home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 314 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Barcelona
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Barcelona  (Læst 11785 gange)
Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #30: 07 Nov 2006, 11:05 »

Sikke en afklapsning...   5-0 til Benfica...!
Nå, du har stadig chancen i CHL.

Flot at rejse sig igen med 5-0 over Real Madrd.
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #31: 07 Nov 2006, 11:13 »

Sikke en afklapsning...   5-0 til Benfica...!
Nå, du har stadig chancen i CHL.

Flot at rejse sig igen med 5-0 over Real Madrd.

Ja det var både meget skidt og meget godt Smiley ..

Jeg har stadig chance for at ryge ud af gruppespillet i CL men den er godt nok ikke særlig stor. Jeg regner helt sikkert med at gå videre Smiley
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #32: 07 Nov 2006, 11:29 »

What a COMEBACK Thumbs Up
Logged

Guldbrand
Gæst
 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #33: 07 Nov 2006, 11:31 »

Er glad for at du har taget min idé til dig  crazy   for jeg syntes at det er blevet meget bedre nu Thumbs Up

Men et utrolig skidt resultat mod Benfica.. men som før sagt, er det sku flot at gå ud og vinde 5-0 ude over Real Madrid bagefter  Thumbs Up  Også vigtigt med den sejr, da den holder dig 5 point over Madrid  Thumbs Up  

Og mon ikke du også klare dig videre i Cl.. håber jeg ihvertfald.. og så må du gerne nå til finalen. Og helst gerne møde Chelsea i finalen. og så få smæk af dem på 5-0   Opstemt Hævet Øjenbryn
(slet ikke fordi jeg er Chelsea fan  Opstemt   host host)  - hehe  

Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #34: 07 Nov 2006, 11:46 »

29. November 2006: Barcelona kæmpe favoritter hjemme imod Gimnàstic.

Vi møder i dag Gimnàstic som kæmpe favoritter og med vores 0-5 sejr over Real Madrid ude sidst så tror jeg ikke at vi kan tabe i dag. Jeg forventer en klar sejr.

F.C. Barcelona 1-0 Gimnàstic
1-0 Eto'o 90' minut - Barcelona

Vi spillede en skidt kamp og jeg er skuffet grundet de store forventninger jeg havde. Heldigvis får vi sejren takket være Samuel Eto'o.


MOM: Bizzarri - Gimnàstic





2. December 2006: Premiera Division

I dag møder vi Getafe hjemme og endnu en gang forventer jeg en klar sejr. Vi har havde svært ved at besejre Gimnàstic sidst og jeg håber vi noget nemmere ved at vinde denne gang.

F.C. Barcelona 3-0 Getafe
1-0 Eto'o 23' minut - Barcelona
2-0 Eto'o 65' minut - Barcelona
3-0 Saviola 87' minut - Barcelona

Dejlig sejr hvor vores spil bare fungerede hele vejen igennem. Eto'o lavede to flotte mål og det er efterhånden hvad jeg forventer af ham rimelig ofte. Den er mål i den knækt og jeg håber at det forbliver sådan.


MOM: Saviola - Barcelona





Jeg undskylder at denne sidste update er kort, men min fritime er slut og vi skal have lærer på igen Skuffet ..
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #35: 07 Nov 2006, 11:47 »

Er glad for at du har taget min idé til dig  crazy   for jeg syntes at det er blevet meget bedre nu Thumbs Up

Men et utrolig skidt resultat mod Benfica.. men som før sagt, er det sku flot at gå ud og vinde 5-0 ude over Real Madrid bagefter  Thumbs Up  Også vigtigt med den sejr, da den holder dig 5 point over Madrid  Thumbs Up 

Og mon ikke du også klare dig videre i Cl.. håber jeg ihvertfald.. og så må du gerne nå til finalen. Og helst gerne møde Chelsea i finalen. og så få smæk af dem på 5-0   Opstemt Hævet Øjenbryn
(slet ikke fordi jeg er Chelsea fan  Opstemt   host host)  - hehe 



Jeg er enig i alt med dig, undtagen det sidste .. det bliver MIG der tæver DEM 5-0  Djævel Djævel Djævel
Logged

Mijitrix
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #36: 07 Nov 2006, 15:51 »

torkR har du noget med J. Saviola´s over krop syns vi skal se den hvergang Grin

men syns det er fedt
Logged

Come On You Spurs
COYS


lurking

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #37: 07 Nov 2006, 16:34 »

torkR har du noget med J. Saviola´s over krop syns vi skal se den hvergang Grin

men syns det er fedt

Haha han er fræk  Hævet Øjenbryn Hævet Øjenbryn
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #38: 07 Nov 2006, 16:50 »

Der kommer nok først en ny update på fredag desværre grundet at jeg ikke er hjemme hverken imorgen eller torsdag :/
Logged

Mickelborg
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #39: 07 Nov 2006, 17:01 »

fed blog
Logged

Brøndby IF - Tottenham hotspur

jowi02
Lilleputspiller
*

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #40: 07 Nov 2006, 20:58 »

Ja super blog... godt med billeder.
Det gør det lidt mere overskueligt.

Sådan Sir Brian!!!
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #41: 09 Nov 2006, 23:17 »

Så er jeg sq hjemme fra udlandet aka. Jylland igen og updatere igen imorgen Opstemt Hold jer munter så længe!
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #42: 10 Nov 2006, 10:12 »

5. December 2006: Afgørende kamp i Gruppe C

Vi står i dag over for en meget svær kamp i mod Roma hvor det kræves at vi minimum skal have 1 point for at vores 100% sikker på at gå videre. Det bliver en ekstrem svær kamp når vi igen har vores ene fløj og begge1- vores reserve fløje skadet.

F.C. Barcelona 4-1 Roma
1-0 Saviola 12' minut - Barcelona
2-0 Ronaldinho 22' minut - Barcelona
3-0 Zambrotta 27' minut - Barcelona
3-1 Totti 64' minut - Roma
Taddei smidt ud 66' minut - Roma
4-1 Saviola 74' minut - Roma
Sylvinho smidt ud 89' minut - Barcelona

Vi spillede en kanon kamp i dag og jeg kan virkelig være stolt af mit hold. Ronaldinho som i dag blev banens bedste ramte sit højeste top niveau, jeg har ikke set ham spille så godt som han gjorde i dag, det var virkelig en fornøjelse. Vi er meget tilfredse med at være gået videre fra gruppespillet og vi glæder os meget til at se hvem der bliver vores kommende modstander.


MOM: Ronaldinho - Barcelona


Næsten alle favorit holdene i de forskellige grupper er gået videre. Dog skal det nævnes at Milan ikke formåede at gå videre i en gruppe med Ajax, CSKA Moscow og Slovan Liberec var med, hvor de to først nævnte gik videre. Jeg kan så håbe på at trække CSKA Moscow i næste fase, men det er vidst kun ønske tænkning.




11. December 2006: Lodtrækning til Klub-VM semifinale

Vi har i dag trukket lod om hvem vi skal møde i Semifinalen i Klub-VM. Vi har trukket Al-Ahly og jeg forventer en klar sejr selvom jeg spiller med en meget reserve spækket hold. Kampen spilles om 3 dage nemlig den 14. December.




14. December 2006: Den lette udekamp imod Al-Ahly

Vi er klare favoritter og jeg forventer en stor sejr. Jeg stiller med et reserve hold.

Al-Ahly 0-2 Barcelona
0-1 Riera 8' minut - Barcelona
0-2 Ezquerro 78' minut - Barcelona

En let kamp som vi styrede fuldstændig. Flot mål af Riera som jeg hev op fra vores B hold. Stortalentet Giovani dos Santos som jeg hev op fra C holdet blev banens bedste, rigtig flot spillet.


MOM: Giovani dos Santos - Barcelona





15. December 2006: Lodtrækning til 1. knockout runde i Champions League

En rigtig, rigtig, rigtig god lodtrækning for os! Her er resultatet:



Jeg er ekstrem tilfreds med at trække Anderlecht og jeg mener at vi har en klar chance for at vinde både ude og hjemme.

Samme dag er det annonceret at Barcelona møder SC International i Klub-VM finalen den 17. December.




17. December 2006: Klub-VM finale

Vi bliver nød til at stille med et noget bedre hold end sidst, men det bliver stadig præget af reserver. Jeg forventer en sikker sejr så vi kan få dette trofæ i hus.

F.C. Barcelona 8-0 SC International
1-0 Ezquerro 13' minut - Barcelona
2-0 Ezquerro 19' minut - Barcelona
3-0 Cárdenas 45' minut - Barcelona
4-0 Ezquerro 47' minut - Barcelona
5-0 Xavi 58' minut - Barcelona
6-0 Ezquerro 64' minut - Barcelona
7-0 Ezquerro 69' minut - Barcelona
8-0 Zambrotta 80' minut - Barcelona

Vi spillede en rigtig god kamp hvor vi stortset ikke mødte noget modstand overhovedet. Jeg er glad for at have vundet Klub-VM med Barcelona og det er første gang nogensinde at de har vundet den. Ezquerro spillede sin egen kamp i dag og har virkelig givet stop til eftertanke omkring startopsillingen til de næste par kampe.


MOM: Ezquerro - Barcelona


Her er et herligt billede af kampen:






20. December 2006: Barcelona skal møde Celta på udebane


Jeg ser meget frem til kampen i dag. Vi er kæmpe favoritter og det burde ikke været noget problem at vinde, for di Celta ligger nederst i Ligaen og har endnu ikke vundet nogle kampe.

Celta 0-3 F.C. Barcelona
0-1 Eto'o 53' minut - Barcelona
0-2 Saviola 65' minut - Barcelona
0-3 Saviola 75' minut - Barcelona

Vi spillede en nogenlunde kamp som vi styrede fuldstændig, en meget let sejr.


MOM: Saviola - Barcelona





27. December 2006: Barcelona Vs. Deportivo


Deportivo ligger til i bunden af ligaen og vi vinder klart med mindst et par mål. Vi stiller i stærkt opstilling og glæder mig bare til at komme igang.

F.C. Barcelona 4-0 Deportivo
1-0 Cárdenas 38' minut - Barcelona
2-0 Ronaldinho 64' minut - Barcelona
3-0 Saviola 75' minut - Barcelona
4-0 Motta 89' minut - Barcelona

Vi har nu vundet 15 ud af 17 kampe og ligger klart nummer 1 i ligaen og jeg er sikker på at hvis vi forsætter som vi gør for tiden, så kan vi sagtens vinde ligaen.


MOM: Bronckhorst - Barcelona


Stillingen i ligaen:




Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #43: 10 Nov 2006, 10:23 »

Forrygende torK...   Simpelthen flotte resultater. Det kører for Barca for tiden...

Held og lykke i CHL.  En go lodtrækning, hvor mange af de store hold skal møde hinanden...

Kutgw   Thumbs Up
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #44: 10 Nov 2006, 12:39 »

3. Januar 2007: Manager Brian Mortensen overrasker fodboldverdenen

Hr. Mortensen har i dag overrasket alle og sat selveste Deco, Gudjohnson og Eniesta til salg. Det bliver spænende at følge hvordan spillerne, klubben og ikke mindst hvordan konkurrencter reagere på dette. Vi glæder os til at se om nogle spillere forlader Barcelona inden for nærmeste fremtid.

7. Januar 2007: Formsvage Mallorca møder Barcelona

Mallorca spiller ekstremt rinde fortiden og jeg forventer selvfølgelig en klar sejr. Jeg håber på at få Eto'o lidt mere i gang da jeg synes han er ved at halte lidt bag ud.

Mallorca 0-0 F.C. Barcelona


Vi spillede i dag vores første uafgjorte kamp i ligaen og jeg er ekstremt skuffet over mit holds præstation. Det er måske grundet alt det bøvl der har været fra mediernes side omkring de spillere der er sat til salg. Jeg har tænkt mig at tage en snak med holdet omkring det så vi kan få vist noget bedre spil næste gang.


MOM: Prats - Mallorca





10. Januar 2007: Er der krise i Barcelona?

Der går rigtig mange spørgsmål fortiden omkring om Barcelona er i krise efter at Brian Mortensen har valgt at smide flere stjerne spillere på transferlisten.

Jeg vil vise verdenen at de tager fejl og at jeg har ret. Det vil jeg gøre med en sejr over Zaragoza i dag i den spanske pokalturnering femte runde. Så kan jeg også afsløre at der ikke vil gå langtid før der vil blive udskiftning i Barcelona, der er bare nogle brikker der skal falde på plads først.

Zaragoza 2-1 F.C. Barcelona

Márquez smidt ud 45' minut - Barcelona
1-0 D'Alessandro 45' minut - Zaragoza
1-1 Eto'o 53' minut - Barcelona
2-1 Longas 59' minut - Zaragoza

Jeg har ingen kommentar til kampen!

Ronaldinho forlod banen med en skade og det viste sig at han er ude i 2 måneder. Heldigvis er Messi lige kommet tilbage, så vi må håbe at han kan klare hans job imens.


MOM: Valdez - Barcelona





13. Januar 2007: Ligaens nummer 1 møder nummer 6

I dag tager vi hjemme imod Villareal og det bliver en rigtig svær kamp grundet at vi har lidt problemer internt. Jeg håber drengene vil være med til at spille fodbold i dag så vi igen kan begynde at vinde.

F.C. Barcelona 3-0 Villareal
1-0 Saviola 20' minut - Barcelona
2-0 Saviola 40' minut - Barcelona
3-0 Saviola 56' minut - Barcelona

Jeg er meget glad og lettet over at vi vandt i dag især fordi Villareal ligger godt til i tabellen. Saviola lavede et flot hattrick og han har virkelig slået sig fast i startopstillingen.


MOM: Saviola - Barcelona





17. Januar 2007: Retur kamp imod Zaragoza

Vi er nød til at vinde i dag hvis vi skal videre i Pokalturneringen, og det vil jeg meget gerne. Kom så drenge!

Zaragoza (Vinder på straffe) 2-1 F.C. Barcelona
0-1 Saviola 21' minut - Barcelona
0-2 Xavi 38' minut - Barcelona
1-2 Zapater 56' minut - Barcelona
Ewerthon smidt ud 105' minut - Zaragoza

Eftersom at vi tabte 1-2 på udebane sidst og vi vandt 2-1 i dag så måtte vi ud i overtid. Der blev 0-0 og vi tabte derefter i straffe. Det vil sige at vi er ude af den spanske pokalturnering, en meget trist dag for os.


MOM: Messi - Barcelona





20. Jaunar 2007: Trætte Barcelona spillere skal slå Gymnàstic


Jeg er i tvivl om vi kan vinde i dag, men jeg håber selvfølgelig på det bedste. Vi er rigtig trætte efter vores lange kamp imod Zaragoza og det bliver spænende at se om gutterne er friske nok til at klare opgaven i dag. Det bliver rigtig svær da vi er på udebane og Gymnàstic ligger nummer 5 i ligaen, så de er bestemt ikke dårlige.

Gymnàstic 0-1 F.C. Barcelona
0-1 Saviola 55' minut - Barcelona

Vi er vinderne af en dårlig kamp. Jeg er glad for at Saviola igen, igen, igen sørgede for at vi vandt kampen!


MOM: Xavi - Barcelona



Logged

Sider: 1 2 [3] 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010