home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 704 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 7 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 450959 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #480: 23 Dec 2010, 10:14 »

verdens bedste klubhold er inter :/
Smut du nu bare over i din Chelsea tråd!!!

Vi ved jo alle sammen at Barcelona kan spille det klart bedste og langt flotteste fodbold på denne planet... Og vi er jo også bedre end Inter. 3 ud af 4 kampe owner vi jo dem i sidste sæson Wink Og vis dommeren kendte fodboldreglerne havde vi også vundet CL!
« Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 20:23 af Messi1987 » Logged

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #481: 23 Dec 2010, 10:48 »

Og vis dommeren kendte fodboldreglerne havde vis også vundet CL!

Eller hvis i havde prøvet at score nogle mål i returen Rullende Øjne..  Frem for at spille shortpassing rundt om deres felt og nægte at skyde udefra eller lave indlæg, før der manglede 10 min Tunge
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #482: 23 Dec 2010, 11:16 »

Og vis dommeren kendte fodboldreglerne havde vis også vundet CL!

haha.. hvis dommeren kendte reglerne havde chelsea vundet 8-0 mod barcelona i champions league semifinalen i 2009... :p..
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #483: 23 Dec 2010, 11:19 »

Eller hvis i havde prøvet at score nogle mål i returen Rullende Øjne..  Frem for at spille shortpassing rundt om deres felt og nægte at skyde udefra eller lave indlæg, før der manglede 10 min Tunge

Vandt vi ikke 1-0? crazy Og Bojan scorede også et mål, så shh. Shh. Shh.

Messi1987: Det ville klæde dig at tone bare en anelse ned for charmen. Din retorik ligger jo op til at Barca skal vinde samtlige titler hvert år. Og helt ærligt... det kommer kun til at bide dig (og andre Barca-fans) i røven Smiley
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #484: 26 Dec 2010, 19:48 »

Ikke for at træde mere i det, men ... just sayin'! Smiley
« Seneste Redigering: 26 Dec 2010, 19:50 af FC Barcelona » Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #485: 26 Dec 2010, 20:21 »

Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #486: 26 Dec 2010, 21:27 »

Dommerne er jo en del af fodbold. Nogle gange er de med en og andre gange imod. De bedste dommere er den man ikke lægger mærke til.. Og barca fans skal ikke have ondt i røven hvis en enkelt dommer er imod dem, der har været masser af dommere som har hjulpet dem til sejr (siger ikke at de er bestukket) Smiley
Logged

bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #487: 26 Dec 2010, 21:57 »

okay barca spiller flot fodbold det bedste lige pt. men tror inter er pænt ligeglade hvordan de vandt chl Wink
Logged

,,

ItaliensLarsen
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #488: 26 Dec 2010, 22:01 »

Synes heller ikke Barcelona fans er dem, som skal snakke om, at dommeren var imod dem. Mod Chelsea, i semifinalen dengang, var Øvrebro da ikke lige frem imod jer? Wink
Logged


bibo123
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #489: 26 Dec 2010, 22:02 »

Synes heller ikke Barcelona fans er dem, som skal snakke om, at dommeren var imod dem. Mod Chelsea, i semifinalen dengang, var Øvrebro da ikke lige frem imod jer? Wink

Nej det var han sgu ikke tror også barca og real har lidt nemmere ved at få straffe i den spanske liga end de andre "små" hold
Logged

,,

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #490: 26 Dec 2010, 22:35 »

Nej det var han sgu ikke tror også barca og real har lidt nemmere ved at få straffe i den spanske liga end de andre "små" hold

Barcelona har fået 2 straffespark i denne sæson - og Messi brændte endda det ene af dem. Så den holder ikke byretten. Det kan absolut ikke udelukkes at der er mange kendelser der går Barcelonas vej, hvilket jeg slet ikke vil gøre mig klog på, det har jeg ganske enkelt ikke nok bevismateriale til, men at man skulle tildele Barcelona flere straffespark end alle mulige andre hold i La Liga, er direkte løgn.

Med hensyn til Inter, Champions League og den video jeg linkede til, var det slet ikke for at tage noget fra Inter. De fandt den rette taktik til at besejre Guardiola og Co. og omend jeg finder den form for fodbold noget destruktiv, så handler det nu engang om at vinde. Det gjorde Inter, så alt andet end at lykønske dem med deres sejr ville være tåbeligt - så kan man bagefter diskutere måde hvorpå det blev gjort, men det ændrer naturligvis ikke på det faktum at de vandt.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #491: 26 Dec 2010, 22:52 »

Inter havde også dommeren med sig mod chelsea, og når der nu er Et italiensk man man ikke lade være med at tænke pa korruption xD
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #492: 26 Dec 2010, 23:02 »

Pjat. Jeg kan ærligt sige at den tanke aldrig har strejfet mig med lige netop Inter. Den kombination man så i sidste sæson, af en stamme af spillere som kendte stilen og konceptet i klubben, efter at have tilbragt mange sæsoner der - her bør især Júlio César, Javier Zanetti, Esteban Cambiasso og Walter Samuel nævnes -, en række nye profilerede og ikke mindst etablerede navne, og så Mourinho's tilstedeværelse til at tage noget af presset fra spillerne, samt hans unægteligt imponerende taktiske evner, var bare så forbandet perfekt at det er svært rigtigt at sige noget til deres præstationer sidste sæson. På samme måde som der næppe er nogen stor tvivl om Barcelona's styrke og formåen i den utrolige Treble-sæson.

I øvrigt er det lidt sjovt at nævne tre argentinere, som jeg mener alle havde stor ære i Inter's triumfer sidste sæson, når man samtidig ved hvor ringe det gik Argentina til VM. Den kære Diego burde nok have overvejet sin manglende udtagelse af Zanetti og Cambiasso en ekstra gang eller to, før han traf sin endelige beslutning.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #493: 26 Dec 2010, 23:06 »

Mente det også som bøger pjat FcB Smiley
Logged

BIG Bauke Mollema
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #494: 26 Dec 2010, 23:39 »

Dommerne er en del af gamet, og og jeg kan være noget så gal over det der skete i CL-semifinalen 2009, men sket er sket, og dommere er også kun mennesker, (selvom Øvrebø dømte på urimelig lavt niveau). Derfor skal i ikke brokke jer over en hændelse der endelig er gået mod jer. Slet ikke.
Og Messi1987: Hvad vil du helst? Vinde eller spille flot fodbold? Personligt er jeg pishamrende ligeglad med hvordan Chelsea vinder. Så kan de vinde på en kontra i 1. minut, og stå 10 mand i forsvaret, de resterende 89 + tillægstid. Bare vi vinder.
Logged

Sider: 1 ... 31 32 [33] 34 35 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010