home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
I dag kl. 22:25:50 Wester Jr. Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1235 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 5 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 47751 gange)
nikovic
Reserveholdsspiller

Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #150: 23 Okt 2013, 16:31 »

Hold da op - det var godt nok vildt så stor en forskel vi oplever!
Generelt høvler jeg bare mål ind, særligt i første halvleg. Har oplevet mange gange efterhånden, bare i første sæson, at jeg kommer foran med 3-4 mål bare i første halvleg. Om det bare er Ajax holdet som er urimeligt stærke skal jeg ikke kunne sige, men jeg finder det alligevel påfaldende.

Lige nu, fører jeg f.eks. 5-0 mod Roda på hjemmebane, og der er vel at mærke kun spillet 43 minutter..

EDIT:
Netop nu, fører jeg tilmed 5-1 over Willem II med 23 minutter spillet... så deeeet..

Gi mig endelig din taktik, jeg må spille røvsygt og pisse defensivt med min Brøndby hold.
Sidste 5 kampes målscorer 5 scoret - 2 lukket ind. (De 3 af målene var mod Virum i pokalen).

sethzor
Lilleputspiller
*

« Svar #151: 23 Okt 2013, 19:17 »

Er jeg den eneste som finder spillet utrolig svært i forhold til de foregående? Det er både min kammerat og jeg blevet enige om. Det er en kamp for livet at vinde kampene! Formåede at blive fyret før januarpausen i 2 saves! Første hvor jeg skulle få Leeds op i Premier League. Det var en fallit erklæring, og op ad bakke hele vejen igennem. Derefter prøver jeg Southampton, og det var sgu ikke meget bedre. Fortsatte dog i Southampton og fik en fin 7. plads til dem, men synes satme hårdt at være manager i år!
Det er dog rigtig fedt at man nu kan bruge sin løn til noget. Hvis man tilbyder sig selv en skod løn, så vil de hurtigere fyre en nu.
Det mærkeligste jeg har prøvet var at modstander holdet fik tildelt straffe på trods af at manden der blev tacklet stod på midtbanen.

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #152: 23 Okt 2013, 20:35 »

Har patchen rettet nok til at det kan svare sig at starte et save, man regner med at ville spille på i et stykke tid? Smiley

bromberg
Førsteholdsspiller

« Svar #153: 24 Okt 2013, 01:22 »

Er jeg den eneste som finder spillet utrolig svært i forhold til de foregående? Det er både min kammerat og jeg blevet enige om. Det er en kamp for livet at vinde kampene! Formåede at blive fyret før januarpausen i 2 saves! Første hvor jeg skulle få Leeds op i Premier League. Det var en fallit erklæring, og op ad bakke hele vejen igennem. Derefter prøver jeg Southampton, og det var sgu ikke meget bedre. Fortsatte dog i Southampton og fik en fin 7. plads til dem, men synes satme hårdt at være manager i år!
Det er dog rigtig fedt at man nu kan bruge sin løn til noget. Hvis man tilbyder sig selv en skod løn, så vil de hurtigere fyre en nu.
Det mærkeligste jeg har prøvet var at modstander holdet fik tildelt straffe på trods af at manden der blev tacklet stod på midtbanen.

Hmm tværtimod, eller det vil sige at jeg har et helt utroligt forsvar, mens mine angribere brænder helt sindsygt.

Jeg er juventus og kun Lorente har +15 i afslutninger. Til gengæld er mine wingback sikre når de kommer til skud. De høvler kasser ind.
Status efter 23 kamps:
Mål for - 42
Mål imod - 6

Som sagt står de godt defensivt, mens de til tider er jammerligt foran. Har altid +15 skud dog

Naustratze
Gæst

« Svar #154: 24 Okt 2013, 12:35 »

Jeg er enig. Wolfsvinkel, Elmander og Hooper kan ikke score på friløbere, men så snart mine wingbacks Olsson og Kelly er med fremme bliver det farligt. Hentede Stephen Kelly lige efter første sæsonkamp, han er nu på 6 mål i 7 ligakampe, hvor Wolfsvinkel er på 2. Simpelthen så uskarpe i det her spil.

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #155: 24 Okt 2013, 13:29 »

Har patchen rettet nok til at det kan svare sig at starte et save, man regner med at ville spille på i et stykke tid? Smiley

Ja? De patches de laver virker jo altid også på save games.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #156: 24 Okt 2013, 15:15 »

Synes, jeg oplever utrolig mange målmandsdrop.

Simply Arsenal.

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #157: 26 Okt 2013, 09:52 »

Hejsa FM Freaks :-)

Har lige et enkelt spørgsmål til spillet.
Har købt spillet og fået adgang til betaen. Planen var jeg først vil spille når spillet udkom og spillet var ude af betaen.
Men jeg har fri i nogle dage næste i uge, så det ville være oplagt at få spillet lidt.

Mit spørgsmål er om der nogle begrænsninger på betaen i forhold til når spillet udkommer på næste torsdag? For jeg vil gerne starte et spil op med Tottenham og derefter forsætte med det samme savegame. Synes bare det er lidt irriterende at spille betaen og så der er ikke adgang til alle ting spillet.
Håber i forstår hvad jeg mener.

MVH. Thomas 

ogasogas
Reserveholdsspiller

« Svar #158: 26 Okt 2013, 10:14 »

Hejsa FM Freaks :-)

Har lige et enkelt spørgsmål til spillet.
Har købt spillet og fået adgang til betaen. Planen var jeg først vil spille når spillet udkom og spillet var ude af betaen.
Men jeg har fri i nogle dage næste i uge, så det ville være oplagt at få spillet lidt.

Mit spørgsmål er om der nogle begrænsninger på betaen i forhold til når spillet udkommer på næste torsdag? For jeg vil gerne starte et spil op med Tottenham og derefter forsætte med det samme savegame. Synes bare det er lidt irriterende at spille betaen og så der er ikke adgang til alle ting spillet.
Håber i forstår hvad jeg mener.

MVH. Thomas 

Nej der er ingen begrænsninger i betaen, det er bare en ufærdig version af det hele spil.

Manchester United just arrogant, not better

fraize
Førsteholdsspiller

« Svar #159: 26 Okt 2013, 10:34 »

Jeg har desværre valgt at afbestille FM14 baseret på betaen, og har i stedet hentet en transferupdate. Jeg er utrolig skuffet over, at der er så få ændringer, så jeg vil hellere bruge pengene på noget andet Skuffet Desuden er ME helt til at lukke op og skide i. Jeg ved godt det er en beta, men detaljegraden er jo ikke engang blevet bedre Skuffet

Lidt galde fra min side - god fornøjelse jer der køber! Smiley

fc-andeby
Ynglingespiller

« Svar #160: 26 Okt 2013, 10:44 »

Nej der er ingen begrænsninger i betaen, det er bare en ufærdig version af det hele spil.

OK. Så den eneste forskel er vel bare, at de har rette diverse fejl når spillet udkommer.

daugaard
Landsholdsspiller

« Svar #161: 26 Okt 2013, 11:21 »

jeg oplever mine backs slet ikke er forsvars spillere, de lader bare spilleren passere forbi, og bang! så der kasse

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #162: 27 Okt 2013, 13:11 »

Mon det er en bug, at top 35 alle er forsvarsspillere?  Tunge

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #163: 27 Okt 2013, 13:17 »

Det er det ja!

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #164: 27 Okt 2013, 13:31 »

Tænkte det nok Wink

Sider: 1 ... 9 10 [11] 12 13 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010