home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 470 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Træningsbanen
| | |-+  Guide: Talentudvikling
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint
Forfatter Emne: Guide: Talentudvikling  (Læst 66418 gange)
L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #45: 11 Jan 2014, 23:13 »

Det så jeg godt bagefter, gad bare ikke rette det Rullende Øjne

Citat
Bemærk at personalet kan forbedre sig med trænerkurser. Har du derfor en træner der ikke har nogen træneruddannelse men har en stærk mentalitet og en professionel personlighed, så kan det sagtens tænkes at han kan udvikles til en dygtig træner i løbet af en sæson eller to.
Jlvang du skriver man kan forbedre ens personale med trænerkurser, hvor gør man det henne?
Det er ikke lige noget jeg er faldet over endnu.
Logged

Jlvang
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #46: 12 Jan 2014, 13:35 »


Jlvang du skriver man kan forbedre ens personale med trænerkurser, hvor gør man det henne?
Det er ikke lige noget jeg er faldet over endnu.




Det er ikke altid muligt at sende trænerne på kurser. Hvis træneren allerede har de bedst mulige kvalifikationer kan han ikke forbedres mere ad denne vej.
Hvis din klub er i lavere rækker er det normalt ikke muligt at få de bedste kontinentale trænerkurser til dit personale.
Det sker i øvrigt forholdsvis ofte at en træner dumper kurset. Om dette skyldes professionalisme, målrettethed eller en anden mental egenskab har jeg ikke helt gennemskuet endnu, og der lader ikke til at være megen viden om det på diverse FM relaterede fora.
Logged

b0nb0n
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #47: 12 Jan 2014, 14:16 »

Har du hvilke før og efter en kamp? Eller kun en af delene?
Logged

Wolverhampton - Klubben i England Smiley

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #48: 12 Jan 2014, 14:20 »

Kun hvis du kan udlåne ham som Førstehold/Nøgleholdspiller

Men hvis United kommer og spørger efter ham, hvorfor dælen spiller han ikke ved dig så?

Fordi jeg er egentlig rimelig godt besat på det meste af banen. Dette er spilleren der er blevet udlejet til United. Disse fire står foran ham, Ragab, Soliman, Lopes og Jacqout overvejer efter sæsonen at sende Lopes videre, da jeg også har en CM løbende rundt på u18 holdet der skal have spilletid..

Trup bredde
« Seneste Redigering: 12 Jan 2014, 15:02 af Damse1994 » Logged

Jlvang
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #49: 12 Jan 2014, 14:31 »

Har du hvilke før og efter en kamp? Eller kun en af delene?

Ingen hvile. Hvis mit hold kommer ind i en periode med mange kampe og den generelle kondition bliver mere tvivlsom lader jeg holdet hvile på bestemte dage.
Dette gøres under træning -> hold -> Klik på pilen en bestemt dato og skemalæg hviledag.

Overvejer efter sæsonen at sende Lopes videre, da jeg også har en CM løbende rundt på u18 holdet der skal have spilletid..


Hold øje med spilleren du lejer ud. Hvis han ikke får den lovede spilletid bør du hive ham hjem igen. Jeg tror også at jeg ville sælge en af spillerne der har nærmet sig sit potentiale og give talentet chancen.
« Seneste Redigering: 12 Jan 2014, 14:35 af Jlvang » Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #50: 12 Jan 2014, 14:43 »

Hold øje med spilleren du lejer ud. Hvis han ikke får den lovede spilletid bør du hive ham hjem igen. Jeg tror også at jeg ville sælge en af spillerne der har nærmet sig sit potentiale og give talentet chancen.

Jeg har bedt en af mine talentspejdere give mig opdateringer, så hvis ikke jeg får en opdatering efter hver PL runde hiver jeg ham hjem, da United er min nærmeste konkurrent. Hvis du kigger nærmere på de 4 andre spillere at Soliman er den ældste af de 4 og han er altså kun 22.
Logged

Jlvang
Juniorspiller
**

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #51: 12 Jan 2014, 14:54 »

Soliman ser ud som et klart førstevalg på midtbanen, så hold på ham (medmindre nogen kommer med den helt store pose penge).
Lopes og Raqap forbedre sig næppe meget mere - der lader i hvert fald til at være en del mere potentiale i Sergio og Jacquot. At sælge enten Lopes eller Raqap for at skabe plads til en af de to andre tror jeg derfor ville være en god idé.
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #52: 12 Jan 2014, 15:09 »

Soliman ser ud som et klart førstevalg på midtbanen, så hold på ham (medmindre nogen kommer med den helt store pose penge).
Lopes og Raqap forbedre sig næppe meget mere - der lader i hvert fald til at være en del mere potentiale i Sergio og Jacquot. At sælge enten Lopes eller Raqap for at skabe plads til en af de to andre tror jeg derfor ville være en god idé.

Glemte vidst at sætte billedet af Olaizola ind, det er nu gjort..

Lopes er den med den dårligste teknik og har ikke udviklet sig som håbet derfor forventer jeg også det bliver ham der smutter, han er desværre den af de 5 spillere der har kostet klart mest med £21 mio. Olaizola har kostet mig £230 k., Jacqout på fri, Soliman £5,5 mio og 15 for Ragab. Ragab og Soliman sidder solidt på de to pladser så derfor bliver det ikke ham der bliver solgt.
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #53: 12 Jan 2014, 17:05 »

Nok bare mig der går meget op i hjemlige spillere, men har du ingen engelske? Smiley
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #54: 12 Jan 2014, 17:12 »

Nok bare mig der går meget op i hjemlige spillere, men har du ingen engelske? Smiley

Jo jo, har nogle stykker på ungdomsholdet Wink

Søger engelske talenter hver sæson, men pris og kvalitet hænger simpelthen bare ikke sammen. Jeg er nærig så jeg vil ikke betale 1 pund mere for en englænder hvis jeg kan få en bedre afrikaner..

Har lige måtte punge £25 mio pund ink. klausuler ud for en 17-årig engelsk CM. Men de engelske spillere er simpelthen for dårlige..

Februar 2019 og der er ikke en regen på det engelske landshold og så dårlige, som de engelske spillere er også i virkeligheden, jamen så har de jo ikke en chance..
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #55: 12 Jan 2014, 17:34 »

Øv hvor træls! Skuffet

Ja her i det tyske er spillerne virkelig også dyre når de er unge og har stort talent.
Fx bød jeg på en spiller ved Schalke de ikke selv bruge og låner ud hele tiden. Når de endelig kom med et modspil ville de have €40mil  Shockeret
Logged

Damse1994
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #56: 12 Jan 2014, 17:41 »

Øv hvor træls! Skuffet

Ja her i det tyske er spillerne virkelig også dyre når de er unge og har stort talent.
Fx bød jeg på en spiller ved Schalke de ikke selv bruge og låner ud hele tiden. Når de endelig kom med et modspil ville de have €40mil  Shockeret
[img*]http://imageshack.com/a/img594/669/76xj.png[/img]

Det er meget træls, og så giver det vel meget god mening at hente Soliman for £5,5 mio i Barcelona..
Logged

Kimmimuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #57: 14 Jan 2014, 09:44 »

Efter en sæson eller to kunne jeg hente Julian Brandt på fri (ved ikke hvorfor de lod ham gå). Det gjorde jeg så, og han var i lang tid vurderet til 5-stjerner potentiale, og han udviklede sig også rigtigt fint.
Men så ligepludselig, da han nåede 3 stjerner i current ability, så faldte PA til 3 stjerner også, så han er gået i stå der ..
Han var skadet i en månedes tid lige der omkring, men 1 månedes skadespause burde da ikke gøre så meget, eller ?
Logged

L.Wee
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #58: 14 Jan 2014, 10:15 »

Efter en sæson eller to kunne jeg hente Julian Brandt på fri (ved ikke hvorfor de lod ham gå). Det gjorde jeg så, og han var i lang tid vurderet til 5-stjerner potentiale, og han udviklede sig også rigtigt fint.
Men så ligepludselig, da han nåede 3 stjerner i current ability, så faldte PA til 3 stjerner også, så han er gået i stå der ..
Han var skadet i en månedes tid lige der omkring, men 1 månedes skadespause burde da ikke gøre så meget, eller ?
Nu har jeg selv Julian Brandt i Frankfurt og er i 2020.
Her vil Real Madrid, Shaktar, Arsenal, ManU, Tottenham have ham for €30mil.
Logged

Kimmimuz
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Guide: Talentudvikling
« Svar #59: 14 Jan 2014, 13:22 »

Nu har jeg selv Julian Brandt i Frankfurt og er i 2020.
Her vil Real Madrid, Shaktar, Arsenal, ManU, Tottenham have ham for €30mil.

Jo jo, han er jo ikke decideret dårlig. Han bliver vurderet til 3 stjerner på et city hold, så det er slet ikke det.
Jeg undrede mig bare over at han kunne gå fra 5 til 3 stjerner på ingen tid (PA) ..
Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010