home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23287
  0 Brugere, 446 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: queenofmumbai
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32729 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #150: 24 Jan 2014, 13:43 »

Nu er det vist på tide der kommer lidt gang i denne klubtråd igen!

Jeg har netop færdiggjort sæsonen 2016/2017 i premier league, og hvilken sæson det har været!

De sidste par sæsoner har jeg løbet ind i et kraftigt formdyk i foråret og derved lige akkurat røget udenfor europa, men sådan skulle det ikke være i år. Her har jeg formået at holde fast, igennem foråret og sluttede derfor sæson af i fremragende stil med at kvalificere mig til Champions league!

Top 5 i ligaen endte således:

1. Man Utd -  83
2. Leicester - 78
3. Arsenal - 76
4. Chelsea - 76
5. Man City - 72

Det var en ufattelig tæt kamp om mesterskabet, indtil der var 4 runder tilbage, og united gik bersærk! De hentede lige en 6 - 1 ude mod city, en 7 - 0 ude mod Arsenal og så fik jeg ørene i maskinen og tabte 4 - 1 på old trafford, så et fortjent mesterskab til united Smiley

Nu skal truppen forbedres frem mod champions league, og et forsøg på at hente den engelske titel!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

vikt1115
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City.
« Svar #151: 04 Feb 2014, 18:40 »

Nogle gode holdinstruktioner til Leicester?
Logged

MFtiis
Ynglingespiller
***

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #152: 09 Maj 2014, 13:43 »

Nogen der spiller?
Logged

MadsFoerby
Lilleputspiller
*

Offline Offline

 
Sv: Leicester City.
« Svar #153: 20 Maj 2014, 11:46 »

Her er lige en opsummering på mine første år i denne fede klub.

Jeg rykkede op via play-offs i en 1. sæson, hvor jeg troede lidt for meget på de spillere der var i forvejen, hvilket resulterede i nogle dumme nederlag. Eneste indkøb i den sæson var Kasper Kusk for 4,5 millioner kroner. Dog hentede jeg også Crisetig, som lige skulle være færdig med sin låneaftale i Italien først. Han siftede 1/7 2014. Den efterfølgende sæson startede med en stor oprydning, og oprustning, af truppen. Jeg fik en helvedes masse penge at købe ind for, og da Southampton var rykket ned, tog jeg en tur til det sydlige England for at hente Luke Shaw og James Ward-Prowse som begge ikke var interesseret i at spille Championship-bold. Derudover hentede jeg Jack Robinson fra Liverpool, Steven Caulker i nedrykkede Cardiff, Ibrahima Traoré, Delfuenso og Nathan Dyer på fri og sidst, men ikke mindst, Carlos Fierro til billige penge i vintertransfervindu et. Den anden vej gik en laaaaaang række spillere. Af nævnværdige kan nævnes David Nuggent, Andy King, Matty James og Kasper Kusk, som Gladbach købte for 70 millioner + 35 procent i videresalg. Der er jeg alligevel for meget nordjyde, til at kunne sig nej til sådan et tilbud. Denne sæson var lidt lunken, hvilket nok skyldes, at spillerne lige skulle spilles sammen, og fordi, at både Schmeichel og Logan blev skadet. Derfor havde jeg en U18-keeper på mål i 2-3 måneder. Jeg endte som 13'er, hvilket var noget alla det, jeg havde regnet med fra starten af sæsonen.

Nå men, nu er jeg i 3. sæson. Jeg har hentet Jack Butland, Tom Ince og Carl Jenkinson. Den anden vej er Delfuenso smuttet til hold for 18 millioner + 30 procent i videresalg, samt en række gamle drenge på fri transfer.

Holdet ser nu sådan ud:
http://i60.tinypic.com/2508iex.png

Nogle der har nogle idéer til ændringer - Enten med materialet eller taktikken?
Logged

Sider: 1 ... 9 10 [11] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010