home forum contact

Velkommen
Gæst
Søg

SENEST AKTIVE EMNER
Glemt din kode?
Registrer
Dato Forfatter Forum Emne
18 Dec 2024, 11:47 hoeven Træningsbanen En Libero taktik - Dis...
17 Dec 2024, 12:58 Broen13 Omklædning... Underlige ting
15 Dec 2024, 10:51 Broen13 Blogs The American Dream
11 Dec 2024, 19:07 andersnomanni Blogs SAF Challenge
02 Dec 2024, 19:48 andersnomanni Træningsbanen Taktikker FM24
29 Nov 2024, 16:21 Brodtgaard Challenges The real SAF Challenge
20 Nov 2024, 11:53 ydersog Klubsøgnin... Brighton & Hove Albion
Antal Registrerede Brugere: 23470
  0 Brugere, 1106 Gæster Online.

Nyeste Bruger: MarekaDype6559
FORUM
+  FmFreaks Forside
|-+  Forum: Football Manager 2014
| |-+  Kategori: Omklædningsrummet
| | |-+  Jeres første håndsindtryk ?
0 Brugere og 1 Gæst læser i øjeblikket dette emne.
Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint
Forfatter Emne: Jeres første håndsindtryk ?  (Læst 47710 gange)
fraize
Førsteholdsspiller

Sv: Jeres første håndsindtryk ?
« Svar #135: 20 Okt 2013, 23:38 »

Kan det passe at jeg ikke kan spille spillet i windowed  mode? :O Det kunne jeg i FM13?

Det er et must for mig!

Caviezel
Førsteholdsspiller

« Svar #136: 20 Okt 2013, 23:40 »

♥ Manchester United ♥

#7 George Best #7 Bryan Robson #7 Eric Cantona #7 David Beckham #7 Cristiano Ronaldo #7

Felix
Lilleputspiller
*

« Svar #137: 21 Okt 2013, 15:34 »

Kan det passe at jeg ikke kan spille spillet i windowed  mode? :O Det kunne jeg i FM13?

Det er et must for mig!

Hehe man må ikke spille på job Wink

mama99ai
Førsteholdsspiller

« Svar #138: 21 Okt 2013, 15:40 »

Det er et must for mig!

Det er muligt. Jeg havde også lidt problemer med det. Du skal skrive "windowed -small_screen" inde under "Launch options" under egenskaber ude i dit steam spil bibliotek. Bagefter kan du gå ind i spillet og under preferences vælge "windowed" - du kan se det vist i nedenstående youtube video.

http://www.youtube.com/v/O36gdrEILR4

NB! husk mellemrummet mellem windowed og -small_creen - ellers virker det ikke.

Held og lykke Smiley

Hnansen
Juniorspiller
**

« Svar #139: 21 Okt 2013, 18:51 »

Match Engine er så absurd, at det gør helt ondt.

Jeg har sådan set gang i et fint save med Ajax, men målscoringerne er helt åndsvage. 8-9 mål pr. kamp er på ingen måde usædvanligt, hvilket også sker i Champions League, hvor Arsenal seneste vandt 7-2 over Sociedad.

Jeg dominerer ligaen fuldstændig, men pludselig kan der ske nogle fuldstændig absurd resultater. F.eks. tabte jeg 4-5 hjemme til Utretch og seneste tabte jeg så 2-6 (!!!) til FCK på hjemmebane i en afgørende CL kamp. Tidligere i gruppen havde jeg fået rigtig gode resultater mod Juventus og United, hvor jeg kun lukkede 1 mål ind i de fire kampe.
Min defensiv er derudover fin, da jeg fraregnet FCK og Utrecht kampen, blot havde lukket 10 mål ind i 16 kampe. Hvordan HELVEDE kan det så lade sig gøre at lukke 11 mål ind på TO kampe?!

Arrrrrhgh!

PatrickAjax
Lilleputspiller
*

« Svar #140: 21 Okt 2013, 19:24 »

Hey Freaks  Wink Har lige et lille spørgsmål.. Har downloadet en fil så jeg kan spille med færørerne som virkede perfekt på fm 13. Er der nogle som har en anelse om den muligvis også virker i editoren i fm 14 ?!  Smiley

Grün
Landsholdsspiller

« Svar #141: 21 Okt 2013, 19:33 »

Højst sandsynligt ikke Smiley

TimE
Førsteholdsspiller

« Svar #142: 21 Okt 2013, 20:01 »

Er det folk der har forudbestilt og nu er i beta, der er igang lige nu..?

FC Bayern München
Triplemeister 2012/2013!

TheWulf
Reserveholdsspiller

« Svar #143: 21 Okt 2013, 20:02 »

Er det folk der har forudbestilt og nu er i beta, der er igang lige nu..?

Ja?

nikovic
Reserveholdsspiller

« Svar #144: 21 Okt 2013, 20:06 »

Match Engine er så absurd, at det gør helt ondt.

Jeg har sådan set gang i et fint save med Ajax, men målscoringerne er helt åndsvage. 8-9 mål pr. kamp er på ingen måde usædvanligt, hvilket også sker i Champions League, hvor Arsenal seneste vandt 7-2 over Sociedad.

Jeg dominerer ligaen fuldstændig, men pludselig kan der ske nogle fuldstændig absurd resultater. F.eks. tabte jeg 4-5 hjemme til Utretch og seneste tabte jeg så 2-6 (!!!) til FCK på hjemmebane i en afgørende CL kamp. Tidligere i gruppen havde jeg fået rigtig gode resultater mod Juventus og United, hvor jeg kun lukkede 1 mål ind i de fire kampe.
Min defensiv er derudover fin, da jeg fraregnet FCK og Utrecht kampen, blot havde lukket 10 mål ind i 16 kampe. Hvordan HELVEDE kan det så lade sig gøre at lukke 11 mål ind på TO kampe?!

Arrrrrhgh!

Der må jeg sige jeg har oplevet det helt modsattte, har nu spillet 4 runder med mit Brøndby hold og det ser sådan ud.

1. runde: 9 mål i alt
2. runde: 5 mål i alt
3. runde: 11 mål i alt
4. runde: 10 mål i alt.

Så enten er Superliga fremragende definsive, og usandsynlig uskarpe rent offensivt. Eller så er der bare meget forskel, jeg ønsker mig faktisk flere mål.

Hnansen
Juniorspiller
**

« Svar #145: 21 Okt 2013, 21:32 »

Der må jeg sige jeg har oplevet det helt modsattte, har nu spillet 4 runder med mit Brøndby hold og det ser sådan ud.

1. runde: 9 mål i alt
2. runde: 5 mål i alt
3. runde: 11 mål i alt
4. runde: 10 mål i alt.

Så enten er Superliga fremragende definsive, og usandsynlig uskarpe rent offensivt. Eller så er der bare meget forskel, jeg ønsker mig faktisk flere mål.

Hold da op - det var godt nok vildt så stor en forskel vi oplever!
Generelt høvler jeg bare mål ind, særligt i første halvleg. Har oplevet mange gange efterhånden, bare i første sæson, at jeg kommer foran med 3-4 mål bare i første halvleg. Om det bare er Ajax holdet som er urimeligt stærke skal jeg ikke kunne sige, men jeg finder det alligevel påfaldende.

Lige nu, fører jeg f.eks. 5-0 mod Roda på hjemmebane, og der er vel at mærke kun spillet 43 minutter..

EDIT:
Netop nu, fører jeg tilmed 5-1 over Willem II med 23 minutter spillet... så deeeet..
« Seneste Redigering: 22 Okt 2013, 18:15 af Hnansen » Logged

a_esbech
Gæst

« Svar #146: 22 Okt 2013, 11:16 »

Jeg kom lige til at se, at man kan sætte sin DMC til at spille "Half Back". Beskrivelsen lyder rigtig meget som den omvendte sweeper Smiley

Det skal jeg lige have kigget nærmere på. Min Anchorman i min nye taktik er ikke defensiv nok.

bøvle
Manager

« Svar #147: 22 Okt 2013, 11:30 »

Er mit spil det eneste, der lacker helt vildt, når den skal vise højdepunkterne bare i et semi-hurtigt tempo?

Computerens spilhastighed er anslået til 3½ stjerne når jeg starter spillet, så forstår det egentlig ikke, men kommer der et indlæg, der går i kassen ved jeg ik om det er direkte fra fløjen, headet ind af min angriber, eller keeperen der bokser den i kassen, når spillet lacker....

Only me ?? Smiley

ulle94
Landsholdsspiller

« Svar #148: 22 Okt 2013, 21:40 »

Mohammed Elyounoussi har en forkert fødselsdag i spillet. Han er gjort to år ældre, end han egentlig er.

0603anderss
Ynglingespiller

« Svar #149: 23 Okt 2013, 16:25 »

Så er der en ny patch ude med 600 bug-fixes. v14.0.3

Simply Arsenal.

Sider: 1 ... 8 9 [10] 11 12 ... 15 Udprint 

This site is not endorsed by Sports Interactive or SEGA and is intended for entertainment purposes only. « More Info »
©2005-2018, FmFreaks.dk
                                         Forum Powered by SMF 1.0.5 · SMF ©2001-2010