home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I går kl. 19:22:54 RasmusA12 Blogs Rejsen gennem Portugal
01 Okt 2024, 19:15 Kenitho Challenges The real SAF Challenge
24 Sep 2024, 14:27 Broen13 Omklædning... Underlige ting
09 Sep 2024, 20:59 Bubbles Blogs #4 - FC Balzers & Liec...
02 Sep 2024, 15:06 cartoon Klubsøgnin... Manchester United
25 Aug 2024, 23:01 Nephilim Skadestuen FFP Fejl?
21 Aug 2024, 15:58 rheya Blogs "Ålleren" tilbage i Su...
Antal Registrerede Brugere: 23428
  1 Bruger, 515 Gæster Online.

Indlæg: 1132890 over 31376 Emner
Nyeste Bruger: fera22
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andet
| |-+  Kategori: Fodbold
| | |-+  FC Barcelona-tråden
0 Brugere og 26 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 171 Udprint
Forfatter Emne: FC Barcelona-tråden  (Læst 452732 gange)
Søgaard
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1860: 25 Apr 2012, 21:46 »

Nu når snakken går på midterforsvarer vil jeg da også bidrage med nogle. Kunne Vermaelen eller Hummels ikke være ligeså gode alternativer? Eller Alderweireld i Ajax? Eller er det bare mig, der har den tanke? Smiley
Nu er det mindre end lidt jeg har set af tysk fodbold, så jeg skal ikke kunne udtale mig om Hummels. Alderweield eller Vertonghen for den sag skyld kunne sagtens være kandidater i mine øjne, da de begge er spillende forsvarsspillere ala Pique, så vi har to forsvarsspillere, som kan føre bolden frem og lave gode afleveringer frem i banen.

Vermaelen har udtalt at han er en Gunner og han ikke har planer om at skifte væk fra Arsenal, som så mange andre stjerner har gjort de seneste år. Så ham tror jeg næppe vi får lokket væk fra London. Ham er jeg også mere imod end nogle af de andre, da han er mere kynisk i sit forsvarsspil på godt og ondt. De kampe jeg har set med Arsenal, så er han ikke bange for at give bolden en i nakken og få den væk fra feltet, hvor vi måske i højere grad er vant til spillere, som beholder køligheden og prøver at spille sig ud af problemerne i forsvaret og kun bruger den lange bold, som sidste mulighed.. Vi kunne dog uden tvivl bruge hans styrke i luftspillet, hvor han rent faktisk ville sørge for vi kan score på hjørnespark Tunge
Logged

slindj93
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1861: 25 Apr 2012, 22:24 »

Nu er det mindre end lidt jeg har set af tysk fodbold, så jeg skal ikke kunne udtale mig om Hummels. Alderweield eller Vertonghen for den sag skyld kunne sagtens være kandidater i mine øjne, da de begge er spillende forsvarsspillere ala Pique, så vi har to forsvarsspillere, som kan føre bolden frem og lave gode afleveringer frem i banen.

Vermaelen har udtalt at han er en Gunner og han ikke har planer om at skifte væk fra Arsenal, som så mange andre stjerner har gjort de seneste år. Så ham tror jeg næppe vi får lokket væk fra London. Ham er jeg også mere imod end nogle af de andre, da han er mere kynisk i sit forsvarsspil på godt og ondt. De kampe jeg har set med Arsenal, så er han ikke bange for at give bolden en i nakken og få den væk fra feltet, hvor vi måske i højere grad er vant til spillere, som beholder køligheden og prøver at spille sig ud af problemerne i forsvaret og kun bruger den lange bold, som sidste mulighed.. Vi kunne dog uden tvivl bruge hans styrke i luftspillet, hvor han rent faktisk ville sørge for vi kan score på hjørnespark Tunge

Har heller ikke set så meget tysk fodbold, men de gange jeg har set Dortmund har Hummels i hvert fald spillet godt og ikke hamret bolden op af banen hele tiden. Vi kunne godt bruge 2 boldspillende forsvarsspillere nogle gange (har vi jo egentlig når Pique og Mascherano spiller), så de 2 belgiere kunne jeg godt se i Barca, eller bare en af dem  crazy

Synes bare at vi mangler en god mand defensivt, her ville Vermaelen være god, og han er jo garant for mål. 8 i sidste sæson og 7 i denne mener jeg. Og det er i PL. I Spanien ville han nok lave +10 kasser  Opstemt
Logged

FM12 Barcelona (kun egen avl spillere) efter 5 sæsoner:

Vinder af ligaen: 4
Vinder af pokalen: 3 (5 finaler)
Vinder af CHL: 2
Balance (økonomi): 4,48 mia.
Anslået klubværdi: 12,06 mia.
Klubrangliste: Nr. 2
Stadionkapacitet: 102.980
Egen avl status/spillere i alt i 1. holdstruppen: 23/26

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1862: 26 Apr 2012, 20:53 »

"Hvis FC Barcelona som ventet mister træner Guardiola [..]"

http://tv2sport.dk/skal-bielsa-erstatte-guardiola-i-barca

Det kan ske, men helt seriøst. Det er jo kun rygter indtil videre - forøvrigt rygter, der har forfulgt ham og klubben siden dag 1, hvilket han aldrig har lagt skjul på (overhovedet!). Lad os nu se i morgen.
Logged

michaelk
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1863: 26 Apr 2012, 21:06 »

"Hvis FC Barcelona som ventet mister træner Guardiola [..]"

http://tv2sport.dk/skal-bielsa-erstatte-guardiola-i-barca

Det kan ske, men helt seriøst. Det er jo kun rygter indtil videre - forøvrigt rygter, der har forfulgt ham og klubben siden dag 1, hvilket han aldrig har lagt skjul på (overhovedet!). Lad os nu se i morgen.

Jeg synes det virker mere og mere troværdigt. Sport plejer at have meget godt styr på Barcelona, da de har mange kilder tæt på klubben eller endda i klubben, ligesom Marca har det i Madrid. Når de så nævner at det vil blive offenliggjort i morgen kl 12, så synes jeg det virker realistisk.

Jeg havde selv gerne set Bielsa i Madrid, så håber bestemt ikke han ryger til Barca, selvom det godt kunne se sådan ud.
Logged

Hala Madrid!

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1864: 26 Apr 2012, 21:23 »

Jeg synes det virker mere og mere troværdigt. Sport plejer at have meget godt styr på Barcelona, da de har mange kilder tæt på klubben eller endda i klubben, ligesom Marca har det i Madrid. Når de så nævner at det vil blive offenliggjort i morgen kl 12, så synes jeg det virker realistisk.

Jeg havde selv gerne set Bielsa i Madrid, så håber bestemt ikke han ryger til Barca, selvom det godt kunne se sådan ud.

De havde et tre timer langt møde i dag. Som sagt: Han kan sagtens forlade holdet, det er slet ikke det, men blot sætningen: Som ventet. Det er jo samme retorik, Guardiola har brugt lige siden han blev indsat som træner.

Jeg tror ikke han smutter, men bliver ikke overrasket hvis det er det, der bliver annonceret i morgen. Jeg synes bare, at når man tager alt i mente, så har jeg svært ved at se Guardiola forlade holdet uden mindst en ligatitel. Men omvendt er han måske også ved at være tømt.

Bielsa, Luis Enrique, Eusebio, Oscar Garcia. En af de fire kunne være meget fedt.. Eller Michael Laudrup!
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1865: 26 Apr 2012, 21:30 »

Jeg må sige at den her Guardiola-sag er ved at blive lidt mærkeligt. Mærkeligt fordi han ikke har forlænget endnu hvis han nu gerne vil fortsætte, og mærkeligt fordi han så stadig siger det samme som han hele tiden har sagt.
Når det så er sagt, så tror jeg han fortsætter. Jeg tror ikke han vil "efterlade" Barca på den her måde: Uden et mesterskab eller CL-titel.

Men hvor jeg dog håber han skifter. Ikke fordi han om nogen er Real Madrids onde ond, men fordi han er en fantastisk træner og jeg håber vildt meget på at vi kommer til at se hvad han kan i en anden klub end Barca. Herunder især Chelsea, hvis de da overhovedet er interesseret i en ny træner. Kan han gøre som han gør i Barca i andre klubber, så kan han overgå alle i historiebøgerne. Omend jeg nu har mine tvivl.

By the way, så er Barcelona satme en lorteby. Var på studietur der i sidste uge og fik nakket min pung af tre fede ludere på La Rambla -.-
Logged

Vuelve la ilusión

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1866: 26 Apr 2012, 21:37 »

Jeg må sige at den her Guardiola-sag er ved at blive lidt mærkeligt. Mærkeligt fordi han ikke har forlænget endnu hvis han nu gerne vil fortsætte, og mærkeligt fordi han så stadig siger det samme som han hele tiden har sagt.
Når det så er sagt, så tror jeg han fortsætter. Jeg tror ikke han vil "efterlade" Barca på den her måde: Uden et mesterskab eller CL-titel.

Var det ikke sidste år, at han først valgte at skrive under på en ny kontrakt efter hans tidligere kontrakt var udløbet? Jeg kan slet ikke huske det! crazy

Men hvor jeg dog håber han skifter. Ikke fordi han om nogen er Real Madrids onde ond, men fordi han er en fantastisk træner og jeg håber vildt meget på at vi kommer til at se hvad han kan i en anden klub end Barca. Herunder især Chelsea, hvis de da overhovedet er interesseret i en ny træner. Kan han gøre som han gør i Barca i andre klubber, så kan han overgå alle i historiebøgerne. Omend jeg nu har mine tvivl.

Jeg tror, han skal vente på den der Manchester-klub. Og det er ikke City.

By the way, så er Barcelona satme en lorteby. Var på studietur der i sidste uge og fik nakket min pung af tre fede ludere på La Rambla -.-

Du havde vel Real-trøjen på? I så fald forventede de vel blot, at du var gavmild og delte penge ud til højere og venstre. crazy

/Funny guy, out.
Logged

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1867: 26 Apr 2012, 21:53 »

Jeg er ret sikker på han underskrev i forholdsvis god tid sidste år, men du bringer da lidt tvivl frem.

United er da en anden klub jeg gerne så ham i, bestemt. Ja sådan set også City Wink

Haha, nah, det var kl. 2 om natten, og jeg turde alligevel ikke tage den på i byen - men jeg havde den da på da jeg besøgte Camp Nou (:
Klamt stadion i øvrigt (;
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1868: 26 Apr 2012, 22:38 »

Nu er det slet ikke for at give dig skylden ... men det er altså din egen skyld hvis du får stjålet en pung. Hov. Nu kom jeg til det alligevel!

Ej, jeg har bare været i adskillige storbyer mange gange (heriblandt Barcelona, London, Rom, Berlin, Paris, New York) og jeg er aldrig blevet bestjålet, på trods af at jeg ligeledes adskillige gange har befundet mig i en knapt så ædruelig tilstand. Måske er jeg bare heldig. Måske ser jeg bare for farlig ud. Hvem ved?
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

knudsen_0
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1869: 26 Apr 2012, 23:15 »

I er da fulde af sjove folk i Barca-tråden -.-

Jeg har skam aldrig benægtet det var min skyld. Og jeg kan da sige ditto - jeg har ligeledes være knaldhamrende vissen i mange andre storbyer, men første gang jeg er det i Barcelona bliver jeg bestjålet. Ud af 60 vi var afsted var der 12 der fik stjålet pung og/eller mobil på gaden. Og så siger statistikker vist nok også at Barca har de næsthurtigste lommetyve i Verden efter Napoli (hvordan det måles melder jeg pas på).
Logged

Vuelve la ilusión

Batigol
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1870: 27 Apr 2012, 02:09 »

I er da fulde af sjove folk i Barca-tråden -.-

Selvom vi har smidt mesterskabet og en plads i Champions League finalen i løbet af den sidste uge, er der jo ingen grund til at være sure og irriterede.

Jeg har skam aldrig benægtet det var min skyld. Og jeg kan da sige ditto - jeg har ligeledes være knaldhamrende vissen i mange andre storbyer, men første gang jeg er det i Barcelona bliver jeg bestjålet. Ud af 60 vi var afsted var der 12 der fik stjålet pung og/eller mobil på gaden. Og så siger statistikker vist nok også at Barca har de næsthurtigste lommetyve i Verden efter Napoli (hvordan det måles melder jeg pas på).

Nu var det heller ikke noget forsøg på at gøre Barcelona til en bedre by end som så. Jeg hader Ramblaen, ligesom jeg hader alle andre steder der er så voldsomt turistede som den er. Når jeg tager til Barcelona gør jeg det ikke for at gå mellem tusindevis af englændere, svenskere, danskere og tyskere. Så jeg holder mig generelt set fra Ramblaen, selvom jeg da naturligvis har gået turen op og ned af den mere end én gang. Men det jeg lidt prøver at sige, er bare at når man er på en relativt smal gade, taget antallet af mennesker i betragtning, der går tæt og tit lige støder ind i hinanden, er det klart at der ryger en pung, eller to eller tolv. Moralen er; tag væk fra centrum og oplev de byer du besøger der hvor der ikke er fyldt med turister. Wink

(Okay ... vi bevæger os vidst væk fra emnet nu. Lad os snakke om Guardiola i stedet for. Hvad synes I om hans tøjstil?)
Logged

Åh Anders Kuuure, du er mit livs kærlighed.
Åh Anders Kuuure, du gør min kæreste gravid.

Dioh Williams = Samme niveau som George Weah.

Lars Pleidrup fan klub for livet.

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1871: 27 Apr 2012, 14:05 »

Tito står i spidsen fra starten af den nye sæson.. Synes sgu det er træls, at Guardiola stopper, men hvis ikke han føler for det mere Smiley
Logged

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1872: 27 Apr 2012, 14:17 »

Tito står i spidsen fra starten af den nye sæson.. Synes sgu det er træls, at Guardiola stopper, men hvis ikke han føler for det mere Smiley

Guardiola har tidligere talt om det pres det er at være i en klub som Barcelona og om at han ikke vil forlænge - så overraskende er det egentlig ikke.

Jeg forstår ærgrelsen for Guardiola forvandlede Barelona til er vinder hold og fortsatte traditionen med flot teknisk fodbold.

Barcelona fortsætter den linje ved at forfremme Tito, spørgsmålet er dog om det er det rette her og nu - trænger Barcelona ikke til lidt nyt blod ?
Logged

YNWA

JosepGuardiola
Gæst
 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1873: 27 Apr 2012, 14:22 »

Nyt blod? Måske hvis man var i krise, men det er man jo altså ikke. Spillerne har været trætte, Real Madrid har været suveræne. Det er jo ikke fordi tanken eller spillestilen er fejlet i denne sæson.

Det er farligt at skifte træner og stil, for at få nyt blod ind - tænk bare på Real Madrid og del Bosque Wink

Jeg er sgu glad nok for Tito, men jeg frygtede også virkelig, at vi fik en fætter som Valverde.
Logged

Nhg93
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: FC Barcelona-tråden
« Svar #1874: 27 Apr 2012, 14:33 »

Nu glæder jeg mig bare til at se om han kan føre holdet videre. Der vil jo være et KÆMPE pres på ham efter Guariola æraen, hvis man kan kalde den det, og han har jo ingen anden form for erfaring, udover at være assistent Smiley Dog er det et kæmpe plus at det er en spillerne kender. 
Logged

Sider: 1 ... 123 124 [125] 126 127 ... 171 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010