home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 786 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451171 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #645: 26 Jan 2011, 19:29 »

Barcelona - Almeria (22:00) (Copa del Rey)

Jeg gætter på 3-0 sejr. Jeg fornemmer Gud score og en vanvittig assist  (Gud=Messi) Smiley
« Seneste Redigering: 26 Jan 2011, 19:31 af Messi1987 » Logged

Dr. Def
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #646: 26 Jan 2011, 19:33 »

Bøde til Messi for fødselsdagshilsen

Sådan noget fatter jeg ærligt talt ikke en meter af. Hvorfor i al verden vil man straffe sådan en harmløs gerning som at ønske sin mor tillykke? Det er da lige præcis sådan noget som man burde belønne og rose, eller i det mindste se igennem fingre med - jordnærhed, samt det at værdsætte sin familie og huske hvor man kommer fra. Desuden må jeg indrømme at jeg har svært ved at finde ud af hvornår man har taget trøjen af. Hvis Messi tog trøjen af i denne situation, tager man i så fald ikke også trøjen af, hvis man lige vil tørre sveden af panden med sin trøje, og dermed er nødsaget til at løfte op i den? Ja, jeg forstår det i hvert tilfælde ikke. Jeg synes mildest talt at det spanske fodboldforbund har nogle yderst mærkværdige domme i ny og næ. Stram nu da op, RFEF!


Og ja, tillykke til Xavi! Wink

Ja denne grinte jeg også af da jeg læste den, i realiteten skulle Iniesta også have haft en bøde dengang han havde en trøje indenunder hvor der stod et eller andet om hans ven Jarque. fodboldforbundene har efterhånden mere travlt med at finde latterligt ting man kan straffe spillere/trænere med end at kigge på dommere som eftrehånden dømmer som viner blæser
Logged

Chelseafan siden 1999!
Chelsea till I die!

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #647: 26 Jan 2011, 21:41 »

Startopstillingen for i aften:

-----------------Pinto-------------------

--Adriano--Piqué--Abidal--Maxwell---

-------------Mascherano---------------

---------Xavi------------Iniesta--------

---Pedro--------Messi--------Villa----
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #648: 29 Jan 2011, 19:02 »

Hercules - FC Barcelona (20:00 på 6'EREN)

REVANCHE!!

Tror ikke det bliver en særlig svær kamp, da vores spillere forhåbentlig kommer på banen med stor motivation til at revanche. Jeg tror at kampen bliver afgjort i 1. halvleg, hvor Messi laver et hattrick.

Citat
Logged

fcbarcelona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #649: 29 Jan 2011, 22:05 »

Hercules - FC Barcelona (20:00 på 6'EREN)

REVANCHE!!

Tror ikke det bliver en særlig svær kamp, da vores spillere forhåbentlig kommer på banen med stor motivation til at revanche. Jeg tror at kampen bliver afgjort i 1. halvleg, hvor Messi laver et hattrick.

Citat

Det godt tænkt, barca vandt 3-0 Messi 2 mål♥ og pedro!
Logged


Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #650: 30 Jan 2011, 21:14 »

Tillykke med mesterskabet alle Barcelona fans Smiley Vi er bare det bedste hold i spanien og måske også i hele verden Smiley   

Real skal nok prøv en anden manager (de mangler vel efterhånden kun og prøv med sir alex ferguson) og købe 5-6 klasse spiller til sommer som de plejer. Så er cirkuset igang igen. Men det er da god underholdning Smiley Ronaldo smutter nok også snart (som Robben, Snejder, Van Der Vaart osv) når han indser at Barcelona er et niveau over alle andre i spanien.
« Seneste Redigering: 30 Jan 2011, 21:21 af Messi1987 » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #651: 30 Jan 2011, 21:16 »

Næstbedst :p
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #652: 30 Jan 2011, 21:19 »

Hvem er det lige der er bedre?

Og siger du FCK så ved jeg ikke hvad jeg gør!

Og ja Mourinho kan ikke tåle og tabe så han smutter jo nok efter sæsonen Opstemt
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #653: 30 Jan 2011, 21:19 »

Tillykke med mesterskabet alle Barcelona fans Smiley Vi er bare det bedste hold i spanien og måske også i hele verden Smiley   

Real skal nok prøv en anden manager (de mangler vel efterhånden kun og prøv med sir alex ferguson) og købe 5-6 klasse spiller til sommer som de plejer. Så er cirkuset igang igen. Men det er da god underholdning Smiley

Burde du ikke snart have lært at holde din kæft?

Igen skal du prøve at nakke ned på Real, det er da utroligt så dum man kan være.
Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #654: 30 Jan 2011, 21:29 »

 

Real skal nok prøv en anden manager (de mangler vel efterhånden kun og prøv med sir alex ferguson) og købe 5-6 klasse spiller til sommer som de plejer. Så er cirkuset igang igen. Men det er da god underholdning Smiley

Selvom jeg til tider synes du er en hat, så må jeg sige du har helt ret her.. Real Madrid er simpelthen verdens mest utålmodige klub.. De havde en træner i Pellegrini hvor man vandt gang på gang, og endte på et historisk højt pointtal som i 19 andre sæsoner havde givet et mesterskab... Og hva gør man?.. Man fyrer ham, og henter Mourinho som so far ikke har gjort det et klap bedre, og enda formåede at blive ydmyget af Barca hvor Pelle på Camp nou i det mindste var med til at give en lige kamp!

Jeg mindes stadig alle de real tosser der i sommers skrev noget ala " At vi har været så gode i denne sæson har intet med Pelle at gøre.. Det er kun fordi han har så gode spillere og alle kunne have gjort det samme med det materiale" Jeg var naturligvis ude og komme med adskillige argumenter på at det var noget vås, men nej nej.. Sjovt at det kan smitte på fans når man i så stor en klub har en totalt spejlblank ledelse!
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

xxbikbokxx
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #655: 30 Jan 2011, 21:37 »

Ud men den lorte ledelse..
Logged

Hala Madrid!

mfsjovhat
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #656: 30 Jan 2011, 21:50 »

Selvom jeg til tider synes du er en hat, så må jeg sige du har helt ret her.. Real Madrid er simpelthen verdens mest utålmodige klub.. De havde en træner i Pellegrini hvor man vandt gang på gang, og endte på et historisk højt pointtal som i 19 andre sæsoner havde givet et mesterskab... Og hva gør man?.. Man fyrer ham, og henter Mourinho som so far ikke har gjort det et klap bedre, og enda formåede at blive ydmyget af Barca hvor Pelle på Camp nou i det mindste var med til at give en lige kamp!

Jeg mindes stadig alle de real tosser der i sommers skrev noget ala " At vi har været så gode i denne sæson har intet med Pelle at gøre.. Det er kun fordi han har så gode spillere og alle kunne have gjort det samme med det materiale" Jeg var naturligvis ude og komme med adskillige argumenter på at det var noget vås, men nej nej.. Sjovt at det kan smitte på fans når man i så stor en klub har en totalt spejlblank ledelse!

Jeg synes til tider, at du kan være et arrogant bræt at høre på og sørme om du ikke er det igen.
Presset er jo helt og aldeles selvskabt, idet klubben går ud og bruger 2 mia. på spillerindkøb og henter verdens bedste træner et halvt år efter. Selvom man med de investeringer gik hen og vandt alt hvad der kunne vindes, endda ubesejret, ville det i mine øjne stadigvæk være en fiasko. Så er det da ren logik, at Pellegrini og alle de andre er blevet fyret, idet de ikke har vundet mesterskabet (Cappello en undtagelse). Madrid er selvforskyldt i det kæmpepres, som fansene lægger på dem og derfor graver de i bund og grund deres egen grav. Der er ikke plads til tålmodighed, når der er tale om så høje beløb og så store navne. Der forventes, at de præsterer fra start og alt fungerer, hvis dette ikke er tilfældet, skulle bestyrelsen og el presidente når tage deres næste bud til overvejelse... De bestemmer sådan set selv, hvor meget pres der skal være på dem, så lad nu fucking vær' med at give 700 mio. for en spiller, hvis i ikke kan håndtere presset.
Logged

Thaurat al Shabab

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #657: 30 Jan 2011, 21:58 »

Jeg synes til tider, at du kan være et arrogant bræt at høre på og sørme om du ikke er det igen.
Presset er jo helt og aldeles selvskabt, idet klubben går ud og bruger 2 mia. på spillerindkøb og henter verdens bedste træner et halvt år efter. Selvom man med de investeringer gik hen og vandt alt hvad der kunne vindes, endda ubesejret, ville det i mine øjne stadigvæk være en fiasko. Så er det da ren logik, at Pellegrini og alle de andre er blevet fyret, idet de ikke har vundet mesterskabet (Cappello en undtagelse). Madrid er selvforskyldt i det kæmpepres, som fansene lægger på dem og derfor graver de i bund og grund deres egen grav. Der er ikke plads til tålmodighed, når der er tale om så høje beløb og så store navne. Der forventes, at de præsterer fra start og alt fungerer, hvis dette ikke er tilfældet, skulle bestyrelsen og el presidente når tage deres næste bud til overvejelse... De bestemmer sådan set selv, hvor meget pres der skal være på dem, så lad nu fucking vær' med at give 700 mio. for en spiller, hvis i ikke kan håndtere presset.


Men hva er det du siger? Tager jeg fejl eller giver du mig ret? Kan ikke helt se hva du vil sige i dit indlæg..

Når du handler ind for så mange penge, og enda henter en ny træner, hvor træneren så sammen med spillerne får hentet 96 point ( 96!!!) i første sæson, så bliver man nødt til isoleret set at se på at det er godkendt og man må fortsætte arbejdet.. Real kunne her have valgt at gøre som Barca.. Hente en træner, og give ham tid til at opbygge holdet.. Det var der rig mulighed for her, fordi Pelle hentede et pointtal der i enhver anden sæson havde været = guld!

Det var det bare ikke her, men det viser at der var noget at arbejde videre på.. F.eks da man hyrede Capello VIDSTE man at han var en destruktiv træner der ikke just ville spille champagne fodbold.. Man vandt guldet med ham, og hva gør man så?.. Ja man fyrer ham da.. (For så senere at hente Mourinho der heller ikke just er kendt for champagne fodbold)

Og jo du kan tro der er plads til tålmodighed.. Tålmodighed er det som skaber succes.. De hold som stresser og bare køber ind og fyrer træneren uden omtanke vinder sjældent titlerne, hvis de spiller i liga med en eller flere klubber der har et solidt fundament hvor de igennem en årrække har handlet helt rigtigt ind under samme træner!
Tålmodighed og et koncept man kører fuldt og fast efter er grunden til at Barca giver Real baghjul! Den dag Real indser det, er den dag Barca får en ligeværdig konkurrent i La Liga!

Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #658: 30 Jan 2011, 22:39 »

Tillykke med mesterskabet alle Barcelona fans Smiley Vi er bare det bedste hold i spanien og måske også i hele verden Smiley

For lige at parafrasere et af Morten Olsens hyppigt anvendte udtryk, skal vi så ikke lige lægge lidt låg på begejstringen? Lad os nu lige tage det en kamp af gangen - det er alt for tidligt at sende mesterskabet til Barcelona, med 17 runder tilbage. Spillerne må ikke lade sig rive med og miste fokus, hvilket Guardiola nok skal sørge for, men der er heller ikke nogen grund til at vi tilhængere gør det. Allerede i næste runde venter en svær modstander i form af Atlético Madrid, som vi nogle gange har haft det rigtig svært med og andre gange kørt fuldstændig over, så lad os nu lige klappe hesten og tage det som det kommer, ikke? Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

fcbarcelona
Juniorspiller
**

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #659: 30 Jan 2011, 23:29 »

Det er helt rigtigt hvad du siger FC Barcelona
- Fordi Pep = Barca's træner, siger det er ikke afgjort i nu hvor FC Barcelona blandt andet, skal møde Valencia Sevilla, Villareal og Real Madrid. Det bliver meget spædende at se hvordan FC Barcelona klarer sig ind til videre med de 7 point.

FC Barcelona skal også møde Almeria den 2 feb'', Det bliver totalt spædende og se hvordan Almeria stiller op,
og hvordan kampen kommer til at gå! jeg tror nok FC Barcelona spiller hjemmebane eller ude!
Logged


Sider: 1 ... 42 43 [44] 45 46 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010