home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23283
  0 Brugere, 345 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: hotpayalkapoor
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2015
| |-+  Kategori: Challenges
| | |-+  Carlo Ancelotti - Challenge
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint
Forfatter Emne: Carlo Ancelotti - Challenge  (Læst 41886 gange)
Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #15: 11 Jun 2015, 09:01 »

Hey Le  sygnok

Jeg finder din historie og sprog meget spændende, at man selv får lyst til fm. Jeg vil høre om man kunne få et ss af holdets instruktioner. Altså om du spiller direkte, korte afleveringer osv.

Spændende at følge dit Parma hold Smiley

Min taktik ser som følgende ud:

Roller
Instruktioner

Jeg spiller "Kontroller" og spillestilen er "Frit"
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #16: 11 Jun 2015, 09:03 »

Hej LS.

Godt arbejde med Parma.

Blev Balanta så solgt til anden side, eller har du stadigvæk mulighed for at hente ham?

Har selv oplevet samme problem i mit Juve save. Det lukker lidt for nogle fede og billige handler.

Jeg kan se Balanta aldrig er blevet solgt, men han er startet sæsonen med at få spilletid for Atletico, så nu er han ikke længere til salg, og hans værdi er allerede steget 10M.

Men ja, man skal virkelig overveje hvem man henter af ikke-eu spillere, men det lærte jeg da nu på den hårde måde.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #17: 12 Jun 2015, 17:55 »

Der er blevet taget pause fra eksamens læsning i dag, og det er blevet udnyttet til at få gamet FM, hvor jeg indtil videre har spillet første halvdel af anden sæson med Parma.

Starten blev dog alt andet end optimal, hvor der kun blev hentet 5 point i ligaens første fem runder. Ikke ligefrem tilfredsstillende med målsætningen om Champions League til næste sæson. Vi var dog lovligt undskyld, da vores startprogram lød på Lazio, Inter, Juventus, Fiorentina og sidst seneste sæsons 6'er Sassoulo.
I disse fem runder blev det dog kun til en sejr over Inter, og trods de svære modstandere, så var der lidt krisestemning efter de fem runder, hvor vi lå på 16 pladsen.

Men i de efterfølgende fire runder, hvor kampprogram blev væsentligt nemmere, så fik vi holdt clean sheet gennem samtlige kampe, og trods det også blev til 12 ud af 12 point, så var vi vanvittige uskarpe, hvilket virkelig irriterede mig.

Den fine form fortsatte, men det var stadig ikke uden bekymringer, da vi var voldsomt ineffektive foran mål.


Fra 4-1-2-2-1 til 4-2-3-1
Det var i vores udekamp mod Torino, hvor vi som altid havde været i fuld kontrol, men hvor vi ganske simpelt ikke kunne udnytte vores chancer. Her lavede jeg et taktisk eksperiment i halvlegen, hvor jeg udskiftede min DM rolle med en OMC rolle i taktikken, og hvad det helt præcist betød for vores balance i offensiven ved jeg ikke helt, men det må om noget siges at have sin effekt.

Dybala der indtil da havde lavet 5 mål i ligaen havde på under 10 minutter med den nye taktik disket op med et hattrick, og også Hazard som jeg har haft vanvittig svært ved at få igang kom på tavlen.
Også Bernardo Silva som var uden nogen assist på dette tidspunkt i sæsonen fra sin FFP rolle på den centrale midt, diskede op med to assist, hvor han nu spillede sin foretrukne OMC position.

Runden efter fortsatte de gode takter, hvor Dybala igen diskede op med et hattrick i 5-2 sejren over Cagliari, og så havde Dybala altså lavet flere mål på syv dage end havde indtil da havde gjort gennem hele efterårsæsonen.

Og efter 14 runder kunne jeg så nyde at se følgende ligastilling.
I de to efterfølgende runder blev der dog "kun" hentet 4 point, så Napoli har nu lagt sig alene på i spidsen ved vinterpausen, hvor der dog er et vanvittig tæt felt lige under os.

I Europa League er det kun b-kæden, der får spilletid, da mit mål for denne sæson hedder top 3 i ligaen. Her spillede vi alligevel os videre fra en ok svær Gruppe A, hvor Braga nu venter til februar. Skulle vi klare os videre fra her, så venter Celtic eller Valencia i runden efter. Og med dette tror jeg på, at Valencia nok bliver endestationen for os i EL 1/8 delsfinalerne.

Men jeg ser helt utrolig meget frem til forårssæsonen, som jeg tror kan blive rigtig spændende at følge, hvor jeg håber vi kan fortsætte det gode spil, som jeg har fået ud af 4-2-3-1 taktikken indtil videre.
« Seneste Redigering: 12 Jun 2015, 18:01 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #18: 14 Jun 2015, 13:44 »

Min anden sæson med Parma er netop overstået og det endte ud med at blive lidt af en gyser.

Senest gik vi til vinterpause, hvor vi havde fundet et vanvittig højt niveau frem med den nye 4-2-3-1 taktik, og efter 14 runder toppede vi sørme Serie A.

Men det flotte spil blev på ingen måde taget med ind i det nye år, hvor vi havde en katastrofal januar måned, der blot bød på 4 ud af 15 muligt point. Det hele kunne dog undskyldes lidt, da vores kampprogram var ligesom da vi startede sæsonen op, hvor vi nærmest alle top holdene på en gang runde efter runde.

Det endte med at blive til 4 point i 6 kampe, da februar også startede ud med Juventus, og så var vi altså langt fra top placeringerne.
Men vi skulle dog finde vores flotte spil frem igen. Dette skete et par dage efter Juventus kampen, hvor vi tog første stik i EL mod Braga med 2-0 og tre dage senere smadrede vi Fiorentina 7-1 på hjemmebanen, og så var vi ellers tilbage.

14 kampe blev spillet frem fra Braga kampen, hvor det blev til 10 sejre, 3 uafgjorte og ét nederlag.
Det ene nederlag blev til Valencia i EL 1/8-delsfinalerne, og trods vi 3-1 i returkampen på vores bane, så var vi ude af EL samlet 3-3, hvor reglen om udebanemål gjorde det af med os.

Men så ramte vi ind i to nederlag. Først et choknederlag til Empoli på hjemmebanen i 33 spillerunde, og runden efter tabte vi også til Udinese, hvilket gav følgende ligastilling efter 35 spillerunder.
I pokalfinalen tog Juventus mod Torino, og dermed ville 6. pladsen ikke give EL, da den i stedet ville gå til pokalfinalisterne fra Torino ligegyldigt pokalfinalens udfald, da Juventus var sikret en CL billet.
Altså lå vi lige nu i zonen der lige præcis ikke ville få en EL billet, men bare et point skulle vi bruge for at overhale hele EL zonen og stå med en CL billet, som vi mit mål.

I 36 spillerunde skulle vi på en vanvittig svær udekamp, da vi gæstede Napoli. Her går Napoli til pause med en 0-1 føring, og bare to minutter inde i anden halvleg, så kommer de også på 0-2.
De andre kampe så heller ikke ud til at flaske sig til vores fordel, og på dette tidspunkt var det nærmest et endegyldigt farvel til CL drømmen.
Men i løbet af kampens sidste 40 minutter får vi lavet et drømme comeback og kampen ender 2-2, også så stillingen følgende ud efter 36 spillerunde.

I 37 spillerunde pligtsejre vi så, da vi hjemme slår Atlanta med 2-0. Napoli smider point i overtiden mod Cagliari, men mere hjælp fik vi ikke og dermed så stillingen følgende ud efter 37 spillerunde.
Drømmen om CL hang i en tynd tråd, da vi både skulle overhale Udinese og Fiorentina i sidste spillerunde, men alligevel så jeg det ikke som helt umuligt.

Kampen for os, Fiorentina og Udinese så nemlig følgende ud:

Parma - Sampdoria (8 plads)
Empoli (13 plads) - Fiorentina
Udinese - Juventus (1 plads)

Her skulle Udinese altså tabe til Juventus imens Fiorentina skulle have maks ét point mod Empoli.
Serie A sorteres først efter indbyrdes opgør og derefter målscorer. Her var havde vi både vundet og tabt 2-1 til Udinese og dermed hvis Udinese tabte til Juventus, og Fiorentina maks fik ét point mod Empoli, så ville vi overtage tredjepladsen, da vi klart havde den bedste målscorer af os og Udinese.

Det hele går også efter planen, da Dybala sætter os i front efter 12 minutter, og herfra er det blot en Juventus scoring vi mangler.
Men efter 38 minutter kommer meldingen så, som vi bestemt ikke ville høre. Fiorentina er i front.

Og kort inden i anden halvleg bliver vores CL drøm så slukket, da Fiorentina bringer sig på 2-0 i det 55 minut og 3-0 i det 60 minut.
Vi får dog lukket vores egen kamp, da Viviani scorer til 2-0 for os i det 78 minut, og dermed kunne Napoli ikke overhale os og dermed stjæle vores EL billet.


Det hele slutter altså af med følgende stilling, hvor det altså er vanvittig bittert at være ét point fra målet, der ville give CL billetten. Især også hvor vi står klart bedre målscorer end vores konkurrenter. Men choknederlaget til Empoli rammer os virkelig hårdt her ved sæsonafslutningen. Og var vores kampprogram ikke lagt med Lazio, Inter, Juventus og Fiorentina, der i begge omgange smadrede vores form, så føler jeg mig sikker på at vi havde klaret min målsætning. Men en lidt skuffelse fornemmelse at stå med.


Jeg kan dog glæde mig over, at jeg står med to af ligaens klart største profiler.
Dybala slutter af som topscorer i ligaen (28 mål), hvor nærmeste forfølger havde lavet 23.
Dybala var også ét assist fra at være ligaens assist leader, hvor han diskede op med 20. Her blev han dog overgået af vores anden helt store profil gennem denne sæson Zakaria Bakkali, der blev assist leader med 21 assist.
Sidst løb Bakkali også med titlen som årets spiller i ligaen, hvilket var fortjent nok, da han lå inde med ligaens højeste gennemsnit, hvor Dybala var 0,1 for at blive 2'er på listen.


Spændende bliver det nu med det kommende transfervindue, hvor jeg glæder mig til at se, hvad jeg kan forstærke holdet med. Og om jeg overhoved kan holde på Bakkali og Dybala.
Dybala der lige nu trækker interesse fra Arsenal, City, Manchester United og PSG.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2015, 13:48 af Le Sygnok » Logged

Peroni21
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #19: 14 Jun 2015, 15:04 »

Spændende challenge! Det eneste som der dog holder mig fra den, er imo at man er nødt til (næsten sikkert) at slette sin manager for at lave en ny, når man skal videre til Parma. Dette er ikke så fedt, synes jeg Smiley
Logged

Månedens bruger: Februar 15'
Månedens tråd: Februar 15'

Nuværende konkurrence: Ingen aktive p.t.
Nuværende blog: Ingen aktive p.t.

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #20: 14 Jun 2015, 15:54 »

Spændende challenge! Det eneste som der dog holder mig fra den, er imo at man er nødt til (næsten sikkert) at slette sin manager for at lave en ny, når man skal videre til Parma. Dette er ikke så fedt, synes jeg Smiley

Nej, jeg synes også det er rigtig ærgerligt, men jeg kan ikke rigtig se nogen vej udenom.
Men Milan er bestemt ikke for godt kørende i mit save, så jeg håber de lige fyrer deres træner her efter de to næste sæsoner, men det er nok lidt ønsketænkning.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #21: 14 Jun 2015, 16:03 »

Transfervinduet er end ikke åbent endnu, men vi kommer som minimum til at hente et stort navn gennem dette transfervindue kan jeg allerede godt afsløre nu.

Landet ligger nemlig sådan, at siden sæsonafslutningen, så har hele min angrebstrio (Hazard, Bakkali og Dybala) været ekstremt eftertragtet, hvor det primært har været PSG og så ellers topklubberne i England der er ude efter mine tre forreste profiler.

Men hver gang de siger de ønsker at skifte klub, så får de afvide at det kan lade sig gøre, så snart et bud passer på deres værdi. Når de respektive klubber så byder på dem, så forlanger jeg tårnhøje priser, og sørger for det altid er den interesserede klub der afviser og ikke mig. På den måde forbliver mine spillere tilfredse, og så er alt jo godt.


Men hvor jeg bare har forlangt tårnhøje priser, så begyndte PSG pludselig at komme bud der var i nærheden af hvad jeg forlangte, og netop nu, så kom følgende bud ind af døren på vanvittige 522M for Bakkali.
Her var det dog kun 107M der var nu, hvilket jeg ikke var interesseret i.

PSG fik derfor afvide, at de kunne få taget 22M af buddet, men til gengæld skulle der så sendes 500M afsted til os med det samme.
Dette takkede PSG ja til, hvilket faktisk kom lidt bag på mig, og nu står jeg og skal erstatte årets spiller i serie A, og jeg ved slet ikke om vi kan lokke en værdig erstatning til Parma - pengene bliver dog næppe et problem nu.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2015, 17:15 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #22: 14 Jun 2015, 19:45 »

Der er taget hul på august måned, og det lader til at vi er færdige på transfermarkedet for denne gang, hvor vi endnu engang har solgt for langt over det beløb, som vi har handlet for.

Men inden transfervinduet overhoved var åbent, og vi havde lavet vores store rekordsalg af Bakkali, så havde jeg faktisk handlet for små 100M.
Det er jo nemlig sådan at jeg undervejs i mine fire sæsoner med Parma skal forsøge at finde nogle af de kommende stjerner til det italienske landshold, som i løbet af savegamet skal runde 100 landskampe for Italien, og hvor en af dem også gerne skal vinde Ballon D'or, men her er det virkelig begrænset indtil videre, hvad vi har haft at bidrage med.

Rugani er dog på det seneste blevet valgt som makker i det italienske 3-mands forsvar, hvor han nu spiller sammen med Chiellini og Bonucci. Her er det blevet til 5 landskampe. Men Rugani er netop fyldt 23, så der må siges at fortsat være lang vej for Rugani.
Også Sturaro har netop fået debut, men han blev 24 for et par måneder tilbage og jeg kan på ingen måde forstille mig, at han har mulighed for at nå de 100.
Og sidst har vi 17 årige Valentini, der sidste sæson fik 11(2) kampe på førsteholdet, hvor det blev til 2 mål og 2 assist. Han har også fået en del U-landsholdskampe og ligner en rigtig pænt talent. Italiens førstehold spiller dog ikke med kanter, så jeg er spændt på om der overhoved bliver fundet plads til ham på A-landsholdet om et par år.

Dermed har der været behov for at hente nogle italienske talenter til Parma, så jeg kan klare den målsætning her i min challenge.
Og her skal jeg altså love for at der render nogle spændende talenter rundt. Det er helt vildt så mange jeg kan finde med minimum 4 stjernet PA, men det har selvfølgelig nok også noget at gøre med, at jeg er Parma og ikke helt ligefrem har et hold af verdensstjerner.
Men små 100M er altså blevet skudt afsted på diverse regens, hvor jeg har hentet dem der kunne hentes for rimelige penge. De nye regens lyder på følgende: Jacobo Cataldi, Melkamu Taufer, Luca Secco, Simone Mancini, Natale Bonesta og Andres Llamas.


Men ellers var min plan faktisk ikke at der skulle ske de store ændringer, da jeg egentlig er voldsomt godt tilfreds med min trup, og det er begrænset, hvad vi har kunne hente til at forstærkninger, som ikke koster +150M, hvilket jeg ikke rigtig gad betale, da jeg hellere så ville bruge mine midler på store italienske talenter.
I stedet var jeg på kig efter spillere med kontrakt udløb og spillere der var sat til salg, men trods tredje sæson i savegamet netop var overstået, så var der nærmest intet at komme efter, hvilket der nu ellers plejer at være efter tre sæsoner.

Et interessant navn fandt jeg dog. I Juventus havde man de seneste år udlejet Filippo Romagna, men blev altså her fortsat vejet for let, og dermed kunne han erhverves for blot 8.5M, hvor vi naturligvis slog til.

Men ellers så det faktisk ud til at blive et stille transfervindue for vores side (hvis man lige ser bort fra vi købte talenter for små 100M) - men så meldte PSG sig som nævnt på banen.
De bød intet ringere end 500M for Zakaria Bakkali, og trods han havde titlen som årets spiller i Serie A på sig, så var det alt for godt at sige nej til.

Dermed skulle lidt af en spiller erstattes, og det var lige ved at blive Lucas Ocampos, som vi kunne købe fri af Marseille for 220M, men så dukkede en anden argentiner op for bare 60M.
Angel Correa var aldrig givet den store chance i Atletico Madrid og var dermed sat til salg for 60M, og for mig at se var han ikke langt fra et Bakkali niveau. Dog spiller han helst OMC, så der skal måske lige lidt tid til, før han forhåbentlig kan brillere på kanten.
Derfra var vi så småt færdige på transfermarkedet - eller det var hvad jeg troede. For to yderligere argentinere skulle vise sig også at skrive under med Parma, hvor den første af de to virkelig ser interessant ud.

Min offensive duo var ellers klar, hvor jeg skulle have Hazard og Correa på kanterne, og hvor Bernardo Silva skulle spille OMC, hvor han virkelig havde fået sit gennembrug i vores 4-2-3-1 taktik og sidst skulle vi så have Dybala på toppen.
Men så skete der altså ellers noget interessant. For i Argentina i klubben Estudiantes fandt jeg et 19 årigt talent, der havde titlen som wonderkid på sig, men som trods vanvittige egenskaber for hans alder fortsat havde sit gennembrug til gode.
Klubben havde først lejet ham ud til River, da han var 17, hvor det blev til 10 mål i 16 kampe og et snit på 7,06, hvilket må siges at være ganske imponerende, men seneste sæson var han så i belgiske Genk, hvor det kun blev til 3 kampe og et snit på 6,33.

Nu var han så tilbage i Estudiantes, hvor jeg faldt over ham. 72.5M blev vi enige med Estudiantes om at betale for ham, og jeg glæder mig vanvittig meget til at se Emanuel Czornomaz i aktion, hvor jeg tror jeg laver en rokade på de offensive placeringer for at give ham en plads i startopstillingen.
Hans mentale egenskaber halter fortsat efter, men da min scout siger han lige pt. kun er på 2 ud af 5 mulige stjerner, så tør jeg slet ikke tænke på hvor vild ham her kan blive, hvis det virkelig passer.

Sidst skulle der også hentes en backup til højrebacken. Her er Cristian Bravo hentet i Boca for 55M, og jeg tror bestemt han kan komme til at udfordre Micah Richards på højrebacken inden længe, trods Micah virkelig er en af vores mest stabile spillere.


Så trods jeg slet ikke var interesseret i at sælge Bakkali, så er jeg nu ganske godt tilfreds, da vi har byttet ham for Correa, Czornomaz og Bravo, og hvor vi endda har fået 312,5M yderligere oven i hatten.
Det var også lige ved at vi lavede en yderligere drømmesigning. Inden jeg nemlig fandt Czornomaz, så var vi igang med at skrive kontrakt med Lucas Moura fra PSG, som vi kunne få i hus for 155M, men netop som vi tilbød ham kontrakt, så kom Real Madrid og Barcelona på banen, og så var vi pludselig ikke så interessant længere.

Men alt i et glimrende transfervindue, hvor jeg ikke forventer at der sker mere den sidste måneds tid.
« Seneste Redigering: 14 Jun 2015, 19:55 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #23: 14 Jun 2015, 20:06 »

Spændende challenge! Det eneste som der dog holder mig fra den, er imo at man er nødt til (næsten sikkert) at slette sin manager for at lave en ny, når man skal videre til Parma. Dette er ikke så fedt, synes jeg Smiley

Nu sad jeg lige og tænkte over det her faktisk.
Da det er man på forhånd må oprette sin manager med "tidligere fodboldspiller på internationalt niveau", så er man jo allerede fra start ret eftertragtet som træner. Og da det er man alligevel overtager Milan efter 4 sæsoner med Parma, så synes jeg det vil være fint man opretter en ligegyldig manager, overtager Milan og siger op med det samme. Så kan man jo herfra ansøge med sin Parma træner, så må der være rimelig god chance for at få jobbet i Milan. Det vil jeg i hvert fald prøve at se om kan virke, når jeg er færdig her om to sæsoner.
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #24: 14 Jun 2015, 20:52 »

Første 45 minutter af tredje sæson er gået. Dybala fortsætter fra hvor han slap med et hattrick, og Correa er disket op med fire asisst i vores 4-0 pauseføring over Chievo. Så er vi i gang.
Logged

Snowflake
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #25: 15 Jun 2015, 08:30 »

Rigtig spændende handler! Taufer her potentiale til at blive virkelig god:



Tjek også Inters unge LB ud, Dimarco
Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #26: 15 Jun 2015, 09:44 »

Rigtig spændende handler! Taufer her potentiale til at blive virkelig god:



Tjek også Inters unge LB ud, Dimarco

Årh, han ser god ud hos dig. Han får også 1 ud af 5 stjerner hos mig lige nu, så potentialet må være der. Jeg ved dog ikke om det er for sent at få ham op i niveau. Men jeg håber god træning, en solid tutor og noget U20 fodbold kan gøre jobbet.

Dimarco ser også ganske fornuftig ud, ham har jeg netop sendt en scout efter. Sjovt jeg ikke er faldet over ham før nu. Tak.
Logged

Marchang
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #27: 16 Jun 2015, 13:16 »

Kan kun anbefale dig, at holde fast i Bernardo Silva. Købte ham selv til Newcastle, og han er et bæst på omc pladsen som fremskudt playmaker.
Logged

Maradona good; Pelé better; George Best

Green and Gold..

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #28: 18 Jun 2015, 12:03 »

Efter et par dages pause, hvor de sidste eksamener er overstået, så er sommerferien nu i hus og dermed er der åbnet op for Parma savet igen.

Jeg nævnte sidst kort, at vi var kommet helt fænomenalt fra start i ligaens første runde, hvor vi var foran 4-0 mod Chievo i pausen, hvor nyindkøbte Correa, der skulle forsøge at tage over for Bakkali, havde lavet samtlige fire assist.
Siden denne kamp, så er vi fortsat ikke kommet ned på jorden, hvor vi spiller outstanding runde efter runde.

For vi overpræsterer ikke bare lidt her for tiden. Ligaens første 10 runder har nemlig kastet 30 point af sig - hvilket altså betyder 10 sejr i ligaens 10 første runde. Her er det blandt andet blevet til sejre som:

Parma - AC Milan 2-1
Juventus - Parma 0-2
Parma - Napoli 4-0
Roma - Parma 0-1

Vores offensive argentinske duo med Czornomaz og Correa på kanterne, samt Dybala på toppen er uden tvivl blevet den mest frygtede offensiv i Italien.
Her er Dybala nemlig både topscorer i Serie A, og havde det ikke været for Honda's tre assist i seneste runde, så havde han også toppet assist leader listen i Serie A.
Samtidig ses det også at Correa følger fint med, hvor han er delt 2'er på topscorerlisten, og delt 3'er på assistlisten.

Også vores 19 årig stjerneskud Czornomaz har haft en flot start med 5 mål og 2 assist i ligaens første 10 kampe. Ikke helt så suveræn som sine to øvrige landsmænd. Men det er set flere gange, at han tager bolden og smadrer den ind fra 25-30 meter, hvor målmanden er efterladt chanceløs.

Men alt i alt er jeg bare vanvittig tilfreds med truppen, som virkelig er godt balanceret, og hvor vi nyder ekstra godt af vores offensive profiler.
En skam jeg allerede om små 18 måneder skal forlade mit Parma mandskab.
« Seneste Redigering: 18 Jun 2015, 12:05 af Le Sygnok » Logged

Le Sygnok
Blogmester
********

Offline Offline

 
Sv: Carlo Ancelotti - Challenge
« Svar #29: 18 Jun 2015, 14:57 »

Kan kun anbefale dig, at holde fast i Bernardo Silva. Købte ham selv til Newcastle, og han er et bæst på omc pladsen som fremskudt playmaker.
Jeg er faktisk begyndt at bruge ham på OMC'en på bekostning af Thorgan Hazard. Det føles lidt skørt ikke at have plads til Hazard i min startopstilling, men han er godt nok solid Silva.
Logged

Sider: 1 [2] 3 4 ... 7 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010