home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  1 Bruger, 482 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 108043 gange)
Dennislauridsen
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #60: 30 Dec 2015, 21:56 »


Jeg ville uden tvivl vælge A.C. Milan pga. at de er en tidligere storklub, som spillede med om CHL hvert år! Jeg har selv overvejet dem flere gange, og synes det er enormt motiverende at skulle få klubben tilbage i den absolutte top Thumbs Up
Jeg vil tage et kig på dem.
Tak for tippet. Jeg hælder nu også selv mest A.C. Milan
Logged

H A L A   M A D R I D!

Strandby
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #61: 02 Jan 2016, 15:37 »

Jeg er i tvivl om hvilket hold jeg skal starte med.
Må gerne være noget udfording og et hold der har sund økonomi.
Logged

Tottenham Hotspur Football Club, Spurs.

To dare is to do.

COYS <3

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #62: 02 Jan 2016, 15:37 »

Søger et nyt save gerne med et hold fra den næst beste række i england, må gerne have et par talenter samt et stort stadion, og self gerne en god historie !

Hit me
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

Fynbo
Odds-hjælper
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #63: 02 Jan 2016, 16:02 »

Det må vel være Leeds.
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #64: 02 Jan 2016, 16:05 »

Er ved at gå død i mit Spurs save og mangler derfor et nyt hold som gerne skal være lidt mere udfordrende. Det skal helst være i et af de 5 "store" lande og klubben skal højest være i den 3. bedste række i landet. Der må gerne være noget "charmerende" over Klubben/Byen. Opstemt
Logged

calz
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #65: 02 Jan 2016, 16:41 »

Er ved at gå død i mit Spurs save og mangler derfor et nyt hold som gerne skal være lidt mere udfordrende. Det skal helst være i et af de 5 "store" lande og klubben skal højest være i den 3. bedste række i landet. Der må gerne være noget "charmerende" over Klubben/Byen. Opstemt

AFC Wimbledon, klubben som er startet af supportere da det gamle Wimbledon blev købt og flyttet til Milton Keys laaangt langt væk.

Er selv startet med dem, og mod forventninger rykket op i 1. sæson, og ligger pt. godt til i sub toppen af League 1. Økonomien er ikke stor, men ok og stadionet har plads til 5000 med mulighed for at udbygge hen af vejen Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #66: 02 Jan 2016, 16:45 »

Er ved at gå død i mit Spurs save og mangler derfor et nyt hold som gerne skal være lidt mere udfordrende. Det skal helst være i et af de 5 "store" lande og klubben skal højest være i den 3. bedste række i landet. Der må gerne være noget "charmerende" over Klubben/Byen. Opstemt

Hayes and Yeading Peace er selv ved at føre dem fra Conference south hele vejen op til PL
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #67: 02 Jan 2016, 16:52 »

Hayes and Yeading Peace er selv ved at føre dem fra Conference south hele vejen op til PL

St. Albans har som klub og by en elskværdig historie ! Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #68: 02 Jan 2016, 18:16 »

Jeg søger også et charmerende hold at spille med - i udgangspunktet i Frankrig.

Jeg har et spil med Angers, som er fantastisk, men jeg søger et nyt, i samme stil, men med en anden klub.

Altså en klub med maksimalt top 12 spillermateriale, og maks. "gode" trænings- og ungdomsfaciliteter.

At byen er en pæn/historierig er et must Opstemt

Jeg er lidt lun på et spil med SC Bastia, og jeg har haft kig på Clermont-Ferrand og og Auxerre, men Clermonts farver er uudholdelige at spille med, og Auxerre er for stor en klub for det jeg leder efter, men vanvittig talentfuld trup ellers.

Nogen der kan komme med lidt inspiration/en god historie til en klub i Frankrig? Peace
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #69: 02 Jan 2016, 18:38 »

Tror jeg har tænkt mig at starte med Annecy FC hvis jeg kan finde en udvidelse et eller andet sted. En af de smukkeste byer beliggende ved Lac d'Annecy som er omgivet af bjerge. At jeg så har været der på ferie en del gange er jo bare en bonus hæhæ. Smiley

Har overvejet Colmar, hvor jeg også har været et par gange på ferie(eller i hvert fald i nærheden) men deres logo er bare ret grimt haha
Logged

r19r
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #70: 02 Jan 2016, 18:57 »

Tror jeg har tænkt mig at starte med Annecy FC hvis jeg kan finde en udvidelse et eller andet sted. En af de smukkeste byer beliggende ved Lac d'Annecy som er omgivet af bjerge. At jeg så har været der på ferie en del gange er jo bare en bonus hæhæ. Smiley

Har overvejet Colmar, hvor jeg også har været et par gange på ferie(eller i hvert fald i nærheden) men deres logo er bare ret grimt haha

Annecy er en meget smuk by. Ellers kan du starte med evian hvis hjemmebane ligger i annecy hvis du ikk kan finde en database   Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #71: 02 Jan 2016, 19:18 »

Ja de deler hjemmebane. Dog var det også low league jeg gik efter og det får jeg ikke rigtig med et hold der lige er rykket ned fra den bedste række. Smiley
Hvis jeg ikke finder en starter jeg nok med et hold fra England eller Colmar. Smiley
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #72: 02 Jan 2016, 21:01 »

Fandt kun en database der havde placeret dem i den 9. bedste række og ændret lidt i ligasystemet. Og det er alligevel 4 rækker under CFA 2. Så det blev til St. Albans City fra Vanarama South. Smiley
« Seneste Redigering: 02 Jan 2016, 21:58 af TobiasA » Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #73: 03 Jan 2016, 00:08 »

Fandt kun en database der havde placeret dem i den 9. bedste række og ændret lidt i ligasystemet. Og det er alligevel 4 rækker under CFA 2. Så det blev til St. Albans City fra Vanarama South. Smiley

Det vil du ikke fortryde !
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #74: 03 Jan 2016, 01:30 »

Skulle lige vende mig til en lidt anderledes taktik da spillerne jo langt fra er lige så dygtige som i PL fx men ser ud til jeg har fået sat noget godt sammen. 4-1-0, 13 points og en målscore på 13-3. Smiley
Logged

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010