home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 501 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 6 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452710 gange)
Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1830: 24 Apr 2012, 22:51 »

Det er jo også meget fedt fodbold når man bare parkerer bussen og tager noget initiativ... Ved godt at chelsea fik rødt, men barca.brændte straffe, ramte stolpen, overliggeren.. Men chelsea har fortjent at gå videre ingen tvivl der Wink
Edit: ikke tager noget initiativ* Wink
Logged

Hcan
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1831: 24 Apr 2012, 22:54 »

Fuck boldflytteri - Fodbolden vandt idag .. Verdens bedste hold? Synes at i, i den her uge har vist at det er i ikke i år.. Ikke på samme niveau som i var sidste år ..

Jeg mener faktisk dybt seriøst at FC Barcelona er verdens bedste hold (med forbehold for klubberne i sydamerika, kender ikke deres styrker). De spiller bedst offensivt fodbold, men i år har vist at de ikke er lige så langt foran de andre hold, som tidligere. Men de har stadig de bedste spillere, men mangler kynismen som de havde sidste år, som i min verden er verdens bedste fodboldhold ever.

Tak for kampen.

P.S. med det mener jeg at det bare ikke har spillet 100% jeres vej i år, som sidste år.
Logged

Chelsea FC - Winner of Champions League 2011/12

Følg min blog Stenbroens Drenge - Goes North II  >link<
Månedens blog: Marts 2013

Know112233
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1832: 24 Apr 2012, 22:55 »

Tak hcan, og ja tak for kampen, den var nervepirrende.. Wink
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1833: 24 Apr 2012, 22:58 »

Det irritere mig grænseløst at messi skal spille så pivhamrende elendigt.. det var udelukkende holdets egen skyld at chelsea får pladsen i finalen.
Logged

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1834: 24 Apr 2012, 23:03 »

Synes lige jeg vil dele min fb-update: Alt respekt til Chelsea. Til alle jer Barcafans: I kan tage jeres klamme statistikker og stikke helt derop hvor solen ik skinder - når man ik scorer på sine chancer fortjener man hverken en ligatitel eller en Champions League finale!

Trolololololoollolo lol Opstemt

God statusopdatering (især her i Barca-tråden, respekt!!). Du får lige et par virtuelle likes mere, så du ser sej ud.

Edit: Glemte de likes!  Thumbs Up Thumbs Up Thumbs Up
Logged

Njaourinho
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1835: 24 Apr 2012, 23:07 »

Svært at 'blame' Chelsea for spillestilen. Det sjove er, at Chelsea ikke ville have vundet denne kamp, hvis Terry var blevet på banen.

I øvrigt - hvorfor helvede skal bolden trilles i mål? En af de få gange hvor man rent faktisk prøver sparket, der rammer man stoplen.
« Seneste Redigering: 24 Apr 2012, 23:09 af Njaourinho » Logged

bøvle
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1836: 24 Apr 2012, 23:10 »

Bør Masch og Messi ik gi øl til resten af holdet?
Logged

Vinokourov
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1837: 24 Apr 2012, 23:22 »

Tak til Messi <3
Logged

Den stolte vinder af Tour-konkurrencen

Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1838: 24 Apr 2012, 23:31 »

Skidt at vi ikke formår at gå videre, når vi over to kampe havde antallet af chancer, som skal til for at gå videre, men derimod formår at smide det hele væk i overtiden af første halvleg i begge kampe.

Hvis vi tager udgangspunkt i første halvleg i London, så styrer vi fuldstændig kampen, men så snart kampen runder 45 minutter, så stopper det defensive arbejde og spillerne går og venter på fløjten lyder og det går altså bare ikke, når man spiller Champions League semifinale! Skræmmende at forsvarsspillere på det niveau ikke formår at holde fokus i de få ekstra minutter.

Messi begynder at se slidt ud, hvilket han egentlig har gjort i en måneds tid, hvor han ikke i samme grad har taget løbene uden bold, som flår modstanderens forsvar i stykker, men derimod er gået ned i banen og ventet på at få bolden. Dette har gjort vores spil meget mere stationært at han ikke opererer mellem forsvaret og midtbanen, men derimod altid møder to modstandere, når han er retvendt. Vi så det i begge kampe mod Chelsea, men også mod Real Madrid, at han ganske enkelt ikke har den speed lige pt til at sætte disse spillere, når der er to overfor ham, men så snart han tager løbet uden bold, så kommer han jo til afslutninger, som vi så ved hans chance i første halvleg samt skuddet på stolpen i dag. Dette gør også at vores spil kommer til at gå langsommere, da vi får en station mere henover midten, når Messi står der. Dette går altså at forsvarsspillerne får de få sekunder mere til at komme på plads, hvilket gør at vi simpelthen ikke får det optimale ud af vores powerplay foran feltet. Derudover forstår jeg ganske enkelt ikke beslutningen om at Iniesta skal på kanten! Manden skal stå inde ved siden af Xavi og tage nogle af de dybdeløb i feltet, som splitter forsvaret af. Derudover glider vores spil så meget bedre, når det er Iniesta og Xavi, som styrer spillet, fremfor Xavi, Messi og Fabregas. Så ind med Tello eller Pedro på den kant og så Iniesta ned på den centrale midtbaneplads. Det er vejen frem og hvis man ikke føler at Pedro har niveauet, så må man satse på Afellay er i tilpas form til at han skal ind og holde kanten, så vi kan få noget bredde og fart på kanten.


Hvis vi skal finde noget positivt ved den seneste uge, så tror jeg det skal findes i, at Guardiola ikke vil efterlade sådan et billede af hans tid i Barcelona, men derimod vil kæmpe for at efterlade et bedre indtryk. Så forhåbentlig kan vi se en forlængelse indenfor den næste måneds tid fra ham. Rygterne har jo sagt, at han snart manglede ting at opnå, men den seneste uge må jo i den grad have givet ham blod på tanden til næste sæson for at hæve niveauet og vise at Barcelona er bedre end hvad de har vist den seneste uge.

Chelsea spillede to flotte kampe og man kan ikke blame dem noget som helst, da de kendte deres besøgstid og scorede på de chancer, som de fik. Hatten af for især Petr Cech, som i den grad bør få 50% af den præmiesum, som Abramovich lovede, da han var manden, som reddede Chelsea gennem de to kampe. Flere store redninger og formåede at holde roen, når der brændte på i feltet. Derudover ros til Ramires, som tog de løb, som jeg til tider godt kunne eftersøge hos Barcelona. Viljen til at løbe de ekstra meter, uden at få bolden og tage løbene, som åbner det for de andre, fremfor at tænke i egne baner først, hvilket til tider kan ses hos vores kantspillere. John Terry mistede jeg derimod den sidste respekt for i dag! I forvejen var han ikke just min yndlingsspiller og det er sådan set ikke handlingen mod Alexis, men derimod manglen på hjerneaktivitet hos ham. Han har jo 100% ikke tænkt så langt at han er nået til tanken om hvilken situation han sætter holdkammeraterne i. En mand med hans erfaring og ikke mindst anførerbindet, så bør han holde hovedet koldt i sådan en situation.
Logged

Messi1987
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1839: 24 Apr 2012, 23:35 »

Nøj hvor er vi ineffektivitet for tiden! Skuffet Vi må hjem og træne afslutningen til næste sæson!
Logged

FreDDy
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1840: 25 Apr 2012, 07:20 »

Hvor er det bare sørgeligt, at ingen tør holde fast ved deres spilkoncept og udfordre Barca på en værdig måde.
Det der blev spillet fra Chelseas side var destruktiv og sørgelig fodbold - Det havde ikke noget som helst at gøre med hverken engelsk fodbold eller noget andet - Det var sørgeligt !
DESTRUKTIVT...
Logged

Nibali
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1841: 25 Apr 2012, 07:25 »

Hvor er det bare sørgeligt, at ingen tør holde fast ved deres spilkoncept og udfordre Barca på en værdig måde.
Det der blev spillet fra Chelseas side var destruktiv og sørgelig fodbold - Det havde ikke noget som helst at gøre med hverken engelsk fodbold eller noget andet - Det var sørgeligt !
DESTRUKTIVT...

Jeg føler lidt vi er tilbage ved den gamle "Hvad er kunst?"-diskussion. Du kalder det destruktivt, men i en taktikers optik har det uden tvivl været et mesterstykke som da Mourinhos Inter slog netop Barca i semien et par år tilbage. Jeg synes det er fantastisk at man kan tilpasse sit hold til at slå hvem som helst. Næsten hellere det end at have en trup der er så overlegen at en træner bliver overflødig. Men det er jo bare min mening.
Logged

DYDERNE
- MIN FORTÆLLING OM HSV's KAMP MOD TOPPEN

Daniel Nordentoft
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1842: 25 Apr 2012, 07:49 »

Jeg føler lidt vi er tilbage ved den gamle "Hvad er kunst?"-diskussion. Du kalder det destruktivt, men i en taktikers optik har det uden tvivl været et mesterstykke som da Mourinhos Inter slog netop Barca i semien et par år tilbage. Jeg synes det er fantastisk at man kan tilpasse sit hold til at slå hvem som helst. Næsten hellere det end at have en trup der er så overlegen at en træner bliver overflødig. Men det er jo bare min mening.
Agree.

Jeg er meget fascineret af de taktiske facetter af spillet, og jeg synes virkelig at det er smukt, at man formår at parkere sig så organisatorisk rigtigt, og udviser den skarphed og fighter-indstilling. Det er et smukt aspekt af spillet, som mange snæversynede fodboldseere desværre ikke kan se.
Logged

ask-ikk
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1843: 25 Apr 2012, 08:38 »

Jeg føler lidt vi er tilbage ved den gamle "Hvad er kunst?"-diskussion. Du kalder det destruktivt, men i en taktikers optik har det uden tvivl været et mesterstykke som da Mourinhos Inter slog netop Barca i semien et par år tilbage. Jeg synes det er fantastisk at man kan tilpasse sit hold til at slå hvem som helst. Næsten hellere det end at have en trup der er så overlegen at en træner bliver overflødig. Men det er jo bare min mening.

Nu ved jeg ikke, om du referer direkte til Barcelona, men det vil jeg da gætte på. I går synes jeg faktisk man så, at Pep ikke er overflødig. Han lavede de forkerte udskiftninger og manglede en plan-b, og det kostede Barcelona dyrt.
Logged

Præsidenten
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1844: 25 Apr 2012, 08:44 »

Fuck boldflytteri - Fodbolden vandt idag .. Verdens bedste hold? Synes at i, i den her uge har vist at det er i ikke i år.. Ikke på samme niveau som i var sidste år ..

Hold kæft det er lavt at skrive sådan i en Barca tråd, samme aften som holdet er røget ud af CHL og samme uge som holdet missede ligaen. Dårlig stil.

Jeg er så træt af den ineffektivitet vi ser for tiden. Men er ligeså så glad for den support fansne på Camp Nou giver Barca når de er bagud og endda også efter Torres scoring og det blev umuligt at vinde. Det var til gengæld høj stil
Logged

FC Barcelona

Sider: 1 ... 121 122 [123] 124 125 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010