home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  2 Brugere, 253 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Guide: Talentudvikling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint
Forfatter Emne: Guide: Talentudvikling  (Læst 66390 gange)
KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #75: 24 Feb 2014, 23:43 »

Måske er det mig, der ikke har læst den godt nok, men hvad dækker  Sportsmanship over? Hvorfor er den vigtig (hvis den er)?
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

22
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #76: 25 Feb 2014, 00:03 »

Det kan nok bedst oversættes til sportsånd. Det vil vel sige at man er en god taber, og en rigtig fair player.

Men han kan selvfølgelig godt have 20 i sportsmanship og 8 i ambition - eller noget i den dur, selvom det selvfølgelig er en rigtig positiv egenskab/karatertræk Smiley
Logged

KentBrylle
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #77: 04 Mar 2014, 02:58 »

Hej igen Smiley

Jeg hentede programmet over personligheder og ville egentlig bare fortælle, at Honest ganske simpelt kan oversættes ærlig i spillet. Jeg stødte lige på Braaten, som har den personlighed Smiley
Logged

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

NHL19
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #78: 09 Jun 2014, 12:41 »

Bliver de ikke utilfredse når de træner så meget? Smiley
Logged

fred400
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #79: 09 Jun 2014, 16:26 »

Hmm - Det er lidt det omvendte dilemma jeg havde forventet ville blive spurgt til først. Altså talenter der ikke vil have en tutor. I dette tilfælde er det typisk fordi spilleren har et højt omdømme og derfor tror at han er bedre end han egentlig er. En slags "Jermaine Pennant" der tror på hypen omkring sin egen person. Dette start-omdømme er tilfældigt genereret på regens og nogle gennemsnitlige talenter vil have væsentlig højere omdømme end reelle wonderkids.

I dit tilfælde er jeg lidt nysgerrig vedr. talentet. Hvad er hans omdømme? Hvilke sprog snakker han? Har han haft en tutor før?
I tidligere versioner af FM lod der til at være en grad af tilfældighed i tutoringforløb. Med dette henviser jeg dog mest til tutoring forløb der allerede var startet, men blev afbrudt pga. kontroverser imellem de to spillere. Hvis man gemte inden de blev uvenner og loadede spillet op igen, kunne man sagtens fortsætte forbi det samme punkt uden, at opleve det samme.
Som forsøg kunne det være lidt interessant, at gemme spillet og sætte dit talent op med en tutor og forsøge at loade spillet op igen og igen for at se om der stadig er en form for tilfældighed involveret, for det kunne jeg godt forestille mig at der var.   


Jeg ved godt det er lang tid siden, men vil lige vende tilbage.
Her 1.5 sæson efter sidder jeg med en nu 20-årig knægt med kontinentalt omdømme, der her fået 2 landskampe for England. Jeg har nu en teori om, at den manglende vilje til at vejlede kan skyldes, de simpelthen så ham som en for stor konkurrent. Han blev købt ind som klubens dyreste nogensinde med en pris på hele 225 mio. Så det er måske i prisen problemet ligger Wink
Logged

bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #80: 26 Jun 2014, 12:30 »

Hvis jeg skulle følge dine velskrevne indlæg hvordan ville jeg så bedst muligt udvikle ham her ?


Hans personlighed er Professionel Til lige har jeg afvist et bud fra PSG. Monaco, Internazionale og andre store klubber vil have ham
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

Arsrea
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #81: 26 Jun 2014, 13:44 »

Jeg synes klart du skal træne styrke i et år og så skifte til markant i et år.
Logged


bryllen
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #82: 26 Jun 2014, 17:00 »

Jeg synes klart du skal træne styrke i et år og så skifte til markant i et år.
Tak for svaret Smiley har dog solgt ham nu Wink fik et knald godt tilbud fra Monaco på et 2 cifret million beløb Wink dertil har jeg et par andre jeg lige smider i 14' regen showoff Peace
Logged

OB
Manchester United
http://fmfreaks.dk/index.php?topic=40069.0 følg vores vej til toppen af hall of fame! Smiley

sarikanarya
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #83: 29 Jun 2014, 04:41 »

Fantastisk indlæg! Jeg vil helt klart tænke over det med at leje spillere ud fra nu af. Jeg plejede nemlig at lege stort set alle mine reservespillere ud :S
Logged

Barfoed91
Gæst
 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #84: 12 Jul 2014, 02:01 »

Fed guide.
Massere ting jeg tydeligvis aldrig har overvejet!
Logged

Gerto
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #85: 17 Jul 2014, 14:52 »

Fantastisk tråd

Nu eksperimenterer jeg med dit projekt på en storklub, AC Milan. Problemet er bare, at de i deres nuværende trup ikke har en god rollemodel til de mange gode angrebstalenter, som de faktisk har i deres ungdomsafdeling. Hvad vil du anbefale man gjorde i den situation? lod dem blive problembarn som Balotelli og Robinho eller hentet en billig tutor på fri transfer? kan se man kan få eksempelvis charisteas, som er en energisk spiller med 16 i målrettethed? Smiley
Logged

T.Iglemose
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #86: 24 Jul 2014, 14:41 »

Fantastisk tråd

Nu eksperimenterer jeg med dit projekt på en storklub, AC Milan. Problemet er bare, at de i deres nuværende trup ikke har en god rollemodel til de mange gode angrebstalenter, som de faktisk har i deres ungdomsafdeling. Hvad vil du anbefale man gjorde i den situation? lod dem blive problembarn som Balotelli og Robinho eller hentet en billig tutor på fri transfer? kan se man kan få eksempelvis charisteas, som er en energisk spiller med 16 i målrettethed? Smiley
Billig tutor investerer jeg ofte i - for som du skriver, så er det ikke sikkert man har egnede folk i folden. Måske du kan hyre nogle 2-3 stjernede spillere til en lav løn (giv evt. en monsterløn efter 5 kampe og UNDLAD at give ham de 5 stk).
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #87: 11 Sep 2014, 23:00 »

Var der kommet noget på scouting?

For har nemlig et spørgsmål til det.
Har ansat en del scout nu, for vil rundt omkring i verden og se hvad der befinder sig, men min største fokus er primær Tyskland da jeg selv spiller med Eintracht Frankfurt.
Og kom lige til at kigge på BVB og FCB, her kom jeg til at undre mig da deres scout kun har viden omkring Tyskland. Og de har også de bedste talenter, her kom jeg så til at tænke om det har noget med det at gøre, at hvis man har flest scout i fx Tyskland så får man større viden og leder af ungdomsafdelingen herved tiltrækker bedre spiller?
Logged

brianberg85
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #88: 06 Sep 2018, 14:21 »

Spiller med Liverpool og er i 2025.
Hvert år synes jeg dog at de talenter jeg får ind, ikke er specielt gode.
Pt. står min ungdomsrekruttering til omfattende.

Kan ikke få lov til og opgradere mere. Er det det højeste man kan komme?
Kunne godt tænke mig og se om der var en beskrivelse med niveauer.
Logged

Sider: 1 ... 4 5 [6] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010