home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23285
  0 Brugere, 634 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenoflucknow
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32700 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #45: 05 Dec 2013, 13:50 »

Så er august vinduet lukket, min start 11 indtil januar ser dermed ud som følger

J.Hunt - Nielsen/Kalas-Vergini-Bengtsson

                        J. Dos Santos
Knockhaert - J. Geis - King - A.Johnson
           
                          Wood
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #46: 05 Dec 2013, 14:25 »

Så er august vinduet lukket, min start 11 indtil januar ser dermed ud som følger

J.Hunt - Nielsen/Kalas-Vergini-Bengtsson

                        J. Dos Santos
 Knockhaert - J. Geis - King - A.Johnson
           
                          Wood

Stabilt hold du har fået stablet på benene her!.. Hvad måtte du slippe for A. Johnson ?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #47: 05 Dec 2013, 14:56 »

6.5, var jo nødt til at lav big sign det blev så ham.

Fik for øvrigt også på falde rebet Pazzini ind på lån, så jeg har et alternativt til Wood, ud over Nugent.
« Seneste Redigering: 05 Dec 2013, 15:04 af Sunbao » Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #48: 05 Dec 2013, 15:05 »

Så er august vinduet lukket, min start 11 indtil januar ser dermed ud som følger:

                    K. Schmeichel
J.Hunt - Nielsen/Kalas-Vergini-Bengtsson

                        J. Dos Santos
 Knockhaert - J. Geis - King - A.Johnson
           
                          Wood

Det er en stærk start ellever du har fået pisket dig sammen og imponerende køb med Johnson. Har du stadig Schmeichel på mål?
« Seneste Redigering: 05 Dec 2013, 15:08 af Sunbao » Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #49: 05 Dec 2013, 15:07 »

Hov har jeg glemt målmanden Opstemt ja han er stadig målmand.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #50: 05 Dec 2013, 15:26 »

Hov har jeg glemt målmanden Opstemt ja han er stadig målmand.

Det er hvad der kan ske - jeg overvejer faktisk at skifte ham ud, fordi han får kun 2 Stjerner af samtlige af mine trænere og han har ikke spillet særlig godt i denne sæson og ej heller i sidste. 6.83 i 27 kampe er ikke videre imponerende når begge mine central forsvarer ligger på over 7.2. Problemet er bare at det jo er Schmeichel, har lidt svært ved at skifte ham ud   Ubeslutsom Nogle forslag?
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #51: 05 Dec 2013, 15:27 »

Jamen, han skal også udskiftes her, var bare lige andre pladser der var vigtigere her op til pl start.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #52: 05 Dec 2013, 17:02 »

Jamen, han skal også udskiftes her, var bare lige andre pladser der var vigtigere her op til pl start.

Overvejer lidt at skifte ham ud med Jack Butland til Sommer (er i Januar nu) der udløber hans kontrakt nemlig også  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #53: 05 Dec 2013, 17:03 »

SÅDAN!!! Så fik jeg langt om længe lov til at skifte Filosofien i klubben Smiley Nu står den på Offensiv bold - er det 3 mest scorende hold i PL lige pt   Opstemt
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

RasmusDosSantos
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #54: 05 Dec 2013, 19:55 »

Nogen der vil beskrive deres taktik? Min har fungeret indtil videre og ligger til oprykning, men har nu tabt 4-5 kampe i streg, og har brug for en der kan sikre mig oprykningen. Er lidt efter jul..
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #55: 05 Dec 2013, 20:15 »

Nogen der vil beskrive deres taktik? Min har fungeret indtil videre og ligger til oprykning, men har nu tabt 4-5 kampe i streg, og har brug for en der kan sikre mig oprykningen. Er lidt efter jul..

Mine spillerroller har varieret en hel del, men formationen har ikke. Jeg anvender en 4 - 4 -1 -1, hvor kanterne, den offensive midtbane og angriberen skal stå for min offensiv. Denne taktik har fungeret fint i første sæson i championship, men jeg er det hold der har lavet færrest mål i Premier League i min anden sæson, som netop er afsluttet. 

Min angriber er enten Targetman eller Skarpretter, og min offensiv midt er enten skyggeangriber eller offensiv midtbane (angrib). Det hele afhænger lidt af hvad jeg vil have dem til. med Targetman oppe foran skal min offensive midt, være den målfarlige og derfor er han skyggeangriber. Er han skarpretter har jeg brug for en der ligge afleveringer, samtidig med han selv er farlig, så der er han offensiv midt.

mine kanter er fast fløjspillere, fordi de skal yde bredde og ligge indlæg til mine frontfolk. Ved siden af dem på midtbanen, ligger en central midtbane i forsvar, med en felt-til-felt mand ved siden af. Ideen med FTF, er at han skal være en offensiv kreatør, men samtidig være med til at sikre det defensive. Jeg vil ikke have han skal alve 10+ assist, men et par stykker er fint, mens han fungerer som spilstation for mine offensive kræfter.

Som sagt, virkede ovenstående ganske fortræffeligt i championship, men den mangler lidt i premier league, og kommer derfor til at fifle lidt med en helt ny taktik, som jeg har gået og arbejdet på et stykke tid. Den burde dog kunne sikre dig oprykning, hvis den anvendes rigtig.

P.s. At skifte taktik på et sådan tidspunkt, er ofte ikke altid effektivt, eftersom dine spillere skal spilles ind i den. Det kan derfor godt gå et par uger, måske en måned før det virker optimalt, og dine resultater kan være svingende som følge derafa
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #56: 05 Dec 2013, 20:36 »

nu fik jeg i foregående oplæg fortalt lidt om min taktik. Så lad mig i dette oplæg fortælle om, hvilke sæson denne taktik skabte for mig.

I Premier League var der lift blandede følelser under sæsonen, men stolthed og tilfredshed er ordende der beskriver den efter. Jeg lagde hårdt ud, mod mange af de store hold, men fik overraskende mange point skrabet sammen. Den fine formkurve forsatte og ved januar, lå jeg på fjerde pladsen. Denne form holdt ikke hele vejen hjem, men jeg endte alligevel min første sæson i Premier League på en noget overraskende 8 plads, med 56 point. Ligaen blev vundet af Newcastle med 74 point.

Hverken FA cup eller Carling cup kastede stor hæder og medaljer af sig. Jeg røg ud i hhv. 5 runde og kvartfinalen.

Nu venter der et transfervindue, hvor truppen skal forstærkes på visse positioner (primært bagkæde og central midt), en ny taktik skal inderarbejdes og fremtidige stjerner findes. Jeg har nogle rigtige spændende talenter, som jeg inkluderer i truppen i den kommende sæson, og så må vi se hvor det hele bærer hen. Under alle omstændigheder så ser jeg frem til at udvikle Leicester til et storhold!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #57: 06 Dec 2013, 10:50 »

Flot 8 plads da Smiley

Her famler jeg meget efter at finde formlen, generalt er vi alt for dårlige til at udnytte de chancer vi får.
19 runder har kastet 18 point af sig og en placering som nr 14, 5 point  over holdet under stregen.

Bengtsson og Schemichel er de to jeg søger erstatninger for, har ganske enkelt ikke været godt nok.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #58: 06 Dec 2013, 11:51 »

Flot 8 plads da Smiley

Her famler jeg meget efter at finde formlen, generalt er vi alt for dårlige til at udnytte de chancer vi får.
19 runder har kastet 18 point af sig og en placering som nr 14, 5 point  over holdet under stregen.

Bengtsson og Schemichel er de to jeg søger erstatninger for, har ganske enkelt ikke været godt nok.

Tak Opstemt

Schmeichel har ved mig været en rigtig god sidste skanse, og jeg regner med at holde på ham indtil mit 15 årige wunder talent er kommet op i god nok stand!

Mine backpositioner derimod er katastrofalt ringe. Udover Mikael Lustig så har jeg reelt ingen backs der kan gøre sig på premier league niveau, og jeg leder febrilt efter nogen. Desuden så kigger jeg mig også rundt omkring efter angribere, der kan score på nogen af de mange chancer jeg får.

Men jeg ved ikke rigtig hvilke spillere jeg vil foreslå dig at kigge på. Se på om nogen hold har lavet nogle overraskende transfers og lej evt den tilbageværende mand, som ikke har nogen spilletid i horisonten
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 11:55 af boxx0775 » Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #59: 06 Dec 2013, 12:36 »

Der kan man bare se Smiley

Har svært ved at finde noget brugbart, og jeg smider føringer på stribe meget tæt bund

Stillingen på deadline day:



WBA ansatte Redknapp har efter det lige nuppet 6 sejre i streg
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 13:02 af Sunbao » Logged

Sider: 1 2 3 [4] 5 6 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010