home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  1 Bruger, 1199 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 13 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 57919 gange)
T.Iglemose
Førsteholdsspiller

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #225: 06 Dec 2013, 14:01 »

Det er ikke fordi at din(e) stjernespillere er/har været skadet og derfor er faldet en smule i kvalitet, eller at alderen er ved at trykke en smule..?

Ellers så kan det jo være at din succes har gjort at dine spillere har udviklet sig, således de spås en større fremtid, end man havde forventet inden sæsonen...?
Nix, Sandro, Eriksen og Lloris spillede stort set alle de vigtige kampe for mig sidste sæson - dvs. 38 ligakampe. De har alle oplevet en positiv udvikling.
Det sidste har jeg svært ved at tro - det gælder også scoutede spillere. Der er et hav af spillere på 4½ - 5 stjerner, som er nyudklækkede regens.

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #226: 06 Dec 2013, 14:14 »

Du skal tænke på at de 5 stjerner er i forhold til din klub, ikke alle spillere i hele verden. Køber du på et tidspunkt nogen "elite" spillere, eller dem du har stiger meget i stats, vil du også se andre falde.

Hvis de har spillet godt, stiger deres stats som regel hurtigere, værdien og vurderingen er også ofte højere.

Havde du haft Bale i klubben kan du være helt sikker på at de ikke havde fået 5 stjerner f.eks.
Præcis - også det jeg har forsøgt at skrive, men set i lyset af mine 3 markante spillere alle er forbedret ift sidste sæson forstår jeg ikke deres forøgelse på ½ stjerne.

Og nu har jeg spillet med Spurs i samtlige FM (og CM) og har da normalt styr på mine spillers kvaliteter, synes bare det er mærkeligt ud fra sidste sæson, for hvis det havde set sådan ud i sæson 1 havde jeg ikke undret mig.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #227: 06 Dec 2013, 15:33 »

Præcis - også det jeg har forsøgt at skrive, men set i lyset af mine 3 markante spillere alle er forbedret ift sidste sæson forstår jeg ikke deres forøgelse på ½ stjerne.

Og nu har jeg spillet med Spurs i samtlige FM (og CM) og har da normalt styr på mine spillers kvaliteter, synes bare det er mærkeligt ud fra sidste sæson, for hvis det havde set sådan ud i sæson 1 havde jeg ikke undret mig.

Det er helt sikkert fordi de har præsteret godt og spillet fast. Dermed er de blevet mere betydningsfulde for holdet.

Du vil se et fald i stjernerne igen, hvis du henter nogen der er over deres niveau.

Er din assistent også 20/20 i ability/potentiale?

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #228: 06 Dec 2013, 16:23 »

Det er helt sikkert fordi de har præsteret godt og spillet fast. Dermed er de blevet mere betydningsfulde for holdet.

Du vil se et fald i stjernerne igen, hvis du henter nogen der er over deres niveau.

Er din assistent også 20/20 i ability/potentiale?
Nej, han er noget ringere, men min 20/20 coach er enig med mine profiler. Så godt har de nu heller ikke spillet, men fast har de :-)

MichaelPaw
Gæst

« Svar #229: 06 Dec 2013, 20:26 »

Hvorfor kan jeg aldrig lave mål!!!!

Jeg har næsten i hver kamp over 60% af spillet og har et hav af skud på mål. mine modstander har typisk kun max 5 skud på mål med vinder kampene 1-0, 2-0 eller 3-0...
Jeg fatter det squ ikke........

Guldbrand
Blogmester

« Svar #230: 06 Dec 2013, 20:30 »

Hvorfor kan jeg aldrig lave mål!!!!

Jeg har næsten i hver kamp over 60% af spillet og har et hav af skud på mål. mine modstander har typisk kun max 5 skud på mål med vinder kampene 1-0, 2-0 eller 3-0...
Jeg fatter det squ ikke........

Sikkert fordi de står langt tilbage på banen og pakker sig, hvilket betyder at du sjældent kommer frem til de farlige chancer. Og når du så en sjælden gang mister bolden, så fanger de dig på en kontra og udnytter at dit hold er i ubalance.. Det er efterhånden en klassisk måde at tabe på.

Prøv evt. at smid et SS af taktik, så man kan se din formation og instruktioner og så vil jeg give mine input til mulige forbedringer.. (Ikke at det vil være nogen garant for succes dog...)  Smiley

MichaelPaw
Gæst

« Svar #231: 06 Dec 2013, 20:36 »

Sikkert fordi de står langt tilbage på banen og pakker sig, hvilket betyder at du sjældent kommer frem til de farlige chancer. Og når du så en sjælden gang mister bolden, så fanger de dig på en kontra og udnytter at dit hold er i ubalance.. Det er efterhånden en klassisk måde at tabe på.

Prøv evt. at smid et SS af taktik, så man kan se din formation og instruktioner og så vil jeg give mine input til mulige forbedringer.. (Ikke at det vil være nogen garant for succes dog...)  Smiley
Jeg begyndte mit save med Hobro blev nummer 3 med denne taktik, fik tilbudet om at komme til FCN da de kom ned i første division..

Guldbrand
Blogmester

« Svar #232: 06 Dec 2013, 20:41 »

Dine SS er lidt utydelige.. Men er det en Skarpretter du spiller med?

I så fald, vil jeg ikke spille i langsomt tempo, da du netop har brug for en masse tempo i spillet på sidste banehalvdel. Her har du både lavt tempo, hold boldbesiddelse og korte afleveringer, som sikre du har en masse boldbesiddelse, men tilgengæld også gør at du er nem at dække op for.

Jeg spiller selv en meget lignende taktik som dig. Forskellen er bare at jeg har en targetman som ikke behøver at løbe i hullerne, men i stedet bare skal have en høj bold i hovedet. Derfor stiller det ikke samme krav til kreativiteten i min offensiv. I din taktik vil jeg i højere grad satse på noget mere fart i spillet, som tvinger modstanderne ud af deres formation og får dem flyttet lidt, hvilket giver huller og plads til dine spillere..

MichaelPaw
Gæst

« Svar #233: 06 Dec 2013, 20:44 »

Dine SS er lidt utydelige.. Men er det en Skarpretter du spiller med?

I så fald, vil jeg ikke spille i langsomt tempo, da du netop har brug for en masse tempo i spillet på sidste banehalvdel. Her har du både lavt tempo, hold boldbesiddelse og korte afleveringer, som sikre du har en masse boldbesiddelse, men tilgengæld også gør at du er nem at dække op for.

Jeg spiller selv en meget lignende taktik som dig. Forskellen er bare at jeg har en targetman som ikke behøver at løbe i hullerne, men i stedet bare skal have en høj bold i hovedet. Derfor stiller det ikke samme krav til kreativiteten i min offensiv. I din taktik vil jeg i højere grad satse på noget mere fart i spillet, som tvinger modstanderne ud af deres formation og får dem flyttet lidt, hvilket giver huller og plads til dine spillere..
Ja det er så, Jamen jeg vil da prøve dit råd. Hvis jeg ikke kommer i superligaen bliver jeg squ nok fyret Wink

Skal nok sige tak hvis det virker Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #234: 06 Dec 2013, 20:47 »

Angående din defensiv - Kan se du lukker forholdsvis mange mål ind, så vil jeg evt. forsøge mig med at spille stift. På den måde sikre du at du hele tiden har lidt flere folk som bliver tilbage, så du netop ikke bliver fanget i ubalance. Det koster lidt offensivt, men der burde dine offensive spillere være stærke nok til at klare sig på egen hånd.

Du kan evt, også spille på offside, såfremt de udnytter rummet bag dit forsvar..?

MichaelPaw
Gæst

« Svar #235: 06 Dec 2013, 20:52 »

Angående din defensiv - Kan se du lukker forholdsvis mange mål ind, så vil jeg evt. forsøge mig med at spille stift. På den måde sikre du at du hele tiden har lidt flere folk som bliver tilbage, så du netop ikke bliver fanget i ubalance. Det koster lidt offensivt, men der burde dine offensive spillere være stærke nok til at klare sig på egen hånd.

Du kan evt, også spille på offside, såfremt de udnytter rummet bag dit forsvar..?
ved du hvad det prøver jeg squ lige og ser om det virker Smiley

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #236: 06 Dec 2013, 22:57 »

Hvad er der dog galt med dybe stikninger!? Bare de smider en dyb bold via. luften ned til angriberen, så har de en 1mod1 med min målmand... Konstant! Har prøvet at mandsopdække og falde dybere ned.. Intet hjælper. Deres spiller løber imens mine bare står og kigger på at bolden flyver over deres hoveder. Kæft et lorte bug!

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #237: 07 Dec 2013, 13:52 »

Hvad er der dog galt med dybe stikninger!? Bare de smider en dyb bold via. luften ned til angriberen, så har de en 1mod1 med min målmand... Konstant! Har prøvet at mandsopdække og falde dybere ned.. Intet hjælper. Deres spiller løber imens mine bare står og kigger på at bolden flyver over deres hoveder. Kæft et lorte bug!

Tja, hvis du i din taktik tillader at de får tid og plads til at slå en lang bold, og dine forsvarsspillere ikke er i stand til at følge med deres angribere - Så er det da klart at de udnytter det. Jeg oplever det selv, men dybe stikninger/lange bolde er netop også min taktiks akilleshæl - Så det er da klart at modstanderne vil udnytte det.

Men så må man jo bare overveje hvad man kan gøre rent taktisk for at forhindre det, eller i hvert fald reducere deres muligheder for at smide en bold bag forsvaret. Det er i hvert fald for nemt at give spillet skylden for det !

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #238: 07 Dec 2013, 21:07 »

Tja, hvis du i din taktik tillader at de får tid og plads til at slå en lang bold, og dine forsvarsspillere ikke er i stand til at følge med deres angribere - Så er det da klart at de udnytter det. Jeg oplever det selv, men dybe stikninger/lange bolde er netop også min taktiks akilleshæl - Så det er da klart at modstanderne vil udnytte det.

Men så må man jo bare overveje hvad man kan gøre rent taktisk for at forhindre det, eller i hvert fald reducere deres muligheder for at smide en bold bag forsvaret. Det er i hvert fald for nemt at give spillet skylden for det !
Jeg har ikke skiftet taktik siden den sidste patch, og problemet var der slet ikke før det?
Jeg synes det ligner et bug, eftersom mine forsvars spillere intet opfatter før bolden er forbi dem, og så først begynder at løbe der. På det tidspunkt har modstanderen allerede fået en frilbøber, dette sker ret ofte. Ligemeget om jeg chikanere dem tidligt på banen, mandsopdækker eller hvad der nu ellers er.

Men jeg er åben for forslag til hvordan jeg kan afværge det Smiley?
« Seneste Redigering: 07 Dec 2013, 21:13 af TimE » Logged

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

mexicoz
Lilleputspiller
*

« Svar #239: 08 Dec 2013, 00:44 »

Temmelig bizar straffesparkskonkur rence - der var perioder, hvor jeg viterligt troede, at den aldrig ville få nogen ende!

Sider: 1 ... 14 15 [16] 17 18 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010