home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23282
  0 Brugere, 368 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: ArmaghRed92
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 2 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 32565 gange)
Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #60: 06 Dec 2013, 13:05 »

Der kan man bare se Smiley

Har svært ved at finde noget brugbart, og jeg smider føringer på stribe meget tæt bund

Stillingen på deadline day:



Det må man sige er tæt. Jeg har længe kigget lidt på spillere, og har fundet ud af dem der spiller bedst i forsvaret, er folk med høj Placeringsevne, koncentration og forudseenhed.  Jeg vælger generelt mit forsvar efter dette og det har faktisk fungeret ganske udmærket. De står rigtig og opsnapper mange bolde den vej igennem. 

Kig evt på Stefan Strandberg fra Rosenborg, hvis ikke han er solgt. Eller evt en Scott Wootton som har virkelig gjort det godt for mig. På back positionerne kan du kigge hos de italienske hold, eftersom der er rigtig mange backs der kan skaffes billigt hos dem.
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #61: 06 Dec 2013, 13:11 »

Strandberg er i Wolfsburg og Wotton ligner ikke en der har noget der ligner pl niveau, min scout siger League one nivau.

Har fået hentet Luca Antonelli til på free og lejet Pablo Hernandez i Swansea til fløjen.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #62: 06 Dec 2013, 13:20 »

Bestemt heller ikke dårligt! Ærgerligt med Strandberg, han er ellers en god forsvarspiller at have. Wootton forstår jeg ikke lige.. han gør det aldeles udmærket for mig i PL. Jeg havde så held med at købe Winston Reid fra West Ham, som sammen med Strandberg er starterne i det defensive
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #63: 06 Dec 2013, 13:44 »

Hmm okay.

Spiller alt for mange krydser meget kritisk.
Logged

manutdman
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline

 
Sv: Leicester City.
« Svar #64: 06 Dec 2013, 14:03 »

Jer der spiller med Leicester, hvordan er jeres formation og spiller i med offensiv boldbesidelse taktik eller mere klassisk engelsk mere direkte spil.

Jeg prøvede med Wigan og spille boldbesidelse taktik med en 4-2-3-1 men det gik ikke godt
Hva jeres erfaringer med Leicester?
Og overvejer starte med Leicester efter mit man utd save, men Leicester har en gæld på over en milliard påvirker den jer?
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #65: 06 Dec 2013, 15:38 »

Jer der spiller med Leicester, hvordan er jeres formation og spiller i med offensiv boldbesidelse taktik eller mere klassisk engelsk mere direkte spil.

Jeg prøvede med Wigan og spille boldbesidelse taktik med en 4-2-3-1 men det gik ikke godt
Hva jeres erfaringer med Leicester?
Og overvejer starte med Leicester efter mit man utd save, men Leicester har en gæld på over en milliard påvirker den jer?

Min gæld er efterhånden blevet reduceret en hel del efterhånden som savet går fremad.. mener den er på en 500 mil nu eller noget, men jeg er ikke lige sikker. Den har ikke påvirket mig besynderligt, eftersom jeg har formået at holde en positiv balance som tiden skrider frem.

Hvis du læser lidt mere tilbage i tråden vil du se hvilken taktik jeg anvender og hvordan den har skaffet mig succes
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #66: 06 Dec 2013, 15:47 »

Det fungerer bare ikke for mig, er tæt på at vinde gang på gang, men ender med krydser.

http://sunbao.dk/stilling2.png

Der skal meget snart nogle sejre på bordet, ellers ryger jeg ned.

De sidste 10 kampe hedder 1-7-2

på positiv siden har jeg fået forbedre trænings anlægget. Derudover bliver youth anlægget også forbedret, og stadion udvides med 4300 pladser.

De næste 4 kampe er Arsenal hjemme, Fulham ude, West Ham ude og Man U hjemme.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 15:52 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #67: 06 Dec 2013, 16:21 »

Hovedrystende, slår Arsenal som spiller mig ud, og taber til fulham som jeg spiller ud.

Sejr over Fulham, efterfulgt af nederlag til Man U og en vital sejr ude over Stoke.
Hvilket med 5 runder igen, efterlader mig 6 point foran fulham som dog har en kamp i hånden.

Mit resterende kampprogram er som følger, Newcastle(8) hjemme, Liverpool(10) Hjemme, Man City(6) Hjemme, QPR(20) ude og til sidst men ikke mindst Villa(12) ude.
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 17:38 af Sunbao » Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #68: 06 Dec 2013, 19:00 »

det lugter af overlevelse 3-2 over Newcastle, og 3-3 mod Liverpool efter at havde været nede 0-3. Er 6 point til West Ham under stregen med 9 point tilbage at spille om.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #69: 06 Dec 2013, 19:32 »

Bum, så blev det til en 4 plads i PL og en CL plads til næste sæson!! Mauro Icardi blev topscorer i ligaen med 22 Mål og Will Hughes blev top assistmager med 15 assist. Smiley



Nu skal truppen forstærkes og gøre bredere så den kan klare de 4 turneringer i næste sæson!!  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #70: 06 Dec 2013, 19:43 »

Godt arbejde Smiley

Tabte næste kamp til City her, men Cardiff har nu tabt deres kamp i 37 runde før vi alle andre spiller, og jeg er nu sikret en ny sæson.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #71: 06 Dec 2013, 19:44 »

Godt arbejde Smiley

Tabte næste kamp til City her, men Cardiff har nu tabt deres kamp i 37 runde før vi alle andre spiller, og jeg er nu sikret en ny sæson.

Tillykke med det  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #72: 06 Dec 2013, 19:53 »

Takker Smiley

en 14 plads med 43 point endte sæsonen med.
WBA, West Ham og QPR tager turen ned.
Logged

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #73: 06 Dec 2013, 19:59 »

Fedt, mit board har på baggrund af succesen, valgt at øge stadion udvidelsen fra 4500 til 9688 nye sæder.
Logged

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #74: 06 Dec 2013, 20:40 »

Så fandt jeg afløseren til Schmeichel, har hentet Jack Butland på fri transfer. Dette passer også fint ind i mit mål om at få flere brittere ind på holdet! crazy
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Sider: 1 ... 3 4 [5] 6 7 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010