home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 20:11:18 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
I går kl. 19:15:38 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  0 Brugere, 550 Gæster Online.

Indlæg: 1132889 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 9 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452247 gange)
Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1500: 14 Dec 2011, 15:01 »

Hej Barca-fans. Er der nogen der kan komme med en liste af tidligere Barcelona-spillere, som klubben har en tilbagekøbsklausul på? Jeg tænker eksempelvis på Bojan, Oriol, etc.

Et link eller bare en link fra hukommelsen er fint :-)


Bojan er lejet ud til roma  Wink
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1501: 14 Dec 2011, 15:02 »



Bojan er lejet ud til roma  Wink

Ja, men Barcelona kan købe ham tilbage Smiley
Logged

Manchester United

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1502: 14 Dec 2011, 15:11 »

Bojan er lejet ud til roma  Wink

Teknisk set, nej. Roma købte ham for 12 millioner euro og i aftalen er der en tilbagekøbsklausul på 13 millioner euro som Barcelona skal gøre brug af. Roma kan dog blokere for dette ved at betale yderligere 27 millioner euro, således at han har kostet dem i alt 40 millioner euro. Det er en noget kompliceret transfer.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Anders-G
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1503: 14 Dec 2011, 15:18 »

Teknisk set, nej. Roma købte ham for 12 millioner euro og i aftalen er der en tilbagekøbsklausul på 13 millioner euro som Barcelona skal gøre brug af. Roma kan dog blokere for dette ved at betale yderligere 27 millioner euro, således at han har kostet dem i alt 40 millioner euro. Det er en noget kompliceret transfer.

Jeg må læsse mere på lektien næsate gang  Smiley
Logged

Erik Mykland: En god fodboldspiller skal være temperamentsfuld. 80% temperament og 20% fuld.

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1504: 14 Dec 2011, 15:46 »

Der er ingen tilbagekøbsklausul på Nolito. Han havde kontraktudløb. Der er til gengæld tilbagekøbsklausul på Jeffrén. Derudover kan jeg lige umiddelbart huske at der er på Alberto Botía, Oriol Romeu og naturligvis også Bojan.
Lækkert, tak for det. Kender du umiddelbart andre spillere på niveau med Jordi Alba, der har en fortid i Barcelona? :-)
Logged

welbz is dat guy

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1505: 14 Dec 2011, 15:50 »

Lækkert, tak for det. Kender du umiddelbart andre spillere på niveau med Jordi Alba, der har en fortid i Barcelona? :-)

Du kan gå ind under spillersøgning og sortere efter "egen avl" Smiley
Logged

Manchester United

ptrN
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1506: 14 Dec 2011, 15:58 »

Du kan gå ind under spillersøgning og sortere efter "egen avl" Smiley
Fantastisk. Jeg gjorde sådan at jeg sorterede efter spillere med Barcelona som favoritklub, men det gav en masse spillere som aldrig har været i nærheden af Barcelona ;-)
Logged

welbz is dat guy

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1507: 14 Dec 2011, 16:01 »

Lækkert, tak for det. Kender du umiddelbart andre spillere på niveau med Jordi Alba, der har en fortid i Barcelona? :-)

Uha. Det kan jo godt blive problematisk hvis de skal være på niveau med Alba. Måske Giovani dos Santos? Eller måske en Joan Verdú. Eller Cristian fra Hércules? Jeg ved ikke lige hvor gode nogen af dem er i FM 12, men det er næppe på niveau med Jordi Alba. Ellers er der selvfølgelig Mikel Arteta.

Edit: Der var jeg alligevel for langsom! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1508: 15 Dec 2011, 13:38 »

<a href="http://www.youtube.com/v/kiFebxoA8XE?version=3&amp;amp;hl=da_DK" target="_blank">http://www.youtube.com/v/kiFebxoA8XE?version=3&amp;amp;hl=da_DK</a>

Av av av. Frygteligt irriterende. 4-6 måneder på sidelinjen til Villa. Ellers en meget stille kamp, hvor der ikke var de store udfordringer. Thiago spillede fint med to assists, Adriano viste sin målfarlige side og Maxwell kom noget overraskende på tavlen. Messi tog den med ro, men fik alligevel en afgørende fod med, da han lagde op til Keita's mål. Men sejren er sådan set lidt ligegyldig for mig lige nu. Jeg havde ærligt talt gerne været foruden den sejr, hvis det havde betydet at Villa's skinneben var intakt. Men sådan er verden jo åbenbart indrettet. Lad os håbe at han kommer sig relativt hurtigt. Det ser i øvrigt grimt ud, men han reagerede overraskende roligt på det.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Januzaj
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1509: 15 Dec 2011, 13:42 »

Føj for den lede det ser uhyggeligt ud..
Logged

Manchester United

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1510: 15 Dec 2011, 15:01 »

Det er pisse ærgerligt med Villa! Sæsonen er lang og hvis han bare var kommet ordentligt i gang er jeg sikker på at vi kunne have haft stor glæde af ham.
Logged

FC Barcelona

JimmyGP
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1511: 15 Dec 2011, 15:06 »

Fuck noget lort med Villa.. Jeg havde håbet på endnu en stor slutrunde fra hans side...  Skuffet Men håber på 4 måneders pause og at han lige kan få lidt kamptræning og så komme med alligevel.. han kan vel sagtens nå at score flere mål end torres på en måned.. Rullende Øjne

God bedring til Villa..

Hvordan efterlader det i øvrigt Barcas angreb? Hvem kommer til at spille i stedet for?
Logged

- Veni, vidi, vici -

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1512: 15 Dec 2011, 15:14 »

Hvordan efterlader det i øvrigt Barcas angreb? Hvem kommer til at spille i stedet for?

Det oplagte er selvfølgelig at det for fremtiden bliver Messi, Alexis og Pedro der danner fronttrio. Isaac Cuenca har dog også imponeret de gange han har fået chancen her i efteråret, så der skal nok vente mere spilletid til ham på den anden side af nytåret. Ellers kan jeg forestille mig at der vil blive gjort brug af Cesc, Iniesta og Adriano deroppe. Cesc i rollen som hængende angriber, hvor han allerede har spillet flere gange i denne sæson, Iniesta nok primært på venstrekanten og Adriano kan bruges på begge kanter. Alternativt kan Dani Alves også skubbes endnu længere op, hvis det nu skulle gå helt galt, og en eller flere af ovenstående også bliver ramt af en værre skade. Sidst kan det ikke udelukkes at Rafinha får et enkelte par kampe i de lettere kampe, nu hvor han gjorde det ganske fint mod BATE forleden i Champions League. Jeg ved dog ikke helt om han er klar til det, men der har vi heldigvis Pep der alt andet lige må formodes at have bedre indsigt end undertegnede. Men umiddelbart er det de spillere der er nævnt ovenfor, man kan forvente vil blive brugt på en af de tre forreste pladser i løbet af foråret. Ibrahim Afellay må i øvrigt også formodes at blive klar i løbet af foråret og så har man jo også ham at bruge. Så jeg er nu ganske fortrøstningsfuld, selvom det er lidt af et slag at miste Villa resten af sæson.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1513: 15 Dec 2011, 15:20 »

Personligt håber jeg stærkt på, at vi køber romeu tilbage. Jeg synes han viser nogle fantastiske tegn i Chelsea, og man kan virkelig se, hvor han har fået sin fodbold opdragelse. Med hans udvikling og den fysik han får af at spille i premier league, er jeg næsten overbevist om, at han kan blive bedre end busquets Smiley man skal huske på, at han kun er tyve år jo.
Logged

blomvikings
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1514: 15 Dec 2011, 15:22 »

Personligt håber jeg stærkt på, at vi køber romeu tilbage. Jeg synes han viser nogle fantastiske tegn i Chelsea, og man kan virkelig se, hvor han har fået sin fodbold opdragelse. Med hans udvikling og den fysik han får af at spille i premier league, er jeg næsten overbevist om, at han kan blive bedre end busquets Smiley man skal huske på, at han kun er tyve år jo.

Men hvordan er aftalen helt præcist?
Kan Barca købe ham tilbage hvis de vil?
Og hvordan mht. Romeu, han skal vel selv acceptere et skifte tilbage?
Logged

Sider: 1 ... 99 100 [101] 102 103 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010