home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 11:14:41 Broen13 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23430
  0 Brugere, 472 Gæster Online.

Indlæg: 1132891 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: purvaaerocity
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 10 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452997 gange)
Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2070: 19 Maj 2013, 16:34 »

Nå, her kommer lige lidt 'nyheder' om rygter, forlængelser og kontraktudløb.

Det ser ud til at Neymar-sagaen trækker ud. Der har ellers været holdt adskillige møder mellem Raul Sanllehi, der er Director of Football Management Area i Barcelona, og Odilio Rodrigues, der er vice-præsident, men faktisk er fungerende præsident i Santos i løbet af den sidste uges tid. Rettighederne til Neymar er fordelt mellem Santos (55%), DIS Esporte Group (40%) og TEISA (5%), og der er flere gange blevet rapporteret om enighed mellem Barcelona og Santos såvel som DIS. Neymar Sr. skulle dog ikke være tilfreds med de aftalte beløb, da han mener at Neymar vil være mere værd efter Confederations Cup, så han forsøger kort fortalt at trække handlen ud. Alt peger dog på at det hele skulle falde på plads i løbet af de næste par uger. Odilio Rodrigues udtalte i går at Neymar kun er interesseret i Barcelona. Om det så er sådan at landet rent faktisk ligger, eller om det blot er en del af forhandlingerne, skal jeg ikke kunne sige, men ved samme lejlighed påpegede han at Neymars frikøbsklausul på 65 millioner Euro, reelt set ikke kan fungere som et reference point, eftersom han kun har et enkelt år tilbage af sin kontrakt.

Andetsteds skulle vi stadig være interesserede i Marquinhos fra Roma. Det sidste i den sag, er at Roma skulle vise interesse i Adriano, hvorfor Barcelona overvejer en handel der inkluderer Adriano. Thiago Silva skulle stadig være førsteprioritet, men Leonardo udtalte tidligere på dagen at det var 'umuligt at Thiago Silva eller Ibrahimovic forlader klubben'. Det er nok næppe decideret umuligt, men det understreger blot at PSG skal have et utroligt stort bud, for overhovedet at overveje at acceptere det. Sandro Rosell er muligvis glad for brasilianere, men han er også en konservativ og omhyggelig forretningsmand, så jeg kan ikke forestille mig, at han er villig til at give så mange penge, som PSG unægteligt vil kræve, for en 28-årig centerback. Førnævnte Marquinhos skulle være det ene alternativ, mens El Mundo Deportivo i dag også nævner Vincent Kompany som et andet alternativ.

Hvad angår målmandsposten, er der rigtig mange engelske medier der skriver at Pepe Reina spiller sin sidste kamp Liverpool i dag. De mener at Barcelona er klar til at give 10 millioner Euro for Pepe Reina og at Reina skulle være ekstremt interesseret i at komme hjem til Catalonien. Marc-André ter Stegen bliver dog stadig nævnt adskillige steder, især set i lyset af at han, i følge sin holdkammerat Álvaro Domínguez, har været i gang med at lære spansk i løbet af de sidste par måneder. Nu spekuleres der sågar i at vi muligvis kunne finde på at hente begge to. Jeg finder det dog noget usandsynligt, da ter Stegen formentlig vil være en dyr herre og der altså stadig skal købes en centerback og formentlig også Neymar. Dertil forlængede Pinto sin kontrakt i december og har stået godt i løbet af foråret, hvorfor jeg tror at man, fornuftigt nok, regner med ham som andenmålmand til næste sæson.

På B-holdet forlængede Sergi Gómez sin kontrakt i tirsdags, således at den løber frem til 2015, mens Gerard Deulofeu, der er B-holdets topscorer med 18 mål i Liga Adelante, forlængede sin kontrakt i onsdags, så den holder ham i klubben helt frem til 2017. Sergi Gómez fejrede forlængelsen med at score i kampen i går, mens Deulofeu fejrede sin forlængelse med at spille elendigt. De endte med, ikke overraskende, at smide føringen i overtiden og spille 1-1 med Alcorcón.

Afslutningsvis har Domènec Torrent og Carles Planchart, der står for at scoute og hjælpe til med videoanalyser, valgt at forlade klubben til sommer. Deres kontrakter udløber og de tager i stedet til Bayern for at slutte sig til Peps trænerteam. Dermed skal Tito ud og finde et par nye medlemmer til sit trænerteam.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2071: 19 Maj 2013, 18:49 »

Af det jeg har set til Neymar, synes jeg han vil være rigtig spændende. Han har en blændende teknik, og virker til at passe fint ind hos FC Barcelona(ikke en ny Zlatan). Hvis David Villa skifter, som han nok gør, er der behov for en ny angriber.

Marquinhos har jeg intet kendskab til kun fra FM. Vincent Kompany tror jeg simpelthen ikke på. Thiago Silva og David Luiz har også været rygtet til Barcelona, men dem tror jeg ikke på, spiller i Barcelona næste sæson. Aymen Abdennour og Nicolas Nkoulou har også været rygtet til Barcelona, og er begge unge. Dem tror jeg er mere sandsynlige.

Pepe Reina håber jeg ikke kommer til FC Barcelona. Jeg synes han er alt for ustabil og laver dumme fejl af og til. Ter Stegen hilser jeg gerne velkommen, men jeg tror først klubben henter en målmand næste sæson, da jeg tror Valdes bliver kontrakten ud. Drømmemålmanden for mig er De Gea. Jeg synes han har spillet fremragende i foråret. Hans kæreste udtalte vist tidligere, at hvis De Gea skulle tilbage til Spanien, skulle det være til FC Barcelona.

Spændende med forlængelserne hvor jeg især ser frem til, hvad Deulofeu præsterer i næste sæson.
« Seneste Redigering: 19 Maj 2013, 18:51 af Magn » Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

MoneyGang
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2072: 19 Maj 2013, 19:28 »

Umiddelbart kunne jeg ikke se De Gea i Spanien, han er om nogle ustabil. Reina har jeg ikke den store fidus til heller. Derudover har jeg ingen kendskab til Ter Stegen, men når der har været så meget snak om ham, går jeg ud fra han kan noget mellem stængerne.

Jeg håber at der er hold i rygterne om at Vilanova har brugt sin sygdomsperiode til at udvikle et nyt koncept til Barcelona. Håber på en filosofi, hvor der spilles alt efter hvad kampen der vil være mest optimalt. Kunne godt tænke mig lidt mere direkte angrebsspil, hvis vores angrebsduo kommer til at lyde; Neymar, Messi og Alexis. Tror det vil gøre det meget mere effektivt. Derudover kunne en spiller som De Marcos være fantastisk i kampe hvor der skal spilles mere direkte, grundet hans fart. Lidt ligesom Bayerns taktik. Så ville Barca altid kunne få fat i pasningsspillet når der var en føring der skulle forsvares, men i kampe hvor der er brug for hurtige mål, kunne det være rart med noget eksplosivt.

Mht. forsvaret skal der virkelig ske noget. Pique er ikke mentalt klar på at skulle være lederen dernede, hvilket har været synligt i Puyols fravær. Min favorit er helt klart Thiago Silva, han har egenskaberne samt lederinstiktet, som Barca mangler. Derudover kan jeg ikke se Luiz i Barcelona da han er en alt for uforudsigelig. Ingen tvivl om han er en klassespiller, men han har det også med at være en klaphat til tider. Kompany kunne jeg godt forestille mig i Barca, men tvivler på Man Ciry sælger deres anfører.

Synes vi skal sælge Valdes allerede til sommer, især hvis Monaco er villige til at betale overpris, da vi med vores økonomi har brug for penge. Adriano har virkelig overrasket mig positivt denne sæson, og selvom Alves er en af mine yndlings synes jeg han denne sæson har været alt for ordinær, både offensivt og defensivt. Så hvis han forsætter på det lave niveau og Monaco byder et par hundrede milioner synes jeg godt vi kunne tillade os at satse på Adriano eller Montoya.
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2073: 19 Maj 2013, 20:19 »

Umiddelbart kunne jeg ikke se De Gea i Spanien, han er om nogle ustabil. Reina har jeg ikke den store fidus til heller. Derudover har jeg ingen kendskab til Ter Stegen, men når der har været så meget snak om ham, går jeg ud fra han kan noget mellem stængerne.

De Gea synes jeg, har præsteret på et meget højt niveau hele foråret. Før det har han haft sine dårlige kampe, men synes bestemt han er kommet efter det. Så vidt jeg kan huske har han ikke lavet nogle drop i foråret.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2074: 20 Maj 2013, 19:33 »

Haha ja, det må i lige undskylde, det er sent på aftenen! Den er rykket nu Wink
Logged

Magn
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2075: 26 Maj 2013, 07:10 »

http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/detail/article/neymar-da-silva-to-join-fc-barcelona-for-the-next-five-seasons
Så er det officielt . Neymar skal spille de næste fem år for FC Barcelona. En spiller jeg tror, kan blive guld værd. Han kan være den centrale angriber eller ude på kanten, hvor han kan udnytte sine tekniske kvaliteter.

Så mangler der kun en midterforsvarer og måske en målmand, hvis Valdes skifter.
Logged

Vil du have tilføjet en kamp til oddssektionen? Så send en PM til mig, og jeg skal se, hvad jeg kan gøre.

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2076: 26 Maj 2013, 07:59 »

Bliver spændende og se hvad han kan i virkeligheden. Ikke desto mindre er han et kæmpe brand i sydamerika, så vi kommer til at tjene mange penge på ham lige meget hvad. Smiley
Logged

Fresse94
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2077: 26 Maj 2013, 10:05 »

http://www.fcbarcelona.com/football/first-team/detail/article/neymar-da-silva-to-join-fc-barcelona-for-the-next-five-seasons
Så er det officielt . Neymar skal spille de næste fem år for FC Barcelona. En spiller jeg tror, kan blive guld værd. Han kan være den centrale angriber eller ude på kanten, hvor han kan udnytte sine tekniske kvaliteter.
Ligesom Alexis Sanchez?
 
Logged

TMazz
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2078: 26 Maj 2013, 13:16 »

Fremragende sign.. Tror han kommer til at passe perfekt ind i Barcas stil. + Det er dejligt at se der stadig er spillere der vælger hvad der er bedst for ham selv og ikke går efter pengene!
Logged

Newton Heath
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2079: 26 Maj 2013, 13:28 »

Bliver interessant at se om Neymar kan gøre Barca til et anelse mere direkte, og dermed også et i min optik væsentligt mere underholdende hold, eller om han blot bliver indordnet og gemt væk under det famøse tiki-taka bold, præcis som det er sket med Alexis. Håber på det første.
Logged

Dehli
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2080: 27 Maj 2013, 23:42 »

Glæder mig så meget til Neymar, folk der siger: "Det er bare Sanchez om igen" skal lige huske da Ronaldinho kom til klubben var han verdensstørste indevidualist, hvilket Neymar også må være at betegne som. De forvandlede Ronaldinho til det han blev kendt for, og jeg tror på at de kan gøre det samme igen! En ting er sikkert, han bliver kanon spændene at følge!
Logged

BIF siden 2003 - Af ren og skær fornuft
Barcelona siden 2004 - Helt naturligt

Min Blog - Parma Drama

Suckins
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2081: 28 Maj 2013, 00:36 »

Glæder mig så meget til Neymar, folk der siger: "Det er bare Sanchez om igen" skal lige huske da Ronaldinho kom til klubben var han verdensstørste indevidualist, hvilket Neymar også må være at betegne som. De forvandlede Ronaldinho til det han blev kendt for, og jeg tror på at de kan gøre det samme igen! En ting er sikkert, han bliver kanon spændene at følge!

Spillestilen var også en anden dengang og der var ikke en Lionel Messi på holdet. Det er desuden lidt voldsomt at kalde ham verdens største individualist, men vi ser vel forskelligt på ham.
Logged

former zoesuckins

Sir Jeppe
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2082: 28 Maj 2013, 00:58 »

Bliver interessant at se om Neymar kan gøre Barca til et anelse mere direkte, og dermed også et i min optik væsentligt mere underholdende hold, eller om han blot bliver indordnet og gemt væk under det famøse tiki-taka bold, præcis som det er sket med Alexis. Håber på det første.

Helt enig. Det ville være en skam, hvis en spiller som Neymar med en så karakteriseret og unik spillestil "blot" blev en som alle de andre i Barcelona. Jeg glæder mig helt vildt til at se, hvad der sker med ham. Jeg frygter at niveauforskellen bliver for stor for ham, hvilket gør, at han ikke kan blive ved med at spille, på den måde han gjorde i Santos, men jeg håber det bestemt ikke!
Logged

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2083: 30 Maj 2013, 23:54 »

Så fik vi desværre en særdeles tårevædet afsked med Abidal tidligere i dag. Efter 6 år i klubben er det virkelig et irriterende tidspunkt han forlader klubben på. Han har udviklet sig til en institution i klubben, ikke kun på grund af det forløb han har været igennem med sin sygdom, men også fordi han har udviklet sig helt enormt som fodboldspiller og vist nogle af de mest prisværdige menneskelige kvaliteter i løbet af sin tid i klubben. Da Sylvinho forlod klubben i 2009, var det på et tidspunkt hvor han var gået hen og blevet en faderskikkelse for mange af spillerne, heriblandt Bojan, og jeg sidder lidt med samme fornemmelse nu. Abidal har været en enorm støtte for de unge spillere, der er kommet op på førsteholdet de sidste par år. Især Thiago og Jonathan dos Santos har nydt godt af Abidal, mens han også har været ekstremt vigtig for en spiller som Song, i dennes forsøg på at falde til i klubben og i byen. Udover at miste et fantastisk menneske, mister vi også en fantastisk fodboldspiller. Lige omkring vinteren 2010-2011, mener jeg i rammeste alvor at han var verdens bedste centerback. Han var urørlig i den periode - desværre var det også perioden lige op til konstateringen af tumoren. Som Barcelona-fan kommer jeg udelukkende til at huske Abidal for positive ting. Jeg kan ærligt talt ikke finde noget at sætte en finger på. Overhovedet.

At man ikke vælger at forlænge med Abidal, har i øvrigt skabt stor utilfredshed med Sandro Rosell og Andoni Zubizarreta. Det kan godt gå hen og blive problematisk for Rosell. Laporta har stadig en langt større stjerne hos de fleste, og han har for ganske nylig ytret at han overvejer at stille op som præsident ved næste valg. Måske er det ikke engang nødvendigt at vente så lang tid, for hvis Rosell træder specielt meget mere forkert, kan et mistillidsvotum sagtens komme på tale. Laporta har før stået i spidsen for en sådan og gjort det med succes.

Udover Abidal er det også annonceret, at Marc Muniesa fra B-holdet ikke får forlænget sin kontrakt. Han blev betragtet som klubbens største forsvarstalent for få år tilbage, og var udråbt som den nye Puyol. Da han fik sin La Liga debut, blev det desværre til meget få minutter på banen og en, noget hård, direkte udvisning og siden er han ikke rigtigt kommet tættere på. I sommers så det endelig ud til at skulle være, men i optaktsfasen, i en kamp mod HSV, rev han sit forreste korsbånd over, hvilket bænkede ham i hele efteråret. Et kæmpe talent der desværre har fået sin lovende karriere udsat af skader. Også B-holdets Iván Balliu, der var med i Copa Catalunya finalen i går aftes, forlader klubben med kontraktudløb.
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

PhilipFlink
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #2084: 31 Maj 2013, 00:01 »

Har Pujol ikke også indkaldt til pressemøde imorgen Smiley/Idag
Logged


Sider: 1 ... 137 138 [139] 140 141 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010