home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1209 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 20 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 57934 gange)
Ignorado
Gæst

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #195: 29 Nov 2013, 20:19 »

Mine backs får nu også bedre karaktere, men da jeg kun spiller med tekst kan jeg naturligvis ikke vurdere om det problem der åbenbart var før, nu er blevet bedre.

Men spillet er ihf ikke blevet dårligere i min lille verden.
Jeg tror faktisk du har helt ret, det virker til at mange forventer at 3D engine er 100% hvad der sker. Selvfølgelig skal man kunne finde med i hvad der sker, men at nogle folk nærmest forventer FIFA 14-agtig præcision i driblinger osv. er næsten grotæsk Smiley

PhilipFlink
Manager

« Svar #196: 29 Nov 2013, 20:54 »

Step: 1

Step: 2

- Det her sker KONSTANT. 3-4 gange pr. kamp, bare jeg står det mindste højt. Forsvarene står bare og glor. bliver løbet i ryggen konstant, og man kan ikke få dem til at stå tæt på sin "midterforsvars makker".. Der er altid de her kæmpe huller .....

Sker det ikke for andre / Hvis ikke, hvad pokker gør i så?

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #197: 29 Nov 2013, 20:57 »

Step: 1

Step: 2

- Det her sker KONSTANT. 3-4 gange pr. kamp, bare jeg står det mindste højt. Forsvarene står bare og glor. bliver løbet i ryggen konstant, og man kan ikke få dem til at stå tæt på sin "midterforsvars makker".. Der er altid de her kæmpe huller .....

Sker det ikke for andre / Hvis ikke, hvad pokker gør i så?
Sker også flere gange for mig i hver kampen. Har været nød til at spille med meget dyb forsvarslinje, men det sker stadig op til flere gange.

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #198: 30 Nov 2013, 13:53 »

Sjovt som folk har helt forskellige oplevelser efter patchen, synes frispark er blevet meget forbedret, og kan faktisk se at der bliver scoret af og til...

Phillipflink: ville faktisk sige at din back ikke er problemet på det screenshot, en back der kommer i løb i ryggen på ham vil jo 9/10 gange komme foran på sådan en bold..

Hvis jeg var dig ville jeg kigge på at dit center forsvar eller den def midt var mere aggressive på boldholderen, på trods af at de er 3 tæt i området, har viera der samtidig er en ekstremt dygtig off midt, virkelig meget plads til at slå en gudebold som er svær for backen og virkelig nem for kantspilleren at komme på...

Bovski
Reserveholdsspiller

« Svar #199: 30 Nov 2013, 13:54 »

Har heller ikke det store problem med at jeg har mange chancer...

Havde godt nok en kamp hvor Wolfsburg havde 1 forsøg og scorede og jeg selv havde 25 chancer, men var tydeligt at min teamtalk ikke havde været god og at spillerne manglede selvtillid, de havde ihvertfald scoret på de samme chancer 2 kampe inden.. Og så havde deres målmand også en virkelig god kamp...

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #200: 01 Dec 2013, 14:26 »

Andre end mig der oplever at når man deltager i EL, så udsættes alle ens ligakampe langt ud i fremtiden? Altså hvis jeg spiller EL torsdag, så udsætter computeren automatisk ligakampen i weekenden til langt ude i fremtiden hvilket så gør at når jeg når til slutningen af sæsonen, så skal jeg spille 3-4 kampe om ugen.

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #201: 01 Dec 2013, 17:15 »

Er jeg den eneste som lukker sindssygt mange mål ind på hjørnespark? Lukker igennemsnit et ind hver anden kamp ligegyldigt om jeg træner defensive dødbolde. Det er fandeme belastne.

Mathi89
Reserveholdsspiller

« Svar #202: 01 Dec 2013, 17:16 »

Er jeg den eneste som lukker sindssygt mange mål ind på hjørnespark? Lukker igennemsnit et ind hver anden kamp ligegyldigt om jeg træner defensive dødbolde. Det er fandeme belastne.
Kan ikke huske jeg har lukket mål ind på hjørnespark..
Men scorer dog mange selv

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #203: 01 Dec 2013, 17:35 »

Så må du jo få kigget på hvordan du dækker op på hjørne!

Få dem med lave tal i markering, styrke, jumping reach ud af feltet eller til at dække stolperne. Dem med gode tal i disse, skal ud og slås i feltet.

Jeg har gode erfaringer med at stille en spiller nær målmanden (Husker ikke lige hvad positionen hedder, men den er ikke sat op pr. default)

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #204: 01 Dec 2013, 17:38 »

Så må du jo få kigget på hvordan du dækker op på hjørne!

Få dem med lave tal i markering, styrke, jumping reach ud af feltet eller til at dække stolperne. Dem med gode tal i disse, skal ud og slås i feltet.

Jeg har gode erfaringer med at stille en spiller nær målmanden (Husker ikke lige hvad positionen hedder, men den er ikke sat op pr. default)
Har prøvet med forskellige konstellationer, lige lidt hjælper det.. Har dog ikke prøvet den med en spiller ved målmanden.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #205: 01 Dec 2013, 17:53 »

Har prøvet med forskellige konstellationer, lige lidt hjælper det.. Har dog ikke prøvet den med en spiller ved målmanden.

Bruger den altid, synes den hjælper enormt.

Kan være du skal ud og kigge på nogen spillere der kan bruges til at forsvare på hjørne, indlæg, frispark etc., de er altid gode at have. Mange af de "gode" cb's er ofte dårlige til at forsvare på netop hjørne, da de er meget mere teknisk orienteret, her kunne man også kigge på nogen med mere jumping reach, marking, tackling og styrke.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #206: 04 Dec 2013, 13:04 »

Nogen der har haft noget som helst held med samtaler med spillerne..?

Hver gang en spiller kommer til mig ang. et emne, så ender det altid ud i at spilleren bliver utilfreds.. Utrolig frustrerende og samtidigt virker det en smule urealistisk.

Jeg er i hvert fald stoppet med at have personlige samtaler med mine spillere....

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #207: 04 Dec 2013, 13:09 »

Nogen der har haft noget som helst held med samtaler med spillerne..?

Hver gang en spiller kommer til mig ang. et emne, så ender det altid ud i at spilleren bliver utilfreds.. Utrolig frustrerende og samtidigt virker det en smule urealistisk.

Jeg er i hvert fald stoppet med at have personlige samtaler med mine spillere....

Enig, man er næsten tvunget til at give efter for spilleren hver gang.

JKJ
Gæst

« Svar #208: 04 Dec 2013, 13:18 »

Jeg har haft en enkelt der endte utilfredsstillende, ellers synes ikke jeg har haft de store problemer.

Men på ca 1½ år har jeg nok også kun haft 4-5 samtaler, så måske jeg bare ikke tænker alverden over det.

Men det skal da lige siges at jeg altid står fast og slår fast overfor spilleren at det er mig der er bossen, så må han leve med det eller smutte  Wink

Guldbrand
Blogmester

« Svar #209: 04 Dec 2013, 13:29 »

Enig, man er næsten tvunget til at give efter for spilleren hver gang.
Lige præcist.. Derfor tror jeg også at det betaler sig, at helt lade vær med at have disse samtaler.

Jeg har haft en enkelt der endte utilfredsstillende, ellers synes ikke jeg har haft de store problemer.

Men på ca 1½ år har jeg nok også kun haft 4-5 samtaler, så måske jeg bare ikke tænker alverden over det.

Men det skal da lige siges at jeg altid står fast og slår fast overfor spilleren at det er mig der er bossen, så må han leve med det eller smutte  Wink

Det er egentlig samme stil jeg prøver at kører. Det ender galt HVER gang. Senest med en af de unge spillere, som jeg ellers ville mene man burde kunne kontrollere, frem for de spillere der måske ønsker sig væk fra klubben for at prøve noget nyt.

Sider: 1 ... 12 13 [14] 15 16 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010