home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1245 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
0 Brugere og 17 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20 Udprint
Forfatter Emne: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?  (Læst 57946 gange)
JKJ
Gæst

Sv: Fejl i nuværende version, eller ingen fejl?
« Svar #210: 04 Dec 2013, 13:58 »

Lige præcist.. Derfor tror jeg også at det betaler sig, at helt lade vær med at have disse samtaler.

Det er egentlig samme stil jeg prøver at kører. Det ender galt HVER gang. Senest med en af de unge spillere, som jeg ellers ville mene man burde kunne kontrollere, frem for de spillere der måske ønsker sig væk fra klubben for at prøve noget nyt.

Det var min nye indkøbte reservemålmand som pludselig blev 3. målmand da jeg ikke fik solgt Enten Reina eller Mignolet som var utilfreds. Og det er vel forståeligt nok at han ikke fik den plads han var lovet.

Men jeg har rent faktisk givet Lucas en røvfuld, og har ikke hørt noget til ham siden, jeg er faktisk kommet med på hans liste over favoritpersonale Wink

Viftrup7
Lilleputspiller
*

« Svar #211: 05 Dec 2013, 07:26 »

jeg ser at forsvarspillerne ikk gider at dække op for indlæg Skuffet håber snart der kommer en update

Boerre
Landsholdsspiller

« Svar #212: 05 Dec 2013, 14:21 »

Spiller i Italien og får konstant bud fra Verona på deleje på min målmand. De byder 500k hvorefter jeg forlænger mere, det afviser de og derefter byder de 500k igen. Kan ikke komme videre på dagen fordi de hele tiden byder. Lidt af en bug..
« Seneste Redigering: 06 Dec 2013, 12:53 af Boerre » Logged

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #213: 06 Dec 2013, 09:51 »

Det der er ved at pisse mig virkelig meget af, er de latterligt lave bud man får på en spiller!

har 2 spillere i mit leicester save, hvor den ene er vurderet til 75 mil og den anden til 52 mil

Det maksimale klubberne har budt på disse to spillere, som åbenbart alle vil have, er hhv. 25 mil og 20 mil. Der er ingen der vil højere op, og der er da bestemt ingen som gider byde på de spillere man rent faktisk har til salg.. WTF!?

Jeg kan flyve.. i så lang tid det tager mig at ramme jorden fra jeg springer!

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #214: 06 Dec 2013, 10:12 »

Det der er ved at pisse mig virkelig meget af, er de latterligt lave bud man får på en spiller!

har 2 spillere i mit leicester save, hvor den ene er vurderet til 75 mil og den anden til 52 mil

Det maksimale klubberne har budt på disse to spillere, som åbenbart alle vil have, er hhv. 25 mil og 20 mil. Der er ingen der vil højere op, og der er da bestemt ingen som gider byde på de spillere man rent faktisk har til salg.. WTF!?

Det er en joke det bud fis, dog oplever jeg at hvis interessen for spilleren holder ved, kan man over flere forhandlinger presse priserne op på et fornuftigt niveau. Men det tager ofte lang tid og mange forhandlinger.

Det er ok af og til, jeg synes dog ikke altid det bør være sådan på alle bud.

Guldbrand
Blogmester

« Svar #215: 06 Dec 2013, 10:15 »

Jeg oplever ellers stor interesse for mine spillere -Faktisk også lidt for meget. Beløbet fejler heller intet, selvom de naturligvis forsøger at kapre mine spillere billigt til at starte med - Sund forretningsteknik..

Nu kender jeg af gode årsager ikke til kvaliteten af dine spillere, men måske pris og kvalitet bare ikke hænger sammen? Finanskrisen spiller stadig ind - Også i FM er mit gæt, hvilket betyder at det måske er en lidt snævre gruppe af klubber som har råd til de spillere, men at kvaliteten ikke matcher deres niveau - Men det er bare mit gæt..

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #216: 06 Dec 2013, 10:20 »

Jeg oplever ellers stor interesse for mine spillere -Faktisk også lidt for meget. Beløbet fejler heller intet, selvom de naturligvis forsøger at kapre mine spillere billigt til at starte med - Sund forretningsteknik..

Nu kender jeg af gode årsager ikke til kvaliteten af dine spillere, men måske pris og kvalitet bare ikke hænger sammen? Finanskrisen spiller stadig ind - Også i FM er mit gæt, hvilket betyder at det måske er en lidt snævre gruppe af klubber som har råd til de spillere, men at kvaliteten ikke matcher deres niveau - Men det er bare mit gæt..

Problemet er ikke kvaliteten tror jeg. Vi taler om Anthony Knockaert og Nicusor Stanciu.

Jeg har også forsøgt at forhandle mig op på et beløb jeg mener er fair, hvis jeg skal sælge, men de afviser bare, og lidt senere byder de 25 igen. Den eneste umiddelbare effekt dette har, er at mine spillere konstant forlanger større kontrakter :/

Newcastle
Landsholdsspiller

« Svar #217: 06 Dec 2013, 10:28 »

Problemet er ikke kvaliteten tror jeg. Vi taler om Anthony Knockaert og Nicusor Stanciu.

Jeg har også forsøgt at forhandle mig op på et beløb jeg mener er fair, hvis jeg skal sælge, men de afviser bare, og lidt senere byder de 25 igen. Den eneste umiddelbare effekt dette har, er at mine spillere konstant forlanger større kontrakter :/

Har du prøvet at ændre beløbet inde på spilleren, altså ændre hans værdi, så plejer de at trække interessen tilbage.

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #218: 06 Dec 2013, 10:30 »

Du må jo sætte prisen op på spillerne efter det du forventer for dem og så blive ved at insistere at de skal koste det du mener.

Jeg ved godt at spillerne kan blive utilfredse, men igen er det vigtigt at du insistere på at de er pengene værd.

Dog er det vigtigt at din bedømte værdi også er realistisk. Derfra kan man så stille og roligt forhandle, ikke forvent at få den pris du mener du skal have - men højest sandsynlig en mellemting. Ret ofte får man hvad man mener man bør have for spillerne, med denne approach.

Men ja, den er meget anerledes end hvad vi er vant til fra FM.

Boxx
Landsholdsspiller

« Svar #219: 06 Dec 2013, 11:33 »

Mange tak for jeres svar! Smiley Må vi se om det virker

champione
Reserveholdsspiller

« Svar #220: 06 Dec 2013, 12:02 »

Jeg oplever virkelig få bud og det er umuligt at komme af med mine marginal spillere i Newcastle.. SÅ irriterende!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #221: 06 Dec 2013, 12:05 »

Jeg oplever virkelig få bud og det er umuligt at komme af med mine marginal spillere i Newcastle.. SÅ irriterende!

Nu er spillerne i Premier League generelt også bedre betalt end i nogen anden liga. Det tror jeg spiller en stor indflydelse på hvorvidt andre klubber er interesseret i ens spillere - Specielt når de "kun" er marginal spillere..

T.Iglemose
Førsteholdsspiller

« Svar #222: 06 Dec 2013, 12:31 »

Har lige overstået min første sæson med Tottenham, hvor det blev til bronze og har ikke solgt ud af nogle profiler. Alligevel oplever jeg min ass. manager og bedste coach vurderer spillerne højere end sidste sæson (og normalt ift. andre spil). Har en 20-20 coach og han vurderer både Eriksen, Sandro og Lloris til at være 4½ stjerne i kvalitet og flere spillere kan nå 5 stjerner i potentiale. Det er som om at overlæggeren er sænket en smule og forstår ikke hvorfor - det plejer som regel at være den anden vej - hvilket jeg også helst ser, da 5 stjerner er i eliten og ikke 4-4½ spillere, som jeg vurderer Lamela, Eriksen og 5 talenter jeg har fundet. Kunne forstå det, hvis jeg solgte min bedste spiller - f.eks. sidste sæson, hvor Bale satte overlæggeren for kvaliteten!

Guldbrand
Blogmester

« Svar #223: 06 Dec 2013, 12:40 »

Har lige overstået min første sæson med Tottenham, hvor det blev til bronze og har ikke solgt ud af nogle profiler. Alligevel oplever jeg min ass. manager og bedste coach vurderer spillerne højere end sidste sæson (og normalt ift. andre spil). Har en 20-20 coach og han vurderer både Eriksen, Sandro og Lloris til at være 4½ stjerne i kvalitet og flere spillere kan nå 5 stjerner i potentiale. Det er som om at overlæggeren er sænket en smule og forstår ikke hvorfor - det plejer som regel at være den anden vej - hvilket jeg også helst ser, da 5 stjerner er i eliten og ikke 4-4½ spillere, som jeg vurderer Lamela, Eriksen og 5 talenter jeg har fundet. Kunne forstå det, hvis jeg solgte min bedste spiller - f.eks. sidste sæson, hvor Bale satte overlæggeren for kvaliteten!

Det er ikke fordi at din(e) stjernespillere er/har været skadet og derfor er faldet en smule i kvalitet, eller at alderen er ved at trykke en smule..?

Ellers så kan det jo være at din succes har gjort at dine spillere har udviklet sig, således de spås en større fremtid, end man havde forventet inden sæsonen...?

NAsMaR
Førsteholdsspiller

« Svar #224: 06 Dec 2013, 12:40 »

Du skal tænke på at de 5 stjerner er i forhold til din klub, ikke alle spillere i hele verden. Køber du på et tidspunkt nogen "elite" spillere, eller dem du har stiger meget i stats, vil du også se andre falde.

Hvis de har spillet godt, stiger deres stats som regel hurtigere, værdien og vurderingen er også ofte højere.

Havde du haft Bale i klubben kan du være helt sikker på at de ikke havde fået 5 stjerner f.eks.

Sider: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 20 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010