home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 340 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32556 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #15: 29 Nov 2013, 21:08 »

mit board har ikke nogen bestemte krav, så derfor har jeg intet problemer Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #16: 29 Nov 2013, 21:35 »

mit board har ikke nogen bestemte krav, så derfor har jeg intet problemer Smiley

Dejligt Smiley

Nogen ideer til en DL ?
Koncheksy får ikke et sekund mere, lige fået sit 3 røde kort som så også udløser 5 dage i skammekrogen.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #17: 30 Nov 2013, 18:55 »

mit board har ikke nogen bestemte krav, så derfor har jeg intet problemer Smiley

Mit board mugger over at jeg ikke bruger nok af mine unge spillere - dette selvom jeg har en gennemsnitsalder på holdet på 22,7  ticked off
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #18: 30 Nov 2013, 19:58 »

Jeg kæmper med at slippe af med alle de løn tunge tosser, heldigvis er mange villige til at gå 30-40% ned i løn.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #19: 30 Nov 2013, 22:02 »

jeg er lykkelig for at jeg ikke havde problemer med mit board, men jeg valgte heller ikke selv nogen filosofier.

Af venstreback, havde jeg held med at anvende Richie de laet, eftersom jeg anvende Liam Moore på højre. Desuden fik jeg halvvejs i sæsonen en nordmand (alexander groven (eller nogett)) og en Joe Dudgeon som løste problemet ganske fint. De har et habilt niveau til championshup men de kommer lidt i problemer længere oppe.

Havde også problemer med de løn tunge og gamle spillere, som ingen ville have.. jeg anvendte dem og var heldig at et par stykker præsterede nok til at tiltrække sig interesse fra andre hold
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #20: 30 Nov 2013, 22:35 »

Jeg har ikke selv valgt det, som filosofi at der skulle købes big names, det var et krav heh.

Rent taktisk har jeg stadig ikke fundet noget der, bare virker resultaterne er meget op og ned, men det gør sig jo så også gældende for alle andre hold i The Championship.

Rent formationsmæssigt, skifter jeg imellem en flad 442 med både nugent og Wood i front, også i mod, denne formation jeg har spillet de sidste par kampe:

             Schmeichel
De Laet - Lasse Nielsen - Kalas - Bengtsson

            King - Drinkwater
Knockaert   -  Fletcher - Schlupp
               Wood

Både Nielsen og Bengtsson signet for små penge, da de har kontrakt udløb til sommer.
Klub kassen er dog også ret tomt, er allerede blevet tilført penge tre gange.


« Seneste Redigering: 30 Nov 2013, 22:48 af Sunbao » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #21: 30 Nov 2013, 23:08 »

Jeg har ikke selv valgt det, som filosofi at der skulle købes big names, det var et krav heh.

Rent taktisk har jeg stadig ikke fundet noget der, bare virker resultaterne er meget op og ned, men det gør sig jo så også gældende for alle andre hold i The Championship.

Rent formationsmæssigt, skifter jeg imellem en flad 442 med både nugent og Wood i front, også i mod, denne formation jeg har spillet de sidste par kampe:

             Schmeichel
De Laet - Lasse Nielsen - Kalas - Bengtsson

            King - Drinkwater
Knockaert   -  Fletcher - Schlupp
               Wood

Både Nielsen og Bengtsson signet for små penge, da de har kontrakt udløb til sommer.
Klub kassen er dog også ret tomt, er allerede blevet tilført penge tre gange.


Taktik mæssigt spillede jeg en 4 - 4 - 1, med en targetmand (Wood) oppe foran, og en skyggeangriber (Knockaert) lige bagved. PÅ midtbanen lå så King (Felt til felt) og james/drinkwater (dybdeliggende, forsvar). på kanten var der to fløjspillere, og meningen med taktikken var at  spillet skulle være hurtigt og bredt, hvor indlæggene skulle ligge højt til Wood der enten headede på må, eller til King og Knockaert, som kom fremad i feltet lige efter ham.

Denne taktik skabte stabile præstationer og gjorde at jeg forholdsvis sikkert rykkede op.

Må jeg foreslå at hente Julian Hamad (hvis han er tilgængelig). Han var gud med 20 oplæg og 11 kasser som kantspiller for mig!.

Jeg kan ikke rigtig hjælpe, med dit krav.. det kommer nok Smiley jeg har haft held med at hente billige spillere fra nedrykkede hold og specielt West Ham som kommer i økonomiske problemer

Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #22: 30 Nov 2013, 23:17 »

Startede også sæsonen med en 4-4-1-1 med skygge angriber, men på hjemmebane kom det aldrig til at virke, altså mit problem er mod de svagere hold, hjemme smider jeg alt for mange point.

Gør det nok også værre end det er, er med helt fremme, men er sq mest fordi alle smider point hele tiden.
Topper rækken efter 30 runder, med 3 ned til 3 pladsen og 9 til ikke playoff.

Julian Hamad findes ikke i mit spil ? hvor kommer han fra
Logged

Quixotry
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #23: 30 Nov 2013, 23:19 »

Julian Hamad er svensk og spiller i Malmø.
Logged

Åh VK. Du forstår sandelig at skifte imellem den sympati og idioti som ingen andre.

Sinno
Ynglingespiller
***

Offline Offline

 
Sv: Leicester City.
« Svar #24: 30 Nov 2013, 23:19 »

Tror det er Jiloan Hamad fra Malmø han tænker på! Smiley
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #25: 30 Nov 2013, 23:21 »

Han er desværre dampet til Nurenberg
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #26: 30 Nov 2013, 23:36 »

Startede også sæsonen med en 4-4-1-1 med skygge angriber, men på hjemmebane kom det aldrig til at virke, altså mit problem er mod de svagere hold, hjemme smider jeg alt for mange point.

Gør det nok også værre end det er, er med helt fremme, men er sq mest fordi alle smider point hele tiden.
Topper rækken efter 30 runder, med 3 ned til 3 pladsen og 9 til ikke playoff.

Julian Hamad findes ikke i mit spil ? hvor kommer han fra

Som de andre så korrekt skriver, er det ham fra Malmø, og det er en skam du ikke kan få fingre i ham! han er giftig!

Med hensyn til du smider mange point, handler det også om at finde en balance, så dine spillere ikke kommer for langt frem, og ej bliver for langt tilbage.. Jeg havde held med at få den dybdeliggende mand til at være balancespilleren, samt kreatøren, ved at sætte ham til at markere tæt, samt spille direkte afleveringer.

Derudover havde min felt til felt, til at være meget bevægelig, og spille korte afleveringen. Dette bevirkede han ikke kom ud i positioner hvor han ikke havde en afleverings mulighed samtidig med han forsøgte at holde sig tæt på sine medspillere, for hele tiden at være tilgængelig for en aflevering, for så til sidst at komme i feltet sent, med et skud eller noget. King i denne rolle, er fantastisk. Han laver ikke mange tacklinger, men han forstyrrer modstanderen nok til de ikke helt for spillet sat rigtigt.

Jeg kan evt. også foreslå at sætte ham til "Kom længere frem", og så ændre din dybdeliggende til en defensiv central midt, for at få mere stabilitet. Det virkede også fint, men dog ikke ligeså tilfredsstillende som den anden konstellation. Men hvert spil er jo forskelligt Smiley
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #27: 01 Dec 2013, 00:20 »

Life is a bitch Wink

Christ katstrofen er indtruffet Wood er ude i 2 måneder eller ca resten af sæsonen, nu er gode råd dyre puha
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #28: 01 Dec 2013, 00:49 »

Well David Nugent, stepper up og garner løs.
Spørgsmålet er efterhånden kun om jeg skal i play off eller ej, er 9 point fra nr 3 til nr 4 nu.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #29: 01 Dec 2013, 10:56 »

så skete det! Chris Wood blev solgt for 80 mil til Wolfsburg som var sindsygt nærgående og konstant bød henover januar vinduet..jagten på en ny angriber begynder!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 [2] 3 4 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010