home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 690 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 4 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451083 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #615: 21 Jan 2011, 17:47 »

Iniesta - Når fodbold bliver til kunst Smiley

Ja lige præcis - og det var jo også sådan en følelse man sad med, når man så Zidane og Laudrup spille. Smiley

Vil så gerne dele den her med jer Opstemt http://www.youtube.com/v/XHOkE14XHwg

Ja, TV3 (Cat) plejer at lave nogle rigtig gode videoer op til og efter de helt store kampe, hvor Barcelona altså er involverede vel at mærke. Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #616: 21 Jan 2011, 17:49 »

Vil så gerne dele den her med jer Opstemt http://www.youtube.com/v/XHOkE14XHwg
Sådan lukket men munden på Mourinho, som ellers altid snakker og dit og dat.. Men Ronaldo fik da helt ret, Barcelona kunne ikke slå Real Madrid 8-0 Djævel
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 17:52 af Messi1987 » Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #617: 21 Jan 2011, 18:40 »

Læser du overhovedet hvad jeg skriver? Det virker som om du kun læser en tredjedel af indlægget og så svarer? Jeg skriver at i lige netop El Clásico, er der meget, meget få, hvis overhovedet nogle, der bekymrer sig om hvordan man spiller. Det handler kun om at vinde den kamp. For Madrid-lejren, såvel som Barcelona-lejren. Desuden skal du ikke helt sige at Real Madrid aldrig kommer til at spille som Chelsea eller Inter gjorde, for mig bekendt var man så desperat efter at vinde et trofæ igen i 2006, at man ansatte Fabio Capello.

Hehe, ja 11 forskellige trænere på 10 år, er ikke ligefrem en statistik jeg ville finde tiltalende hvis jeg en dag skulle blive tilbudt en tjans som træner - men så er sandsynligheden for at Elvis bliver fundet i live, nok alligevel markant større! Wink


Og Capello blev fyret, fordi holdet ikke spillede flot nok. Og undskyld for ventetiden havde lige en masse på jobbet der skulle passes.  Wink
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #618: 21 Jan 2011, 18:45 »

Og Capello blev fyret, fordi holdet ikke spillede flot nok. Og undskyld for ventetiden havde lige en masse på jobbet der skulle passes.  Wink

Jeg citerer lige mig selv:

Du overså min pointe. Min pointe var at hvis man er desperat nok, ansætter man altså en træner der vinder titler og ikke nødvendigvis spiller flot. Der var forhåbentlig ingen der blev overraskede over, at Madrid ikke leverede sprudlende, offensivt fodbold under Capello - heller ikke Ramón Calderón og Predrag Mijatovic. Men de vandt.

Smiley
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #619: 21 Jan 2011, 18:48 »

Jeg citerer lige mig selv:

Smiley

Men hvor mange penge fik han kontra ham der er nu?

Vi kan vel blive enige om at truppen er bedre, jeg håber næsten ikke at Mourinho bliver som der har været snak om. Hans syn på fodbold passer langt bedre til England, og Real mangler en træner som fx Wegner som tør spille som jer.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #620: 21 Jan 2011, 19:14 »

Men hvor mange penge fik han kontra ham der er nu?

Vi kan vel blive enige om at truppen er bedre, jeg håber næsten ikke at Mourinho bliver som der har været snak om. Hans syn på fodbold passer langt bedre til England, og Real mangler en træner som fx Wegner som tør spille som jer.
Der er ingen der er i nærheden af og spille som Barca gør.. Men du mener vel en manager der spille med flere afleveringer og langt langt hurtigere (Real spiller langsomt pt) og med bedre offensive evner.
« Seneste Redigering: 21 Jan 2011, 19:18 af Messi1987 » Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #621: 21 Jan 2011, 19:58 »

Men hvor mange penge fik han kontra ham der er nu?

Vi kan vel blive enige om at truppen er bedre, jeg håber næsten ikke at Mourinho bliver som der har været snak om. Hans syn på fodbold passer langt bedre til England, og Real mangler en træner som fx Wegner som tør spille som jer.

Helt uenig.

Mourinho er netop den træner, som der skal til i Real, det tror jeg på.

Hans taktiske overbevisning taler alene for sig selv, da han kan udspille alt og alle, hvis han får tiden og pladsen, som Real sparer meget på, desværre.

Han skal have nogle år til, at få opbygget det fundament, som Real Madrid mangler. Han er meget speciel i forhold til andre trænere, og arbejder ud for et taktisk syn på fodbold, samt den rette mentalitet i hans øjne. Jeg synes virkelig han er noget specielt og en helt igennem fantastisk træner.

Som sagt er der ingen tvivl om, at han skal have tid og plads, hvilket (undskyld sproget), den forpulede lorte bestyrelse skal give ham. Klubben har ikke vundet i lang tid, og bestyrelsen er tydeligvis desperate, da sådan en storklub ikke kan vente så lang tid på, at vinde en mesterskab. Men ting tager tid, og det skal Real lærer. Lad endelig manden få noget tid til, at få genopbygget en af verdens bedste fodboldklubber.

- Kan du ikke godt uddybbe og begrunde dine holdninger, i stedet for bare at skrive, at manden ikke er den rette.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #622: 21 Jan 2011, 20:22 »

Men hvor mange penge fik han kontra ham der er nu?

Vi kan vel blive enige om at truppen er bedre, jeg håber næsten ikke at Mourinho bliver som der har været snak om. Hans syn på fodbold passer langt bedre til England, og Real mangler en træner som fx Wegner som tør spille som jer.

Igen overser du fuldstændig min pointe. Min pointe var blot den at man ikke skal være for sikker på at Real Madrid ikke kan gå på kompromis med spillestilen - hvis man har gået tilstrækkeligt mange sæsoner uden trofæer, viser historien altså at man er villig til at ansætte en træner som står for alt andet end offensivt, underholdende og kreativ fodbold, altså Capello.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #623: 21 Jan 2011, 20:29 »

Der er ingen der er i nærheden af og spille som Barca gør.. Men du mener vel en manager der spille med flere afleveringer og langt langt hurtigere (Real spiller langsomt pt) og med bedre offensive evner.

Du er sgu lidt komisk! Det lader tilsyneladende ikke til, at du ser Real Madrid særlig ofte.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #624: 21 Jan 2011, 20:57 »

Helt uenig.

Mourinho er netop den træner, som der skal til i Real, det tror jeg på.

Hans taktiske overbevisning taler alene for sig selv, da han kan udspille alt og alle, hvis han får tiden og pladsen, som Real sparer meget på, desværre.

Han skal have nogle år til, at få opbygget det fundament, som Real Madrid mangler. Han er meget speciel i forhold til andre trænere, og arbejder ud for et taktisk syn på fodbold, samt den rette mentalitet i hans øjne. Jeg synes virkelig han er noget specielt og en helt igennem fantastisk træner.

Som sagt er der ingen tvivl om, at han skal have tid og plads, hvilket (undskyld sproget), den forpulede lorte bestyrelse skal give ham. Klubben har ikke vundet i lang tid, og bestyrelsen er tydeligvis desperate, da sådan en storklub ikke kan vente så lang tid på, at vinde en mesterskab. Men ting tager tid, og det skal Real lærer. Lad endelig manden få noget tid til, at få genopbygget en af verdens bedste fodboldklubber.

- Kan du ikke godt uddybbe og begrunde dine holdninger, i stedet for bare at skrive, at manden ikke er den rette.

Jo vil jeg gerne.

Mourinho er verdens bedste træner, det skal der ikke være nogen tvivl om . Jeg har bare den mening at Mourinho står for en fodbold stil som hverken Real Madrid vil eller kan stå for. Nemlig en stil der er defensivt indstillet, og hvor det fysiske spil er de 2 vigtigste ting.

Mourinho har spillet på den måde i Porto, Chelsea og Inter. Problemet er bare at man ikke i Real Madrid vil finde sig i den form for spil, jeg er ganske godt klar over at man måske kan leve med det 1 sæson hvis man vinder noget, men det er også det. Se bare på den kære Capello som vandt mesterskabet med Real men blev fyret 11 dage senere.

Heldigvis for Mourinho har han så mange offensive stjerner, at han kan køre alle de "små" hold over i Spanien, men se bare hvad der skete da de mødte Barca eller Villarreal. Begge hold spiller den samme form for fodbold og Real havde KÆMPE problemet med begge.

Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #625: 21 Jan 2011, 20:58 »

Igen overser du fuldstændig min pointe. Min pointe var blot den at man ikke skal være for sikker på at Real Madrid ikke kan gå på kompromis med spillestilen - hvis man har gået tilstrækkeligt mange sæsoner uden trofæer, viser historien altså at man er villig til at ansætte en træner som står for alt andet end offensivt, underholdende og kreativ fodbold, altså Capello.

Vi er ganske enige, men vi kan vel blive enige om at Mourinho er fremtidensmand. Og ikke en man bare vil have i klubben til man har vundet noget.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #626: 21 Jan 2011, 21:21 »

Vi er ganske enige, men vi kan vel blive enige om at Mourinho er fremtidensmand. Og ikke en man bare vil have i klubben til man har vundet noget.

Ja, det er han da uden tvivl.
Det har jeg så vidt jeg ved heller aldrig påstået?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #627: 21 Jan 2011, 21:54 »

Fair play listen:
1. Barcelona, 33 gule kort, 1 dobbelt gult og 1 rødt
...
...
...
...
14. Madrid, 53 gule kort, 3 dobbelt gult og 1 rødt

Desuden burde RM have fået 10 flere gule for film - alene til Di Maria Smiley 10 gule mere til Ronado for brok Smiley

Og Ramos fik da 3 røde mod Barca Grin
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #628: 21 Jan 2011, 21:55 »

Fair play listen:
1. Barcelona, 33 gule kort, 1 dobbelt gult og 1 rødt
...
...
...
...
14. Madrid, 53 gule kort, 3 dobbelt gult og 1 rødt
 
Desuden burde RM have fået 10 flere gule for film - alene til Di Maria Smiley 10 gule mere til Ronado for brok Smiley Og Ramos fik da 3 røde mod Barca Grin

Ja for ingen fra Barca filmer overhovedet.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #629: 21 Jan 2011, 21:58 »

Ja for ingen fra Barca filmer overhovedet.
Ikke i forhold til Ronado og Di Maria nej Wink Utroligt som folk har ondt i røven over Barcelonas susses..
Logged

Sider: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010