home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 22:40:08 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
25 Jul 2024, 08:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
Antal Registrerede Brugere: 23425
  0 Brugere, 798 Gæster Online.

Indlæg: 1132881 over 31375 Emner
Nyeste Bruger: diazkeira740
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 16 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 450835 gange)
Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #465: 17 Dec 2010, 07:11 »

Så er det idag der er ChL-lodtrækning kl.12

Håber vi trækker Arsenal da de ligger godt til os, da de ikke vil spille antifodbold Smiley Er så tæt på 100% sikker på at vi går videre vis vi trækker dem, som men nu kan være Smiley

Derudover håber jeg Real Madrid trækker Lyon Grin  For så ved vi jo alle hvad der sker funny
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #466: 17 Dec 2010, 12:20 »

Jubii mine 2 er hjemme Smiley Arsenal - Barcelona og Real Madrid - Lyon Grin Bye Bye Madrid funny
Logged

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #467: 17 Dec 2010, 13:14 »

Så er det idag der er ChL-lodtrækning kl.12

Håber vi trækker Arsenal da de ligger godt til os, da de ikke vil spille antifodbold Smiley Er så tæt på 100% sikker på at vi går videre vis vi trækker dem, som men nu kan være Smiley

Derudover håber jeg Real Madrid trækker Lyon Grin  For så ved vi jo alle hvad der sker funny
du er da latterlig at høre på, man kan da ikke tage dig seriøs når du giver Barca 100% for at vinde imod Arsenal, det er måske to af verdens bedste fodboldhold, begge hold spiller flot, og det bliver en brag af en kamp...
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

verdenskrig
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #468: 17 Dec 2010, 13:16 »

Kipmand synes du alle er latterlige Tunge ?
Logged

Jeg siger hele sandheden, kun sandheden, og altid sandheden Peace

men den tyske talentmasse er så enorm at jeg tror på et VM guld om to år  Smiley
Cool

kipmand
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #469: 17 Dec 2010, 13:31 »

Kipmand synes du alle er latterlige Tunge ?
så du synes han taler sandt? det er sguda latterligt at skrive  sådan noget pis..
Logged

Engang Odense
ALTID Odense


___________________ ________
PSN: kasparlyk

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #470: 17 Dec 2010, 13:34 »

Det må da være frygteligt at kunne gå bananas over så lidt.. Lad ham dog have sin mening, om du så er enig eller ej, så behøver du da ikke kalder ham ting og sager.. Hvem er det egentlig der er latterlig? Hmm..
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

GHERTESTEAS
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #471: 17 Dec 2010, 13:42 »

Hvem er det egentlig der er latterlig? Hmm..

Begge to. Tunge
Logged

Hawkins
FmFreaks' Venner
*

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #472: 17 Dec 2010, 13:44 »

Så er det idag der er ChL-lodtrækning kl.12

Håber vi trækker Arsenal da de ligger godt til os, da de ikke vil spille antifodbold Smiley Er så tæt på 100% sikker på at vi går videre vis vi trækker dem, som men nu kan være Smiley

Derudover håber jeg Real Madrid trækker Lyon Grin  For så ved vi jo alle hvad der sker funny

Ja det bliver uden tvivl en rigtig god og spændende fodboldkamp! Dejligt at ingen af holdene skal møde de hold der ville trække tempo ud af kampen og spille fysisk (Man U, Chelsea, Milan, Inter osv).

Jeg levner heller ikke Arsenal de store chancer. Barca er for stærke, og vores defensiv er ikke god nok til at kunne spille op mod dem. Man skal spille anti-fodbold som visse hold gør, for at stoppe Barca. Det gør Wenger ikke, og det taber vi nok på. Jeg siger 80-20% i Barcas favør.
Logged

Citat af: g00n
Jeg holder aldrig op med at undres over folk, som tror at et internetforum på nogen måde er et demokrati, at man har ytringsfrihed, eller at det kan fungere som en retssal i praksis.

The_Gerrard
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #473: 17 Dec 2010, 13:46 »

Begge to. Tunge
(Y) Haha (Y) - Men alligevel mærkelig kommentar af Kipmand. Smiley
Logged

Følg med i mit comeback på blog-scenen! http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40590.0

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #474: 19 Dec 2010, 10:42 »

Så vandt vi den "svære" kampe igår... Espanyol - Barcelona 1-5 Smiley

Sådan her vil jeg give vores drenge karakter fra 1 til 10 fra igår...

Valdes 9 - Var rolig og kom godt af med bolden havde også en fantastisk redning i første halvleg.

Alves 9 - Overlegen offensiv som defensiv. Utroligt men kan løbe så meget og stadig havde overblikket samt stadig være explosiv når men for bolden og være over hele banen på 1gang nærmest. 

Puyol 5 - Kæmpe fejl ved målet og Valdes reddet hans røv i først halvleg ellers en godkendt kamp.

Piqué 8 - Gjordt det ikke svære end det var defensiv og hans offensiv kvalitet er fantastisk taget hans position i betrækning.

Abidal 7 - Lavet nogen fejl defensivt blandt andet ved målet ellers en gode kamp af ham.

Iniesta 8 - Spillet boldet godt rundt som altid og driblet godt. Men var ikke med i nogen af målene og beviste igen i dag at Xavi er et niveau over ham.

Busquets 7 - Fantastisk til de simple afleveringer, har utroligt få bold tag og er langt over middelmådig defensivt.

Xavi 9 - Spillet boldet vanvittig godt rundt og har aldrig hørt om bold tag. Var med i 2-3 mål og beviste igen idag, at han er king of midt.

Magiske Messi 10 - 4 assists! alt hvad han prøver på løkkes (standard for ham) Manden har et vanvittig/sindsyg talent. Og har efter min mening, udviklet sig så meget hvad angår overblik og målgivende afleveringer, at han har overhalet Xavi. Eneste svaghed han muligvis har, er at han måske ikke er den bedste til simple ting. Han er bedste når han selv skal gøre det hele som f.eks drible 3-7 modstander og spille Villa/Pedro/en anden helt fri eller drible 3-7 modstander også smadre bolden helt op i krydset lige ude fra feltet med over 100 km/t Smiley

Villa 9 - Prøvet på mange ting i først halvleg men fik ikke gjort det færdigt. Så hjalp Messi/Xavi ham i anden halvleg og vupti 2 kasser. Har et fantastisk kombinations spil med Xavi/Iniesta og især med Messi, har det fint med ikke og være stjerner over dem alle. Hvilket nok er de 2 største grunde til at vi er bedre i år end sidste år.

Pedro 9 - Satte en tykstreg under på at han er en af vores hurtigeste spiller med hjælp fra Messi blev det til 2 kasser.

MoM: Messi som altid. Han er verdens bedste med længder til nr2, som har vært Xavi i 2010. Tror vi for problemer vis Messi bliver skadet (som de håber på, på elmadrid.dk Smiley ) Da jeg har svært ved og se hvor målene så skal komme fra, han er vært med i 87% af alle målene i den sæson ind til nu (ifølge en kilde på fcbarcelona.dk)
« Seneste Redigering: 19 Dec 2010, 11:34 af Messi1987 » Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #475: 21 Dec 2010, 18:34 »

Barcelona - Athletic Bilbao 19:55 canal 9

Tror vi owner dem, da vi er unstoppable pt...Thumbs Up
Logged

fckfanen4ever
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #476: 21 Dec 2010, 18:37 »

Barcelona - Athletic Bilbao 19:55 canal 9

Tror vi owner dem, da vi er unstoppable pt...Thumbs Up

Er det i dag ?
Logged

Reporter : why do you always cause trouble
Balotelli : because I'm different, I'm mario

What a legend

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #477: 21 Dec 2010, 18:38 »

tror også barca vinder, sidney... men man kan ikke ride på den høje bølge forevigt Wink
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #478: 21 Dec 2010, 18:42 »

Er det i dag ?
Ja det er i dag... At verdens bedste klubhold skal spille 19:55 på canel 9 og det er ikke Athletic Bilbao Grin
« Seneste Redigering: 23 Dec 2010, 10:15 af Messi1987 » Logged

Duffk90
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #479: 21 Dec 2010, 19:50 »

verdens bedste klubhold er inter :/
Logged

Sider: 1 ... 30 31 [32] 33 34 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010