home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:18:47 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
I går kl. 20:15:45 Bubbles Blogkonkur... #11 - Danish Viking Wa...
27 Maj 2024, 20:09 warmon Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
27 Maj 2024, 10:12 warmon Blogkonkur... 9# Hjertet banker kun ...
19 Maj 2024, 05:48 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23312
  0 Brugere, 666 Gæster Online.

Indlæg: 1132802 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: emiliaclarke
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Carlo Ancelotti - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint
Forfatter Emne: Carlo Ancelotti - Challenge  (Læst 42350 gange)
Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #45: 21 Jun 2015, 21:50 »

Ser spændende ud! Tillykke med EL-titlen Smiley

Fik Rugani debut før du købte ham? Ellers har han helt sikkert potentialet Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #46: 21 Jun 2015, 23:20 »

Ser spændende ud! Tillykke med EL-titlen Smiley
Mange tak. Jeg er også ovenud tilfreds med resultatet af tredje sæson.
Fik Rugani debut før du købte ham? Ellers har han helt sikkert potentialet Smiley
Ja, Rugani blev hentet til 4 januar 2016 og fik debut 2 september 2016, så han tæller og ligner et rigtig godt bud på en der kan runde 100 landskampe. Han har lige været til VM med Italien, hvor han fik 2 ud af 3 kampe - helt skandaløst fik man kun 2 point i en gruppe med Zambia, Costa Rica og England. Men Rugani er nu oppe på 15 styks, så det tyder meget pænt.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #47: 21 Jun 2015, 23:34 »

Lidt godter fra VM 2018. Så er man altså ikke i tvivl om at man spiller FM.

Logged

QuesT
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #48: 22 Jun 2015, 14:35 »

Tillykke med EL, samt dine salg til 2,13 mia.

Det er alligevel en hel del Smiley
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #49: 22 Jun 2015, 17:24 »

Så er det blevet tid til at kigge på truppen. Jeg vil prøve at gøre det nogenlunde kort. Jeg poster hver position i et nyt indlæg hver gang, så vi starter ud med at kigge på truppens to målmænd, så kommer næste indlæg med vores fire midterforsvarer, så vores to højrebacks osv. Men lad os se hvad truppen har at byde på:


Målmænd
Holdets første målmand er Nicola Leali, og han har virkelig gjort det solidt gennem de tre sæsoner, hvor vi har haft ham, hvor det tilsammen er blevet til 50 clean sheets.

Som andetvalg har vi netop fået ny målmand - in case noget skulle ske med Leali - vores nye målmand er Alex Meret.


Meret potentiale skulle ikke være til forfærdelig meget mere og Conte der styrer det italienske landshold har ikke meget tiltro til Leali, så det er næppe her hvor jeg har en spiller der runder 100 landskampe.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2015, 17:34 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #50: 22 Jun 2015, 17:34 »

Midterforsvar

Som det sås, så ser det altså fornuftigt ud på målmandspositionen, og midterforsvaret er nu heller ingen undtagelse.

Først og fremmest har vi Daniele Rugani, der klart er vores sikreste kort i midterforsvaret, og op til den nye sæson skal han ny danner makkerpar med Filippo Romagna, der har stået i skyggen af vores brasilianske forsvarstalent Jairo, men Jairo er sendt til PSG for 315M, hvilket åbner op for Romagna.

Så er der ellers købt to nye backups til den beskedne sum af 297M. Her er der først og fremmest snak om Paolo Gianni, der er en af vores ni spillere, der ligger inde med et 5 stjernet potentiale.
Vores fjerdevalg hedder Giovanni Mantovani, som ligger inde med et 4 stjernet potentiale. Bestemt heller ingen kedelig spiller.


Fire midterforsvarer der alle burde kunne komme i nærheden de 100 landskampe, hvis det stod til mig. Rugani der lige nu danner forsvarspar med Chielini og Bonucci, men da begge de to er på vej ud, så må Rugani snart være italienernes sikreste midterforsvarskort.
Romagna har 2,5 ud af 5 mulige stjerner lige nu. Kan han leve op til dette, så bør der bestemt være mulighed for at han også kan runde de 100 kampe.
For slet ikke at snake om Gianni, der ser vanvittig lovende ud - og sidst er Mantovani altså heller ikke værst.
Alene med midterforsvaret burde det være muligt at få to spillere til at runde de 100 landskampe.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #51: 22 Jun 2015, 17:41 »

Højreback

Jeg nævnte i går, at fem spillere havde en øvrig nationalitet end italiensk i min trup, men hvor de har italiensk som sekundær nationalitet, og jeg altså herfra håber det italienske landshold slår til først.
Den første spiller det drejer sig om, det er Damian Lepore. Han er lige nu blot vurderet til 2 ud af 4,5 mulige stjerner, og med Italiens bedste højreback kort, som er Matteo Darmian, så burde det bestemt være muligt at forbedre.

Men skulle det ske, at Argentina slår til først med Lepore, som vi har hentet for 40M, så har vi hentet italienske Paolo Duca for 75M i Juventus. Han bliver dog "kun" vurderet til 4 stjerner (1,5 lige nu), men jeg synes bestemt han ligner at være på Lepore's nuværende niveau, og jeg tror de cirka skal have lige meget spilletid gennem den kommende sæson, da jeg bestemt også tror på Duca kan blive interessant i fremtiden.


Jeg skal være ærligt at sige at jeg tror mest på Lepore af de to, men mon ikke Argentina snupper ham, og om Duca kan nå 100 landskampe tror jeg ikke helt lige nu, men jeg vil glædeligt modbevises. Jeg tror dog det er langt fra umuligt, at det kunne ske.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #52: 22 Jun 2015, 17:49 »

Venstreback

En af de absolut mest interessante handler finder vi på venstrebacken. I starten af 2016/17 sæsonen hentede Celtic Ermanno Di Lauri fra af Brescia for 9M, men har været lejet ud de to seneste sæsoner, hvor han forrige sæson havde en rigtig fin sæson i hollandske Heerenveen. Nu er han dog hentet til Parma for 72,5M.
Jeg synes virkelig han ser klasse ud allerede nu med sine bare 19 år, og da hans potentiale siger 5 stjerner, hvor han kun skulle have opnået 2,5 lige nu, ja så virker det rigtig lovende.

Backupen til Di Lauri er ligesom Lepore på højrebacken ikke italiensk som første nationalitet.
Her drejer det sig om Marcelinho, der er købt for selv samme sum som Di Lauri (72,5M). Men udover hans brasilianske nationalitet, så er han også italiensk, og dermed håber jeg igen på at det italienske landshold slår til først, da Marcelinho ligger inde på et potentiale på 4,5 stjerner.


Igen må det siges at tyde yderst lovende med potentielle navne, der kunne ende ud som profiler på det italienske landshold - især fordi holdets førstevalg på venstreback er 32 årige Guilherme Siqueira, som næppe har mange år tilbage i støvlerne på højeste niveau.

Dette var altså forsvaret, og allerede her er der i mine øjne en håndfuld talenter der godt kunne komme omkring de 100 landskampe, hvis de lever op til deres potentiale.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #53: 22 Jun 2015, 17:55 »

Defensiv midt

Blandt alle de nye navne, så er der da også lidt man kender.
En af de spillere er Stefano Sturaro, som i sin tid blev hentet for 8M. Et ganske fint køb må man sige.

Hans umiddelbare backup halter gevaldigt efter i det nuværende niveau. Her har vi købt Ivan Garrone fri af Roma for den helt fair sum af 65M, men måske hans potentiale på 4,5 stjerner kan gøre op for købsprisen.
Han nuværende niveau skriger dog ikke ligefrem af landsholdskvalitet, men jeg håber at kunne give ham et skub i den rigtige retning i den kommende sæson.


Sturaro har fået 4 landskampe gennem de sidste par måneder og kunne altså godt ligne at være fast mand, men med hans 25 år, så er der altså fortsat langt til de 100, og jeg tror ikke rigtig på den.
Garrone tror jeg heller ikke på ligefrem bliver en stjerne, da jeg virkelig synes der ser ud til at være lang vej for ham, men jeg håber at se en solid udvikling hos ham gennem de næste 12 måneder.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #54: 22 Jun 2015, 18:01 »

CMd (dybdeliggende playmaker)

Her finder vi endnu en yderst interessant transfer, men desværre drejer det sig om en spiller der heller ikke har italiensk, som sin første nationalitet. Navnet er ellers dejlig italiensk og lyder på Gianluca Gaudino, som nogen måske kender fra Bayern Munchen. Han fik dog ikke forlænget sin kontrakt, og er dermed kommet til Parma kvit og frit.
Der står han vil foretrække ikke at spille for det italienske landshold, men jeg håber det kommende år med italienske omgivelser kan ændre på den holdning.

Kigger vi på andetvalget, så daler niveauet igen her markant. Melkamu Taufer kom til for et år siden og har gennemgået en rigtig fin udvikling. Han vurderes til blot 1,5 stjerne lige nu ud af 4,5 mulige. Og med Snowflake der viste ham frem fra sit save, så er jeg nødt til at give ham en god portion spilletid gennem den kommende sæson, da han virkelig så ud til at have et niveau der kunne være landsholdsprofil værdigt.


Begge spillere kunne se ud til at have kvaliteten til at komme nær de 100 landskampe. Det bliver dog ikke uden udfordring, da Gaudino skal fravælge den tyske landsholdsdrøm, og for Taufer handler det om at sætte fart på udviklingen.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #55: 22 Jun 2015, 18:07 »

CMo (Flyende playmaker)

En af de helt store fund jeg gjorde mig gennem søgningen op til dette transfervindue var Lorenzo Mengoli. Blot 17 år er han og se lige de egenskaber - men vogt jer for pokker Italien. For Mongoli er nemlig halv italiener og halv belgier, og det skal da lige passe at Belgien får ham til, at tilslutte sig deres gyldne generator.
Mengoli blev hentet for 82,5M i Genk, og jeg håber ikek Mengoli har planer om at vende tilbage til Belgien.

Hans backup er bestemt heller ikke værst. Mattia Vitale har været udlejet gennem de sidste tre sæsoner fra Juventus og var sat til salg op til denne sæson, hvor vi hentede ham for 31M. Interessant er det især med Vitale, da han er en af vores ni, der ligger inde med et femstjernet potentiale, så han skal helt sikkert også en del i spil gennem den kommende sæson.


To yderst interessante spillere, der bestemt virker lovende for fremtiden. Desværre så bliver Mengoli "kun" vurderet til 4 mulige stjerner, hvor han allerede nu sidder på 2,5. Så det kunne måske tyde på et talent, der får sin udvikling stoppet rigtig hurtigt. Tilfælde med dette er jo bestemt set før.
« Seneste Redigering: 22 Jun 2015, 18:09 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #56: 22 Jun 2015, 18:21 »

Indvendig angriber (højre side)

Er der noget, jeg har haft svært ved at finde, så er det italienske kant talenter, hvor vi kun besidder en spiller ud af fire, som har potentiale til at runde 100 landskampe for Italien. Faktisk er kun to af dem italienere, hvor vi så ellers har en argentiner og en portugiser, som ikke har italiensk som sekundær nationaltet - hvilket siger lidt om, hvor svært det har været at finde gode talenter til kanterne. Burde jeg skifte taktik? Ja, det burde jeg vel nok, men sådan er det altså ikke gået. Men lad os se på vores højre side.

Om jeg havde haft held med at finde italienske regens til kanterne, så ved jeg stadig ikke om jeg havde kunne bænke ham her - navnet er Emanuel Czornomaz. Vi hentede ham sidste sæson i Estudiantes, og han har det med at lave nogle fuldstændig vanvittige mål. Han har det gerne med at afgøre de helt store kampe, og med han nuværende egenskaber, hvor han også ligger inde med et 5 stjernet potentiale, så er han en af de første spillere, jeg vil forsøge at købe med videre til mine kommende klubber, hvor jeg fra næste sæson af vil være i AC Milan. Kæmpe fan af mit italienske stjernefrø, der i mine øjne ligner en argentinsk Cristiano Ronaldo.

Som backup har vi Federico Bernardeschi. Han er netop kommet tilbage fra sin skade, hvor han brækkede sit ben tilbage i februar. Bestemt en fin spiller, men med 24 år, ingen landskampe og en spiller der kun dækker kanterne, hvor det italienske landshold ikke bruger kanter i deres taktik - ja, så bliver det altså svært at spille 100 landskampe.


Næppe her, hvor vi bidrager med kommende profiler til det italienske landshold.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #57: 22 Jun 2015, 18:27 »

Indvendig angriber (venstre side)

Sidste sæsons helt store oplevelse blev Enrico Valentini. Her var han nemlig en vaske ægte super-sub, hvor det i 9(21) ligakampe blev til 11 mål, hvilket må siges at være rigtig nydeligt for den bare 18 årige Valentini.
Så var han også udtaget til Italiens brutto VM-trup, og da Valentini kun dækker kanterne, så var jeg yderst spændt på at se, hvordan Conte ville bruge ham i hans system. Desværre blev han sorteret fra og ikke engang i venskabskampene op til VM kom han på banen.
Dermed har jeg planer om at skole ham til angriber, hvor han også ser ud til at have egenskaberne til at blive en solid angriber. Han vil dog gennem denne sæson primært nok kun spille kantspiller.

Vores backup er der ikke den store grund til at skrive det helt store om. Han er et nydeligt talent, men da han er portugiser, så får jeg næppe den store gavn af Celso Rodrigues
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #58: 22 Jun 2015, 18:31 »

Falsk 9'er

På toppen finder vi Alberto Cerri. Bestemt en degradering fra Dybala, som vi havde i sidste sæson, men Cerri gjorde nu alligevel fin figur af sig selv, trods han ikke er den fødte falsk 9'er. Han skulle dog have potentiale til 1,5 stjerne mere og holder det, så begynder han virkelig at se ud af noget.

Meget bedre er det ikke med vores backup. Her finder vi 19 årige Luca Secco. Bestemt ikke noget unikum endnu. Men han vurderes til 1 stjerne lige nu ud af 4,5 mulige, og holdet det hjem, så kunne det være en kommende stjerne til toppen på det italienske landshold.


Jeg tror helt klart mest på Secco her, men hans niveau er ganske simpelt ikke til en fast starter, hvis jeg skal holde en sæson, hvor bestyrelsen vil have os i top 3 i ligaen. Der er dog ingen tvivl om, at han skal have mest muligt spilletid.
Logged

LukasPodolski
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #59: 22 Jun 2015, 18:34 »

Må man ikke se dit taktik og dine indstillinger?? Det er sku nogen lækre resultater du har lavet med Parma Smiley
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010