home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 298 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32613 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #30: 01 Dec 2013, 18:26 »

Fedt, hvem henter du så i stedet ?

Ja jeg er ved at smide det væk grundet et meget presset kamp program, lige 3 kampe på 6 dage til slut, og her i næst sidste runde møder  jeg nr 6 ude allerede om torsdagen uden nogen grund til. dette
Så med 2 runder tilbage for de andre og 1 for mig er jeg 4 point foran 3 og a point med nr 2.
« Seneste Redigering: 01 Dec 2013, 18:29 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #31: 01 Dec 2013, 18:30 »

Efter de nu har spillet deres kampe er jeg 1'er med 82 a point med forrest og 1 point foran Burnley før sidste runde, jeg har dog bedst målscore, derudover møder jeg allerede nedrykkede Doncaster i sidste runde.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #32: 01 Dec 2013, 23:45 »

Mega awesome!! Jeg er på sidste dag i transfervinduet, og har endnu ikke købt nogen.

Jeg er ved at omskole Knockaert til skarpretter, da jeg virkelig tror han kan være giftig i den rolle.. Så jeg er begyndt at kigge mig lidt mere om efter en offensiv midtbane kreatør.. men det ender nok med jeg ingen køber.

Kommer med en update her når jeg er færdig med mit hårde program fra den 17
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #33: 02 Dec 2013, 00:01 »

Okay, lyder farligt ? Wink ikke at få nogen ind.

Ja jeg rykkede op smed dog 1 pladsen men sådan er det jo.

Har fået hele 11 mill £ til køb og et lønbudget på 350k  hvilket allerede var brugt da folk havde fået oprykningsløn
Men de fleste gamle er nu ophævet og truppen søges tilpasset.
boardet kræver stadig big name signings.

Tror jeg satser på et 4-4-1-1 her i pl.

Hvilket pt giver følgende lineup

? - Nielsen-Kalas-Bengtsson

? - J. Dos Santos - King - ?
            Knockhaert
                Wood

Bevares, er ikke gode nok folk på sigt især i forsvaret, men er pladser der pt er vigtigere at få udfyldt.
Mangler også i den grad bredde, så det bliver hårdt at få et hold der kan overleve sat sammen.
« Seneste Redigering: 02 Dec 2013, 00:06 af Sunbao » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #34: 02 Dec 2013, 15:06 »

Kan godt se du har nogle problemer på nogle pladser.. Jeg havde held med at hente Anthony Pilkington, der har gjort det habilt på kanten. Desuden har jeg været heldig med at hente et par spillere fra West Ham (winston reid og mark noble) eftersom klubben kom i vanskelige økonomiske problemer. Desuden er nogle spillere billige at hente fra de nedrykkede klubber, så kig evt der.

Ja det er farligt ikke at handle nogen ind, men jeg kan ikke finde nogen gode erstatninger og har ikke penge nok til at købe nogen offensive spillere som jeg kan lide. Jeg er dog udenfor nedrykningsfare, så det går måske nok Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #35: 02 Dec 2013, 15:43 »

Rekord indkøb i Leicester!. Jeg formåede at hente ingen ringere end Nicusor Stanciu fra Steaua, for hele 80 mil, men det meste var over 48 måneder. Super lækkert køb af et 21 mega talent, der forhåbenligt om nogle sæsoner er verdensstjerne!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #36: 03 Dec 2013, 07:25 »

Lækkert Smiley

Ja her skal der jo signes store spillere så Adam Johnson er hentet ind til venstre fløjen og Jack Hunt til højre back.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #37: 03 Dec 2013, 13:05 »

Jeg ville ønske jeg kunne ændre mit fokus i bestyrelsen - jeg fik det ændret i starten til at jeg gerne ville give unge spillere chancen, hvilket jeg også synes jeg gør. Som jeg vist nævnte tidligere i tråden, så har jeg en gennemsnitsalder i 1 holds truppen på ca 22-23 år. Men det er ikke godt nok. Ville ønske jeg kunne ændre det til at hende profiler el. lign, men de vil ikke høre på mig  ticked off
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #38: 03 Dec 2013, 16:19 »

Jeg ville ønske jeg kunne ændre mit fokus i bestyrelsen - jeg fik det ændret i starten til at jeg gerne ville give unge spillere chancen, hvilket jeg også synes jeg gør. Som jeg vist nævnte tidligere i tråden, så har jeg en gennemsnitsalder i 1 holds truppen på ca 22-23 år. Men det er ikke godt nok. Ville ønske jeg kunne ændre det til at hende profiler el. lign, men de vil ikke høre på mig  ticked off

Det er da også trist i en sådan grad! Jeg har haft lignende problemer med et spil i SøndejyskE, hvor jeg også skulle have en ufattelig lav gennemsnitsalder. Rykkede ned fordi jeg var nød til at anvende for mange spillere, og blev derfor fyret.

Pointen med ovenstående er at sige til dig, at du skal bibeholde den alder du har der. Ihvertfald ikke lavere! Hvis du så kan skaffe fine resultater vil dine præstationer nok opveje deres stupide holdning
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #39: 04 Dec 2013, 18:05 »

Hvordan ser jeres økonomi ud? Og hvad var den projekterede saldo i første sæson?
Lige pt. ser det ud til at jeg kommer ud med et underskud på lidt under 100 mil. og jeg vil nødigt opleve ikke at få et transferbudget, nu hvor jeg snart rykker op i PL.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #40: 04 Dec 2013, 19:30 »

Hvordan ser jeres økonomi ud? Og hvad var den projekterede saldo i første sæson?
Lige pt. ser det ud til at jeg kommer ud med et underskud på lidt under 100 mil. og jeg vil nødigt opleve ikke at få et transferbudget, nu hvor jeg snart rykker op i PL.

Jeg havde et underskud på 25 mil den første sæson, grundet et par spillersalg, og en masse udlejninger af de dyre spillere. Fik derfor 110 mil at handle ind for, og nu her efter januars transfervindue, ligger jeg på en balance på ca. 130 mil. Jeg taber dog lidt penge eftersom jeg har et par løntunge gutter, men der bliver renset lidt ud i den kommende sommerpause + jeg regner med en pæn sjat præmiepenge
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #41: 04 Dec 2013, 20:22 »

okay, så det ser måske ikke så sort ud for mig alligevel, hvis jeg kan skilde mig af med et par stykker?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #42: 04 Dec 2013, 20:44 »

okay, så det ser måske ikke så sort ud for mig alligevel, hvis jeg kan skilde mig af med et par stykker?

Nej bestemt ikke.. Jeg ville hurtigt af med nogle af de ældre og dyre spillere, jeg alligevel ikke brugte
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #43: 04 Dec 2013, 21:00 »

Okay super, tak for svaret!
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #44: 04 Dec 2013, 21:38 »

så lidt Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 2 [3] 4 5 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010