24. Januar 2007: Hjemmekamp imod R. SociedadJeg har ikke så meget at sige før denne kamp, den burde være let at vinde.
F.C. Barcelona 2-0 R. Sociedad1-0 Márquez 33' minut - Barcelona
2-0 Cárdenas 39' minut - Barcelona
Vi spillede en god kamp og vi forlod banen som vindere, hvilket klart var fortjent.
MOM: Valdez - Barcelona
28. Januar 2007: Levante skal nedlæggesVi møder i dag Levante, som har vundet deres tre sidste hjemmekampe. Det bliver utrolig svært og vi skal spille op til vores bedste i dag.
Levante 0-2 F.C. Barcelona0-1 Eto'o 27' minut - Barcelona
0-2 Saviola 90' minut - Barcelona
Jeg er meget glad for at sejren er i hus og vi har fået de tre point med hjem
MOM: Deco - Barcelona
3. Februar 2007: Storkamp imod SevillaI dag møder vi Sevilla, som vi har haft det svært med i løbet af sæsonen. Vi skal spille op til vores allerbedste hvis vi skal vinde denne kamp.
F.C. Barcelona 1-0 Sevilla1-0 Eto'o 55' minut - Barcelona
Jeg er ekstrremt glad for sejren i dag. Vi havde det svært grundet at Sevillas målmand Palop stod en fantastisk kamp, heldigvis lykkedes det Eto'o at få puttet den over stregen.
MOM: Palop - Sevilla
10. Februar 2007: Førstepladsen møder andenpladsenHvis i dag vinder over Atlético Madrid så kan vi tage en kæmpe skridt imod titlen, men hvis vi derimod taber, så er vi kun to point foran.
Atlético 2-1 F.C. Barcelona0-1 Messi 23' minut - Barcelona
1-1 Eduardo 28' minut - Atlético
2-1 Torres 76' minut - Atlético
Vi blev simpelthen udspillet fuldstændig i dag og jeg må desværre sige, at Atlético fik sejren fortjent.
MOM: Valdez - Barcelona
11. Februar 2007: Dansker på vej til F.C. BarcelonaBarcelona har i dag skrevet under på kontrakt med Christian Poulsen fra Sevilla. Poulsen vil komme til klubben 1. Juli 2007 og det siges at han vil koste Barcelona 75 millioner kroner.
18. Februar 2007: Let udekamp imod RacingKampen i dag burde ikke blive noget problem og jeg forventer en storsejr.
Racing 1-0 F.C. Barcelona1-0 Serrano 90' minut - Racing
Jeg er så skuffet, så skuffet, så skuffet. Drengene spillede elendigt og nu er vi desværre nede på anden pladsen i ligaen.
MOM: Serrano - Racing
21. Februar 2007: Vigtig kamp i Chamions LeagueI dag møder vi Anderlecht på udebane og det er vigtigt at vi får en godt resultat med herfra, vi skal simpelthen vinde.
Anderlecht 0-3 F.C. Barcelona0-1 Saviola 3' minut - Barcelona
0-2 Gudjohnson 53' minut - Barcelona
0-3 Cárdenas 61' minut - Barcelona
Jeg er så vildt glad lige nu. Jeg er helt sikker på at vi går videre til kvartfinalerne nu, vi kan simpelthen ikke smide det her over styr!
MOM: Ezquerro - Barcelona
25. Februar 2007: Kan Barcelona slå Zaragoza?Vi skal vinde, så simpelt er det! Vi er pt kun nummer to i ligaen og det er ikke acceptabelt eftersom vi har ligget nummer et hele sæsonen igennem, vi skal have vores førstepalds tilbage!
F.C. Barcelona 2-2 Zaragoza0-1 Diogo 9' minut (Straffespark) - Zaragoza
0-2 D'Alessandro 23' minut - Zaragoza
1-2 Ezquerro 24' minut - Barcelona
2-2 Deco 46' minut - Barcelona
Endnu en meget skidt kamp af drengene, jeg er i tvivl hvad vi skal gøre for at vinde disse lette kamp i ligaen.
MOM: Sergio - Zaragoza
4
4. Marts 2007: Nu skal der altså vindes!
Vi møder i dag Recreativo og vi bliver nød til at have tre point, det skal vi!
F.C. Barcelona 4-0 Recreativo1-0 Ronaldinho 18' minut - Barcelona
2-0 Ezquerro 31' minut - Barcelona
3-0 Ronaldinho 45' minut - Barcelona
4-0 Gudjohnson 45' mnut - Barcelona
Endelig fik vi lidt point op kontoen igen, det var dejligt. En rigtig god kamp fra Ronaldinhos side. Det hele har bare flasket sig i dag grundet at vi vandt og Atlético tabte. Derfor indtager vi førstepladsen igen med lige så mange point som Atlético.
MOM: Ronaldinho - Barcelona
7. Marts 2007: Returkamp imod AnderlechtJeg forventer at vi går videre i dag, vi skal bare sørge for at holde nullet.
F.C. Barcelona 4-0 Anderlecht1-0 Gillis 4' minut (Selvmål) - Barcelona
2-0 Deco 7' minut - Barcelona
3-0 Gudjohnson 19' minut - Barcelona
Motta smidt ud 40' minut - Barcelona
Ezquerro smidt ud 67' minut - Barcelona
Van Damme smidt ud 67' minut - Anderlecht
Pareja smidt ud 67' minut - Anderlecht4-0 Messi 82' minut - Barcelona
Hvilken kamp! Vi vinder 4-0 og det er helt fanstastisk, men vi får derimod smidt to vigtige spillere ud, som ikke kan være med næste gang, skandale. Heldigvis er vi videre.
MOM: Messi - Barcelona
Billede af kampen: