Velkommen
Gæst
SENEST AKTIVE EMNER
Dato
Forfatter
Forum
Emne
18 Dec 2024, 11:47
hoeven
Træningsbanen
En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58
Broen13
Omklædning...
Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51
Broen13
Blogs
The American Dream
11 Dec 2024, 19:07
andersnomanni
Blogs
SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48
andersnomanni
Træningsbanen
Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21
Brodtgaard
Challenges
The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53
ydersog
Klubsøgnin...
Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere:
23470
0 Brugere, 1342 Gæster Online.
Nyeste Bruger:
MarekaDype6559
FORUM
FmFreaks Forside
Forum: Football Manager 2014
Kategori: Omklædningsrummet
Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 3 Gæster læser i øjeblikket dette emne.
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
Forfatter
Emne: Jeres første håndsindtryk ? (Læst 47638 gange)
BlaZZo
FmFreaks' Venner
Sv: Jeres første håndsindtryk ?
«
Svar #180:
29 Okt 2013, 18:26 »
Hvor mange patches kommer der så ud denne gang før spillet er spilbart ?
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
Phata
Reserveholdsspiller
«
Svar #181:
29 Okt 2013, 18:31 »
Citat af: BlaZZo 29 Okt 2013, 18:26
Hvor mange patches kommer der så ud denne gang før spillet er spilbart ?
Jeg finder faktisk det her spil langt mere spilbart end Fm13 nogensinde har været, har ikke taget den nye update inu. Men ellers har mit største problem været de voldsomme snits alle forsvarsspiller får.
Holdet gør som de får besked på, de analyse redskaberne som er i spillet virker stadigvæk som de skal. Dine samtaler med de spillere du har på holdet er blevet forbedret i forhold til de sidste par år.
Nu må jeg så se om den nye Me ødelægger spillet.
«
Seneste Redigering: 29 Okt 2013, 18:49 af Phata
»
BlaZZo
FmFreaks' Venner
«
Svar #182:
29 Okt 2013, 20:35 »
Okey, har slet ikke prøvet det. Men køber det selvfølgelig, men håber da det er spilbart kort efter man køber det!
Chelsea FC - Champions League vinder 2011/12.
Velkommen til Hazard.
ptrN
Manager
«
Svar #183:
31 Okt 2013, 21:45 »
Jeg er godt og grundigt træt af at alle de mål man lukker ind enten er efter en standardsituation eller en situation hvor en af mine spillere tackler bolden ned i rummet bag mine centerbacks, og deres angriber kan løbe bagom og have en friløber.
Det er som om mine spillere slet ikke gider dække op på hjørnespark, frispark og indkast.
welbz is dat guy
PhilipFlink
Manager
«
Svar #184:
31 Okt 2013, 21:54 »
Citat af: ptrN 31 Okt 2013, 21:45
Jeg er godt og grundigt træt af at alle de mål man lukker ind enten er efter en standardsituation eller en situation hvor en af mine spillere tackler bolden ned i rummet bag mine centerbacks, og deres angriber kan løbe bagom og have en friløber.
Det er som om mine spillere slet ikke gider dække op på hjørnespark, frispark og indkast.
Har slet ikke de problemmer på dødbolde.. Der går næsten ikke mål ind på mig på den måde. Det sker dog en gang imellem det ud skriver med midtbanen der tackler - eller en back der tackler den ind i feltet til en fri modstander...
Eller at modstanderens kant løber med bolden, og pludselig stopper mine midterforsvare op, og ingen dækker den ENE mand der er i feltet..
http://www.youtube.com/v/e3psfir8vXA?version=3&hl=en_GB
FIFA 13 skills tutorial
jskovc
Førsteholdsspiller
«
Svar #185:
31 Okt 2013, 23:16 »
Jeg er meget begejstret for det nye FM i det store hele. Taktik-delen er blevet noget mere smooth, og kræver ikke så mange musseklik som det gjorde før i tiden. Det er blevet langt mere gennemskueligt at sætte en taktik der virker, og justere på det der ikke fungerer i den. Jeg synes også at resultaterne i kampene er blevet langt mere "konstante" i forhold til hvordan spillerne præsterer. Men alt sammen noget jeg udtaler fordi, mine kampe i det store hele har været en succesoplevelse, i forhold til sidste års FM hvor det bare var den ene nedtur oven på den anden ligegyldigt hvordan man agerede taktisk. Desuden synes jeg også simulations-flowet mellem kampene er blevet hurtigere. Så alt i alt er jeg yderst tilfreds med det nye FM her efter en halv dag.
"Du kan jo ikke stå og blaffe på landevejen uden en rygsæk og en studenterhue"
-Citat Jørgen Leth
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #186:
31 Okt 2013, 23:52 »
Forfærdeligt! Mere præcist kan det vel ikke siges..
Det lyder dog fra SI's side, at ME-problemerne er i gang med at blive løst, og at det ikke skulle tage alt for lang tid.
Det er vist bedst, hvis man venter med at spille spillet indtil da.
Retfærdig er den, der vandrer retsindigt, lykkelige hans sønner efter ham!
Phata
Reserveholdsspiller
«
Svar #187:
31 Okt 2013, 23:59 »
Citat af: Wonderboii 31 Okt 2013, 23:52
Forfærdeligt! Mere præcist kan det vel ikke siges..
Det lyder dog fra SI's side, at ME-problemerne er i gang med at blive løst, og at det ikke skulle tage alt for lang tid.
Det er vist bedst, hvis man venter med at spille spillet indtil da.
Så det betyder at om ikke så lang tid, så har de ødelagt spillet .... Utroligt at spillet ikke engang kan være ude i en dag, før man ved de kommer til at ødelægge det.
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #188:
01 Nov 2013, 00:02 »
Citat af: Phata 31 Okt 2013, 23:59
Så det betyder at om ikke så lang tid, så har de ødelagt spillet .... Utroligt at spillet ikke engang kan være ude i en dag, før man ved de kommer til at ødelægge det.
Vi deler vist ikke den samme oplevelse af spillet.
Jeg føler mig dog overbevist om, at de gør deres bedste for, at levere et godt spil, og at de får rettet diverse fejl.
Phata
Reserveholdsspiller
«
Svar #189:
01 Nov 2013, 00:09 »
Citat af: Wonderboii 01 Nov 2013, 00:02
Vi deler vist ikke den samme oplevelse af spillet.
Jeg føler mig dog overbevist om, at de gør deres bedste for, at levere et godt spil, og at de får rettet diverse fejl.
Har ikke haft nogle problemer med Me, fra første dag med Beta og nu her hvor spillet er ude. Sidste år var det på samme måde indtil de begyndte at rette på den Me, som faktisk gjorde at jeg ikke gad spille det fra i et godt stykke tid. Indtil de gik tilbage til en Me som faktisk virkede.
Den Me som er der lige nu, er for mig noget nær det bedste de har længe. Mit hold spiller som de skal, de andre holds kampe ender med en del realisme. Ikke for mange mål, ikke nogen kampe hvor man har 20 skud mod 1 og man taber 0-1. Faktisk har de ramt den dead on imo.
Men da jeg har spillet på steam, så kan jeg ikke blive fri fra deres patches, hvilket er en skam. Da jeg er over bevist om at det bare ender med at ødelægge min spiloplevelse. Hvis jeg kunne blive fri fra deres patch, så er det mig lige meget hvad de laver.
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #190:
01 Nov 2013, 00:17 »
Citat af: Phata 01 Nov 2013, 00:09
Har ikke haft nogle problemer med Me, fra første dag med Beta og nu her hvor spillet er ude. Sidste år var det på samme måde indtil de begyndte at rette på den Me, som faktisk gjorde at jeg ikke gad spille det fra i et godt stykke tid. Indtil de gik tilbage til en Me som faktisk virkede.
Den Me som er der lige nu, er for mig noget nær det bedste de har længe. Mit hold spiller som de skal, de andre holds kampe ender med en del realisme. Ikke for mange mål, ikke nogen kampe hvor man har 20 skud mod 1 og man taber 0-1. Faktisk har de ramt den dead on imo.
Men da jeg har spillet på steam, så kan jeg ikke blive fri fra deres patches, hvilket er en skam. Da jeg er over bevist om at det bare ender med at ødelægge min spiloplevelse. Hvis jeg kunne blive fri fra deres patch, så er det mig lige meget hvad de laver.
Du burde føle dig heldig, for det er langt fra alle, som har denne oplevelse.
For at give dig et generelt udtryk af, hvad en del brugere oplever, så lyder en god beskrivelse således:
1. The defender struggle to get a 6 rating especially the full backs no matter what formation and even using different roles and roles suggested in there scout reports.
2. The defenders seem to play to high up even if you tell them to stay back.
3. Strikers find it very difficult to score although this doesnt seem to hinder the CPU AI
4. CPU AI is to effective Crystal palacce not only beating Chelsea but playing them off the park even if my team go ahead the CPU levels up each time.
5. Most goals are from set pieces or by richochets (mostly off the keeper) but clean shot 90% of the time go high and wide.
Det er ikke mine ord, men jeg oplever præcis det samme.
Det lyder endda sådan her fra SI selv;
"PC has already said there's an issue with full backs which will be addressed. The average ratings don't directly effect the on-field performance (ie missed tackles, interceptions etc), the only bonus will be the player realising he's playing 'better' so won't have any knock-on morale issues. As said, he's looking into it. Thanks."
Så jeg håber på en hurtig patch!
26-sorensen-10
Reserveholdsspiller
«
Svar #191:
01 Nov 2013, 00:37 »
oplever det også:(
feks prøvede lige med tottenham
spillede imod randers 30 skud ca...
scorede 1
har prøvet med brøndby og tottenham har ikke oplevet at få mere end 6,5 ca i rating med forsvars spiller
osv osv
warmon
Landsholdsspiller
«
Svar #192:
01 Nov 2013, 00:42 »
Synes overhovedet ikke der er problemer... ME ligner sjovt den fra sidste år... Altså hvordan den skal tackles synes jeg... Jeg har med rimelig succes overført min bedste taktik fra FM13 til FM14... Så en patch der fucker den nuværende ME up vil jeg stærkt frasige mig...
Journeyman
er mit bidrag til Blogkonkurrencen anno 2024, følg med!
Phata
Reserveholdsspiller
«
Svar #193:
01 Nov 2013, 00:42 »
Citat af: Wonderboii 01 Nov 2013, 00:17
Du burde føle dig heldig, for det er langt fra alle, som har denne oplevelse.
For at give dig et generelt udtryk af, hvad en del brugere oplever, så lyder en god beskrivelse således:
1. The defender struggle to get a 6 rating especially the full backs no matter what formation and even using different roles and roles suggested in there scout reports.
2. The defenders seem to play to high up even if you tell them to stay back.
3. Strikers find it very difficult to score although this doesnt seem to hinder the CPU AI
4. CPU AI is to effective Crystal palacce not only beating Chelsea but playing them off the park even if my team go ahead the CPU levels up each time.
5. Most goals are from set pieces or by richochets (mostly off the keeper) but clean shot 90% of the time go high and wide.
Det er ikke mine ord, men jeg oplever præcis det samme.
Det lyder endda sådan her fra SI selv;
"PC has already said there's an issue with full backs which will be addressed. The average ratings don't directly effect the on-field performance (ie missed tackles, interceptions etc), the only bonus will be the player realising he's playing 'better' so won't have any knock-on morale issues. As said, he's looking into it. Thanks."
Så jeg håber på en hurtig patch!
Omkring nummer. Når vi snakker rating, så er det den Karakter de opnår under og efter en kamp ikke ?. Har ikke set en eneste kamp hvor nogen har fået under 6, medmindre de har fået tæsk i den kamp. Hvis vi tager top 5 fra min sæson, så lyder den. 1 Marcel Schmelzer 8.03, David Alaba 8.01, Joël Matip 7.98, Markus Karl 7.87, Jérôme Boateng 7.80. Det er efter 25 kampe. I den første sæson var det nogenlunde de samme folk som var der, bort set fra at Lahm var den bedste i den. Så ja der kan jeg genkende en fejl fra spillet.
Altså er 4 ud af 5 folk fra forsvaret, hvis man ser på top 20, så er tallet 14 ud af 20 fra forsvaret, 4 fra den defesive midtbane og 1 kantspiller og 1 angriber. Så medmindre jeg har misforstået noget. Så kan ikke se det problem i mit spil.
Tallet er stor set det samme i alle de store ligaere undtagen, La liga. Hvor Messi og Ronaldo har sat sig på de øverste pladser.
Nummer 2, kan jeg ikke svare på da jeg har mit forsvar til at presse højt.
Omkring nummer 3, så kan jeg ikke se det i min liga. Men i de andre ligaere kan der være noget om det. Da jeg ikke synes at angribere i dem laver mange mål. Men lige pt hat Lewandoski lavet 19 på 25 Bundesliga kampe. Så jeg vil ikke mene at jeg oplever det problem. Holdet har pt lavet 59 mål på 25, hvilket er omkring 2.4mål per kamp. Modsat kan jeg sige at vi kun har lukket 5 mål ind i de 25 kampe.
Nummer 4, forstår jeg ikke helt.
Nummer 5, har lige været inde og kigget stats fra de sidste 20 mål. Derud fra fremgår det at der er kommet 2 mål, hvor deres keeper redder den på en død bold, hvorefter vi score, 4 mål direkte fra hjørne eller frispark. Hvilket betyder at de sidste 16 er kommet ud fra åben spil. Så igen, kan jeg ikke finde den fejl der skulle være tale om.
Det omkring de fullbacks, er jeg sten sikker på passer. Da de får alt for høje tal, faktisk får alle i forsvaret for høje tal.
Men det er ikke så slemt, at jeg ønsker at få mit spil ødelagt af Si. Så nu skal jeg bare finde en måde at kunne holde en patch væk fra mit spil.
Citat af: warmon 01 Nov 2013, 00:42
Synes overhovedet ikke der er problemer... ME ligner sjovt den fra sidste år... Altså hvordan den skal tackles synes jeg... Jeg har med rimelig succes overført min bedste taktik fra FM13 til FM14... Så en patch der fucker den nuværende ME up vil jeg stærkt frasige mig...
Har det stor set på samme måde, de stats jeg har efter de kampe. Jeg har spillet fortæller det samme, som Fm13 gjorde det.
«
Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 00:48 af Phata
»
Wonderboii
Juniorspiller
«
Svar #194:
01 Nov 2013, 00:49 »
Citat af: Phata 01 Nov 2013, 00:42
Omkring nummer. Når vi snakker rating, så er det den Karakter de opnår under og efter en kamp ikke ?. Har ikke set en eneste kamp hvor nogen har fået under 6, medmindre de har fået tæsk i den kamp. Hvis vi tager top 5 fra min sæson, så lyder den. 1 Marcel Schmelzer 8.03, David Alaba 8.01, Joël Matip 7.98, Markus Karl 7.87, Jérôme Boateng 7.80. Det er efter 25 kampe. I den første sæson var det nogenlunde de samme folk som var der, bort set fra at Lahm var den bedste i den. Så ja der kan jeg genkende en fejl fra spillet.
Altså er 4 ud af 5 folk fra forsvaret, hvis man ser på top 20, så er tallet 14 ud af 20 fra forsvaret, 4 fra den defesive midtbane og 1 kantspiller og 1 angriber. Så medmindre jeg har misforstået noget. Så kan ikke se det problem i mit spil.
Tallet er stor set det samme i alle de store ligaere undtagen, La liga. Hvor Messi og Ronaldo har sat sig på de øverste pladser.
Nummer 2, kan jeg ikke svare på da jeg har mit forsvar til at presse højt.
Omkring nummer 3, så kan jeg ikke se det i min liga. Men i de andre ligaere kan der være noget om det. Da jeg ikke synes at angribere i dem laver mange mål. Men lige pt hat Lewandoski lavet 19 på 25 Bundesliga kampe. Så jeg vil ikke mene at jeg oplever det problem. Holdet har pt lavet 59 mål på 25, hvilket er omkring 2.4mål per kamp. Modsat kan jeg sige at vi kun har lukket 5 mål ind i de 25 kampe.
Nummer 4, forstår jeg ikke helt.
Nummer 5, har lige været inde og kigget stats fra de sidste 20 mål. Derud fra fremgår det at der er kommet 2 mål, hvor deres keeper redder den på en død bold, hvorefter vi score, 4 mål direkte fra hjørne eller frispark. Hvilket betyder at de sidste 16 er kommet ud fra åben spil. Så igen, kan jeg ikke finde den fejl der skulle være tale om.
Det omkring de fullbacks, er jeg sten sikker på passer. Da de får alt for høje tal, faktisk får alle i forsvaret for høje tal.
Men det er ikke så slemt, at jeg ønsker at få mit spil ødelagt af Si. Så nu skal jeg bare finde en måde at kunne holde en patch væk fra mit spil.
Haha wtf., det lyder som om, at du stadig spiller BETA versionen.
I betean fik fullbacks alt for HØJE ratings (i kampene) - Det er nu lavet om, og de sejler rundt! Jeg spiller med Newcastle, og selvom, at jeg faktisk vinder mine kampe (4 ud af 5 i ligaen lige pt.), så vælter ratings rundt på mine fullbacks og mit forsvar generelt. Hvis de ikke scorer, eller lægger op til mål, så får de IKKE over 6,5, og 5,0 til 5,6 er slet ikke unormalt.
Måske skulle du tjekke, om du har den nyeste version installeret.
«
Seneste Redigering: 01 Nov 2013, 00:52 af Wonderboii
»
Sider:
1
...
11
12
[
13
]
14
15
Vælg et område:
-----------------------------
Football Manager 2024
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Klubsøgning og -erfaring
=> Spillersøgning og -erfaring
=> Challenges
Football Manager 2023
=> Omklædningsrummet
=> Challenges
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Skadestuen
Football Manager 2022
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Challenges
Football Manager 2021
=> Omklædningsrummet
=> Blogs
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2020
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
Football Manager 2019
=> Omklædningsrummet
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
=> Idéfabrikken
Football Manager 2018
=> Omklædningrummet
=> Lower League Management
=> Skadestuen
=> Træningsbanen
=> Blogs
=> Challenges
===> November challenge
===> December challenge
===> Januar/februar challenge
===> Journey for the money
Football Manager 2017
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
===> Det taktiske panel
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Challenges
===> Europæisk Outsider
===> Galiciens helte
===> Genrejsningen af Østtyskland
===> Journey for the money
===> Mine FM17 saves
=> Designerfreaks
=> Idéfabrikken
Football Manager 2016
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Månedens anbefaling
=> Lav din egen klub
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Netcaféen
=> Challenges
Football Manager 2015
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> TV-Stationen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> Skadestuen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens anbefaling
=> FmFreaks anbefaler
Football Manager 2014
=> Omklædningsrummet
=> Træningsbanen
=> Skadestuen
=> Netcaféen
=> Challenges
=> TV-Stationen
=> Blogs
=> Idéfabrikken
=> Designerfreaks
=> Månedens Anbefaling
Andre Managerspil
=> Nostalgi
===> Blogs fra de ældre udgaver
===> FM2013
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Spillersøgning og -erfaring
=====> Klubsøgning og -erfaring
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Challenges
=====> Lower League Management
=====> TV-Stationen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> DesignerFreaks
=====> Månedens anbefaling
===> FM2012
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> TV-stationen
=====> Skadestuen
=====> DesignerFreaks
=====> Netcaféen
=====> Blogs
=====> Idéfabrikken
=====> Månedens anbefaling
===> FM2011
=====> DesignerFreaks
=====> TV-stationen
=====> Annonceringer
=====> Idéfabrikken
=====> Omklædningsrummet
=====> Træningsbanen
=====> Skadestuen
=====> Netcaféen
=====> Blogs
===> FM2010
=====> Blogs FM2010
=====> Netcaféen FM2010
=====> Annonceringer FM2010
=====> Omklædningsrummet FM2010
=====> Træningsbanen FM2010
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2010
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2010
=====> Skadestuen FM2010
=====> Lower League Management FM2010
=====> Idéfabrikken FM2010
===> FM2009
=====> Idéfabrikken FM2009
=====> Træningsbanen FM2009
=====> Blogs FM2009
=====> Lower League Management FM2009
=====> DesignerFreaks FM2009
=====> Skadestuen FM2009
=====> Netcaféen FM09
=====> Omklædningsrummet FM2009
=====> Spillersøgning og -erfaring FM2009
=====> Klubsøgning og -erfaring FM2009
=> Pro Cycling Manager
=> Football Manager Live
===> Blogs
=> DesignerFreaks
=> Annonceringer FM2012
Andet
=> Fodbold
===> VM 2010
===> EM 2012
===> VM 2014
===> EM 2016
=> Baren
===> Cykling
===> Redskabsrummet
=> Børnehaven
FmFreaks.dk
=> Introduktionsforum
=> Mødelokalet
===> Måneds awards
=> FmFreaks Blogs Hall of Fame
=> Konkurrencer
===> Premier League Picks
===> Champions Freak
===> Supertipperen
===> FmFreaks Awards 2007
===> Nekrolog Konkurrence 2008
===> Digtkonkurrence
===> VM-Konkurrence
===> Fmfreaks Tour de France konkurrence
===> Nekrologkonkurrencen, 2010
===> Nekrologkonkurrencen, 2011
===> Månedens mål
===> FMF Fantasy League
===> EM Last Man Standing
===> DM i Football Manager 2013
===> Prediction Mastery
===> Blogkonkurrencer
=====> Blogkonkurrencen 2016
=====> Blogkonkurrencen 2015
=====> Blogkonkurrencen, 2014
=====> Blogkonkurrencen, 2013
=====> Blogkonkurrencen, 2012
=====> Blogkonkurrencen, 2009
=====> Blogkonkurrencen, 2011
=====> Blogkonkurrence FM2008
=====> Blogkonkurrencen 2017
=====> Blogkonkurrencen 2018
=====> Blogkonkurrencen 2019
=====> Blogkonkurrencen 2020
=====> Blogkonkurrencen 2021
=====> Blogkonkurrencen 2022
=====> Blogkonkurrencen 2023
=====> Blogkonkurrencen 2024
===> FmF Mesterskabet
===> FmFreaks årsawards 2013
===> VM Last man standing
===> FmFreaks' årsawards 2014
Administrator forum
=> test
This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only.
« More Info »