af favoritklubberne Portsmouth derfor ville være oplagt. Føler nu, at Portsmouth ikke er en udfordring nok, så det skal nok ikke være dem.

Jeg har også tænkt på Luton som også er et hold jeg sympatiserer med, og de har aldrig vundet Premier League, så det kunne være et fedt mål at gå efter.

Har i andre forslag?
Logged

Arsenal <3

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #33: 11 Dec 2015, 12:09 »

Hej freaks.

Jeg er efterhånden ved at gå lidt i stå i mit nuværende Arsenal save, så jeg søger et spil at have ved siden af.
Jeg tænker lidt, at jeg gerne vil starte i de lavere rækker, hvor en af favoritklubberne Portsmouth derfor ville være oplagt. Føler nu, at Portsmouth ikke er en udfordring nok, så det skal nok ikke være dem.

Jeg har også tænkt på Luton som også er et hold jeg sympatiserer med, og de har aldrig vundet Premier League, så det kunne være et fedt mål at gå efter.

Har i andre forslag?

Hvilke kriterier skal der til før spillet er attraktivt for dig? Du skriver at Luton aldrig har vundet PL - men det er der jo også mange andre klubber, der ikke har.
Logged

Seller95
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #34: 11 Dec 2015, 12:14 »

Det blev Luton jeg startede med. Har altid sympatiseret med dem, så det gør ondt at se, at de også roder rundt nede i League 2.
Logged

Arsenal <3

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #35: 11 Dec 2015, 12:28 »

Det blev Luton jeg startede med. Har altid sympatiseret med dem, så det gør ondt at se, at de også roder rundt nede i League 2.


OK. Håber at du får et godt spil. En anden gang, så sæt gerne lidt flere kriterier på, hvad du ønsker i dit spil - så er det nemmere at komme med bud,
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #36: 11 Dec 2015, 13:44 »

Jeg søger en god og sjov udfordring med et hold der skal være i Europa som skal kunne deltage i CL . Det må gerne være et mindre hold fra en nation der er så tit sættes sammen med CL. Et hold der ik er så kendt i Europa men som skal blive det bedste i verden. Gerne med ok faseliteter. Håber nogle kan hjælpe er åben for bud bare det kan deltage i CL. Behøves ik være i første sæson.?
Logged

Maestrodk
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #37: 11 Dec 2015, 14:23 »

Jeg søger en god og sjov udfordring med et hold der skal være i Europa som skal kunne deltage i CL . Det må gerne være et mindre hold fra en nation der er så tit sættes sammen med CL. Et hold der ik er så kendt i Europa men som skal blive det bedste i verden. Gerne med ok faseliteter. Håber nogle kan hjælpe er åben for bud bare det kan deltage i CL. Behøves ik være i første sæson.?

Tja, der er flere muligheder. Hvis det må være i de store ligaer, så:

England: Crystal Palace. Ikke så kendt, men der er god økonomi i engelsk fodbold. Der kunne sikkert nævnes flere.
Tyskland: Hertha Berlin? Storby med middelmådigt fodboldhold, men med god infrastruktur og kæmpe stadion i forhold til klubbens størrelse
Spanien: Atheltic Bilbao? Well, du kan ikke gøre så mange indkøb, så du skal have fokus på talentudvikling. Klubben er den eneste, udover de to store, der altid har været i den bedste række.
Italien: Roma - lidt samme historie som Hertha - dog er Roma en større klub med bedre spillertrup.

Skal det være en klub fra mindre nationer, så kræver det nok større tålmodighed. Og så lyder spørgsmålet nok også, om det skal være en mindre klub? Må det fx ikke være Anderlecht fra Belgien, Røde Stjerne fra Serbien eller Ajax/PSV fra Holland?
Logged

Herlev
Challenge Mester 2016
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #38: 11 Dec 2015, 14:24 »

Jeg søger en god og sjov udfordring med et hold der skal være i Europa som skal kunne deltage i CL . Det må gerne være et mindre hold fra en nation der er så tit sættes sammen med CL. Et hold der ik er så kendt i Europa men som skal blive det bedste i verden. Gerne med ok faseliteter. Håber nogle kan hjælpe er åben for bud bare det kan deltage i CL. Behøves ik være i første sæson.?

Dynamo fra Kroatien eller Red Star fra Serbien. Der findes faktisk en challenge her på FMF, hvor man skal vinde Champions League. Begge nævnte hold har mange gode talenter.
Logged

The mighty Blues from London CHELSEA!!

Obi Mikel - En af de største!

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #39: 11 Dec 2015, 15:33 »

Vil helst undgå England, Tyskland, Frankrig og Spanien. Anderlecht lyder spænende
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #40: 11 Dec 2015, 16:04 »

Glasgow Rangers Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #41: 11 Dec 2015, 16:05 »

Hvis du vil have lidt mere udfordring end Anderlecht, kan Cercle Brügge klar anbefales! Wink

En traditionsrig klub der ligger i evig skygge af og rivalisering med Club Brügge. Brügge er i øvrigt en utrolig smuk by, og de grønne farver komplimenterer byen godt.

Det er ikke en topklub, men faciliteterne er i orden, og i løbet af et par sæsoner kan du spille med i toppen.
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #42: 11 Dec 2015, 16:14 »

Hvis du vil have lidt mere udfordring end Anderlecht, kan Cercle Brügge klar anbefales! Wink

En traditionsrig klub der ligger i evig skygge af og rivalisering med Club Brügge. Brügge er i øvrigt en utrolig smuk by, og de grønne farver komplimenterer byen godt.

Det er ikke en topklub, men faciliteterne er i orden, og i løbet af et par sæsoner kan du spille med i toppen.
Tak det vil jeg overveje
Logged

Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #43: 14 Dec 2015, 15:10 »

Jeg har sgu rigtig svært ved at komme i gang med FM 16. Jeg virker dog ikke til at være den eneste der har lidt bøvl ved at komme i gang. Jeg syntes ikke der er så meget aktivitet på siden som der plejer at være når et nyt manager udkommer.

Når men mit spørgsmål lyder på: Hvor vil i sige Villarreal ligger henne? Er der nok udfordring i dem? Smiley
Logged

H A L A   M A D R I D!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #44: 14 Dec 2015, 15:17 »

Jeg har sgu rigtig svært ved at komme i gang med FM 16. Jeg virker dog ikke til at være den eneste der har lidt bøvl ved at komme i gang. Jeg syntes ikke der er så meget aktivitet på siden som der plejer at være når et nyt manager udkommer.

Når men mit spørgsmål lyder på: Hvor vil i sige Villarreal ligger henne? Er der nok udfordring i dem? Smiley

aktivitetsmæssigt, så kan man sige at folk jo kun kommer ind på en fmside hvis de har problemer nu om stunder, langt det meste hentes jo via steam. Men ja flere aktive brugere ville da være fantastisk.

Jamen det er vel et holdt du relativt nemt kan bringe i en spansk top 4 i alt fald.


Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010