home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 05:18:13 rodeoneerer Klubsøgnin... Unlocking the Power of...
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 957 Gæster Online.

Indlæg: 1132882 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 8 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 451095 gange)
Hamza_BIF
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #630: 21 Jan 2011, 22:00 »

Synes nu det her er slemmere end Ronaldo og Di Maria. Det gav rødt.

Logged

Ovenstående indlæg er af høj klasse.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #631: 21 Jan 2011, 22:01 »

Ikke i forhold til Ronado og Di Maria nej Wink Utroligt som folk har ondt i røven over Barcelonas susses..

Hold nu kæft, det er sku da fordi du er tabt bag en vogn. Jeg er ligeglad med Barcelona vinder, men dine indlæg er så idiotiske.

Du skriver bare noget uden nogen for beviser eller info.

Jeg er ganske godt klar over det er din mening at Ronaldo og De Maria filmer mere, men det udelukker da ikke Barca overhovedet. Jeg vil nu sige at alle spillere i Spanien falder lige let når det kommer til stykket.
Logged

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #632: 21 Jan 2011, 22:06 »

Hold kæft et uinteressant og niveaufaldende indlæg du kommer med, Messi1987!

Det er pisse irriterende, at du konstant hakker og taler nedværdigende til andre! Kom med nogle ordentlige inputs, i stedet for at komme med sådanne provokerende statistikker, inden du overhoveder har sat dig ind i tingene.

Tvivler på om du overhovedet ser Real Madrid spille, da nogle af dine tidligere indlæg var helt hen i hampen!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #633: 21 Jan 2011, 22:21 »

Jeg finder det nu alligevel interessant at man bliver ved med at beskylde Busquets for at være en 'kæmpe diver' - alligevel kommer man altid kun med et enkelt eksempel. Kan I komme med noget mere, hvis I absolut vil påstå at Busquets filmer og filmer? Jeg forsvarer ikke Messi1987, men jeg synes blot det er pudsigt at det er det eneste eksempel der kommer når man skal 'bevise' at Busquets filmer. Der skal i mine øjne lidt mere end et enkelt tilfælde til, før man kan sige at der er tale om en generelt tendes fra en spiller.

Messi1987, jeg synes måske der er gået lidt for meget sport fra din side, i at rose Barcelona og skælde Real Madrid ud. For din egen skyld, synes jeg at du lige skal skrue en tand ned for attituden og ligge lidt lavt de næste par dage - prøv derefter at se om du ikke kan skrue niveauet lige en tand op, så vi kan diskutere på et sagligt niveau. Se nu ikke på dette som et personligt angreb - det er blot gode råd i en tid hvor gode råd ellers er dyre! Peace
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #634: 21 Jan 2011, 22:30 »

Jeg finder det nu alligevel interessant at man bliver ved med at beskylde Busquets for at være en 'kæmpe diver' - alligevel kommer man altid kun med et enkelt eksempel. Kan I komme med noget mere, hvis I absolut vil påstå at Busquets filmer og filmer? Jeg forsvarer ikke Messi1987, men jeg synes blot det er pudsigt at det er det eneste eksempel der kommer når man skal 'bevise' at Busquets filmer. Der skal i mine øjne lidt mere end et enkelt tilfælde til, før man kan sige at der er tale om en generelt tendes fra en spiller.

Messi1987, jeg synes måske der er gået lidt for meget sport fra din side, i at rose Barcelona og skælde Real Madrid ud. For din egen skyld, synes jeg at du lige skal skrue en tand ned for attituden og ligge lidt lavt de næste par dage - prøv derefter at se om du ikke kan skrue niveauet lige en tand op, så vi kan diskutere på et sagligt niveau. Se nu ikke på dette som et personligt angreb - det er blot gode råd i en tid hvor gode råd ellers er dyre! Peace

I?

Jeg har ingen film smidt, jeg mener ikke Busquets er en diver som sådan. Men hans dive mod Inter er jo ikke set værre.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #635: 21 Jan 2011, 22:31 »

Jeg har ingen film smidt, jeg mener ikke Busquets er en diver som sådan. Men hans dive mod Inter er jo ikke set værre.

Rivaldo, VM 2002.
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #636: 21 Jan 2011, 22:33 »

Rivaldo, VM 2002.

Delte meninger jo Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #637: 21 Jan 2011, 22:37 »

I?

Jeg har ingen film smidt, jeg mener ikke Busquets er en diver som sådan. Men hans dive mod Inter er jo ikke set værre.

Ja, den tager jeg på min kappe. Den var naturligvis rettet mod Hamza_BIF.

Jeg forstår bare ikke hvorfor det er slemmere end så meget andet film? Fordi han lige kigger? I mine øjne gør det overhovedet ikke situationen hverken bedre eller dårligere, at man laver det nummer Busquets lavede med lige at kigge. For mig at se er det meget simpelt. Filmer man så filmer man. Det er ikke godt og hører ikke hjemme i fodbold, men er desværret blevet en integreret og blandt spillerne accepteret del af spillet. Så kan man være hamrende dygtig til det (Cristiano Ronaldo er eksempelvis dygtig til det, da han ved hvilke situationer han skal opsøge for at få et frispark) eller fantastisk dårlig til det (Busquets har tydeligvis ikke lavet sine lektier). Om man er god eller dårlig ændrer ikke på at det er noget skidt. I øvrigt skal I ikke se det som et angreb på Cristiano Ronaldo, at jeg nu siger at han er dygtig til at filme. Det er ganske klogt af ham, selvom det ikke gaver mange plusser i bøgerne hos fodboldelskere, eksperter eller dommere, men det er et decideret våben, at han på den måde kan trække frispark i farlige situationer, hvor han kan bruge sin superbe sparketeknik.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

SC30
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #638: 21 Jan 2011, 22:39 »

Du overså min pointe. Min pointe var at hvis man er desperat nok, ansætter man altså en træner der vinder titler og ikke nødvendigvis spille flot. Der var forhåbentlig ingen der blev overraskede over, at Madrid ikke leverede sprudlende, offensivt fodbold under Capello - heller ikke Ramón Calderón og Predrag Mijatovic. Men de vandt.

Synes stadigt, at argumentet er intetsigende i og med du vel kan se, at de vægter spillet ligeså højt som trofæerne i deres handling Smiley - jeg tror ikke, at de havde tænkt, at nu vinder vi og fyrer ham lige bagefter. For hvor mange klubber vælger at fyre sin træner, trods man har vundet et mesterskab?
Logged

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #639: 21 Jan 2011, 22:42 »

Synes stadigt, at argumentet er intetsigende i og med du vel kan se, at de vægter spillet ligeså højt som trofæerne i deres handling Smiley - jeg tror ikke, at de havde tænkt, at nu vinder vi og fyrer ham lige bagefter. For hvor mange klubber vælger at fyre sin træner, trods man har vundet et mesterskab?

Igen Real Madrid ;-)
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #640: 21 Jan 2011, 22:44 »

Synes stadigt, at argumentet er intetsigende i og med du vel kan se, at de vægter spillet ligeså højt som trofæerne i deres handling Smiley - jeg tror ikke, at de havde tænkt, at nu vinder vi og fyrer ham lige bagefter. For hvor mange klubber vælger at fyre sin træner, trods man har vundet et mesterskab?

Så lad mig skære det ud i pap. I Real Madrid gik man og ventede på at man skulle vinde noget, efter ikke at have vundet noget som helst i 3 sæsoner i streg, bortset fra en enkelt udgave af den spanske Supercup. Derfor vælger man at sidestille spillet og prioritere det at få en titel i hus højere, ved at ansætte en træner hvis spillestil man på forhånd godt kendte - dermed vidste man at det ikke ville blive sprudlende og imponerende. Det tror jeg virkelig ikke der var andre end nogle meget fanatiske Real Madrid fans der havde forventet, for vi ved jo godt alle sammen hvad Fabio Capello står for. Hvis Calderón og Mijatovic havde forventet flot, offensivt spil, må jeg godt nok bøje mig i støvet og sige at jeg aldrig har set en så ringe præsident og sportsdirektør.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Roman
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #641: 21 Jan 2011, 22:53 »

Så lad mig skære det ud i pap. I Real Madrid gik man og ventede på at man skulle vinde noget, efter ikke at have vundet noget som helst i 3 sæsoner i streg, bortset fra en enkelt udgave af den spanske Supercup. Derfor vælger man at sidestille spillet og prioritere det at få en titel i hus højere, ved at ansætte en træner hvis spillestil man på forhånd godt kendte - dermed vidste man at det ikke ville blive sprudlende og imponerende. Det tror jeg virkelig ikke der var andre end nogle meget fanatiske Real Madrid fans der havde forventet, for vi ved jo godt alle sammen hvad Fabio Capello står for. Hvis Calderón og Mijatovic havde forventet flot, offensivt spil, må jeg godt nok bøje mig i støvet og sige at jeg aldrig har set en så ringe præsident og sportsdirektør.

Plus at Barca var i krise det år, hvis jeg ikke husker helt forkert.
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #642: 21 Jan 2011, 23:11 »

Plus at Barca var i krise det år, hvis jeg ikke husker helt forkert.

Ja, det var her det begyndte at gå ned ad bakke for Ronaldinho. Messi var desværre meget skadet, så der manglede lidt en til at tage initiativet i offensiven, for uanset hvor meget man elsker Xavi og Iniesta, så har de altså også brug for spillere som Ronaldinho og Messi der kan tage over på den sidste tredjedel af banen. Krisen var dog først for alvor året efter, hvor det gik helt galt for Ronaldinho, og Rijkaard virkede til at miste kontrollen over holdet. Rijkaard var på mange måder en inspirerende og dygtig træner, men problemet var at han var en tand for blød. Guardiola kan ganske vidst også virke sådan, men han er ikke en mand der accepterer sjusk, såsom at man kommer for sent eller at man tager en 'hurtig' tur i byen efter en kamp - selvfølgelig medmindre han har givet grønt lys. Men jo, vi havde en dårlig sæson i 06/07 og en endnu dårligere sæson i 07/08. Og så kom Guardiola! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #643: 25 Jan 2011, 19:57 »

Tillykke med fødselsdagen Xavi Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #644: 25 Jan 2011, 22:05 »

Bøde til Messi for fødselsdagshilsen

Sådan noget fatter jeg ærligt talt ikke en meter af. Hvorfor i al verden vil man straffe sådan en harmløs gerning som at ønske sin mor tillykke? Det er da lige præcis sådan noget som man burde belønne og rose, eller i det mindste se igennem fingre med - jordnærhed, samt det at værdsætte sin familie og huske hvor man kommer fra. Desuden må jeg indrømme at jeg har svært ved at finde ud af hvornår man har taget trøjen af. Hvis Messi tog trøjen af i denne situation, tager man i så fald ikke også trøjen af, hvis man lige vil tørre sveden af panden med sin trøje, og dermed er nødsaget til at løfte op i den? Ja, jeg forstår det i hvert tilfælde ikke. Jeg synes mildest talt at det spanske fodboldforbund har nogle yderst mærkværdige domme i ny og næ. Stram nu da op, RFEF!

Og ja, tillykke til Xavi! Wink
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Sider: 1 ... 41 42 [43] 44 45 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010