home forum contact
 
  Velkommen
Gæst
Søg
 
SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
17 Mar 2024, 23:29 Fadbamsen Skadestuen ryger ud i online spil.
03 Mar 2024, 06:12 DeBuur Skadestuen Kan ikke vælge Liverpo...
23 Feb 2024, 20:56 ydersog Klubsøgnin... Manchester United
23 Feb 2024, 10:12 valverde4ever Pro Cyclin... Cycling Career - Kan d...
23 Feb 2024, 00:14 g00n Blogs Minimalistic 2020
19 Feb 2024, 14:02 rheya Omklædning... Home Grown spillere?
29 Jan 2024, 11:35 Mulle68 Nostalgi Patches CM 4
Antal Registrerede Brugere: 23284
  0 Brugere, 522 Gæster Online.

Indlæg: 1132681 over 31362 Emner
Nyeste Bruger: reportajme
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 44445 gange)
Caviezel
Førsteholdsspiller
*****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #210: 02 Nov 2013, 21:46 »

Kan man spille videre fra demoen i det fulde spil ? Smiley

Ja, selvfølgelig kan man det  Thumbs Up
Logged

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

DeBuur
Manager
********

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #211: 03 Nov 2013, 20:39 »

Er ikke specielt imponeret - kan ikke rigtig se at spillet er blevet bedre - på taktik området syntes jeg det er gået tilbage.

Jeg har prøvet at downloade RTE - den er elendig og ødelægger spillet - kan absolut ikke anbefales!

Som andre skriver så er der de sædvanlige problemer med skader - jeg har derfor lavet en db med nedsat hyppighed af skader indtil der kommer en update hvor der ikke er 5 skader i hver kamp.

Hastigheden i spillet er god - jeg kører med en gammel AMD Phenom II 965 Black Edition som er overclocket til 4 ghz og kører med 8 gb ramm desuden har jeg monteret en sdd hd - kører spillet fint og jeg ser ingen grund til at gå ud og investere i nyt hardware.

Mit gfx kort er et Radeon HD 5870 - den holder endnu men er begyndt at "hyle" så næste weekend skal der skiftes fan på kortet.

Grafikken var sat til højeste - det medførte en anelse hakken... men efter at jeg har sat grafikken til automatisk så flyder grafikken fin.
Logged

YNWA

TheWulf
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline

 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #212: 03 Nov 2013, 20:48 »

Det med skader forstår jeg slet ikke. Jeg har næsten ingen skader.

Og så stiller jeg mig stadigvæk totalt uforstående overfor folks problemer med taktik-delen. Jeg synes den er blevet langt bedre og langt mere realistisk.

Synes også medie-delen er blevet bedre; bedre spørgsmål, bedre svar og mindre kedelig.
Logged

Newcastle
Landsholdsspiller
******

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #213: 03 Nov 2013, 20:51 »

Ja der er godt nok noget der skal forbedres.

Oplevede netop at min højre back helt ude fra sidelinjen skyder på eget mål og rammer overlæggeren og modstanden scorer så på returen.

Det er jo helt ude i hampen...
Logged

Phata
Reserveholdsspiller
****

Offline Offline


 
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #214: 03 Nov 2013, 22:05 »

Det med skader forstår jeg slet ikke. Jeg har næsten ingen skader.

Og så stiller jeg mig stadigvæk totalt uforstående overfor folks problemer med taktik-delen. Jeg synes den er blevet langt bedre og langt mere realistisk.

Synes også medie-delen er blevet bedre; bedre spørgsmål, bedre svar og mindre kedelig.

Har samme opfattelse, taktik delen er nok den bedste der er sket for spillet. Slut med de urealistisk silders, utroligt lækkert den måde du kan bygge en taktik op og stadigvæk lade dine spillere gøre de ting som passer bedst til dem. Modsat før hvor alt stor set før var fastlagt.

Har kun haft 4 skader på 3 sæsoner, hvilket ikke på nogen måder er slemt. Hvis noget så synes jeg der er for få skader.

Desværre er spillet dog stadigvæk sådan, at man grundlæggende kan spille samme taktik som i alle andre fm-spil også ellers vinde det hele.
Logged

Sider: 1 ... 13 14 [15] Udprint 
 



This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010