home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23289
  0 Brugere, 442 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hennry176
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2016
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  FM16: Hvem skal jeg være?
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint
Forfatter Emne: FM16: Hvem skal jeg være?  (Læst 108041 gange)
Nstage
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #75: 03 Jan 2016, 10:30 »

hej folkens Wink
jeg sidder lige og tænker på at starte et save op i polen Opstemt
så ville bare lige høre om der var nogen som havde erfaringer med nogle hold der fra Smiley
Logged

Nodiem
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #76: 03 Jan 2016, 11:55 »

Et hold som Arka har jeg spillet meget med, en god trup med mulighed for oprykning i 1 - 2 sæson og 4 år for at komme i Europa efterfølgende Smiley
Logged

Stolt indehaver af Månedens Blog November 2014
Nuværende blog : Balkan Dreaming

Vinder af FMFreaks Ligaen 14/15.
Vinder af FMF udfordre dig 2015
Vinder af BLOG konkurrencen 2018

mvinding
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #77: 08 Jan 2016, 16:52 »

Vil starte et save i Italien.. Hvem skal jeg vælge af Milan, Lazio og Inter? Og ikke mindst hvorfor?

God weekend..

Knuz
Logged

Est-1892
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #78: 08 Jan 2016, 16:58 »

Er selv lige startet op med Milan de skal tilbage hvor de høre til Smiley Knus til dig også haha Wink
Logged

#Respect

The Captain says goodbye!

daugaard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #79: 09 Jan 2016, 16:56 »

Er slet ikke kommet igang med FM i år, men nu skal jeg satme igang! jeg mangler en klub og jeg er åben for ALT!
Jeg har været følgende : RB, LFC, AGF, Hertha Berlin, Hobro, Leicester! Hit me
Logged


sebbe
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #80: 09 Jan 2016, 17:05 »

Napoli! De har et spændende hold med gode offensive spillere.
Har selv et save med dem.  Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeKlubbeng være?
« Svar #81: 09 Jan 2016, 18:10 »

Er slet ikke kommet igang med FM i år, men nu skal jeg satme igang! jeg mangler en klub og jeg er åben for ALT!
Jeg har været følgende : RB, LFC, AGF, Hertha Berlin, Hobro, Leicester! Hit me

Du kunne prøve Union Berlin, jeg har et spil med dem, men jeg må indrømme at jeg har svært ved at blive bidt af spil udenfor Danmark og Frankrig.

Især i Frankrig er der dog nogle hold med mulighed for nogle fede tilhørende "historier"/temaer: (Og derudover er P$G og Monaco stort set umulige at slå af tronen, så udfordringen ryger aldrig - samtidig med at ligaen er dårlig nok til at spille med meget unge spillere, men stadig god nok til at man kan spille med i Europa, uden at være topholdet i ligaen)


Angers SCO:
Holdet fra smukke Angers er tilbage efter nogle-og-tyve år. I virkelighedens verden har de imponeret næsten lige så meget som Leicester har i England, og de ligger pt. på 3. pladsen lige efter Monaco og 25 point efter PSG..  Cool Så slemt er det dog ikke i FM! Se klubtråd Wink

SC Bastia:
Mulighed for et super romantisk spil i byen Bastia på Korsika - der er endda nogle ganske udmærkede talenter i truppen. Se også klubtråd her  Thumbs Up

AJ Auxerre:
Kan du overgå den legendariske Guy Roux? Den længst siddende fodboldtræner nogensinde!
Klubben som blev stiftet af abbeden som stadionet også er opkaldt efter har kun vundet den bedste franske række en gang, men har alligevel en stor historie og erfaring med udvikling af unge spillere.
Truppen flyder bogstavelig talt over med talent. Og med klubbens nuværende placering i Ligue 2 er der god mulighed for at give spilletid til selv de yngste. Klubben har desuden rigtig gode faciliteter.



Lige et skud FM-frankofilisme! Håber det kan bruges - jeg ved ikke hvordan du selv spiller, men jeg er klart til lidt historie og struktur omkring spillet og fremgangsmåden, og det er der god mulighed for med disse 3 underskønne klubber!
Logged

marcojensen2500
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #82: 13 Jan 2016, 19:48 »

Kan til hver en tid anbefale at starte med Benfica! - spænende spillere, godt b-hold, vanvittige talenter, økonomien er okay og ikke mindst en spænende portugisisk liga!
Logged

TobiasA
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: FM16: Hvem skal jeKlubbeng være?
« Svar #83: 13 Jan 2016, 22:59 »

Især i Frankrig er der dog nogle hold med mulighed for nogle fede tilhørende "historier"/temaer: (Og derudover er P$G og Monaco stort set umulige at slå af tronen, så udfordringen ryger aldrig - samtidig med at ligaen er dårlig nok til at spille med meget unge spillere, men stadig god nok til at man kan spille med i Europa, uden at være topholdet i ligaen)


Hvordan er pengene i Frankrig? Synes nogen gange man får meget få midler + præmiepengene er ikke ret store? Altså tænker i forhold til at kunne konkurrere med resten af de store ligaer? Smiley

Har nemlig overvejet et par franske klubber men også St. Pauli og Oviedo. Smiley
Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeKlubbeng være?
« Svar #84: 14 Jan 2016, 09:45 »

Hvordan er pengene i Frankrig? Synes nogen gange man får meget få midler + præmiepengene er ikke ret store? Altså tænker i forhold til at kunne konkurrere med resten af de store ligaer? Smiley

Har nemlig overvejet et par franske klubber men også St. Pauli og Oviedo. Smiley

Min erfaring er, at pengene i frankrig er meget lave medmindre du med garanti ryger i Champions League. Jeg sikrede mig med Lille en fjerdeplads i første sæson med fyldte stadions og en kvalífikation til Europa League, og jeg fik 40 mio at handle for samtidig med at jeg stadig genererede underskud - også efter en hestekur af klubbens udgifter Smiley
Logged

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #85: 14 Jan 2016, 17:17 »

Pengene er ikke mange nej!

Og det er netop hvad der gør Ligue 1 til den fedeste liga at spille i Wink

Højt niveau - lave lønninger. Det er bestemt muligt at generere overskud, uden europæisk deltagelse. Det bliver nok svært hvis du hedder PSG, mens ellers er det bestemt muligt, så længe du handler ansvarligt.

Jeg har spillet Ligue 1 med Bastia og Angers i FM16, og jeg har genereret overskud hver sæson. Klart større overskud når jeg har kvalificeret mig til europa, men stadig overskud - samtidig med at holdet forbedres løbende. Uden nogen større spillersalg btw.

Det kræver selvfølgelig at man ikke smider om sig med store transfersummer, og at man kigger på spillere der forlader deres klubber på Bosmanreglen, men det er jo også netop den type handler de fleste veldrevne - og ikke sugar daddy-ejede - klubber arbejder med.

I modsætning til f.eks. PrL er Ligue 1 også svag nok til at man faktisk kan ende på de europæiske pladser, uden at være en storklub med et massivt økonomisk bagland - og det er jo noget af en kapitalindsprøjtnin g at få som mindre klub.




Logged

Duncan2006
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #86: 17 Jan 2016, 17:28 »

Villarreal vs. Sociedad.- Nogen der har erfaringer med det/de hold? Økonomi, talenter mm..
Logged

BRØNDBY  & TOTTEMHAM irl..

Fm19 bliver et Aston villa (back to pl / el) save til at starte med, spiller det ikke, skal Tottemham selvfølgelig prøves af.. 442/451/4231

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #87: 22 Jan 2016, 11:10 »

Så blev det min tur til at få lidt inspiration.

Jeg søger et par hold hvor jeg kan videre udvikle en 3-2-2-1-2 taktik. Jeg har allerede brugt taktikken med Udinese (oplagt valg) og Budapest Honved.

Det skal ikke være tophold, da det ikke giver et reelt billede af hvor godt taktikken fungere. Planen er at spille ca. 2 sæsoner pr. hold. Land betyder ikke det store, dog helst i Europa.

Formationen ser i øvrigt således ud:

   x x x
x         x
    x  x
      x
    x  x


På forhånd tak  Thumbs Up
Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #88: 22 Jan 2016, 11:56 »

Hvordan vil du gerne spille? Høj forsvarskæde med hurtige spillere eller mere robust og fysisk? Smiley

Og hvad med fremad i banen? Smiley

Everton kunne umiddelbart være et meget oplagt bud i min optik med henblik på deres trup, men også en gedin udfordring vil jeg tro i PRL Smiley
Logged

Bubbles
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FM16: Hvem skal jeg være?
« Svar #89: 22 Jan 2016, 12:03 »

Hvordan vil du gerne spille? Høj forsvarskæde med hurtige spillere eller mere robust og fysisk? Smiley

Og hvad med fremad i banen? Smiley

Everton kunne umiddelbart være et meget oplagt bud i min optik med henblik på deres trup, men også en gedin udfordring vil jeg tro i PRL Smiley

Det er taktikken jeg skal arbejde videre med:



Mentaliteten vil afhænge af modstander og det vil spillet fremad også. Dvs. er jeg Everton og skal møde et bundhold vil jeg kontrollere kampen og møder jeg Man City osv. vil jeg stå lidt dybere. Dog kan det også ændres i tilfælde af de kommer med hurtige angribere eller lignende.


Logged

"My idea of sports science was to tackle the wall in the gym, nut the door and throw a few f**** about before going out to play!" Billy Bonds.

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 25 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010