home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 523 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452241 gange)
Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1470: 23 Nov 2011, 22:37 »

For det første mener jeg heller ikke selv at Stark overhovedet skulle have lov til at dømme noget fodbold overhovedet ikke engang 2. division i DK. Den brøler han lavede i Bayern for et par år siden var så grotesk og nej der var ikke straffe til Barca i dag. Men Messi scorede så du kan ikke sammenligne det med et brændt straffe. Der står i fodbold reglerne, altså dem dommerne burde dømmer efter, at hvis den "finte" som Messi laver, laves skal der sparkes om. Denne regel blev indført lige før VM i Sydafrika pga. af mange tilfælde af "finten" i Brasilien.

EDIT: Den nye ordlyd i Lov 14 lyder således: ”At finte i tilløbet til bolden for at forvirre modstanderne er tilladt, men at finte et spark til bolden efter tilløbet er gennemført betragtes nu som et brud på Lov 14 og et udtryk for usportslig adfærd, for hvilken spilleren skal advares.”

Tak for det sidste stykke.
Logged

KasperSchmidt
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1471: 23 Nov 2011, 22:37 »

Må jeg, KasperSchmidt? Jeg skal nok fortælle, at du fandt på den.
Det er da fedt, at det eneste du kan svare igen på, hvad jeg skrev er det bræk dér. Så må der jo være noget om snakken med resten, jeg har skrevet.
Logged

Lavezzi
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1472: 23 Nov 2011, 22:51 »

Det er da fedt, at det eneste du kan svare igen på, hvad jeg skrev er det bræk dér. Så må der jo være noget om snakken med resten, jeg har skrevet.
Jeg er fuldstændig ligeglad med Real, Barca og CL. Jeg vil bare gerne vide om jeg må bruge din joke. Må jeg?
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1473: 23 Nov 2011, 22:52 »

Det er da fedt, at det eneste du kan svare igen på, hvad jeg skrev er det bræk dér. Så må der jo være noget om snakken med resten, jeg har skrevet.

Eller så er man fuldstændig ligeglad med resten, du skriver crazy
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1474: 23 Nov 2011, 23:03 »

Det er da fedt, at det eneste du kan svare igen på, hvad jeg skrev er det bræk dér. Så må der jo være noget om snakken med resten, jeg har skrevet.

Hold nu. Hans pointe er sjovt nok at det er så frygteligt uopfindsomt og uoriginalt at køre videre på Uefalona. Hvis du virkelig vil fornærme os, så find dog på noget nyt og originalt. Noget der rammer i mellemgulvet. Ikke noget der bare får dig til at fremstå som værende en mindre intelligent herre, der mest af alt har ondt et meget specifikt sted.

Men for overlevelsen af trådens skyld, vil jeg lige kommentere på kampen. Først og fremmest var det jo voldsomt befriende at møde et hold, der gav os mere modstand end Real Zaragoza, Racing Santander og hvem vi nu ellers lige har mødt i løbet af de sidste par måneder. Det var imponerende at se de kombinationer Milan til tider lykkedes med. Zlatan har på forunderlige vis fået lysten til at løbe tilbage siden sin tilbagevenden til Italien og han fylder jo bare så meget. Det samme tør siges om Kevin-Prince Boateng. Fantastisk fodboldspiller. Kæmpe løbepensum og stor, stor fightervilje, kombineret med fantastisk teknik og et godt blik for spillet, er altså en sprængfarlig cocktail. Desværre er Boateng jo også lidt for sprængfarlig i ny og næ, hvilket tydeligt ses i de lidt for mange røde og gule kort. Desuden var det også imponerende at følge Seedorf. Især i første halvleg, for fysikken slog tilsyneladende fejl i løbet af anden halvleg, hvor han blev mere og mere usynlig - usynlig for hans vedkommende er dog ikke lig med væk, for man så ham stadig i flere flotte aktioner.

Messi imponerede på ny, selvom Thiago Silva ofte sad meget tæt på ham og også ofte fik frarøvet Messi bolden. Men han var der da der var brug for ham, med en fremragende assist til Xavi. Lige netop Xavi spillede også en pragtfuld kamp, på trods af flere usædvanlige boldtab fra hans side. Især hans frække lille solotur tæt ved Milan's felt var imponerende. Men på midtbanen imponerede Keita mig dog mere end nogen anden. Fantastisk indsats der bød på alt lige fra hårdt og beskidt arbejde, flotte driblinger og berøringer, til hovedstødsdueller en masse. Puyol fik ikke den bedste start på sin oprindelige position, men fik kæmpet sig tilbage i kampen. Defensiven sejlede ofte, men det tror jeg også i høj grad hænger sammen med Milans stærke offensiv, som man også bare må rose. Pato fik de dog alt for lidt ud af - eller også fik Pato alt for lidt ud af kampen - og det er selvfølgelig en skam set med Milan øjne.

Det overordnede indtryk man sidder tilbage med, er dog blot det at det var en fantastisk fodboldkamp at være vidne til. De fleste Barcelona fans vil med al sandsynlighed erklære sig enige, og det samme tror jeg langt størstedelen af de neutrale iagttagere vil. Milans fans tør jeg ikke udtale mig om, men de bør i al fald være stolte af deres hold, for det var som sagt en fornøjelse at møde et så stærkt hold der også rent faktisk ville noget i langt størstedelen af kampen. Så tak for kampen!
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1475: 28 Nov 2011, 00:26 »

Cruyff: Jeg ved, hveem der afløser Guardiola (http://onside.dk/nyheder/primera-division-spansk/cruyff-jeg-ved-hvem-der-afloser-guardiola)

Lige netop trænersituationen tænkte jeg over for et par dage siden. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Guardiola vil videre på et tidspunkt. Sandsynligvis når en eller anden legende fra Skotland stopper karrieren. Måske stopper han allerede til sommer, men mon ikke han lige tager 2012/2013 med? Det tror jeg.

Men når vi så skal på jagt, så er der primært to personer jeg tænker på. Den ene er Frank de Boer, og den anden er Luis Enrique. Sidstnævnte var jeg ikke specielt vild med hos B-holdet i starten, men man må tage hatten af for hans resultater med vores B-hold.

Forhåbentligt går der et stykke tid, før vi skal tage stilling til det, men med Guardiolas 1-årige kontrakter og med en holdning om at det kan være slut i morgen, så er det trods alt en aktuel problemstilling, som man skal tage stilling til løbende.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1476: 28 Nov 2011, 00:27 »

Jeg synes jo Villas Boas havde været perfekt for jer, men han er jo i Chelsea nu så den bliver nok svær.. Men måske bliver han fyret inden Guardiola smutter.. Synes hans stil minder om Guardiolas, og tror han kunne blive fantastisk hvis han da skulle være ledig til den tid Smiley
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1477: 28 Nov 2011, 00:30 »

Ja, Villas Boas ville også være fin, men med Barcas økonomi ønsker man i hvert fald ikke at skulle betale i dyre domme for at købe en træner fri - og det skal man sandsynligvis ved Villas Boas, medmindre han fyres... og vil man så røre ham?

Måske man bare nupper Bielsa.
Logged

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1478: 28 Nov 2011, 00:32 »

[quote author=JG7 link=topic=21678.msg959968#msg959968 date=1322436361
Lige netop trænersituationen tænkte jeg over for et par dage siden. Jeg er ikke et sekund i tvivl om at Guardiola vil videre på et tidspunkt. Sandsynligvis når en eller anden legende fra Skotland stopper karrieren. Måske stopper han allerede til sommer, men mon ikke han lige tager 2012/2013 med? Det tror jeg.
Citat

Guardiola i United??
som dansker kan man jo håbe på en hvis Laudrup kunne være heldig et nuppe den træner tjans  Grin
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1479: 29 Nov 2011, 15:46 »

Idag fylder FC Barcelona 112 år, og for præcis for et år siden fejret spillerne klubbens fødselsdag sådan her:

<a href="http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot;&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage" target="_blank">http://www.youtube.com/v/ADRuG58T1MU?version=3&amp;feature=player_detailpage</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot;&gt;&lt;/object&gt;</a>

Og for 2 år siden:

<a href="http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href=&quot;http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot; target=&quot;_blank&quot;>http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot;&gt;&lt;/object&gt;" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowFullScreen&quot; value=&quot;true&quot;&gt;&lt;param name=&quot;allowScriptAccess&quot; value=&quot;always&quot;&gt;&lt;embed src=&quot;<a href="http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage" target="_blank">http://www.youtube.com/v/4ALOCB2LPEw?version=3&amp;feature=player_detailpage</a>&quot; type=&quot;application/x-shockwave-flash&quot; allowfullscreen=&quot;true&quot; allowScriptAccess=&quot;always&quot; width=&quot;640&quot; height=&quot;360&quot;&gt;&lt;/object&gt;</a>

« Seneste Redigering: 29 Nov 2011, 15:48 af Messi1987 » Logged

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1480: 10 Dec 2011, 15:27 »

Hvorfor er her så stille! Kom nu for satan, det er den store dag Smiley
Nå, men for sørensen jeg glæder mig.. Det er lang tid siden Real har haft så et stærkt hold, og jeg tror det bliver en klasse kamp.
Jeg håber selvfølgelig på Barca <3, men er virkelig bange for, at det bliver uafgjort eller bøsse ronaldo og real tager den Smiley
Men glæder mig helt vildt, og lad os håbe på en barca sejr! Mes que un club!
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1481: 10 Dec 2011, 15:49 »

Hvorfor er her så stille! Kom nu for satan, det er den store dag Smiley
Nå, men for sørensen jeg glæder mig.. Det er lang tid siden Real har haft så et stærkt hold, og jeg tror det bliver en klasse kamp.
Jeg håber selvfølgelig på Barca <3, men er virkelig bange for, at det bliver uafgjort eller bøsse ronaldo og real tager den Smiley
Men glæder mig helt vildt, og lad os håbe på en barca sejr! Mes que un club!
Årets første 6 El Clasicos har talt: Real Madrid kan kun få et resultat på defensivt og taktisk spil. Går de offensivt får Barcelona langsomt kontrollen og styre kampen. Med mindre de er blevet bedre, og er de det så bliver det en meget vanskelig kamp. Jeg tror det dog ikke, ikke så længe vores hold er så erfaren med Real Madrid. Messi, Iniesta, Villa, Valdes, Xavi, Pique, Puyol, Abidal, Alves, Busquets, Pedro er alle spillere som har spillet mod (og slået) dem omkring 6-10 gange bare inden for få sæsoner. Jeg kan se at de vinder og vinder og vinder, problemet er bare, at sådan har det været alle andre sæsonner også. Så møder de os, og så bliver de som regel sat på plads. Men lad os se.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1482: 10 Dec 2011, 19:51 »

Madrid stiller op i en 4-3-3, og så kan det jo være ligemeget. Så bliver det en kamp på midtbanen og den plejer Barcelona at vinde stort. Nu må vi bare håbe at vi kan holde dem fra kontrachancerne!
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1483: 10 Dec 2011, 19:58 »

Lad os håbe vi ikke vinder så meget i dag, for vi kender jo den dårlige taber Mourinho..
http://www.youtube.com/v/kre9sQ1J6s8
Kom så barca!
Logged

Ibraa
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1484: 11 Dec 2011, 00:14 »

Tror vi alle sammen havde lyst til at kaste Valdés langt ud af målet efter den fejl, men hvad gør det, når det er den eneste måde at skabe chancer på? Og Valdés fortsatte det "sikre" passningsspil langs baglinjen. Fantastisk at vi kommer tilbage. Real Madrid har bare ikke midlerne til at slå os, så længe vores hold er så sammenspillet og velspillende når det gælder.
Logged

Am I the only one around here who gives a shit about the world?

Sider: 1 ... 97 98 [99] 100 101 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010