home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 09:35:20 Broen13 Blogkonkur... [13] Journeyman - Son ...
I dag kl. 00:44:38 Bubbles Blogkonkur... #5 - Danish Viking War...
I går kl. 18:03:39 Wester Jr. Blogkonkur... 3# Hjertet banker kun ...
I går kl. 18:01:13 Wester Jr. Blogkonkur... The beautiful game
13 Maj 2024, 13:45 Svartowiz Blogkonkur... Blogkonkurrencen 2024 ...
29 Apr 2024, 14:53 andersnomanni Klubsøgnin... Inspiration
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
Antal Registrerede Brugere: 23300
  0 Brugere, 302 Gæster Online.

Indlæg: 1132739 over 31368 Emner
Nyeste Bruger: fmfreaks81
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Klubsøgning og -erfaring
| | |-+  Leicester City.
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint
Forfatter Emne: Leicester City.  (Læst 33050 gange)
Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #75: 07 Dec 2013, 00:43 »

lækkert Smiley

Ja her, er nu både Dos Santos og Knockaert utilfredse med jeg ikke vil sælge dem til spot pris.
Nu forsøger Vergini også at komme afsted argh

Edit: Dos Santos, er nu endt i Liverpool, solgt for 9.75 mill £.
Well er vel okay for en mand jeg kun havde et år, og som var bænket til fordel for Geis de sidste 7-8 kampe.

Edit2: Nu forsøger Vergini også at komme afsted argh

Edit3 : Der er gang i svingdøren, Chris Wood, er solgt til Wolfsburg for 11.5 millioner £.
Mauro Icardi er hentet ind for 2 millioner £.
Vicente Guaita er kommet til på free.
Sebastian Coates er lejet.
Micah Richards er kommet til for 4.5 millioner £.
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 01:37 af Sunbao » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #76: 07 Dec 2013, 19:54 »

Transfervinduet er næsten forbi og Leicester er ved at være færdig til en ny sæson i Premier League. Der er blevet handlet lidt ind, samt solgt nogle stykker i dette transfervindue.

Ind:
- Tom Huddlestone (65 mil Hull)
- Oussama Assaii (lejet fra liverpool)
- John Guidetti (fri)
- Danny da Costa (lejet fra leverkussen)
- Paolo Frascatore (6,75 fra Roma)

Ud:
- Henri Saivet (30 mil til West Ham)
- Joe Dudgeon (15 mil til Brighton)
- Alexander Groven (26 mil til Hannover)
- Casper Sloth (85 mil til Stuttgart)

Derudover er en masse røget på fri transfer og en del lejet ud. Til sidst har jeg opgraderet 2 af mine talenter til en plads i førsteholdstruppen, så de kan få nogle kampe på højt niveau og forhåbentlig fortsætte deres udvikling.

Taktikken er også blevet lavet om: 4 - 5 - 1

                    Schmeichel

Lustig - Strandberg - Reid - Frascatore

                   Huddlestone
   
                 King    -   Stanciu

        Hamad         -        Pilkington

                      Knockaert

Med denne taktik har jeg formået at få skabt en flydende offensiv som skaber chancer, men samtidig har jeg en defensiv som står stærkt og afviser modstanderen. Rollerne er således at Huddlestone er dybdeliggende playmaker i forsvar. King er central midt i angreb, mens Stanciu er fremskud playmaker support. Hamad er kantspiller og Pilkington er indvendig angriber, begge to i angrebs indstilling. I spidsen ligger Knockaert som min skarpretter.

Denne taktik har i mine tre første betydningsfulde kampe kastet en målscore på 11 - 1 af sig og 3 sejre. 2 i Premier League: 5 - 0 over Everton og 2 - 0 over Cardiff, mens Tranmere blev slået 4 - 1 i carling cup af reserverne.

lækkert spil jeg har fået op og køre + jeg forventer et øget merchandise eftersom jeg har fået 2 sammenarbejdsklubbe r i udlandet. en i Japan og en i Sydafrika. Ungdomsfacilitetern e er også opgraderet og arbejder på at få et større stadion. Så alt er lækkert i mit Leicester City save ! Opstemt

           
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #77: 14 Dec 2013, 14:46 »

Så tror jeg jeg har gjort den største handel i Leicesters Historie - har købt Wesley Sneijder til klubben  Peace
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #78: 14 Dec 2013, 16:19 »

Så tror jeg jeg har gjort den største handel i Leicesters Historie - har købt Wesley Sneijder til klubben  Peace

Fedt! Opstemt hvor langt er du henne?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #79: 14 Dec 2013, 17:04 »

Så er det efterhånden ved at være sket.. Jeg er kommet lidt i økonomiske problemer.

Jeg mister omkring en 10 mil pr måned, hvilket skyldes de lønninger jeg har fået bygget op. Jeg er stadig den klub der bruger fjerde mindst på lønninger i ligaen, men det hænger bare ikke sammen. Jeg sidder og venter spændt på at stadionnet bliver udvidet med en 5000 pladser, om det vil forbedre situationen lidt Skuffet

Jeg har ikke købt mange spillere, men vil gerne holde på mine stjerne, hvilket har gjort jeg har øget deres løn, som nu betyder at jeg er under 90 mil på balancen. Jeg har solgt nogle få stykker for at komme af med lønningerne, men det har endnu ikke båret stor frugt.

I ligaen er det en helt anden historie. Jeg ligger lige nu 3 efter 25 kampe med 50 point. Det er dog en ufattelig tæt sæson jeg har gang i, og jeg har ikke andet end 11 point ned til 11 pladsen, så alt kan ske endnu. Min taktik har fungeret fint, og jeg har lukket 22 ind, mens jeg har fået puttet 43 ind i den anden ende. Hovedårsagerne til denne fine taktik er John Guidetti der har lavet 11 mål i sine 15 kampe, samt Nicusor Stanciu med sine 8 scoringer og 12 oplæg i 23 kampe!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #80: 14 Dec 2013, 17:07 »

Ikke godt at hører Boxx, hvor stort er stadion pt ?.

Ja her hos mig, kører det stadig meget ustabilt, er igen i år med i kampen om overlevelse i PL.
Er alt for mange svipsere, smed også lige 2-0 væk mod Man U i Fa cup kvart, så må i omkamp to to målet var enda et selvmål.

Kan slet ikke få styr på min midtbane.

Har 32 point for 28 kampe.
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #81: 14 Dec 2013, 19:16 »

Ikke godt at hører Boxx, hvor stort er stadion pt ?.

Ja her hos mig, kører det stadig meget ustabilt, er igen i år med i kampen om overlevelse i PL.
Er alt for mange svipsere, smed også lige 2-0 væk mod Man U i Fa cup kvart, så må i omkamp to to målet var enda et selvmål.

Kan slet ikke få styr på min midtbane.

Har 32 point for 28 kampe.

det er første udvidelse,så  når den er færdig bliver det en 37.000 pladser Smiley

jeg har faktisk ikke rigtig problemer med min midtbane, eftersom jeg anvender en defensiv midt nu. Jeg er da ked af det ikke kan lykkedes for dig, og håber du bliver oppe!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #82: 14 Dec 2013, 19:48 »

Okay ja jeg fik knap 10.000 nye sæder på min første så har 42000 pladser.
Klare frisag men mit hold burde være godt nok til top 10
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #83: 14 Dec 2013, 20:02 »

Okay ja jeg fik knap 10.000 nye sæder på min første så har 42000 pladser.
Klare frisag men mit hold burde være godt nok til top 10

Lækkert stadion du har så Smiley Jeg ved ikke helt hvordan du kan få dit hold til at spille sammen. Jeg har ikke rigtig købt så mange nye spillere, men jeg har åbenbart fundet en god kombination af offensiv kreativitet og defensiv ansvar!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

jens-lyn88
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #84: 14 Dec 2013, 20:44 »

Fedt! Opstemt hvor langt er du henne?

Jeg er i Oktober 2017 lige nu.

 
Lækkert stadion du har så Smiley Jeg ved ikke helt hvordan du kan få dit hold til at spille sammen. Jeg har ikke rigtig købt så mange nye spillere, men jeg har åbenbart fundet en god kombination af offensiv kreativitet og defensiv ansvar!

Mit Stadion blev også udbygget til 42.000 og det er max for stadionudvidelser. Så jeg vil prøve at se om jeg ikke på et tidspunkt kan få lov til at bygge et nyt stadion  crazy
Logged

Manchester, Dortmund & FC København 4-Ever

Love United - Hate Glazer!!

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #85: 14 Dec 2013, 21:49 »

Jeg er i Oktober 2017 lige nu.

 
Mit Stadion blev også udbygget til 42.000 og det er max for stadionudvidelser. Så jeg vil prøve at se om jeg ikke på et tidspunkt kan få lov til at bygge et nyt stadion  crazy

lækkert lækkert Smiley er selv i 2016, men Schneijder hr været for meget skadet, til jeg gider hente ham :p har lige købt Steven Fletcher!

Lidt en skam det er max, må vi se om ikke jeg kommer derop på et tidspunkt
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #86: 14 Dec 2013, 23:05 »

14 plads med 43 point ligesom sidste år. Katastrofe sæson.

Knockaert sendt til Everton for 13.25 og 20% ville ikke forlænge går så også fra 32k til 115k i løn.
« Seneste Redigering: 14 Dec 2013, 23:30 af Sunbao » Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #87: 15 Dec 2013, 10:01 »

14 plads med 43 point ligesom sidste år. Katastrofe sæson.

Knockaert sendt til Everton for 13.25 og 20% ville ikke forlænge går så også fra 32k til 115k i løn.

I det mindste rykkede du ikke ned!! Også ærgeligt du måtte slippe Knockaert! Hvordan spillede han for dig?
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sunbao
FmFreaks Crew
(Ejer)
*

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #88: 15 Dec 2013, 10:22 »

Bevares :-)
Meget op og ned i sidste sæson som skader ødelagde en del af.
Matty james og vergini også solg da de har udløb næste år og er for dyre i deres krav.
Vores ghanesiske ven er også på vej ud af samme grund
Logged

Boxx
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Leicester City.
« Svar #89: 15 Dec 2013, 10:33 »

Bevares :-)
Meget op og ned i sidste sæson som skader ødelagde en del af.
Matty james og vergini også solg da de har udløb næste år og er for dyre i deres krav.
Vores ghanesiske ven er også på vej ud af samme grund

Jeg er også spændt på at se hvor mange rokader jeg kommer til at foretage mig her i slutningen af sæsonen. Jeg føler desuden også med dig. De sidste to sæsoner er jeg startet som lyn og torden og har skrabet næsten samtlige point til mig. Nu er vi så nået til det nye år, og det er som om at spillerne nu bare stopper med at spille, for jeg smider det ene point efter det andet!
Logged

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

Sider: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 11 Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010