home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
28 Jun 2024, 10:39 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
22 Jun 2024, 13:58 andersnomanni Blogs Freiburg Gloryhunter s...
15 Jun 2024, 22:56 szukizek Blogkonkur... 16# Hjertet banker kun...
15 Jun 2024, 21:04 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
14 Jun 2024, 20:45 Broen13 Blogkonkur... [33] Journeyman - Syv ...
14 Jun 2024, 20:44 Broen13 Blogkonkur... #22 - Danish Viking Wa...
14 Jun 2024, 13:42 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
Antal Registrerede Brugere: 23344
  0 Brugere, 254 Gæster Online.

Indlæg: 1132853 over 31369 Emner
Nyeste Bruger: anastasiyakavi...
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Andre Managerspil
| |-+  Nostalgi
| | |-+  Kategori: Blogs fra de ældre udgaver
| | | |-+  F.C. Barcelona
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint
Forfatter Emne: F.C. Barcelona  (Læst 11783 gange)
kerzhakov
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #15: 06 Nov 2006, 13:46 »

Keep on the good work, og med hensyn til de røde kort tror jeg ikke det hjælper så meget med bøder. Det har jeg ihvertfald ikke erfraring med. Jeg synes i det hele taget kortene er en af de store fejl i FM2007. Ikke mængden af dem, men den måde de kommer på. Jeg vil gætte på at over halvdelen af de røde kort i mine spil kommer edter folk der har sparket, skubbet eller slået andre. Det hønger jo slet ikke sammen med virkeligheden. Desuden tror jeg ikke at jeg har oplevet en målmand få et kort endnu.
Logged

It's gonna be legendary

Kerm
Landsholdsspiller
******

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #16: 06 Nov 2006, 14:10 »

Keep on the good work, og med hensyn til de røde kort tror jeg ikke det hjælper så meget med bøder. Det har jeg ihvertfald ikke erfraring med. Jeg synes i det hele taget kortene er en af de store fejl i FM2007. Ikke mængden af dem, men den måde de kommer på. Jeg vil gætte på at over halvdelen af de røde kort i mine spil kommer edter folk der har sparket, skubbet eller slået andre. Det hønger jo slet ikke sammen med virkeligheden. Desuden tror jeg ikke at jeg har oplevet en målmand få et kort endnu.

Jeg lægger altid en advarsel til dem, og næste gang de laver det nummer, så får du en ugelønsbøde og næste gang to og så fremdeles. Det hjælper udmærket hos mig hvis det omhandler røde kort som er fået pga. frustrationer. Hvis det derimod er en dårlig indsats, så skal det ned under 4 før den giver bøder og 5 giver advarsel, alt afhængig af spillerenes generele formkurve..

Kerm
Logged

Brøndby - Stærk i medgang - Loyal i modgang
Trøjen og Faxe forpligter
Helvede i Nord
"Brøndby er ikke et spørgsmål om liv eller død - Det er langt vigtigtere!"
Citat, Kim Pedersen aka Kerm fredag nat på diskotek Body Molly.

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #17: 06 Nov 2006, 14:30 »

Jeg håber da at jeg kan banke lidt fornuft ind i dem, selvom det er svært. Men ja, mange af kortene bliver givet af årsager som sker uhyr sjældent i virkeligheden .. Lidt skod :/
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #18: 06 Nov 2006, 22:47 »

25. Oktober 2006: Fjerde runde af Pokalturneringen skydes igang.

I dag skal vi møde Badajoz på udebane og jeg forventer en klar sejr på minimum 2-3 mål. Valdez kommer på mål igen og jeg forventer at han er klar til at stå fast igen, det kræver dog at han overbeviser mig først. I dag er Messi også tilbage i fuld træning, han kommer dig ikke til at spille. En radikal ændring er at jeg har hevet Cárdenas op fra 2. holdet og han ryger direkte ind i startopstillingen i stedet for Ezquerro.

0-1 Saviola 16' minut - Barcelona
0-2 Eto'o 18' minut - Barcelona
0-3 Cárdenas 29' minut - Barcelona
0-4 Motta 41' minut - Barcelona
David Martín smidt ud 47' minut - Badajoz
0-5 Eto'o 57' minut - Barcelona
0-6 Saviola 58' minut - Barcelona
0-7 Saviola 64' minut - Barcelona
Sáenz smidt ud 66' minut - Badajoz
0-8 Polo 68' minut (Selvmål) - Barcelona
0-9 Saviola 79' minut - Barcelona
0-10 Eto'o 83' minut - Barcelona

Badajoz 0-10 F.C. Barcelona

Sikke en fantastisk kamp, det er helt ubeskrivligt. Selvom Eto'o og Saviola sparkede kasser ind som de lystede så var det Cárdenas præstation der fik min opmærksomhed. Denne unge vidunderdreng scorede 1 kasse og lavede hele 4 assist, ja 4 assist i hans første kamp for førsteholdet! Smukt, virkelig smukt!


MOM: Eto'o - Barcelona


Her er i billede af denne fantastiske kamp:






28. Oktober 2006: Athletic Club kommer på besøg


Det bliver en rigtig svær kamp i dag grundet at Eto'o og Márquez har begge karantæner i 2 kampe grundet deres slåskampe på banen i en af de tidligere kampe. Derfor vil Edmilson og Gudjohnson træde til i stedet. Igen vil Cárdenas starte inde fordi han klarede det så godt og Messi må derfor finde sig i at være henvist til bænken.

1-0 Deco 59' minut - Barcelona

F.C. Barcelona 1-0 Athletic Club

Vi spillede en skidt kamp i dag hvor både Ronaldinho og Gudjonhson måtte forlade banen med skader. Det er dejligt at se at Deco kan komme ind fra bænken og score kampens enlige mål til vores fordel.


MOM: Deco - Barcelona





31. Oktober 2006: Udekamp imod Shakhtar

Vi var rigtig tæt på at tabe til formstærke Shakhtar og denne kamp skal vi have mere styr på tingene. Messi starter inde igen samtidig med at Eto'o og Márquez er med igen. Deco er igen kommer i startopstillingen og afløser Xavi.

0-1 Eto'o 6' minut - Barcelona
1-1 Aghahowa 29' minut - Shakhtar
1-2 Cárdenas 45' minut - Barcelona

Shakhtar 1-2 F.C. Barcelona

Jeg er rigtig glad for sejren. Desværre måtte Messi forlade banen med en skade igen efter et flot assist til Eto'o, derefter kom Cárdenas ind til sin debu i Chamions League og endte dermed at score det afgørende mål, rigtig flot af den 17-årige knækt. Efter en undersøgelse har det vist sig at Messi er ude i 2 måneder, en meget sørgelig dag for Barcelona, rigtig synd for ham.


MOM: Victor Valdez - Barcelona


Efter denne kamp ser stillingen i gruppe C således ud:



Vi er så godt som videre til knockout fasen og det glæder mig rigtig meget!




4. November 2006: Valencia Vs. F.C. Barcelona


Det er i dag det gælder! Vi stillet med en rimelig svækket hold, men jeg håber at reserverne kan spille op til deres bedste. De 2 startopstillinger ser således ud:


0-1 Saviola 1' minut - Barcelona
0-2 Deco 26' minut - Barcelona
0-3 Ezquerro 45' minut - Barcelona

Valencia 0-3 F.C. Barcelona


MOM: Victor Valdez - Barcelona


Sikke en fantastisk kamp. Vi kommer rigtig godt fra stærkt med en drømme huk fra Saviola og derefter styrer vi kampen fuldstændig. Alle reserverne har virkelig vist at de vil starte inde og når alle mine spillere er til rådighed så bliver det rigtig svært at bestemme hvem der skal spille. Efter denne kamp ligger vi nummer 1 i Premiera Division hvor vi har vundet 9 ud af 11 kampe og tabt 2.




8. Oktober 2006: Returkamp i Pokalturnering fjerde runde

Sidst vandt vi 10-0 på udebane og jeg forventer en let sejr igen i dag. Det er samme startopstilling som sidst bortset fra at Eto'o er med igen og at Saviola har karantæne.

1-0 Deco 2' minut - Barcelona
2-0 Ezquerro 24' minut - Barcelona
3-0 Eto'o 30' minut (Straffespark) - Barcelona
4-0 Ronaldinho 45' minut - Barcelona
5-0 Motta 53' minut - Barcelona

F.C. Barcelona 5-0 Badajoz


MOM: Ronaldinho - Barcelona


Vi er samlet videre med 15-0 over Badajoz og jeg glæder mig til næste runde af Pokalturneringen.

« Seneste Redigering: 07 Nov 2006, 09:47 af torkR » Logged

N17
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #19: 06 Nov 2006, 22:48 »

Fed blog!! KUTGW
Logged

TOTTENHAM HOTSPUR FC
Hadet af mange - elsket af få

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #20: 07 Nov 2006, 08:09 »

Rigtig god blog som jeg glæder mig til at følge.

Men den kunne blive endnu flottere, hvis du laver billederne i den rigtige størrelse, så de ikke bliver forvrængede...
F.eks sådan her:



Det giver lige det sidste pift til den dejlige blog ! 

 Wink
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

F.C.K.
Gæst
 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #21: 07 Nov 2006, 08:25 »

Kanon god blog !
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #22: 07 Nov 2006, 08:46 »

Rigtig god blog som jeg glæder mig til at følge.

Men den kunne blive endnu flottere, hvis du laver billederne i den rigtige størrelse, så de ikke bliver forvrængede...
F.eks sådan her:



Det giver lige det sidste pift til den dejlige blog ! 

 Wink

Yesh, bliver rettet lidt senere når jeg har tid  Djævel
Logged

vesperGT
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #23: 07 Nov 2006, 09:05 »

Fa'me go' blog !!! Thumbs Up
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #24: 07 Nov 2006, 09:25 »

Forresten...   Bruger du ikke Iniesta på holdet ?
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #25: 07 Nov 2006, 09:43 »

Forresten...   Bruger du ikke Iniesta på holdet ?

Han er med som udskifter og er kun kommet ind meget få gange. Han passer ikke rigtig ind da jeg ikke spiller med en decideret offensiv midtbane med istedet lidt defensiv orienteret .. Deco og Xavi skiftes på den plads Smiley
Logged

Brodtgaard
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #26: 07 Nov 2006, 09:50 »

Ok - han er nu ellers en rigtig go' spiller... 
Men han kan jo nok ikke slå Deco eler Xavi af holdet...
Logged


Put your hands down my pants, and I´ll bet you´ll feel nuts

Guldbrand
Gæst
 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #27: 07 Nov 2006, 09:55 »

en okay blog indtil videre..  Jeg syntes dog at din måde at skrive kampen på virker lidt rodet..  Forlegen  

Så hvis du evt. kunne skrive resultatet på kampen før du skriver alle målscorerne.. Så tror jeg at det vil hjælpe rigtig meget.  og så måske skrive resultatet på kampen med fed.  

F.eks.

28. Oktober 2006: Athletic Club kommer på besøg

Det bliver en rigtig svær kamp i dag grundet at Eto'o og Márquez har begge karantæner i 2 kampe grundet deres slåskampe på banen i en af de tidligere kampe. Derfor vil Edmilson og Gudjohnson træde til i stedet. Igen vil Cárdenas starte inde fordi han klarede det så godt og Messi må derfor finde sig i at være henvist til bænken.

F.C. Barcelona 1-0 Athletic Club
1-0 Deco 59' minut - Barcelona

Vi spillede en skidt kamp i dag hvor både Ronaldinho og Gudjonhson måtte forlade banen med skader. Det er dejligt at se at Deco kan komme ind fra bænken og score kampens enlige mål til vores fordel.


Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #28: 07 Nov 2006, 10:02 »

en okay blog indtil videre..  Jeg syntes dog at din måde at skrive kampen på virker lidt rodet..  Forlegen   

Så hvis du evt. kunne skrive resultatet på kampen før du skriver alle målscorerne.. Så tror jeg at det vil hjælpe rigtig meget.  og så måske skrive resultatet på kampen med fed. 

F.eks.

28. Oktober 2006: Athletic Club kommer på besøg

Det bliver en rigtig svær kamp i dag grundet at Eto'o og Márquez har begge karantæner i 2 kampe grundet deres slåskampe på banen i en af de tidligere kampe. Derfor vil Edmilson og Gudjohnson træde til i stedet. Igen vil Cárdenas starte inde fordi han klarede det så godt og Messi må derfor finde sig i at være henvist til bænken.

F.C. Barcelona 1-0 Athletic Club
1-0 Deco 59' minut - Barcelona

Vi spillede en skidt kamp i dag hvor både Ronaldinho og Gudjonhson måtte forlade banen med skader. Det er dejligt at se at Deco kan komme ind fra bænken og score kampens enlige mål til vores fordel.




Tak for feedback, det vil jeg gøre fremover Smiley
Logged

torkR
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: F.C. Barcelona
« Svar #29: 07 Nov 2006, 11:00 »

10. November 2006: Hvem skal vi møde i Pokalturneringen?

Der har i dag været lodtrækning til 5. runde af Pokalturneringen og vi har trukket Zaragoza. Jeg ser meget frem til kampen og håber at vi kan gøre en god figur.




19. November 2006: Barcelona møder Betis


Vi tager imod Betis på hjemmebane i dag med et rigtig svækket hold. Følgende spillere er skadet: Cárdenas, Messi, Gudjohnson & Guily. Eto'o & Márquez afsoner deres sidste dag af deres karentæne i dag så samlet har vi 6 vigtige spillere ude.

F.C. Barcelona 1-0 Betis

1-0 Saviola 45' minut - Barcelona

Vi spillede en god kamp når man tænker på de spillere vi ikke har til rådighed. Før denne kamp lå Betis på 4. pladsen så det var rigtig vigtigt.


MOM: Deco - Barcelona





22. November 2006: Svær udekamp imod Benfica

Det bliver en rigtig svær kamp i dag. Heldigvis er Eto'o og Márquez klar igen efter karantæner. Vi skal bare have minimum et point i dag så er vi videre i Champions League.

Benfica 5-0 F.C. Barcelona
1-0 Simão 34' minut - Benfica
Ezquerro smidt ud 45' minut - Barcelona
2-0 Petit 52' minut - Benfica
3-0 Costa 60' minut - Benfica
4-0 Katsouranis 86' minut - Benfica
5-0 Miccoli 90' minut - Benfica

Jeg har ikke noget at sige, jeg lader tallene tale for sig selv.


MOM: Quim - Benfica


Billede af kampen:






25. November 2006: Real Madrid Vs. F.C. Barcelona

Det er simpelthen det værst tænkelig tidspunkt at vi møder Real Madrid. Vi har lige tabt 5-0 til Benfica og vi har simpelthen så mange skader. Til vores skadesliste kan vi tilføje Ronaldinho som blev skadet i en uge i Benfica kampen. Vi skal være heldige hvis vi overhovedet får point i denne kamp. Real Madrid er klar favorit i kampen.

Real Madrid 0-5 F.C. Barcelona
Valero smidt ud 43' minut - Real Madrid
0-1 Motta 45' minut - Barcelona
0-2 Saviola 47' minut - Barcelona
0-3 De La Red 66' minut (Selvmål) - Barcelona
0-4 Saviola 77' minut - Barcelona
0-5 Deco 80' minut - Barcelona

Sikke en fantastisk kamp. Vi rejser os fra et kæmpe nederlag for 3 dage siden og nu slår vi vores værste rivaler 0-5 på udebane. Jeg er helt oppe og køre, det er godt nok vildt det her. Kanon godt spillet af mine guttere, det skal fejres i aften!

MOM: Saviola - Barcelona


Billede af kampen og stillingen i Premiera Division:


Logged

Sider: 1 [2] 3 4 5 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010